PDA

Bekijk Volledige Versie : netwerk: kinderprostitutie in Marokko



Pratana
14-09-06, 18:19
Kinderprostitutie in Marokko

starttijd=00:11:38&speelduur=01:00:00

De Oosterse bazaars, prachtige moskeeën en de vriendelijke bevolking. Allemaal zaken die Marokko als vakantieplaats populair maken. Slechts weinigen weten dat dit islamitische land ook aan populariteit toeneemt bij kindersekstoeristen. Een reportage.

Publiek geheim
De kinderprostitutie in Marokko is een publiek geheim in steden als Marrakesh en Tanger. Kinderen zo jong als tien jaar bieden zich aan voor een paar tientallen euro’s, aangespoord door jonge pooiers. Veel Europese sekstoeristen maken er dankbaar gebruik van.

Politie
In deze reportage de wereld van de Marokkaanse kinderprostitutie, en gesprekken met kinderen die zowel zichzelf als andere kinderen verkopen. Dit gebeurt openlijk op scholen en pleinen, terwijl de politie voor het juiste bedrag de andere kant opkijkt.

Ontsnappen aan de realiteit
De kinderen gebruiken drugs om aan de realiteit te ontsnappen, en daarvoor hebben ze geld nodig. Om aan dat geld te komen verkopen ze hun lichaam aan toeristen zonder scrupules. Voor die toeristen begint het al in havenstad Tanger, op slechts vijftien kilometer van Spanje. Daar is de kinderprostitutie voor niemand meer geheim.

Goedkoop alternatief
Het is een business geworden waar wereldwijd 12 miljoen euro per jaar in omgaat en waar de Marokkaanse politie lange tijd niets tegen heeft gedaan. Voor met name Europese sekstoeristen is het een goedkoop alternatief voor de bekendere kinderprostitutie oorden in bijvoorbeeld zuidoost Azië.

Nederlanders
In maart dit jaar werden een aantal Nederlanders opgepakt omdat ze zich schuldig maakten aan misbruik van minderjarigen in Marokko. Eén van hen, Michiel E., is tot vier jaar cel veroordeeld en zelfs zijn advocaat heeft openlijk verklaard niets meer met deze cliënt te maken willen hebben. Deze arrestatie was het gevolg van nieuwe acties van de Marokkaanse politie die na het zien van deze reportage, die eerder op de Spaanse televisie verscheen, in actie kwamen.

In de uitzending
Netwerk spreekt hierover met Stan Meuwese, directeur van de organisatie Defence for Children International Nederland. Deze organisatie heeft zich tot doel gesteld de rechten van de kinderen te beschermen en schendingen daarvan aan de kaak te stellen.

Bron: Netwerk.tv


Het is niet te geloven, daar ook al, kijk maar eens naar Netwerk vanavond of naar de website van netwerk ,morgen kan je er de reportage zien!

~Panthera~
14-09-06, 18:48
Geplaatst door Pratana
Het is niet te geloven, daar ook al, kijk maar eens naar Netwerk vanavond of naar de website van netwerk ,morgen kan je er de reportage zien!


Waar denk je, dat het NIET is dan ? :moe:

Alim
14-09-06, 21:10
Geplaatst door Pratana
Het is niet te geloven, daar ook al, kijk maar eens naar Netwerk vanavond of naar de website van netwerk ,morgen kan je er de reportage zien!


http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nos/netwerk/bb.20060914.asf

vlegeltje
14-09-06, 21:25
Westers seks toerisme.

knuppeltje
14-09-06, 21:31
Geplaatst door Jarir Tabari
Zeer triest inderdaad.

Jarir, kun jij me uitleggen waarom er in die landen, want het speelt in meer landen in die regio, er zo weinig tegen is gedaan tot voor kort?

knuppeltje
14-09-06, 22:21
Geplaatst door Jarir Tabari
Nee dat kan ik je niet uitleggen. Maar volgens die uitzending van Netwerk heeft de Marokkaanse overheid het op de agenda gezet.

Ik zag het.

Bedankt.

Duivelin
25-09-06, 00:59
Geplaatst door knuppeltje
Jarir, kun jij me uitleggen waarom er in die landen, want het speelt in meer landen in die regio, er zo weinig tegen is gedaan tot voor kort?

Alleen als jij kunt uitleggen waarom het voornamelijk Westerlingen zijn die door hun vraag het aanbod aldaar doen groeien. :moe:

Joesoef
25-09-06, 07:26
Geplaatst door Duivelin
Alleen als jij kunt uitleggen waarom het voornamelijk Westerlingen zijn die door hun vraag het aanbod aldaar doen groeien. :moe:


Vraag en aanbod werking. Dat er prostitutie is en was staat vast, dat er meer prostitutie is gekomen komt door de vraag van de hoerenlopende westerling.

tukkersterror
25-09-06, 07:46
Waarom word bij alle misstanden direct gewezen op het westen?

Zijn ze in deze landen zo achtelijk of zijn de mensen die verwijzen naar het westen zo achtelijk?

Pedofilie komt wereldwijd voor en is geen tendens die alleen hier voorkomt.

sidi bibi
25-09-06, 09:43
Geplaatst door tukkersterror
Waarom word bij alle misstanden direct gewezen op het westen?

Zijn ze in deze landen zo achtelijk of zijn de mensen die verwijzen naar het westen zo achtelijk?

Pedofilie komt wereldwijd voor en is geen tendens die alleen hier voorkomt. Er is over dit onderwerp al gediscucieerd op een topic Kinderprostitutie in Marokko ( video), geplaatst door Duivelin, onder Wie schrijft die blijft, krijg het niet geplaatst in dit topic

knuppeltje
25-09-06, 10:07
Geplaatst door Duivelin
Alleen als jij kunt uitleggen waarom het voornamelijk Westerlingen zijn die door hun vraag het aanbod aldaar doen groeien. :moe:

En daar zijn dus geen cijfers van bekend.

Achter mijn vraag lag er nog een dus.

Meer dan Twintig jaar geleden liep ik in een land in noord Afrka wat een regerechte politiestaat was en nog is, met overal politie op straat-zodat je er de nek over brak-dag en nacht, en toch zag je het vele keren gebeuren.

Zagen die politieagenten dan niets, terwijl je als loslopende man moest uitkijken dat je niet om de haverklap werd aangeklamt door letterlijk nog een kind met de vraag: Tu veu l'amour?.

Maar wie op zoek gaat naar al eeuwen oude literatuur uit het middenoosten over pedofilie komt maar zat tegen.

Een grote hotelketen in het middenoosten draagt de naam: Abu Nawas.

Op elk hotel van de keten staat zijn naam in levensgrote neonletters. Toen ik weer tuis was heb is het eens opgezocht.

Abu Nawas was naast een groot dichter ook nog een pedefiel, hij was de minnaar van al-Amien-het zoontje en latere opvolger van Haroen al-Rachid en leefde als hij door pa Haroen niet om zij grote bek regelmatig in de gevangenis werd opgesloten-al zingend, drinkend en minnend aan het hof van pa Haroen.

Hafid Bouazza moet je eens lezen als hij schrijft over zijn jeugd in Marokko, en de praktijken van bepaalde imams, of zijn vertaling van homoerotische literatuur uit het middenoosten.

Het afschuiven van het kwaad op alleen maar de toeristen-die ze voor mijn part mogen doen wat ze willen, is hypocriet. Mijn vraag is nog steeds: Waarom doen die landen zelf nog zo weinig aan de vervolging van de daders, en wekten ze tot voor kort niet eens mee om die in eigen land te laten vervolgen-domweg door geen gegevens over te dragen.

Pedofilie bestond daar ook al voor het toerisme, maar dat het door een gebrek aan aandacht, ook daar, met het toenemen daarvan ook zeer sterk is gegroeid, leid geen twijfel.

Witte78
25-09-06, 11:37
Geplaatst door Duivelin
Alleen als jij kunt uitleggen waarom het voornamelijk Westerlingen zijn die door hun vraag het aanbod aldaar doen groeien. :moe:

Omdat de westerlingen het geld er voor hebben.

sidi bibi
25-09-06, 11:55
Geplaatst door knuppeltje
En daar zijn dus geen cijfers van bekend.

Het afschuiven van het kwaad op alleen maar de toeristen-die ze voor mijn part mogen doen wat ze willen, is hypocriet. Mijn vraag is nog steeds: Waarom doen die landen zelf nog zo weinig aan de vervolging van de daders, en wekten ze tot voor kort niet eens mee om die in eigen land te laten vervolgen-domweg door geen gegevens over te dragen.

Pedofilie bestond daar ook al voor het toerisme, maar dat het door een gebrek aan aandacht, ook daar, met het toenemen daarvan ook zeer sterk is gegroeid, leid geen twijfel. Er wordt wel aandacht aan besteed op dit moment. 'Touche pas à mon enfant' is de naam van het instituut dat kindermisbruik moet tegengaan. Lees het gisteren in Telquel, 'n Marokkaans weekblad, erachter een kort verhaal over 2 instructeurs uit Tétouan die tot 5 jaar cel zijn veroordeeld, het meest gruwelijke is de veroordeling van een man uit Taroudannt vorig jaar voor het sexueel misbruiken en vermoorden van 9 jongens.

knuppeltje
25-09-06, 12:03
Geplaatst door sidi bibi
Er wordt wel aandacht aan besteed op dit moment. 'Touche pas à mon enfant' is de naam van het instituut dat kindermisbruik moet tegengaan. Lees het gisteren in Telquel, 'n Marokkaans weekblad, erachter een kort verhaal over 2 instructeurs uit Tétouan die tot 5 jaar cel zijn veroordeeld, het meest gruwelijke is de veroordeling van een man uit Taroudannt vorig jaar voor het sexueel misbruiken en vermoorden van 9 jongens.


Je bedoelt warschijnlijn niet die veroordeling, maar wat hij deed.

Inderdaad, eidelijk gaan die toeristenlande inzien dat ze zelf ook wat moeten gaan doen, gelukkig, al mag het wel wat sneller en beter.

Joesoef
25-09-06, 12:06
Geplaatst door tukkersterror
Waarom word bij alle misstanden direct gewezen op het westen?

Zijn ze in deze landen zo achtelijk of zijn de mensen die verwijzen naar het westen zo achtelijk?

Pedofilie komt wereldwijd voor en is geen tendens die alleen hier voorkomt.


En hoeveel mensen reizen er naar Nederland om hier kindertjes te misbruiken?

Kindermisbruik is o.a. mogelijk op het moment dat het slachtoffer in een afhankelijke situatie verkeerd en op het moment dat er mensen zijn die daar misbruik van kunnen maken. De westerling met zijn veel hogere inkomen dan het betreffende land kan in dat soort landen makkelijk terrecht.

Het ligt voor de hand dat er in ontwikkelings landen, wat Marokko (en heel veel andere landen) toch is er meer slachtoffers worden gemaakt dan hier.

Ik betwijfel het ook of er in die landen mevenveel pedofielen wonen als hier. Het een en ander is namelijk gebonden uit macht, geld is macht, je geld daar aan besteden is macht.

sidi bibi
25-09-06, 12:07
Geplaatst door knuppeltje
Je bedoelt warschijnlijn niet die veroordeling, maar wat hij deed.

Inderdaad, eidelijk gaan die toeristenlande inzien dat ze zelf ook wat moeten gaan doen, gelukkig, al mag het wel wat sneller en beter. Mijn zinsopbouw begint denk ik al op te vallen :D

knuppeltje
25-09-06, 12:14
Geplaatst door Joesoef
En hoeveel mensen reizen er naar Nederland om hier kindertjes te misbruiken?

Kindermisbruik is o.a. mogelijk op het moment dat het slachtoffer in een afhankelijke situatie verkeerd en op het moment dat er mensen zijn die daar misbruik van kunnen maken. De westerling met zijn veel hogere inkomen dan het betreffende land kan in dat soort landen makkelijk terrecht.

Het ligt voor de hand dat er in ontwikkelings landen, wat Marokko (en heel veel andere landen) toch is er meer slachtoffers worden gemaakt dan hier.

Ik betwijfel het ook of er in die landen mevenveel pedofielen wonen als hier. Het een en ander is namelijk gebonden uit macht, geld is macht, je geld daar aan besteden is macht.

Joes, ga eens praten met de welzijnswerkers in bv Amsterdam.

knuppeltje
25-09-06, 12:15
Geplaatst door sidi bibi
Mijn zinsopbouw begint denk ik al op te vallen :D

Geeft niet, gewoom doorgaan. :wohaa:

tukkersterror
25-09-06, 12:15
Geplaatst door Joesoef
En hoeveel mensen reizen er naar Nederland om hier kindertjes te misbruiken?

Kindermisbruik is o.a. mogelijk op het moment dat het slachtoffer in een afhankelijke situatie verkeerd en op het moment dat er mensen zijn die daar misbruik van kunnen maken. De westerling met zijn veel hogere inkomen dan het betreffende land kan in dat soort landen makkelijk terrecht.

Het ligt voor de hand dat er in ontwikkelings landen, wat Marokko (en heel veel andere landen) toch is er meer slachtoffers worden gemaakt dan hier.

Ik betwijfel het ook of er in die landen mevenveel pedofielen wonen als hier. Het een en ander is namelijk gebonden uit macht, geld is macht, je geld daar aan besteden is macht.

Ik had u toch wel een beetje inteligenter verwacht dan dit antwoord.

Dan zouden ook in landen zoals Rusland, Oekraine, Hongarije, enz. het kinder misbruik hoog zijn?

Nee jongen, het misbruik van kinderen is te wijten aan gebrek van sociale controle en van een moraal die de ouders aan de dag stellen.
In combinatie van een overheid die alles toelaat, heb je een prachtige voedingsbodem.
Childcare is al jaren bezig om deze zaken aan te kaarten, maar krijgt zoals gewoonlijk te horen van deze regeringen vdat dit in hun land niet voorkomt.

Het beschuldigende vingertje kun je dan ook wijzen naar de personen die verantwoordelijk zijn voor het kind en zijn of haar veiligheid en dat is de overheid en de ouders.

Joesoef
25-09-06, 12:23
Geplaatst door tukkersterror
Ik had u toch wel een beetje inteligenter verwacht dan dit antwoord.

Dan zouden ook in landen zoals Rusland, Oekraine, Hongarije, enz. het kinder misbruik hoog zijn?

Nee jongen, het misbruik van kinderen is te wijten aan gebrek van sociale controle en van een moraal die de ouders aan de dag stellen.
In combinatie van een overheid die alles toelaat, heb je een prachtige voedingsbodem.
Childcare is al jaren bezig om deze zaken aan te kaarten, maar krijgt zoals gewoonlijk te horen van deze regeringen vdat dit in hun land niet voorkomt.

Het beschuldigende vingertje kun je dan ook wijzen naar de personen die verantwoordelijk zijn voor het kind en zijn of haar veiligheid en dat is de overheid en de ouders.


Waarom had ik dit antwoord van jou verwacht :argwaan:. Dom kortzichtig en onzinnig.

Misbruik in Rusland is er heus wel, alleen wil jij dat niet zien. Voor de rest, zelfs voor een pedo wegen de voordelen miet op tegen de nadelen van dat land.

Joesoef
25-09-06, 12:25
Geplaatst door knuppeltje
Joes, ga eens praten met de welzijnswerkers in bv Amsterdam.

Het is er wel, alleen de verhoudingen liggen net wat anders. Er zijn geen georganiseerde reizen incl. hotel/ bordelen.

Echt een probleem zijn de voormalig oostblok landen. Deze liggen op reisafstand met een auto.

knuppeltje
25-09-06, 12:29
Geplaatst door tukkersterror
Ik had u toch wel een beetje inteligenter verwacht dan dit antwoord.

Dan zouden ook in landen zoals Rusland, Oekraine, Hongarije, enz. het kinder misbruik hoog zijn?

Nee jongen, het misbruik van kinderen is te wijten aan gebrek van sociale controle en van een moraal die de ouders aan de dag stellen.
In combinatie van een overheid die alles toelaat, heb je een prachtige voedingsbodem.
Childcare is al jaren bezig om deze zaken aan te kaarten, maar krijgt zoals gewoonlijk te horen van deze regeringen vdat dit in hun land niet voorkomt.

Het beschuldigende vingertje kun je dan ook wijzen naar de personen die verantwoordelijk zijn voor het kind en zijn of haar veiligheid en dat is de overheid en de ouders.

Als jij nu eens intelligent was, en ook eens wat meer gelezen had, dan wist je ook dat kindermisbruik in die landen zeer hoog is.

Ga eens praten met die vele vele honderden kinderen die opstraat zwerven en in riolen overnachten in Moskou bijvoorbeeld, en vraag hen eens over prostitutie. je kunt ook bij KRO's Brandpunt gaan vragen, of bij Canvas, die hebben genoeg beelden daarvan.

Sjezus. m'n kop eraf als jij het nog eens ergens over kunt hebben zonder dat je uit je nek lult.

knuppeltje
25-09-06, 12:32
Geplaatst door Joesoef
Het is er wel, alleen de verhoudingen liggen net wat anders. Er zijn geen georganiseerde reizen incl. hotel/ bordelen.

Echt een probleem zijn de voormalig oostblok landen. Deze liggen op reisafstand met een auto.

Nou Joes, ik ben het volkomen met je eens dat de schaal anders is.

Maar vergis je niet, ook Amsterdam wordt volgens mij nog steeds in diverse lektuur aangeprezen als de Place to go.

knuppeltje
25-09-06, 12:34
Geplaatst door knuppeltje
Nou Joes, ik ben het volkomen met je eens dat de schaal anders is.

Maar vergis je niet, ook Amsterdam wordt volgens mij nog steeds in diverse lektuur aangeprezen als de Place to go.

In Hongarije ligt de lleftijdsgrens dan ook lager dan hier.

Helios
25-09-06, 12:53
Geplaatst door Joesoef
Waarom had ik dit antwoord van jou verwacht :argwaan:. Dom kortzichtig en onzinnig.

Misbruik in Rusland is er heus wel, alleen wil jij dat niet zien. Voor de rest, zelfs voor een pedo wegen de voordelen miet op tegen de nadelen van dat land.

Misbruik is er in alle landen ook in nederland helaas!

Misschien dat strengere straffen helpt?

knuppeltje
25-09-06, 13:14
Geplaatst door Jarir Tabari
De straffen die gegarandeerd helpen worden doorgaans als barbarij afgeschilderd. Dus het is kiezen welke barbarij er gedoogd wordt, de daad of de straf. Een gevangenisstraf zorgt alleen voor een verharding van het karakter als ik het goed begrepen heb.

Ja Jarir, maar in die landen waar de doodstraf is wordt de misdaad ook niet minder, dus zeg het maar.

knuppeltje
25-09-06, 13:47
Geplaatst door Jarir Tabari
Ik vind het knap dat je weet op wat voor straf ik doel, zonder dat ik dat zelf weet.

Maar om het inhoudelijk te houden, ik vind jouw stuk over de relatie tussen een pedo en Haroen Raashid wel bedenkelijk.

Ja das ook weer knap van mij, maar ik wilde het eigelijk alleen maar in extremis duidelijk stellen.

Nergens beweer ik dat Haroen pedo was, maar het is bekend dat Nawas de minnaar van zijn zoontje was, en regelmatig aan het hof verbleef.

Nawas kon heel mooi over rozen en wijn dichten, maar dichtte ook veel over jonge knapen.

Je kunt ze trouwens zo op het net vinden, in het Frans dan.

gh.wille
25-09-06, 14:19
Geplaatst door Joesoef
En hoeveel mensen reizen er naar Nederland om hier kindertjes te misbruiken?

Kindermisbruik is o.a. mogelijk op het moment dat het slachtoffer in een afhankelijke situatie verkeerd en op het moment dat er mensen zijn die daar misbruik van kunnen maken. De westerling met zijn veel hogere inkomen dan het betreffende land kan in dat soort landen makkelijk terrecht.

Het ligt voor de hand dat er in ontwikkelings landen, wat Marokko (en heel veel andere landen) toch is er meer slachtoffers worden gemaakt dan hier.

Ik betwijfel het ook of er in die landen mevenveel pedofielen wonen als hier. Het een en ander is namelijk gebonden uit macht, geld is macht, je geld daar aan besteden is macht.

:duim:
Helemaal mee eens dit maal, vandaar dat de de rijke brave vooraanstaande MOSLIM,s o.a de Sulthans en de Bei van Algiers zich de krampen naaiden met bij voorkeur jonge MINDERJARIGEN Westerse meisjes maar ook jongetjes werden niet versmaad ! ACH JA VERANDERING VAN SPIJS DOET ETEN !

Bij twijfel raad ik aan ga eens ff ""GOOGLEN ""

Joesoef
25-09-06, 14:43
Geplaatst door gh.wille
:duim:
Helemaal mee eens dit maal, vandaar dat de de rijke brave vooraanstaande MOSLIM,s o.a de Sulthans en de Bei van Algiers zich de krampen naaiden met bij voorkeur jonge MINDERJARIGEN Westerse meisjes maar ook jongetjes werden niet versmaad ! ACH JA VERANDERING VAN SPIJS DOET ETEN !

Bij twijfel raad ik aan ga eens ff ""GOOGLEN ""


Die paar achterlijke sjeiks die dat doen vallen in het niets met al die penopause mannen die richting Thailand, Vietnam, Cambodja, Sri-Lanka, Brazillië, Marokko etc reizen.

reallife
25-09-06, 16:52
Geplaatst door Joesoef
Die paar achterlijke sjeiks die dat doen vallen in het niets met al die penopause mannen die richting Thailand, Vietnam, Cambodja, Sri-Lanka, Brazillië, Marokko etc reizen.

Hoe diep kan een mens zinken om tot zulke dingen in staat te zijn. In de docu's over dit soort dingen is het zo ongelofelijk schrijnend om de ogen van de misbruikte kinderen te zien...

Julien
25-09-06, 18:12
Geplaatst door vlegeltje
Westers seks toerisme.

Lang niet alleen westers hoor!

Zeer veel seks toeristen in agadir en marrakech zijn Arabische sjeiks, en in parijse nachtclubs zijn ook vaak Arabische sjeiks te vinden.

knuppeltje
25-09-06, 19:04
Geplaatst door Julien
Lang niet alleen westers hoor!

Zeer veel seks toeristen in agadir en marrakech zijn Arabische sjeiks, en in parijse nachtclubs zijn ook vaak Arabische sjeiks te vinden.

Ik denk dat er overal een bepaald percentage pedoseksuelen zijn, wat voor kleur ze ook hebben.

gh.wille
25-09-06, 19:12
Geplaatst door Joesoef
Die paar achterlijke sjeiks die dat doen vallen in het niets met al die penopause mannen die richting Thailand, Vietnam, Cambodja, Sri-Lanka, Brazillië, Marokko etc reizen.

Weer helemaal eens ! maar ten tijde van de (Sjeiks ) waren er niet veel meer mensen met geld althans niet zoveel zo als nu de tijden zijn veranderd , nu is alles goedkoper je hoeft niet bepaald schat hemelrijk te zijn om een (reisje ) naar Thailand te boeken afgezien dat je er ook nog binnen een dag bent. Ik heb ook gekeken of ten tijde van de(Sjeiks ) degelijke uitspattingen plaats vonden hier in Nederland maar jammer voor jou er staat nergens beschreven dat de een of ander rijkaard er een komplete harem op na hield !
WEl kwamen er exessen voor aan diverse hoven en bijna elke vorst had wel een paar minaressen maar dat waren absoluut geen KINDEREN want daar ging het hier tenslotte om.

Een bekend gezegde luid: Armoede in huis houd vader kuis !

knuppeltje
25-09-06, 19:16
Geplaatst door gh.wille
Weer helemaal eens ! maar ten tijde van de (Sjeiks ) waren er niet veel meer mensen met geld althans niet zoveel zo als nu de tijden zijn veranderd , nu is alles goedkoper je hoeft niet bepaald schat hemelrijk te zijn om een (reisje ) naar Thailand te boeken afgezien dat je er ook nog binnen een dag bent. Ik heb ook gekeken of ten tijde van de(Sjeiks ) degelijke uitspattingen plaats vonden hier in Nederland maar jammer voor jou er staat nergens beschreven dat de een of ander rijkaard er een komplete harem op na hield !
WEl kwamen er exessen voor aan diverse hoven en bijna elke vorst had wel een paar minaressen maar dat waren absoluut geen KINDEREN want daar ging het hier tenslotte om.

Een bekend gezegde luid: Armoede in huis houd vader kuis !

Wel eens van seksueel misbruik in familiekring gehoord?

Mars heeft daar nog een topic over. Het meeste misbruik komt daar toch voor.

Joesoef
25-09-06, 19:35
Geplaatst door gh.wille
Een bekend gezegde luid: Armoede in huis houd vader kuis !

Ik citeer alleen het interessante, ik probeer er geen zaak van te maken 'het westen versus de moslims' jij probeert dat mij wel in de schoenen te schuiven.

Ca 75% van de verkrachtingen en aanrandingen gebeurd binnen de kring familie/ vrienden/ bekenden.

gh.wille
25-09-06, 19:37
Geplaatst door knuppeltje
Wel eens van seksueel misbruik in familiekring gehoord?

Mars heeft daar nog een topic over. Het meeste misbruik komt daar toch voor.

Ja natuurlijk komt dat ook voor , maar het ging nu (al was het dan ter zijde )over de verdervelijke Westerse lui die ervoor zorgden dat pedofolie zo,n beetje alleen aan hun te wijten is !
trouwens je hebt zelf al gezegf dat in Parijs de nachtclubs etc druk bezocht worden door de rijkere naar ik aan neem MOSLIMS over ""boter op je hoofd hebben ""gesproken is dit een goed voorbeeld .

:stout:

knuppeltje
25-09-06, 20:07
Geplaatst door gh.wille
Ja natuurlijk komt dat ook voor , maar het ging nu (al was het dan ter zijde )over de verdervelijke Westerse lui die ervoor zorgden dat pedofolie zo,n beetje alleen aan hun te wijten is !
trouwens je hebt zelf al gezegf dat in Parijs de nachtclubs etc druk bezocht worden door de rijkere naar ik aan neem MOSLIMS over ""boter op je hoofd hebben ""gesproken is dit een goed voorbeeld .

:stout:

Nou, die Parijzenaars zijn niet van mij, waar je die weer vandaal haalt weet ik niet.

Maar die familigegruiken komen natuurlijk ook daar voor.

Er is trouwens een Tunesische film die daar over gaat, L'ohme de Cendre of zo iets heette die, draaide hier in filmhuizen al is die ook wel eens op tv geweest.

Joesoef
25-09-06, 21:06
Hij gaat weer fijn. Een topic over kinder misbruik in Marokko loopt weer uit op Moslims vs niet Moslims.


En jaja, ouwe zeerot, ik weet het, jij hebt het over sjeiks ed. Maar toch, indirect is de link weer duidelijk gemaakt.

gh.wille
25-09-06, 21:50
Geplaatst door Joesoef
Hij gaat weer fijn. Een topic over kinder misbruik in Marokko loopt weer uit op Moslims vs niet Moslims.


En jaja, ouwe zeerot, ik weet het, jij hebt het over sjeiks ed. Maar toch, indirect is de link weer duidelijk gemaakt.

Ha nu moet ik lachen want wie komt er met de Westerse touristen op te proppen *)), dus haal ik er andere voorbeelden bij (wie kaatst kan de bal verwachten ).
Al met al zou de Kinderprostitutie in Marokko verdwijnen als er geen Westerse toeristen meer komen , want daar ging de topic toch over he ?

Net werk van KINDERPROSTITUTIE in Marokko.

Hierbij nog ff het "'opfrissertje ik citeer je zelf :

Vraag en aanbod werking. Dat er prostitutie is en was staat vast, dat er meer prostitutie is gekomen komt door de vraag van de hoerenlopende westerling.


:hihi: :zwaai:

reallife
25-09-06, 22:45
Volgende artikel op internet gevonden...

De vraag naar kinderprostituees komt voor groot deel door de stijging van het sekstoerisme, waarbij toeristen uit ontwikkelde landen kinderen in ontwikkelingslanden seksueel uitbuiten. Kinderen worden ontvoerd, gedrogeerd en door bendes en syndicaten de prostitutie in gedwongen. Dit gebeurt zowel lokaal als over de grens. Soms worden ze vermoord of verminkt gedurende dit proces. Meisjes uit heel Zuid-Oost Azië: waaronder Myanmar (voorheen Birma, 10.000 Myanmaraanse meisjes werken als prostituee in Thailand), Cambodja, China, Laos en Vietnam zijn te vinden in de bordelen van Thailand. Ongeveer 30.000 meisjes uit Nepal werken in de prostitutie in India. Een mensenrechtenorganisatie uit Pakistan schat dat elk jaar 200.000 Bengaalse vrouwen en kinderen verkocht worden als slaven. Ook is het sekstoerisme zich aan het verplaatsen naar landen als de Filippijnen, Sri Lanka en Indonesië. De sekstoeristen uit Saoedi Arabië hebben een nieuw ‘Mekka’ gevonden in Marokko. Andere Islamitische toeristen geven er de voorkeur aan in het huwelijk te treden met meisjes uit Bombay om vervolgens na een nacht of een aantal dagen officiëel te scheiden.

Er zijn verschillende manieren waardoor kinderen in de prostitutie terechtkomen. De ergste situaties zijn die waarbij kinderen expres misleid of gekidnapt worden en vervolgens verkocht worden voor de prostitutie. Deze kinderen worden vaak vanaf het platteland verhandeld naar stedelijke gebieden. Zij worden ook over de grens verhandeld. Sommige bordeeleigenaren zijn op zoek naar kinderen die van ver komen of uit andere landen, omdat deze dan machteloos en afhankelijk zijn en niet zo snel zullen proberen te vluchten.

Kinderprostitutie wordt steeds meer geadverteerd in landen waar het verboden is. Sekstoeristen gaan bewust naar bepaalde landen om kinderen te misbruiken en uit te buiten. http://www.childright.nl/dutch/worldmap/doc008.htm

gh.wille
26-09-06, 00:05
Geplaatst door reallife
Volgende artikel op internet gevonden...

De vraag naar kinderprostituees komt voor groot deel door de stijging van het sekstoerisme, waarbij toeristen uit ontwikkelde landen kinderen in ontwikkelingslanden seksueel uitbuiten. Kinderen worden ontvoerd, gedrogeerd en door bendes en syndicaten de prostitutie in gedwongen. Dit gebeurt zowel lokaal als over de grens. Soms worden ze vermoord of verminkt gedurende dit proces. Meisjes uit heel Zuid-Oost Azië: waaronder Myanmar (voorheen Birma, 10.000 Myanmaraanse meisjes werken als prostituee in Thailand), Cambodja, China, Laos en Vietnam zijn te vinden in de bordelen van Thailand. Ongeveer 30.000 meisjes uit Nepal werken in de prostitutie in India. Een mensenrechtenorganisatie uit Pakistan schat dat elk jaar 200.000 Bengaalse vrouwen en kinderen verkocht worden als slaven. Ook is het sekstoerisme zich aan het verplaatsen naar landen als de Filippijnen, Sri Lanka en Indonesië. De sekstoeristen uit Saoedi Arabië hebben een nieuw ‘Mekka’ gevonden in Marokko. Andere Islamitische toeristen geven er de voorkeur aan in het huwelijk te treden met meisjes uit Bombay om vervolgens na een nacht of een aantal dagen officiëel te scheiden.

Er zijn verschillende manieren waardoor kinderen in de prostitutie terechtkomen. De ergste situaties zijn die waarbij kinderen expres misleid of gekidnapt worden en vervolgens verkocht worden voor de prostitutie. Deze kinderen worden vaak vanaf het platteland verhandeld naar stedelijke gebieden. Zij worden ook over de grens verhandeld. Sommige bordeeleigenaren zijn op zoek naar kinderen die van ver komen of uit andere landen, omdat deze dan machteloos en afhankelijk zijn en niet zo snel zullen proberen te vluchten.

Kinderprostitutie wordt steeds meer geadverteerd in landen waar het verboden is. Sekstoeristen gaan bewust naar bepaalde landen om kinderen te misbruiken en uit te buiten. http://www.childright.nl/dutch/worldmap/doc008.htm

Het bovenstaande is een bevestiging van mijn bewering dat het echt niet alleen de(rijke) Westerse toerist is !

note :vraag me af of ze daarna nog allimentatie krijgen ik bedoel uiteraard de VERSTOTEN bruidjes !

Andere Islamitische toeristen geven er de voorkeur aan in het huwelijk te treden met meisjes uit Bombay om vervolgens na een nacht of een aantal dagen officiëel te scheiden.
:droef:

sidi bibi
26-09-06, 01:08
Geplaatst door Julien
Lang niet alleen westers hoor!

Zeer veel seks toeristen in agadir en marrakech zijn Arabische sjeiks, en in parijse nachtclubs zijn ook vaak Arabische sjeiks te vinden. Ik woon zelf 30 km van Agadir en ik moet zeggen dat ik nooit iets gemerkt heb van Arabische sjeiks die op zoek zijn naar sex, heb er slechts een gezien die in gezelschap was van een blonde engels sprekende meid en of dat nou een hoer was kan ik ook niet zeggen. Wat er in het uitgaansleven gebeurd weet ik niet omdat ik nooit uitga, feitelijk is het een dooie stad, altijd erg rustig behalve in het vakantieseizoen en de drukte wordt dan nog hoofdzakelijk veroorzaakt door euromarocs. Over sex met kinderen is mij een maal iets ter ore gekomen, maar kan niet zeggen of dat waar is. Die saoudies hebben wel een paleis, 10 km ten noorden van Agadir maar eerlijk gezegd lijkt dat meer op een nonnenklooster dan op een wild stoeipoezenpaleis, volgens mij is alles sterk overtrokken en als ze dan al dan niet een dame nemen heeft dat weinig te maken met kinderprostitutie. Wel is er prostitutie, zowel van dames als van heren, het enigste waar je last van hebt is dat er af en toe toespelingen gemaakt worden of gevolgt wordt, klanten zijn er ook, veelal oudere heren maar ook dames die zich een keer willen uitleven. Het is er wel, in bepaalde gebieden, die kun je gewoon mijden en dan merk je d'r niks van. Wat er verder eventueel achter de schermen gebeurd zou ik zo ook niet kunnen zeggen, het is alleen zoals ik het meemaak.

gh.wille
26-09-06, 01:22
Geplaatst door sidi bibi
Ik woon zelf 30 km van Agadir en ik moet zeggen dat ik nooit iets gemerkt heb van Arabische sjeiks die op zoek zijn naar sex, heb er slechts een gezien die in gezelschap was van een blonde engels sprekende meid en of dat nou een hoer was kan ik ook niet zeggen. Wat er in het uitgaansleven gebeurd weet ik niet omdat ik nooit uitga, feitelijk is het een dooie stad, altijd erg rustig behalve in het vakantieseizoen en de drukte wordt dan nog hoofdzakelijk veroorzaakt door euromarocs. Over sex met kinderen is mij een maal iets ter ore gekomen, maar kan niet zeggen of dat waar is. Die saoudies hebben wel een paleis, 10 km ten noorden van Agadir maar eerlijk gezegd lijkt dat meer op een nonnenklooster dan op een wild stoeipoezenpaleis, volgens mij is alles sterk overtrokken en als ze dan al dan niet een dame nemen heeft dat weinig te maken met kinderprostitutie. Wel is er prostitutie, zowel van dames als van heren, het enigste waar je last van hebt is dat er af en toe toespelingen gemaakt worden of gevolgt wordt, klanten zijn er ook, veelal oudere heren maar ook dames die zich een keer willen uitleven. Het is er wel, in bepaalde gebieden, die kun je gewoon mijden en dan merk je d'r niks van. Wat er verder eventueel achter de schermen gebeurd zou ik zo ook niet kunnen zeggen, het is alleen zoals ik het meemaak.

Ik kan er niet over oordelen en net wat je zegt het een en ander zal heus niet (open en bloot ) plaats vinden .

sidi bibi
26-09-06, 01:55
Geplaatst door gh.wille
Ik kan er niet over oordelen en net wat je zegt het een en ander zal heus niet (open en bloot ) plaats vinden . Maar je moet ook niet vergeten dat er enorm geroddeld wordt, die sociale controle is niet normaal hier, je wordt eigenlijk continu be- en veroordeeld. Zelfs als je ergens anders gaat eten wordt je vaak gewaarschuwd dat er iets in je eten gedaan wordt, je wordt geadviseerd dat als ze even niet kijken je het bord een slag om moet draaien, ze eten vaak gezamenlijk uit een bord. Al die achterlijke dingen gaan gewoon een leven leiden en ik vermoed dat een of meerdere Saoudisch best wel eens iets uitgevreten heeft, maak je maar geen zorgen dat iemand dat niet gezien heeft, gaat van mond tot mond en na enige tijd hebben ze al een naam te pakken waar je geen brood van lust. En vergeet ook de jaloersheid niet hier, bijna alle roddels gaan over als het ergens niet goed loopt, altijd negetief en altijd de oorzaak elders zoekend, je hebt het al gauw gedaan hierro.

Rabi'ah.
26-09-06, 04:16
Geplaatst door Julien
Lang niet alleen westers hoor!

Zeer veel seks toeristen in agadir en marrakech zijn Arabische sjeiks, en in parijse nachtclubs zijn ook vaak Arabische sjeiks te vinden.

Inderdaad. Echt walgelijk die lui. En dat zijn dan dezelfde gasten die de rest van de moslims willen komen vertellen hoe de islam gepraktiseerd moet worden. :mad:


:kotsen:

Rabi'ah.
26-09-06, 04:18
Geplaatst door knuppeltje
Ik denk dat er overal een bepaald percentage pedoseksuelen zijn, wat voor kleur ze ook hebben.

Ja, maar de meeste pedofielen hebben (gelukkig!) het geld en de middelen niet om de halve wereld af te reizen om minderjarige kinderen te verkrachten.








Maar die zullen hun slachtoffers dan wel weer dichter bij huis zoeken. :moe: :moe: :moe:

Joesoef
26-09-06, 06:37
Geplaatst door gh.wille
Ha nu moet ik lachen want wie komt er met de Westerse touristen op te proppen *)), dus haal ik er andere voorbeelden bij (wie kaatst kan de bal verwachten ).
Al met al zou de Kinderprostitutie in Marokko verdwijnen als er geen Westerse toeristen meer komen , want daar ging de topic toch over he ?

Net werk van KINDERPROSTITUTIE in Marokko.

Hierbij nog ff het "'opfrissertje ik citeer je zelf :

Vraag en aanbod werking. Dat er prostitutie is en was staat vast, dat er meer prostitutie is gekomen komt door de vraag van de hoerenlopende westerling.


:hihi: :zwaai:


Nergens heb ik het over de rijke toerist, wel over de toerist uit westerse landen.

Je bent zeker familie van tukker dat je niet begrijpend kan lezen, gevoel voor getallen/ verhoudingen heb je ook al niet.

knuppeltje
26-09-06, 10:17
Geplaatst door Rabi'ah.
Ja, maar de meeste pedofielen hebben (gelukkig!) het geld en de middelen niet om de halve wereld af te reizen om minderjarige kinderen te verkrachten.








Maar die zullen hun slachtoffers dan wel weer dichter bij huis zoeken. :moe: :moe: :moe:

En aangezien de ernst daarvan zelfs hier tot voor vrij kort buiten beeld bleef, is het nog moeilijker om te bepalen hoe dat zit in landen waar het nog een groter taboe is.

Maar ik denk dat ook daar het grootste misbruik in familiekring voorkomt, net als hier.

Ik denk dan ook dat daar de vraag gerechtvaardigt is hoeveel van die jeugdige sekwerkers er eerst zelf slachtoffer waren van seksueel geweld in eigen familikring.

Ondanks alle armoede stapt een kind niet zomaar op een volwassenen af met de vraag: Tu veu l'amour? zoals ik dat heel veel keer in Tunesie heb zien doen, al meer dan 20 jaar geleden.

Rabi'ah.
26-09-06, 10:39
Geplaatst door knuppeltje


Ondanks alle armoede stapt een kind niet zomaar op een volwassenen af met de vraag: Tu veu l'amour? zoals ik dat heel veel keer in Tunesie heb zien doen, al meer dan 20 jaar geleden.

Ja, dat vond ik nog een van de meest choquerende dingen aan de docu: De makkelijke, bijna vanzelfsprekende manier waarop die ene tienerjongen en dat tienermeisje erover spraken.

Alsof het iets gewoons is zoals vakkevullen bij de AH. :loens:

knuppeltje
26-09-06, 10:52
Geplaatst door Rabi'ah.
Ja, dat vond ik nog een van de meest choquerende dingen aan de docu: De makkelijke, bijna vanzelfsprekende manier waarop die ene tienerjongen en dat tienermeisje erover spraken.

Alsof het iets gewoons is zoals vakkevullen bij de AH. :loens:

Tieners, ik zag bosjes kinderen van amper tien jaar dat doen, en op elke hoek van de straat een politiagent-en niet van die kleintjes ook, want die worden dat daar niet.

Rabi'ah.
26-09-06, 10:58
Geplaatst door knuppeltje
Tieners, ik zag bosjes kinderen van amper tien jaar dat doen, en op elke hoek van de straat een politiagent-en niet van die kleintjes ook, want die worden dat daar niet.

:jammer:

La hawla wa la qoewatta illa billah. :droef:

knuppeltje
26-09-06, 11:02
Geplaatst door Rabi'ah.
:jammer:

La hawla wa la qoewatta illa billah. :droef:

Je zult het ongetwijfeld goed bedoelen, maar ik kan het niet lezen.

Overegens, geen haar op mijn hoofd heeft er ooit aangedacht om die kinderen ook maar iets te verwijten.

Voor mij zijn het slachtoffers.

Rabi'ah.
26-09-06, 11:04
Geplaatst door knuppeltje
Je zult het ongetwijfeld goed bedoelen, maar ik kan het niet lezen.

Het betekent "er is slechts kracht of verandering door God". Het is een smeekbede die gezegd wordt als er iemand overleden is, of als je verbijsterd of geschokt bent door iets.


Geplaatst door knuppeltje

Overegens, geen haar op mijn hoofd heeft er ooit aangedacht om die kinderen ook maar iets te verwijten.

Voor mij zijn het slachtoffers.

Helemaal mee eens!

knuppeltje
26-09-06, 11:10
Geplaatst door Rabi'ah.
Het betekent "er is slechts kracht of verandering door God". Het is een smeekbede die gezegd wordt als er iemand overleden is, of als je verbijsterd of geschokt bent door iets.



Helemaal mee eens!

Dan te weten dat ik die bede wel honderd keer bij Mahfoez gelezen heb, vertaald dan.

~Panthera~
26-09-06, 11:12
Geplaatst door knuppeltje

Overegens, geen haar op mijn hoofd heeft er ooit aangedacht om die kinderen ook maar iets te verwijten.

Voor mij zijn het slachtoffers.


Precies. ELK kind is slachtoffer, als hetgeen hem/haar wordt aangedaan door volwassenen.

knuppeltje
26-09-06, 11:17
Geplaatst door ~Panthera~
Precies. ELK kind is slachtoffer, als hetgeen hem/haar wordt aangedaan door volwassenen.

Amen.

Julien
26-09-06, 12:27
Geplaatst door sidi bibi
Ik woon zelf 30 km van Agadir en ik moet zeggen dat ik nooit iets gemerkt heb van Arabische sjeiks die op zoek zijn naar sex, heb er slechts een gezien die in gezelschap was van een blonde engels sprekende meid en of dat nou een hoer was kan ik ook niet zeggen. Wat er in het uitgaansleven gebeurd weet ik niet omdat ik nooit uitga, feitelijk is het een dooie stad, altijd erg rustig behalve in het vakantieseizoen en de drukte wordt dan nog hoofdzakelijk veroorzaakt door euromarocs. Over sex met kinderen is mij een maal iets ter ore gekomen, maar kan niet zeggen of dat waar is. Die saoudies hebben wel een paleis, 10 km ten noorden van Agadir maar eerlijk gezegd lijkt dat meer op een nonnenklooster dan op een wild stoeipoezenpaleis, volgens mij is alles sterk overtrokken en als ze dan al dan niet een dame nemen heeft dat weinig te maken met kinderprostitutie. Wel is er prostitutie, zowel van dames als van heren, het enigste waar je last van hebt is dat er af en toe toespelingen gemaakt worden of gevolgt wordt, klanten zijn er ook, veelal oudere heren maar ook dames die zich een keer willen uitleven. Het is er wel, in bepaalde gebieden, die kun je gewoon mijden en dan merk je d'r niks van. Wat er verder eventueel achter de schermen gebeurd zou ik zo ook niet kunnen zeggen, het is alleen zoals ik het meemaak.

ik ben niet lang geleden in Marrakech geweest en in cafétjes en disco´s zag ik een aantal tafels met Arabish uitziende sjeiks omringd met marokkaanse (jonge) meisjes, die van hem drankjes kregen en dan voor hem moesten dansen.
volgens mij is dit ook algemeen bekend . Ik ben zelf nooit in de Moulin rouge gehoord, maar van iemand die er wel in is geweest hoorde ik dat daar veel arabische sjeiks onder het publiek zitten
(Moulin rouge is oa een striptease tent)

~Panthera~
26-09-06, 12:51
Geplaatst door Rabi'ah.
Inderdaad. Echt walgelijk die lui. En dat zijn dan dezelfde gasten die de rest van de moslims willen komen vertellen hoe de islam gepraktiseerd moet worden. :mad:


:kotsen:


Precies. :handbang:

sidi bibi
26-09-06, 13:02
Geplaatst door Julien
ik ben niet lang geleden in Marrakech geweest en in cafétjes en disco´s zag ik een aantal tafels met Arabish uitziende sjeiks omringd met marokkaanse (jonge) meisjes, die van hem drankjes kregen en dan voor hem moesten dansen.
volgens mij is dit ook algemeen bekend . Ik ben zelf nooit in de Moulin rouge gehoord, maar van iemand die er wel in is geweest hoorde ik dat daar veel arabische sjeiks onder het publiek zitten
(Moulin rouge is oa een striptease tent) Het zal best wel kunnen zijn, ik schreef ook al dat er achter de schermen wel meer zal gebeuren en verder hou ik niet van het uitgaansleven, ik maak dat dan niet mee, ik gaf eigenlijk een beetje weer hoe het op mij overkomt. Sextoerisme, en dat zie je hier wel komt op mij walgelijk over maar wat dat betreft zoeken ze het maar uit, ik heb alleen moeite met misbruik van kinderen, die Nederlander die gepakt is heeft ook een veel te lage straf gekregen, 4 maanden, terwijl ik eergisteren in een weekblad lees dat 2 Marokkanen voor hetzelfde vergrijp 5 jaar kregen. Ik zal ook nooit een week-endje Ibiza boeken, alleen voor de verhalen die je daarover weer hoort.

Rabi'ah.
26-09-06, 21:16
Geplaatst door ~Panthera~
Precies. :handbang:

Triest, maar waar. :moe:

gh.wille
27-09-06, 01:58
Geplaatst door sidi bibi
Maar je moet ook niet vergeten dat er enorm geroddeld wordt, die sociale controle is niet normaal hier, je wordt eigenlijk continu be- en veroordeeld. Zelfs als je ergens anders gaat eten wordt je vaak gewaarschuwd dat er iets in je eten gedaan wordt, je wordt geadviseerd dat als ze even niet kijken je het bord een slag om moet draaien, ze eten vaak gezamenlijk uit een bord. Al die achterlijke dingen gaan gewoon een leven leiden en ik vermoed dat een of meerdere Saoudisch best wel eens iets uitgevreten heeft, maak je maar geen zorgen dat iemand dat niet gezien heeft, gaat van mond tot mond en na enige tijd hebben ze al een naam te pakken waar je geen brood van lust. En vergeet ook de jaloersheid niet hier, bijna alle roddels gaan over als het ergens niet goed loopt, altijd negetief en altijd de oorzaak elders zoekend, je hebt het al gauw gedaan hierro.

Ja precies ze maken dan van een Mug een Olifant.
:)

gh.wille
27-09-06, 02:06
Geplaatst door Joesoef
Nergens heb ik het over de rijke toerist, wel over de toerist uit westerse landen.

Je bent zeker familie van tukker dat je niet begrijpend kan lezen, gevoel voor getallen/ verhoudingen heb je ook al niet.

Nee daar gaat het niet om het gaat mij om je uitdrukking"" DE HOERENLOPENDE WESTERLING"" als of dat de enigste zijn op de wereld die sex hebben met kinderen !
Als jij zo stom bent om niet te bergrijpen na al die maanden die ik hier post daar als regel op reageer dan valt jou gevoel voor (begrijpend lezen ) ver te zoeken .

Wat versta je onder hoerenlopende Westerlingen ?

tukkersterror
27-09-06, 08:30
Geplaatst door Jarir Tabari
De straffen die gegarandeerd helpen worden doorgaans als barbarij afgeschilderd. Dus het is kiezen welke barbarij er gedoogd wordt, de daad of de straf. Een gevangenisstraf zorgt alleen voor een verharding van het karakter en een tijdelijke uitsluiting van de maatschappij als ik het goed begrepen heb.

Het is dan ook bedenkelijk dat in landen waar de doodstraf heerst, kindermisbruik veelvuldig voorkomt.

Misschien is het een idee om net als in het westen deze mensen met naam (enfoto) op internet te pleuren en ze vogelvrij te verklaren.

En lekker met zijn allen gaan pedo-rammen.

Maar volgens childcare, is de oorzaak van het probleem dat kinderen op straat worden gezet, nadat zij zijn maagdelijkheid hebben verloren.
Honger doen hun dan hoereren.

azulay
27-09-06, 08:44
Geplaatst door Rabi'ah.
Inderdaad. Echt walgelijk die lui. En dat zijn dan dezelfde gasten die de rest van de moslims willen komen vertellen hoe de islam gepraktiseerd moet worden. :mad:


:kotsen:

Dit is geen grap, in SA heb ze een gezegde ontwikkeld:

Waarom trouwen als je naar Marokko kunt gaan.

sidi bibi
27-09-06, 11:36
Geplaatst door azulay
Dit is geen grap, in SA heb ze een gezegde ontwikkeld:

Waarom trouwen als je naar Marokko kunt gaan.
Hebben ze het dan over Marokkaanse hoeren of over Marokkaanse kinderen?

Ourzazate
29-09-06, 21:33
Geplaatst door vlegeltje
Westers seks toerisme.

Niet alleen Westers, maar ook Arabisch. Het is algemeen bekend dat er elke zomer tientallen oliesheiks uit SA en omringende golfstaatjes naar Casa en Rabat komen waar zij kapitale villa's afhuren om er sexfeestjes te houden met vaak meisjes van rond de 15-16 jaar. Er zijn tegenwoordig jongemannen in Marokko die daar gespecialiseerd in zijn. Zien er mooi en verzorgd uit en worden door die sheiks ingehuurd, ze krijgen een auto en duizenden euro's zodat ze meisjes voor hen regelen. Vaak is langs rijden met een limousine bij de ingang van een lycee/college als de leerlingen naar buiten komen voldoende om een handjevol jonge meisjes op te pikken...:jammer:.

Ourzazate
29-09-06, 21:39
Geplaatst door Julien
Lang niet alleen westers hoor!

Zeer veel seks toeristen in agadir en marrakech zijn Arabische sjeiks, en in parijse nachtclubs zijn ook vaak Arabische sjeiks te vinden.

Niet in Marrakech/Agadir maar vnl in Rabat en Casa. Ik heb tijdje terug zo'n feestje meegemaakt. Hadden ze ca. 10 meisjes opgetrommeld die zich helemaal moesten insmeren met massageolie en er werden eieren op de vloer gelegd. Voor elk ei dat een meisje met haar billen kon oppakken en op tafel neerleggen kreeg ze USD 100,-. Drank, drugs en meisjes die zich belachelijk maakten; die Arabieren (uit SA en Koeweit) vermaakten zich kostelijk.

Rabi'ah.
30-09-06, 09:02
Geplaatst door Ourzazate
Niet in Marrakech/Agadir maar vnl in Rabat en Casa. Ik heb tijdje terug zo'n feestje meegemaakt. Hadden ze ca. 10 meisjes opgetrommeld die zich helemaal moesten insmeren met massageolie en er werden eieren op de vloer gelegd. Voor elk ei dat een meisje met haar billen kon oppakken en op tafel neerleggen kreeg ze USD 100,-. Drank, drugs en meisjes die zich belachelijk maakten; die Arabieren (uit SA en Koeweit) vermaakten zich kostelijk.

:jammer:

Walgelijk. :kotsen:

knuppeltje
30-09-06, 09:25
Geplaatst door Ourzazate
Niet in Marrakech/Agadir maar vnl in Rabat en Casa. Ik heb tijdje terug zo'n feestje meegemaakt. Hadden ze ca. 10 meisjes opgetrommeld die zich helemaal moesten insmeren met massageolie en er werden eieren op de vloer gelegd. Voor elk ei dat een meisje met haar billen kon oppakken en op tafel neerleggen kreeg ze USD 100,-. Drank, drugs en meisjes die zich belachelijk maakten; die Arabieren (uit SA en Koeweit) vermaakten zich kostelijk.

Ook zo mee genoten zeker?

Rabi'ah.
30-09-06, 10:08
Geplaatst door Ourzazate
Vaak is langs rijden met een limousine bij de ingang van een lycee/college als de leerlingen naar buiten komen voldoende om een handjevol jonge meisjes op te pikken...:jammer:.

Goed dat je dit opmerkt. Dat verbaasde mij ook enorm; het gemak waarmee die meiden in de docu meegingen. Net alsof ze het als normaal, dan wel vanzelfsprekend beschouwden. Griezelig.

mark61
30-09-06, 10:17
Geplaatst door Rabi'ah.
Goed dat je dit opmerkt. Dat verbaasde mij ook enorm; het gemak waarmee die meiden in de docu meegingen. Net alsof ze het als normaal, dan wel vanzelfsprekend beschouwden. Griezelig.

Tsja, kwestie van prioriteiten en morele principes. Waarom dat in een islamitisch arm land anders zou moeten liggen dan in een niet-islamitisch arm land zou ik niet weten. Zijn moslims übermenschen?

Rabi'ah.
30-09-06, 10:20
Geplaatst door mark61
Tsja, kwestie van prioriteiten en morele principes. Waarom dat in een islamitisch arm land anders zou moeten liggen dan in een niet-islamitisch arm land zou ik niet weten. Zijn moslims übermenschen?

Het gaat mij er niet om dat het moslims zijn. Het gaat me er zelfs niet om dat ze uiteindelijk meegingen. Het gaat me om het gemak waarmee. Dat vond ik eerlijk gezegd het meest schokkende eraan.

Trouwens, echt straatarm konden ze niet zijn, aangezien ze gewoon naar school gingen.

knuppeltje
30-09-06, 11:49
Geplaatst door Rabi'ah.
Het gaat mij er niet om dat het moslims zijn. Het gaat me er zelfs niet om dat ze uiteindelijk meegingen. Het gaat me om het gemak waarmee. Dat vond ik eerlijk gezegd het meest schokkende eraan.

Trouwens, echt straatarm konden ze niet zijn, aangezien ze gewoon naar school gingen.

Die kinderen in Tunesie waar ik het eerder over had gingen ook gewoon naar school.

Maar toch zijn het nog steeds arme landen, moslim of niet.

Ben je rijk, dan hoef je schijnbaar heen morele principes te hebben.

Ben je arm, dan is het hebben van morele principes vaak een luxe, hangt er maar net van af hoe arm je bent ten opzichte van de ander.

mark61
30-09-06, 13:13
Geplaatst door Rabi'ah.
Het gaat mij er niet om dat het moslims zijn. Het gaat me er zelfs niet om dat ze uiteindelijk meegingen. Het gaat me om het gemak waarmee. Dat vond ik eerlijk gezegd het meest schokkende eraan.

Trouwens, echt straatarm konden ze niet zijn, aangezien ze gewoon naar school gingen.

Tsja, de een zijn moraal is de ander zijn moraal niet. Ik kan me er niet over opwinden. En denk toch dat 'men' dat gekker vindt van een 'islamitisch' land dan van een 'niet-islamitisch' land. Zowel moslims als niet-moslims. :)

knuppeltje
30-09-06, 13:16
Geplaatst door mark61
Tsja, de een zijn moraal is de ander zijn moraal niet. Ik kan me er niet over opwinden. En denk toch dat 'men' dat gekker vindt van een 'islamitisch' land dan van een 'niet-islamitisch' land. Zowel moslims als niet-moslims. :)

Daar kun je wel eens groot gelijk in hebben.

Julien
30-09-06, 14:14
Geplaatst door knuppeltje
Ook zo mee genoten zeker?

wat een trieste opmerking

Hawa
30-09-06, 14:27
Seksueel geweld en vooral uitbuiting is uit den boze.
Het gekke is wel dat al die christenhonden-moslimhonden en al die andere honden hun zwaard vrijspel geven......Het maakt hun gewwon niet uit.......
Al die kinderen.........
Familie!
Is zoek....
verweg.

Op de loer,
wellust,
voor een kwartje,
een joet!
Voor dag en nacht
in handel en verderf
verkrachting
slaan
en dood!

Kinderen.......
van God/Allah.

Is dat geloof?
:zwaai:

knuppeltje
30-09-06, 18:21
Geplaatst door Julien
wat een trieste opmerking

Hoe lang ken je die vent al, in de discussies over AHA smeet hij hier met de meest smerigere opmerkingingen over haar, das een.

Hij had het zelf mee gemaakt zei die, en wist er in geuren en kleuren van te vertellen, das twee.

Hoelang blijf je bij zoiets aanwezig, das drie.

knuppeltje
30-09-06, 18:24
Geplaatst door Hawa
Seksueel geweld en vooral uitbuiting is uit den boze.
Het gekke is wel dat al die christenhonden-moslimhonden en al die andere honden hun zwaard vrijspel geven......Het maakt hun gewwon niet uit.......
Al die kinderen.........
Familie!
Is zoek....
verweg.

Op de loer,
wellust,
voor een kwartje,
een joet!
Voor dag en nacht
in handel en verderf
verkrachting
slaan
en dood!

Kinderen.......
van God/Allah.

Is dat geloof?
:zwaai:

Eerder het falliet van het geloof, denk ik.

Ourzazate
30-09-06, 18:26
Geplaatst door knuppeltje
Ook zo mee genoten zeker?

Nou nee, ik snap uh. niet hoe je kunt genieten van meisjes die met hun billen eieren op een tafel moeten leggen...:confused:.

Ourzazate
30-09-06, 18:29
Geplaatst door Rabi'ah.
Goed dat je dit opmerkt. Dat verbaasde mij ook enorm; het gemak waarmee die meiden in de docu meegingen. Net alsof ze het als normaal, dan wel vanzelfsprekend beschouwden. Griezelig.

Money talks, money talks
Dirty cash i want u
Dirty cash i need u woooo

ps: Ik kan je 1 ding vertellen wat zeker is. Er is in sommige 'islamitische' landen een veel grotere lfassad aan de gang dan waar dan ook in het 'duivelse' westen.

sidi bibi
30-09-06, 22:21
Geplaatst door Ourzazate
Money talks, money talks
Dirty cash i want u
Dirty cash i need u woooo

ps: Ik kan je 1 ding vertellen wat zeker is. Er is in sommige 'islamitische' landen een veel grotere lfassad aan de gang dan waar dan ook in het 'duivelse' westen.

sidi bibi
30-09-06, 22:22
Geplaatst door Ourzazate
Money talks, money talks
Dirty cash i want u
Dirty cash i need u woooo

ps: Ik kan je 1 ding vertellen wat zeker is. Er is in sommige 'islamitische' landen een veel grotere lfassad aan de gang dan waar dan ook in het 'duivelse' westen. D'r ging iets niet goed, maar wat is Ifassad?

Joesoef
01-10-06, 07:52
Geplaatst door Ourzazate
Niet in Marrakech/Agadir maar vnl in Rabat en Casa. Ik heb tijdje terug zo'n feestje meegemaakt. Hadden ze ca. 10 meisjes opgetrommeld die zich helemaal moesten insmeren met massageolie en er werden eieren op de vloer gelegd. Voor elk ei dat een meisje met haar billen kon oppakken en op tafel neerleggen kreeg ze USD 100,-. Drank, drugs en meisjes die zich belachelijk maakten; die Arabieren (uit SA en Koeweit) vermaakten zich kostelijk.


Stoer!


Vent zonder ballen. Als er iemand zich belachelijk gemaakt heeft dan ben jij dat wel.

tukkersterror
01-10-06, 16:48
Geplaatst door Ourzazate
Niet in Marrakech/Agadir maar vnl in Rabat en Casa. Ik heb tijdje terug zo'n feestje meegemaakt. Hadden ze ca. 10 meisjes opgetrommeld die zich helemaal moesten insmeren met massageolie en er werden eieren op de vloer gelegd. Voor elk ei dat een meisje met haar billen kon oppakken en op tafel neerleggen kreeg ze USD 100,-. Drank, drugs en meisjes die zich belachelijk maakten; die Arabieren (uit SA en Koeweit) vermaakten zich kostelijk.

En je bent natuurlijk direct naar de plaatselijke politie gegaan om melding te maken!!!
Althans dat hoop ik voor de andere meisjes die dan misschien deze walgelijke zaken niet hoeven te doen en gewoon veilig naar school kunnen!!!
Of ben je in de opwinding vergeten dat zoiets strafbaar is?

tukkersterror
01-10-06, 16:49
Geplaatst door Joesoef
Stoer!


Vent zonder ballen. Als er iemand zich belachelijk gemaakt heeft dan ben jij dat wel.

Inderdaad!

sidi bibi
01-10-06, 17:45
Geplaatst door tukkersterror
En je bent natuurlijk direct naar de plaatselijke politie gegaan om melding te maken!!!
Althans dat hoop ik voor de andere meisjes die dan misschien deze walgelijke zaken niet hoeven te doen en gewoon veilig naar school kunnen!!!
Of ben je in de opwinding vergeten dat zoiets strafbaar is?
Dat kan zonder meer en je word serieus genomen ook, toen ik nog in nederland werkte werd in mijn huis gelegenheid gegeven, de buren klaagden, ben een keer onverwachts gekomen en trof een wildvreemde vent met een meid in mijn eigen bed notabene, het heeft 3 personen 4 maanden cel gekost, helaas kregen 2 meiden ook 1 maand cel.

knuppeltje
01-10-06, 17:55
Geplaatst door tukkersterror
En je bent natuurlijk direct naar de plaatselijke politie gegaan om melding te maken!!!
Althans dat hoop ik voor de andere meisjes die dan misschien deze walgelijke zaken niet hoeven te doen en gewoon veilig naar school kunnen!!!
Of ben je in de opwinding vergeten dat zoiets strafbaar is?

Haha, die wel zeker.

Die had je destijds eens te keer moeten zien gaan in de discussies over AHA.

Om aan te tonen wat dat verschrikkelijke mens de arme moslima's allemaal had aangedaan, ging die zich te buiten aan de meest walgelijke opmerkingen over haar, de ene na de andere.

Ourzazate
01-10-06, 21:34
Geplaatst door sidi bibi
D'r ging iets niet goed, maar wat is Ifassad?

Je bent Marokkaan, maar je weet niet wat lfassad betekent?

:confused:

Ourzazate
01-10-06, 21:37
Geplaatst door Joesoef
Stoer!


Vent zonder ballen. Als er iemand zich belachelijk gemaakt heeft dan ben jij dat wel.

Weinig stoers aan: naar binnen, zitten en aanschouwen...:).

Nou, als ik in me broek graai dan tref ik wel degelijk een paar levende pingpongballen aan. En nee, ze hangen daar niet voor de sier...:).

Ik ben niet degene die zo verzot is op geld om zich in zn nakie te kijk te zetten maar die meisjes.

Ourzazate
01-10-06, 21:42
Geplaatst door tukkersterror
En je bent natuurlijk direct naar de plaatselijke politie gegaan om melding te maken!!!
Althans dat hoop ik voor de andere meisjes die dan misschien deze walgelijke zaken niet hoeven te doen en gewoon veilig naar school kunnen!!!
Of ben je in de opwinding vergeten dat zoiets strafbaar is?

Waar in de Marokkaanse wet staat dat het strafbaar is om meisjes eieren met hun billen te laten oppakken in ruil voor 100 dollar per ei?

Dat naakte is wel strafbaar, maar alsof een politieagent daar zijn tijd in gaat steken. En als hij dat al zou doen dan schuift zo'n Arabier hem een paar honder dollar toe en weg is meneer politieagent.

ps: Hier was geen sex bij betrokken...:).

knuppeltje
01-10-06, 22:04
Geplaatst door Ourzazate
Waar in de Marokkaanse wet staat dat het strafbaar is om meisjes eieren met hun billen te laten oppakken in ruil voor 100 dollar per ei?

Dat naakte is wel strafbaar, maar alsof een politieagent daar zijn tijd in gaat steken. En als hij dat al zou doen dan schuift zo'n Arabier hem een paar honder dollar toe en weg is meneer politieagent.

ps: Hier was geen sex bij betrokken...:).

En die drugs waar je het over had was zeker ook niet waar?

sidi bibi
01-10-06, 22:27
Geplaatst door Ourzazate
Je bent Marokkaan, maar je weet niet wat lfassad betekent?

:confused: Ik ben nederlander die in Marokko woont en het toneel alhier aanschouwd

sidi bibi
01-10-06, 22:32
Geplaatst door Ourzazate
Waar in de Marokkaanse wet staat dat het strafbaar is om meisjes eieren met hun billen te laten oppakken in ruil voor 100 dollar per ei?

Dat naakte is wel strafbaar, maar alsof een politieagent daar zijn tijd in gaat steken. En als hij dat al zou doen dan schuift zo'n Arabier hem een paar honder dollar toe en weg is meneer politieagent.

ps: Hier was geen sex bij betrokken...:). Perversiteit en aanstoot geven is wel degelijk strafbaar, die politie doet er wel wat aan, denk je dat ze dat niet doen dan ga je gewoon naar een procureur, eventueel met getuigen

tukkersterror
01-10-06, 23:10
Oke, misschien dat de politie niet zo reageert zoals wij verwachten, maar dan zijn er nog legio andere mogelijkheden.
Schakel desnoods het consulaat in of wat dan ook!
Zou ik waar ook ter wereld zoiets aantreffen, neem van mij aan dat ik een rel zou schoppen tot aan de hoogste instantie toe en dat deze goorlappen er niet af zouden komen of onder hun straf zouden uitkomen door coruptie van dit land.
Misschien is het ook vaak het idee van ik doe maar niets want het helpt toch niet.
Het is gewoon goor en God's geklaagd dat een mens dit andere mensen(kinderen) kunnen aandoen.

knuppeltje
01-10-06, 23:23
Geplaatst door tukkersterror
Oke, misschien dat de politie niet zo reageert zoals wij verwachten, maar dan zijn er nog legio andere mogelijkheden.
Schakel desnoods het consulaat in of wat dan ook!
Zou ik waar ook ter wereld zoiets aantreffen, neem van mij aan dat ik een rel zou schoppen tot aan de hoogste instantie toe en dat deze goorlappen er niet af zouden komen of onder hun straf zouden uitkomen door coruptie van dit land.
Misschien is het ook vaak het idee van ik doe maar niets want het helpt toch niet.
Het is gewoon goor en God's geklaagd dat een mens dit andere mensen(kinderen) kunnen aandoen.

Nou volgens mij vond die het allemaal prima.

Das toch waar elke idioot van droomt, lekkere jonge meisjes, ruige seks, drugs en drank, alles bij elkaar dus, lekker feestje toch.

tukkersterror
02-10-06, 07:43
Geplaatst door knuppeltje
Nou volgens mij vond die het allemaal prima.

Das toch waar elke idioot van droomt, lekkere jonge meisjes, ruige seks, drugs en drank, alles bij elkaar dus, lekker feestje toch.

Dat gevoel had ik nou ook toen ik het las!

Maar vraag me af in hoevere iemand vervolgbaar is als zijn verklaring te lezen is op internet?

Rabi'ah.
02-10-06, 15:08
Geplaatst door mark61
Tsja, de een zijn moraal is de ander zijn moraal niet. Ik kan me er niet over opwinden.

Dus als ik het goed begrijp, kun je je er niet over opwinden dat minderjarige schoolkinderen (jongens en meisjes) tegen betaling seks hebben met jaren oudere Westerse sekstoeristen?


Geplaatst door mark61

En denk toch dat 'men' dat gekker vindt van een 'islamitisch' land dan van een 'niet-islamitisch' land. Zowel moslims als niet-moslims. :)

Dat mag je gerust denken. Maar ik ben die "men" niet, dus ik zou het prettig vinden als je dat dus niet voor me invult.

knuppeltje
02-10-06, 16:40
Geplaatst door Rabi'ah.
Dus als ik het goed begrijp, kun je je er niet over opwinden dat minderjarige schoolkinderen (jongens en meisjes) tegen betaling seks hebben met jaren oudere Westerse sekstoeristen?



Dat mag je gerust denken. Maar ik ben die "men" niet, dus ik zou het prettig vinden als je dat dus niet voor me invult.

En wat vind je van die Ouzazaten? Das nog wel een Maroccan.

Die stond erbij en hij keek ernaar zei die, nou goed, misschien deelde hij wel de drugs uit waar die het over had, maar dat vindt die misschien weer wel peanuts.

mark61
02-10-06, 16:49
Geplaatst door Rabi'ah.
Dus als ik het goed begrijp, kun je je er niet over opwinden dat minderjarige schoolkinderen (jongens en meisjes) tegen betaling seks hebben met jaren oudere Westerse sekstoeristen?

Als ze daar zelf zo'n zin in hebben. Wat dat 'westers' er precies mee te maken heeft weet ik niet. Voorlopig zie ik hier vooral Golfarabieren passeren.


Dat mag je gerust denken. Maar ik ben die "men" niet, dus ik zou het prettig vinden als je dat dus niet voor me invult.

Huh?

tukkersterror
02-10-06, 16:53
Geplaatst door knuppeltje
En wat vind je van die Ouzazaten? Das nog wel een Maroccan.

Die stond erbij en hij keek ernaar zei die, nou goed, misschien deelde hij wel de drugs uit waar die het over had, maar dat vindt die misschien weer wel peanuts.

Ik zie dat jij even een link leg naar Nederland-Drugsland.

knuppeltje
02-10-06, 17:06
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie dat jij even een link leg naar Nederland-Drugsland.

Helemaal niet dus, beter lezen.

Die drugs waren volgens hem daar op dat feestje.

Drugs, kleine naakte meisjes, alcohol, die rijke knuften en Ourzazate.

Zal wel een knalfuif zijn geweest.

tukkersterror
02-10-06, 19:01
Geplaatst door knuppeltje
Helemaal niet dus, beter lezen.

Die drugs waren volgens hem daar op dat feestje.

Drugs, kleine naakte meisjes, alcohol, die rijke knuften en Ourzazate.

Zal wel een knalfuif zijn geweest.

Dus vrij vertaald naar eigen impresie.

Valium, kleine slachtoffers, geitemelk, de geiten en onszazaad.

Zal wel een oorlog zijn geweest.

Aicha1976
02-10-06, 19:04
Geplaatst door tukkersterror
Dus vrij vertaald naar eigen impresie.

Valium, kleine slachtoffers, geitemelk, de geiten en onszazaad.

Zal wel een oorlog zijn geweest.


Jullie hebben allebei een rijke fantasie :hihi:

Klinkt nog onschuldiger dan een avondje bananebarren if you ask me :cheefbek:


@Knuppel, waar staat dat die meisjes klein/minderjarig zijn :argwaan:

Ourzazate
02-10-06, 19:09
Geplaatst door knuppeltje
En die drugs waar je het over had was zeker ook niet waar?

Als je zoals die SA mannen geld hebt dan is drugs niet strafbaar. Marokko is geen Frankrijk ofzo...:).

Ourzazate
02-10-06, 19:11
Geplaatst door sidi bibi
Ik ben nederlander die in Marokko woont en het toneel alhier aanschouwd

Lfassad = onzedelijk gedrag

ps: ww-vorm 3e persoons enkelvoud eindigt altijd op een t, nooit op een d.

Ourzazate
02-10-06, 19:22
Geplaatst door sidi bibi
Perversiteit en aanstoot geven is wel degelijk strafbaar, die politie doet er wel wat aan, denk je dat ze dat niet doen dan ga je gewoon naar een procureur, eventueel met getuigen

Ze doen er wel wat aan, maar sheiks uit het MO die hun miljoentjes komen spenderen in Marokko is nooit een strobreed in de weg gelegd. Ik heb wel gemerkt dat sinds de huidige koning sommige wetten strakker worden gehanteerd, maar als je geld hebt dan omzeil je alles. Zeker in Marokko...:).

Heb je wel 's gehoord van hadj Tabt? Een hoge functionaris binnen het politieapparaat die samen met oa Driss Basri (vroegere minister van biza) meisjes uitnodigden in een villa even buiten Bouznika. Daar werden die meisjes bedwelmd en hielden gemaskerde mannen sex met ze terwijl dit alles werd gefilmd. Nou, als nota bene de minister van biza van Marokko en de hoogste politiefunct. binnen de politie van Rabat eo zo met hun burgers omgaan dan weet je dat gewoon naar een procureur gaan niet veel zal helpen.

Ourzazate
02-10-06, 19:27
Geplaatst door knuppeltje
kleine naakte meisjes,

Ehm, +/- 22 - +/- 30 jaar is niet klein...:).

knuppeltje
02-10-06, 19:28
Geplaatst door Aicha1976
Jullie hebben allebei een rijke fantasie :hihi:

Klinkt nog onschuldiger dan een avondje bananebarren if you ask me :cheefbek:


@Knuppel, waar staat dat die meisjes klein/minderjarig zijn :argwaan:

In dat verhaaal over die schoolkinderen, drugs, alcohol, rijke knuften en meneer him self.

Aicha1976
02-10-06, 19:39
Geplaatst door knuppeltje
In dat verhaaal over die schoolkinderen, drugs, alcohol, rijke knuften en meneer him self.





Ourzazate:
Ehm, +/- 22 - +/- 30 jaar is niet klein....



nu zegtie weer dat ze niet klein waren :argwaan:


Ourza, waren ze klein of jong :student:



allochtonen :verveeld:

knuppeltje
02-10-06, 19:46
Geplaatst door Aicha1976
nu zegtie weer dat ze niet klein waren :argwaan:


Ourza, waren ze klein of jong :student:



allochtonen :verveeld:

Moet je even nagaan, heel de topic gaat toch echt over kinderprostitutie in Marocco, kwam die even aanzetten met wat die zelf al eens had meegemaakt.

In geuren en kleuren dus.

Als het dus vrouwen van die leeftijd zoals die nu aangeeft zouden zijn, dan had die dus toen ook niet met dat verhaal hoeven aankomen.

Ofwel, zijn eerste versie van zijn verhaal is juist, ofwel hij heeft even interessant willen doen.

In beide gevallen in deze topic buitengewoon walgelijk.

Aicha1976
02-10-06, 19:53
Geplaatst door knuppeltje
Moet je even nagaan, heel de topic gaat toch echt over kinderprostitutie in Marocco, kwam die even aanzetten met wat die zelf al eens had meegemaakt.

In geuren en kleuren dus.

Als het dus vrouwen van die leeftijd zoals die nu aangeeft zouden zijn, dan had die dus toen ook niet met dat verhaal hoeven aankomen.

Ofwel, zijn eerste versie van zijn verhaal is juist, ofwel hij heeft even interessant willen doen.

In beide gevallen in deze topic buitengewoon walgelijk.

Eens, topic gaat over kinderprostitutie maar we wijken wel eens vaker af. Of dat nu ook zo is gegaan, moeten we aan Ourza vragen :cheefbek:

En dat van die eieren, tja, helaas bieden mannen overal ter wereld geld voor dit soort belachelijke acts, zou niet weten waarom dat in Marokko in mindere mate zou gebeuren :jammer:

mark61
02-10-06, 19:55
Ik ben dol op eieren, à la coq SVP. Maar dan wel in een eierdopje geserveerd aub.

Aicha1976
02-10-06, 19:59
Geplaatst door mark61
Ik ben dol op eieren, à la coq SVP. Maar dan wel in een eierdopje geserveerd aub.


Ja, ga het nog moeilijker maken, nog ff :rolleyes:

mark61
02-10-06, 20:02
Geplaatst door Aicha1976
Ja, ga het nog moeilijker maken, nog ff :rolleyes:


Ja stel je voor, eieren serveren op een schoteltje met een zoutvaatje erbij. En een benen lepeltje. :ego:

knuppeltje
02-10-06, 20:05
Geplaatst door Aicha1976
Eens, topic gaat over kinderprostitutie maar we wijken wel eens vaker af. Of dat nu ook zo is gegaan, moeten we aan Ourza vragen :cheefbek:

En dat van die eieren, tja, helaas bieden mannen overal ter wereld geld voor dit soort belachelijke acts, zou niet weten waarom dat in Marokko in mindere mate zou gebeuren :jammer:

Je kunt het ook gewoon lezen aan het begin van de topic.

Als het om volwassenen zou gaan had ik er echt niet eens op
gereageerd, als dat niet gedwongen was, het zou me finaal worst wezen.

En ik zou er misschien nog niet zo op gereageerd hebben als meneer hier destijds niet met de meest gore opmerkingen over AHA bleef smijten om maar aan te kunnen geven hoe verschrikkellijk dat monster wel was voor de moslima's.

Wat er toen allemaal over het scherm vloog, daar was die scheur letterlijk helemaal niets bij, echt niet.

knuppeltje
02-10-06, 20:07
Geplaatst door mark61
Ja stel je voor, eieren serveren op een schoteltje met een zoutvaatje erbij. En een benen lepeltje. :ego:

Ik heb nog wel een paar zilveren, ist wat voor je.

mark61
02-10-06, 20:11
Geplaatst door knuppeltje
Ik heb nog wel een paar zilveren, ist wat voor je.

Zilver?? Man, die slaan zwart uit en die ei gaat goor smaken no hel.

sidi bibi
02-10-06, 20:30
Geplaatst door Ourzazate
Lfassad = onzedelijk gedrag

ps: ww-vorm 3e persoons enkelvoud eindigt altijd op een t, nooit op een d. Ben geen kei in taalgebruik en woordspelling, is al meerdere mensen opgevallen

knuppeltje
02-10-06, 20:34
Geplaatst door mark61
Zilver?? Man, die slaan zwart uit en die ei gaat goor smaken no hel.

Heb ook nog plastiken, maar das weer zo armtierig.

Aicha1976
02-10-06, 20:38
Geplaatst door knuppeltje
Heb ook nog plastiken, maar das weer zo armtierig.

Dit bedoel ik dus met afwijken...nu hebben we het opeens over je uitzet :roker:

mark61
02-10-06, 20:41
Geplaatst door knuppeltje
Heb ook nog plastiken, maar das weer zo armtierig.

Vandaar dat ik zei benen. :ego:

Maar bedankt voor je goede zorgen hoor. :)

knuppeltje
02-10-06, 20:42
Geplaatst door Aicha1976
Dit bedoel ik dus met afwijken...nu hebben we het opeens over je uitzet :roker:

:gsm: Ow sorry, zal het niet meer doen mamma. :confused:

sidi bibi
02-10-06, 21:01
Geplaatst door Ourzazate
Ze doen er wel wat aan, maar sheiks uit het MO die hun miljoentjes komen spenderen in Marokko is nooit een strobreed in de weg gelegd. Ik heb wel gemerkt dat sinds de huidige koning sommige wetten strakker worden gehanteerd, maar als je geld hebt dan omzeil je alles. Zeker in Marokko...:).

Heb je wel 's gehoord van hadj Tabt? Een hoge functionaris binnen het politieapparaat die samen met oa Driss Basri (vroegere minister van biza) meisjes uitnodigden in een villa even buiten Bouznika. Daar werden die meisjes bedwelmd en hielden gemaskerde mannen sex met ze terwijl dit alles werd gefilmd. Nou, als nota bene de minister van biza van Marokko en de hoogste politiefunct. binnen de politie van Rabat eo zo met hun burgers omgaan dan weet je dat gewoon naar een procureur gaan niet veel zal helpen. Voor dat laatste is dat zo maar ik denk dat ik op dat nivo ook nooit uitgenodigd zal worden om zo'n feestje mee te maken. En met geld doe je nog steeds alles heb ik zo'n idee maar dat zal niet zo'n verschil uitmaken met Europa, daar komt vrouwenhandel ook voor. Het is in ieder geval goed dat het aan de kaak gesteld wordt, in Marokko door tv-spotjes, ook tegen dat dienstmeisjes gedoe en ook tegen vrouwenmishandeling

Ourzazate
02-10-06, 21:27
Geplaatst door Aicha1976
nu zegtie weer dat ze niet klein waren :argwaan:

Ourza, waren ze klein of jong :student:

allochtonen :verveeld:

Waar heb ik gezegd dat ze bij dat feestje klein waren a lalla?

Ourzazate
02-10-06, 21:36
Geplaatst door knuppeltje

Als het dus vrouwen van die leeftijd zoals die nu aangeeft zouden zijn, dan had die dus toen ook niet met dat verhaal hoeven aankomen.

Ofwel, zijn eerste versie van zijn verhaal is juist, ofwel hij heeft even interessant willen doen.

In beide gevallen in deze topic buitengewoon walgelijk.

Ik wilde alleen maar aangeven dat niet alleen westerlingen voor zulke zaken naar Marokko komen maar ook 'moslims' uit het 'streng-islamtische MO'. Het voorbeeld dat ik aangaf illustreert des te meer hoe bedorven die arabs zijn die 'vakantie' komen vieren in Marokko...:).

Er is dus geen sprake van versies. Die sheiks zijn er in verschillende soorten en maten en wat de ene gek wil, wil de ander niet...:).

ps: Interessant zijn doe ik alleen op een zaterdagavond, in bijv. Palladium, tegenover een wulpse rondborstige blondine van wie uit de ogen blijkt dat ze maar al te graag het aanstaand nachtje wil doorbrengen met een exotisch vruchtje, geproduceerd in Marokko...:).

Aicha1976
02-10-06, 22:51
Geplaatst door Ourzazate
Waar heb ik gezegd dat ze bij dat feestje klein waren a lalla?


Je hebt gelijk, dat heb je nergens gezegd :zozo:

knuppeltje
02-10-06, 23:00
Geplaatst door Aicha1976
Je hebt gelijk, dat heb je nergens gezegd :zozo:

Heb je pagina 5 van deze topic bekeken, moet je eens doen.

Aicha1976
02-10-06, 23:07
Geplaatst door knuppeltje
Heb je pagina 5 van deze topic bekeken, moet je eens doen.


Ik zit op pagina 4, citeer eens :stout:



Moet zo wel weer naar een appartement gaan kijken maar ik kom er op terug :blauwkus:

knuppeltje
02-10-06, 23:20
Geplaatst door Aicha1976
Ik zit op pagina 4, citeer eens :stout:



Moet zo wel weer naar een appartement gaan kijken maar ik kom er op terug :blauwkus:

Eentje verder das veel sneller.

tukkersterror
02-10-06, 23:31
Geplaatst door Aicha1976
Ik zit op pagina 4, citeer eens :stout:



Moet zo wel weer naar een appartement gaan kijken maar ik kom er op terug :blauwkus:

En het huis die je nu hebt???

Misschien een idee om met KK een eigen bedrijf te beginnen, heb al een goede naam en slagzin bedacht.

A&K

Een crimineel goede zaak

:rolleyes: this maar een idee?

Aicha1976
03-10-06, 01:26
Geplaatst door knuppeltje
Eentje verder das veel sneller.



andere instellingen Knuppeltje :jammer:


is u blond :boogjes:

Aicha1976
03-10-06, 01:32
Geplaatst door tukkersterror
En het huis die je nu hebt???

Dat is van mijn ex werkgever en die trekt even een nieuwe blik werknemers uit het buitenland open :hihi:


Misschien een idee om met KK een eigen bedrijf te beginnen, heb al een goede naam en slagzin bedacht.

A&K

Een crimineel goede zaak

:rolleyes: this maar een idee?
Ik zal er over nadenken :o


:wat?!:

lebanese
03-10-06, 02:47
ik ben er wel mee eens dat pedos overal voorkomen


maar 1 ding gaat boven mijn petje


dat er naar mijn weten ..heel weinig landen bestaan die het idee accepteren dat er 1 pedo partij mag ontstaan..maar dan moeten kijken of die pedo partij genoeg stemmen krijgt om in de 2e kamer te komen,is gewoon ziek!

1 van die weinige landen is jammer genoeg nederland...

ook valt mij op dat er hier in europa om de haverklap iemand wordt verkracht...tis als het ware om de uur

en ga niet zegge ja maar wij doen goed onderzoek erna..want niet alleen europa kan dingen onderzoeke...je hebt bijvoorbeeld australie nog..of emiraten..kuwait...etc die waarschijnlijk NOG betere spulle hebben om dingen te onderzoeke aangezien die landen zeer sterke economie hebben

en nu ga ik weer dat verhaal horen van ja maar sjeiks uit landen zoals emiraten kuwait die gaan juist naar andere plekken op de wereld om die praktijk uit te oefenen...dat is onzin..want in nederland komt pedoisme tog ook niet bij rijkere mensen voor..dus ook niet in kuwait..en dat betekend dat als er pedo's onder normale kuwaitis zou bestaan..dat die dus niet naar het buitenland speciaal daarvoor vertrekke...dat zij die praktijken in het van afkomst zelf doen

maar dat gebeurd niet..wat zeer opmerkelijk is vergeleken met europa!

en als je gaat vergelijken hoeveel pedoisme in gebedshuizen voorkomt...als je bijvoorbeeld andere kerken tegenover kerken uit het westen gaat vergelijken op het gebied van pedoisme...krijg je ook 1 zeer opmerkelijk uitkomst! kijk je zo van wauw :schok:


pedoisme en verkrachtingen komt overal voor..maar niet overal EVENVEEL!

knuppeltje
03-10-06, 09:13
Geplaatst door Aicha1976
andere instellingen Knuppeltje :jammer:


is u blond :boogjes: ]


Wat er nog over is-is helemaal zilver. :ego: :blowen:

Hawa
03-10-06, 14:07
Heb je wel 's gehoord van hadj Tabt? Een hoge functionaris binnen het politieapparaat die samen met oa Driss Basri (vroegere minister van biza) meisjes uitnodigden in een villa even buiten Bouznika. Daar werden die meisjes bedwelmd en hielden gemaskerde mannen sex met ze terwijl dit alles werd gefilmd. Nou, als nota bene de minister van biza van Marokko en de hoogste politiefunct. binnen de politie van Rabat eo zo met hun burgers omgaan dan weet je dat gewoon naar een procureur gaan niet veel zal helpen.

Mar als de CIA even belt naar Koning,van Abu Dabi ,over terroristische aanslagen dan geven ze eindelijk wel thuis, ook schoorvoetend,wat een sukkels! :fuckit2: In Marokko dus! Waar ze kastelen van huizen hebben,hun optrekje,voor vrijwillige seks,even van huis....... :fuckit2: