PDA

Bekijk Volledige Versie : NOVA, OM, SAMIR en de mislukte "trucage"



vgeld
14-09-06, 23:24
NOVA, OM, SAMIR en de mislukte "trucage"

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

NOVA heeft een in elkaar geknutseld videootje uitgezonden. Een basisscholier van 9 kan beter dan wat NOVA heeft laten zien.
Ik heb naar de beelden en de mimiek gekeken. Door de trucage kun je de mimiek niet echt zien maar aan het eind van het filmpje zie je dat de mimiek en het geluid niet synchroon lopen.

Ik kan jullie garanderen dat het uitgesloten is dat iemand die hier geboren en opgegroeid is de taal op dat niveau kan beheersen. Ik neem er gif op dat de spreker nooit een Marokkaan kan zijn. Neem me niet kwalijk: ik heb aan Maroc-universiteit gestudeerd en ik weet iets van Arabisch accenten en de Arabische retorica en tongval.

Je kunt het vergeleken met een Nederlander die in Canada/ Australie is geboren en opgegroeid en die taalkundig op het niveau van Martine Tanghe: presentatrice en programma-maakster bij de Belgische VRT.
Als Samir Azouz mij tegenkomt dan zou hij waarschijnlijk (voor verschillende redenen) mijn hoofd (willen ) afhaken maar toch zie ik op dit moment Samir Azzouz als een politieke gevangene/verjaard puber.

NOVA is niet meer dan een verlengstuk van het OM/ Den Haag.

John61
14-09-06, 23:28
Geplaatst door vgeld
NOVA heeft een in elkaar geknutseld videootje uitgezonden. Een basisscholier van 9 kan beter dan wat NOVA heeft laten zien.
Ik heb naar de beelden en de mimiek gekeken. Door de trucage kun je de mimiek niet echt zien maar aan het eind van het filmpje zie je dat de mimiek en het geluid niet synchroon lopen.
Ik kan jullie garanderen dat het uitgesloten is dat iemand die hier geboren en opgegroeid is de taal op dat niveau kan beheersen. Ik neem er gif op dat de spreker nooit een Marokkaan kan zijn. Neem me niet kwalijk: ik heb aan Maroc-universiteit gestudeerd en ik weet iets van Arabisch accenten en de Arabische retorica en tongval.