PDA

Bekijk Volledige Versie : IK ZOEK JE MAAR KAN JE NIET VINDEN (prins)

miss_zina_tange
13-09-06, 09:30
salaam broeders

ik ben leuke spontane meid van 24jaar
die weet wat ze wilt
ik ben op zoek naar een leuke
man waar ik mijn leven mee
kan denlen en inshallah
waar ik oud mee kan worden
ik zoek een man die begrijpt en ik heb
en het lieft een arabman
dat heb ik het liefst

ik zoek in mijn man
eerlijkheid
begripvol
respect vol
betrouwbaarheid
geborgenheid
gelegenheid om mijn hart te ........
en iemand waar ik mee kan praten

kortom iemand waar ik mee oud wil worden tot dat allah om onze zielen gaat vragen
dan verlaten we dit leven

beslamma

stuur een PM las je intresse hebt

mahmoud469
13-09-06, 17:34
salaam
ik wil graag reageren op je tropica want ik ben opzoek naar serieuse en eerlijke meisje het doel van is om later te trouwen inschaallah
verder ben ik 35 jaar oud en 176 lang en heb zwarte haar en bruin ogen mail me [email protected] beslam :gek:

robalo
17-09-06, 14:47
Salaam,

Ben jij de gene die ik zoek?

Spontaan,eerlijk, bescheiden, hulpzaam en liefdevol.
daarnaast speelt de islaam een belangrijke rol in je leven.
Dan zou ik jou graag willen leren kennen .

Zit in mijn begin 30, arabisch, onafhankelijk, enkel de ware heeft mijn pad nog niet gekruisd.

Wie weet???

beslama.

ikbenbadr5
20-09-06, 16:32
ahlan, alles lekker met je? Ik lees dat je de ware zoekt. Nou ik weet niet of het via deze weg gaat maar ik kom effe mij aanbieden.

Ik ben 25 jaar oud en woon in Antwerpen (ben meestal in Amsterdam).
Ik werk als helpdesk internet en voor de rest is het genieten op z'n marokkaans. Ik lach nogal graag en ben een beetje crazy maar op z'n marokkaans weet je. Ik ben van Berkane in Marokko, je weet wel shab appelsienen, tomatish en besla. Ik kan je altijd wel een lekkere delah aanbieden als je op bezoek komt naar Berkane, maar verschiet niet dat je de avond gaat doorbrengen in de wc :-p

Mohim alle manieren zijn goed om iemand te leren kennen dus waag ik het maar. Als je me wilt spreken voeg me maar anders toe op msn: [email protected]

Schaam je niet om mij toe te voegen. Je weet in het arabisch zegt men "Li ki hashem ki andem" !

beslama