PDA

Bekijk Volledige Versie : Wipkamer



Aicha1976
14-09-06, 02:56
Wipkamer
13 Sep, 2006, 17:40 (GMT -04:00)

ZEER ONLANGS deelde de lokale pers mee, dat in de Bon Futuro-gevangenis onofficieel een wipkamer in gebruik was genomen. Na radio volgde een kleurentelevisie voor de gedetineerden, daarna zakendoen over de gratis telefoon, nu een wipkamer en in het naaste verschiet een happy hour waar binnengesmokkelde rum wordt geserveerd...

Aan zo’n wipkamer is echter een groot nadeel verbonden. Het uitschot van onze bevolking dat op Koraal Specht verblijft, copuleert het liefst condoomloos. Dat betekent dus dat er veel pp-kinderen stikvol misdaadgenen geboren zullen worden, die het eiland achttien jaar lang op kosten zullen jagen, plus verdere ellende.

Om dit te voorkomen, zou het nuttig zijn als men de toekomstige gebruikers vooraf aan verplichte sterilisatie onderwerpt...

Bezwaren uit mensenrechtenkring kan men pareren door noodweerexces van een eiland in economische doodsnood verkerend aan te voeren.

PIET SYBRANDY
Curaçao


Krasse taal :zozo:


Ingezonden brief uit de Amigoe :nijn:


http://wowktv.com/images/032206055810_toni%20woods1.jpg

Divine_70
14-09-06, 08:00
:schok: Wie is die vrouw ??
Ga je me nou vertellen dat die ook gebruik maakt van het wipkamertje?

Joesoef
14-09-06, 08:10
Geplaatst door Divine_70
:schok: Wie is die vrouw ??
Ga je me nou vertellen dat die ook gebruik maakt van het wipkamertje?


Een keldersletje :stout:

Divine_70
14-09-06, 08:14
Geplaatst door Joesoef
Een keldersletje :stout:

je ? :nerveus:
Uiterlijke verzorging, waar doen we het nog voor. :jammer:
Wat een zoldersnol. :ego:

Aicha1976
14-09-06, 11:47
Geplaatst door Divine_70
je ? :nerveus:
Uiterlijke verzorging, waar doen we het nog voor. :jammer:
Wat een zoldersnol. :ego:



We gingen het hebben over Koraal Specht, doe us mee jongedame en ga netjes rechtop zitten http://www.proxywhore.com/invboard/html/emoticons/1whip1.gif

Divine_70
14-09-06, 12:11
Geplaatst door Aicha1976
We gingen het hebben over Koraal Specht, doe us mee jongedame en ga netjes rechtop zitten http://www.proxywhore.com/invboard/html/emoticons/1whip1.gif

Oke oke, ik zal je topic gaan lezen. :droef: :hihi:

Middag wijfie. :fpetaf:

Aicha1976
14-09-06, 16:32
Geplaatst door Divine_70
Oke oke, ik zal je topic gaan lezen. :droef: :hihi:



Tssk tssk, ik doe al bijna 2 jaar je marketing en pr en dit is mijn dank :jammer:


Ik eis een gouden handruk :ego:

Divine_70
14-09-06, 16:48
Geplaatst door Aicha1976
Tssk tssk, ik doe al bijna 2 jaar je marketing en pr en dit is mijn dank :jammer:


Ik eis een gouden handruk :ego:

Plaats er dan ook niet zo`n eng mens bij. :verward:

Ins
14-09-06, 16:51
Geplaatst door Divine_70
:schok: Wie is die vrouw ??
Ga je me nou vertellen dat die ook gebruik maakt van het wipkamertje?

Waarom? Is dat geen mens ofsow? Heeft zij geen gevoelens dan? Of is dat alleen maar gereserveerd voor de Kate Mossen onder ons?

Divine_70
14-09-06, 16:55
Geplaatst door Aicha1976
Het uitschot van onze bevolking dat op Koraal Specht verblijft,




Geplaatst door Ins
Waarom? Is dat geen mens ofsow? Heeft zij geen gevoelens dan? Of is dat alleen maar gereserveerd voor de Kate Mossen onder ons?

Uitschot hoeft niet te leven als een prinses. :ego:
Vergeef me, ik zal het nooit meer doen. :slaap: :hihi:

Aicha1976
14-09-06, 16:57
Geplaatst door Divine_70
Uitschot hoeft niet te leven als een prinses. :ego:
Vergeef me, ik zal het nooit meer doen. :slaap: :hihi:


Heb je nou al die topic gelezen, djees :hihi:

Divine_70
14-09-06, 17:01
Geplaatst door Aicha1976
Heb je nou al die topic gelezen, djees :hihi:

Ja schat, maar ik heb er moeite mee het in me op te nemen. :o
Ik zal het nog eens doen. :hihi:

Divine_70
14-09-06, 17:03
Ah, verplicht steriliseren....... hm, denk ik ff over na goed? :vreemd:

Aicha1976
14-09-06, 17:09
Geplaatst door Divine_70
Ah, verplicht steriliseren....... hm, denk ik ff over na goed? :vreemd:


We zouden het ook over de Happy Hours kunnen hebben met de binnengesmokkelde rum :student:

Ik heb er nog speciaal voor jou er een plaatje bij gedaan :jammer:

Divine_70
14-09-06, 17:12
Geplaatst door Aicha1976
We zouden het ook over de Happy Hours kunnen hebben met de binnengesmokkelde rum :student:

Ik heb er nog speciaal voor jou er een plaatje bij gedaan :jammer:

Kom dan op zijn minst met een foto van 1 van de bewaarders. :fpimp:
Anyway, ik ga douchen. :hihi:
Ik ga het straks verder uitspitten. :o :D

Ins
14-09-06, 17:16
Dikke mensen hebben seks.
Bejaarden ook.
Dieren ook.

Er is echt niets "trendy" aan seks, hoor. Het is een beleving waar iedereen recht op heeft (vanaf een bepaalde rijpheid).

Aicha1976
14-09-06, 17:17
Geplaatst door Divine_70
Anyway, ik ga douchen. :hihi:



See ya :zwaai:

Aicha1976
14-09-06, 17:18
Geplaatst door Ins
Dikke mensen hebben seks.
Bejaarden ook.
Dieren ook.

Er is echt niets "trendy" aan seks, hoor. Het is een beleving waar iedereen recht op heeft (vanaf een bepaalde rijpheid).


Klopt als een bus :zozo:

Maar wie zei er hier iets over trendy :rood:

Ins
14-09-06, 17:26
Geplaatst door Aicha1976
Klopt als een bus :zozo:

Maar wie zei er hier iets over trendy :rood:

Niemand, just een opmerking.

Divine_70
14-09-06, 17:29
Geplaatst door Ins
Dikke mensen hebben seks.
Bejaarden ook.
Dieren ook.

Er is echt niets "trendy" aan seks, hoor. Het is een beleving waar iedereen recht op heeft (vanaf een bepaalde rijpheid).

Was ze weer. :strik:
Als je nou ff terug leest, zal je zien dat ik het niet heb over sex :o ( deze keer) :hihi:
Ik had over de moeite die wij doen om er hip uit te zien en iemand die zo verwaarloosd is met het peeskamertje gaat strijken :mad: , mss nog wel met een lekkere bewaarder. :stout:

Aicha1976
14-09-06, 17:34
Geplaatst door Divine_70
Was ze weer. :strik:
Als je nou ff terug leest, zal je zien dat ik het niet heb over sex :o ( deze keer) :hihi:
Ik had over de moeite die wij doen om er hip uit te zien en iemand die zo verwaarloosd is met het peeskamertje gaat strijken :mad: , mss nog wel met een lekkere bewaarder. :stout:



Ik wild het over de manier hebben waarop Piet zich uitdrukt maar ik zal wel hypersensitief zijn :hihi:

Divine_70
14-09-06, 17:52
Geplaatst door Aicha1976
Ik wild het over de manier hebben waarop Piet zich uitdrukt maar ik zal wel hypersensitief zijn :hihi:

Oke, na enig oponthoud, back to topic.
Of er een crimineel kind uit geboren word valt te betwijfelen, dat ligt denk ik meer aan de opvoeding.
Maar om ze nou als konijnen te laten fokken, het is inderdaad krasse taal van Piet.
Echter, sterilisatie, als ze ooit vrij komen en een nieuw leven willen beginnen inclusief man en kinderen is ze die kans wel voorgoed ontnomen.

Aicha1976
14-09-06, 18:06
Geplaatst door Divine_70
[B]Oke, na enig oponthoud, back to topic.
Of er een crimineel kind uit geboren word valt te betwijfelen, dat ligt denk ik meer aan de opvoeding.

Heel lang geleden toen ik nog studeerde, heb ik wel wat interessante onderzoeken onder ogen gekregen, waaruit bleek dat crimineel gedrag ook voor een deel genetisch bepaald is :student:



Maar om ze nou als konijnen te laten fokken, het is inderdaad krasse taal van Piet.
Echter, sterilisatie, als ze ooit vrij komen en een nieuw leven willen beginnen inclusief man en kinderen is ze die kans wel voorgoed ontnomen.
Ja maar men vindt dat het hier de spuigaten uitloopt. Veel buitenlanders (ja dat woord mag hier gewoon gebruikt worden, niemand valt erover) gaan juist fokken tijdens hun verblijf in de 'big house' zodat ze een kans maken na hun straf uitgezeten te hebben op een Nederlands paspoort. Denk dat Piet zich ook daarover opwindt :rood: