PDA

Bekijk Volledige Versie : Zeer interessante televisieavond op 3.



Kal-El B.V
10-09-06, 13:08
De avond begint met Fahrenheit 9/11. Daarna Zembla dat gaat over de complottheoriën die bestaan over 9/11 in Amerika, en daarna een intermezzo met Leefbaar Nederland politieke partijen, en daarna de "documentaire"(<--tussen haakjes) 'Loose Change'. DE complotvideo over 9/11 die op dit moment erg hot is op het internet. Ik wilde het zelf deze week downloaden en kijken, maar het is gewoon op televisie vanavond. Moet zeggen, ben wel heel verbaasd.

Veel kijkplezier.

gh.wille
10-09-06, 21:18
Geplaatst door Kal-El B.V
De avond begint met Fahrenheit 9/11. Daarna Zembla dat gaat over de complottheoriën die bestaan over 9/11 in Amerika, en daarna een intermezzo met Leefbaar Nederland politieke partijen, en daarna de "documentaire"(<--tussen haakjes) 'Loose Change'. DE complotvideo over 9/11 die op dit moment erg hot is op het internet. Ik wilde het zelf deze week downloaden en kijken, maar het is gewoon op televisie vanavond. Moet zeggen, ben wel heel verbaasd.

Veel kijkplezier.

Dat laatste mag wat mij betreft geschrapt worden , vreselijk wat een onzinnige oorlog ,vol afschuw over de waanzin die mensen beweegt om elkaar dit aan te doen !

:droef:

mulan
10-09-06, 22:38
Zembla was interessant. Conclusie was zo'n beetje dat Loose Change onzin was maar dat WTC 7 wel door middel van explosieven is neergestort en dat die put options wel degelijk plaatsvonden door middel van voorkennis. Overheid wist van de aanslagen maar liet ze gebeuren. Don't blame the messenger.

mark61
10-09-06, 22:40
Geplaatst door mulan
Zembla was interessant. Conclusie was zo'n beetje dat Loose Change onzin was maar dat WTC 7 wel door middel van explosieven is neergestort en dat die put options wel degelijk plaatsvonden door middel van voorkennis. Overheid wist van de aanslagen maar liet ze gebeuren. Don't blame the messenger.

Nou das een keurig compromis. Lijkt wel democratie.

mulan
10-09-06, 22:42
Geplaatst door mark61
Nou das een keurig compromis. Lijkt wel democratie.

Het is een complot om iedereen tevreden te houden zodat de echte (een derde variant) waarheid niet boven water komt. :gniffel:

mark61
10-09-06, 22:43
Geplaatst door mulan
Het is een complot om iedereen tevreden te houden zodat de echte (een derde variant) waarheid niet boven water komt. :gniffel:

Ware het niet dat er dan weer zo'n hinderlijke prikster from emsterdem het door heeft.

mulan
10-09-06, 22:45
Geplaatst door mark61
Ware het niet dat er dan weer zo'n hinderlijke prikster from emsterdem het door heeft.

Die zijn te verwaarlozen.

mark61
10-09-06, 22:48
Geplaatst door mulan
Die zijn te verwaarlozen.

Kom kom, niet zo bescheiden.

mulan
10-09-06, 22:50
Geplaatst door mark61
Kom kom, niet zo bescheiden.

Ik ben een simpele Limburgse. Wij zijn dus echt wel te verwaarlozen.

mark61
10-09-06, 22:54
Geplaatst door mulan
Ik ben een simpele Limburgse. Wij zijn dus echt wel te verwaarlozen.

Oei, dan wordt het idd. wat moeilijk.

mulan
10-09-06, 22:55
Geplaatst door mark61
Oei, dan wordt het idd. wat moeilijk.

Dat zeg ik. Maar goed....wij hebben ook zo onze momenten. Alaaf,Alaaaf! :fparty:

Tomas
10-09-06, 22:58
Vond het niet echt interessant, eigenlijk. Ze hebben zo'n beetje de links die wij hier in de topper hebben geplaatst gevolgd en een paar studentjes laten navertellen. Die gastjes hebben zelf echt niks nagerekend. Dat kunnen ze niet. Dat kon je aan hun ogen zien. Magoed. De voorkennis op basis van beursspeculaties hebben ze dus ook neit verder onderzocht dan hier in de topper. In plaats dat ze dan zeggen: OK, daar weten we dus niks van. Nemen ze dat klakkeloos als waar over. Nou ja. Suckers. Gebouw nummer 7 is wel intrigerend blijkt nu wel.

mark61
10-09-06, 23:00
Geplaatst door mulan
Dat zeg ik. Maar goed....wij hebben ook zo onze momenten. Alaaf,Alaaaf! :fparty:

Binnenkort kan je je bij de Vrije Republiek Vlaanderen aansluiten, er is nog hoop. Eh, op cultureel gebied kan ik een hoop trekken, maar die, die...

mark61
10-09-06, 23:01
Geplaatst door Tomas
Vond het niet echt interessant, eigenlijk. Ze hebben zo'n beetje de links die wij hier in de topper hebben geplaatst gevolgd en een paar studentjes laten navertellen. Die gastjes hebben zelf echt niks nagerekend. Dat kunnen ze niet. Dat kon je aan hun ogen zien. Magoed. De voorkennis op basis van beursspeculaties hebben ze dus ook neit verder onderzocht dan hier in de topper. In plaats dat ze dan zeggen: OK, daar weten we dus niks van. Nemen ze dat klakkeloos als waar over. Nou ja. Suckers. Gebouw nummer 7 is wel intrigerend blijkt nu wel.

Mager. Interessant hoe na 5 jaar de basic roddels niet verder onderzocht blijken te zijn.

Max Stirner
11-09-06, 00:31
Geplaatst door Kal-El B.V
De avond begint met Fahrenheit 9/11. Daarna Zembla dat gaat over de complottheoriën die bestaan over 9/11 in Amerika, en daarna een intermezzo met Leefbaar Nederland politieke partijen, en daarna de "documentaire"(<--tussen haakjes) 'Loose Change'. DE complotvideo over 9/11 die op dit moment erg hot is op het internet. Ik wilde het zelf deze week downloaden en kijken, maar het is gewoon op televisie vanavond. Moet zeggen, ben wel heel verbaasd.

Veel kijkplezier.


Volgorde van uitzenden was niet zo handig, want in Zembla werd reeds grotendeels de vloer aangeveegd met Loose Change.

Dus het was niet meer erg zinvol om die film uberhaupt te bekijken. Toch gedaan, dom.

gh.wille
11-09-06, 01:09
Geplaatst door Max Stirner
Volgorde van uitzenden was niet zo handig, want in Zembla werd reeds grotendeels de vloer aangeveegd met Loose Change.

Dus het was niet meer erg zinvol om die film uberhaupt te bekijken. Toch gedaan, dom.

Dat was eerlijk genoeg in ZEMBLA ., zowel het een als het ander werd bekeken en met nuchtere feiten weerlegd .
Heb tot mijn eerste reactie gekeken kreeg visite en daarna nog een stukje gezien over gebouw no 7 dat werd volgens die deskundige gewoon opgeblazen , wat dat betreft is de gelijkenis met de
film Loose Ghance frappant ! die is ook opgeblazen .
Afgezien daarvan :
Mijn idee is dat het een grote stront pot is en hoe meer je er in roert hoe harder die gaat stinken !

Maarten
11-09-06, 04:07
Geplaatst door mulan
Ik ben een simpele Limburgse. Wij zijn dus echt wel te verwaarlozen.
:Iluvu:


Interessant was wel die Nederlandse sloper.
Ik heb iets met slopers, sinds er hier in de buurt eentje zit die Hamanz heet :hihi:
en een groen (met wit) logo voert. :hihi:

Maar slopers zijn van die no nonsense jongens..
Hij constateerde dus ook nuchter, dat eventuele explosieven in het WTC in die vuurzee al veel eerder tot ontploffing zouden zijn gekomen,
en ook dat het minstens een jaar voorbereiding zou kosten, om zo'n gebouw op die manier te laten ontploffen.

sjaen
11-09-06, 09:39
Geplaatst door Kal-El B.V
De avond begint met Fahrenheit 9/11. Daarna Zembla dat gaat over de complottheoriën die bestaan over 9/11 in Amerika, en daarna een intermezzo met Leefbaar Nederland politieke partijen, en daarna de "documentaire"(<--tussen haakjes) 'Loose Change'. DE complotvideo over 9/11 die op dit moment erg hot is op het internet. Ik wilde het zelf deze week downloaden en kijken, maar het is gewoon op televisie vanavond. Moet zeggen, ben wel heel verbaasd.

Veel kijkplezier.

'k ben verbaasd dat jij verbaasd bent!

wytze
11-09-06, 09:43
Geplaatst door Maarten
:Iluvu:


Interessant was wel die Nederlandse sloper.
Ik heb iets met slopers, sinds er hier in de buurt eentje zit die Hamanz heet :hihi:
en een groen (met wit) logo voert. :hihi:

Maar slopers zijn van die no nonsense jongens..
Hij constateerde dus ook nuchter, dat eventuele explosieven in het WTC in die vuurzee al veel eerder tot ontploffing zouden zijn gekomen,
en ook dat het minstens een jaar voorbereiding zou kosten, om zo'n gebouw op die manier te laten ontploffen.

het zou een jaar voorbereiding kosten als op elke verdieping explosieven waren geplaatst.
je vergeet z'n reactie op het instorten van WTC7 te vermelden.
daar is hij zeeeer verbaasd over.

azulay
11-09-06, 10:06
Geplaatst door wytze
het zou een jaar voorbereiding kosten als op elke verdieping explosieven waren geplaatst.
je vergeet z'n reactie op het instorten van WTC7 te vermelden.
daar is hij zeeeer verbaasd over.

In de leugen regeert waren de meeste complot theorien een paar dagen eerder al onder uit gehaald.

De reportage van gisteren heeft me ook overtuigd dat de complot theorien fabeltjes zijn.

Het Gebouw naast de twee torens dat ingestort is (waar verschillende overheidsdiensten zich vestigden) blijft een grote vraag. Het lijkt erop dat de CIA zelf daar bezig is geweest. In dat geval wil het ook zeggen dat ze op de hoogte waren van de aanslagen.

wytze
11-09-06, 10:18
Geplaatst door azulay
In de leugen regeert waren de meeste complot theorien een paar dagen eerder al onder uit gehaald.

De reportage van gisteren heeft me ook overtuigd dat de complot theorien fabeltjes zijn.

Het Gebouw naast de twee torens dat ingestort is (waar verschillende overheidsdiensten zich vestigden) blijft een grote vraag. Het lijkt erop dat de CIA zelf daar bezig is geweest. In dat geval wil het ook zeggen dat ze op de hoogte waren van de aanslagen.



tvalt me op dat vrij veel mensen zich snel laten overtuigen.

ik niet. voor mij staat het nog geenszins vast.

ook niks gezien in de Zembla docu over het vliegtuig in Pennsylvania.