PDA

Bekijk Volledige Versie : NOVA, OM, SAMIR en de mislukte "trucage"



vgeld
14-09-06, 23:24
NOVA, OM, SAMIR en de mislukte "trucage"

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

NOVA heeft een in elkaar geknutseld videootje uitgezonden. Een basisscholier van 9 kan beter dan wat NOVA heeft laten zien.
Ik heb naar de beelden en de mimiek gekeken. Door de trucage kun je de mimiek niet echt zien maar aan het eind van het filmpje zie je dat de mimiek en het geluid niet synchroon lopen.

Ik kan jullie garanderen dat het uitgesloten is dat iemand die hier geboren en opgegroeid is de taal op dat niveau kan beheersen. Ik neem er gif op dat de spreker nooit een Marokkaan kan zijn. Neem me niet kwalijk: ik heb aan Maroc-universiteit gestudeerd en ik weet iets van Arabisch accenten en de Arabische retorica en tongval.

Je kunt het vergeleken met een Nederlander die in Canada/ Australie is geboren en opgegroeid en die taalkundig op het niveau van Martine Tanghe: presentatrice en programma-maakster bij de Belgische VRT.
Als Samir Azouz mij tegenkomt dan zou hij waarschijnlijk (voor verschillende redenen) mijn hoofd (willen ) afhaken maar toch zie ik op dit moment Samir Azzouz als een politieke gevangene/verjaard puber.

NOVA is niet meer dan een verlengstuk van het OM/ Den Haag.

John61
14-09-06, 23:28
Geplaatst door vgeld
NOVA heeft een in elkaar geknutseld videootje uitgezonden. Een basisscholier van 9 kan beter dan wat NOVA heeft laten zien.
Ik heb naar de beelden en de mimiek gekeken. Door de trucage kun je de mimiek niet echt zien maar aan het eind van het filmpje zie je dat de mimiek en het geluid niet synchroon lopen.
Ik kan jullie garanderen dat het uitgesloten is dat iemand die hier geboren en opgegroeid is de taal op dat niveau kan beheersen. Ik neem er gif op dat de spreker nooit een Marokkaan kan zijn. Neem me niet kwalijk: ik heb aan Maroc-universiteit gestudeerd en ik weet iets van Arabisch accenten en de Arabische retorica en tongval.
Je kunt het vergeleken met een Nederlander die in Canada/ Australie is geboren en opgegroeid en die taalkundig op het niveau van Martine Tanghe: presentatrice en programma-maakster bij de Belgische VRT.
Als Samir Azouz mij tegenkomt dan zou hij waarschijnlijk (voor verschillende redenen) mijn hoofd (willen ) afhaken maar toch zie ik op dit moment Samir Azzouz als een politieke gevangene/verjaard puber.

NOVA is niet meer dan een verlengstuk van het OM/ Den Haag.

Klopt idd dat mimiek en geluid, zeker op het eind, niet synchroom lopen. Qua taal heb je natuurlijk altijd uitzonderingen, maar verder :duim:

Bar
14-09-06, 23:55
Zou tijd worden.
Ons eigen anti-moslim complot is geboren.

observer
15-09-06, 09:06
wie zou hhet ingesproken hebben geert wilders of ayaan

Tomas
15-09-06, 09:26
Ik heb al wel meer van dat soort opmerkingen gehoord van de zogenaamde deskundigen. Dat ie erg mooi arabisch spreekt in die video. Misschien heeft deze johny de selfkicker wel zelf deze playbackshow in elkaar geflanst.

mulan
15-09-06, 09:31
Nou dus hij spreekt fos7a (toch? ik heb het niet gezien) op dit bandje .... Wat zou hij dan echt gesproken hebben op het bandje als het niet echt is? :vreemd:

mulan
15-09-06, 09:32
Geplaatst door Tomas
johny de selfkicker

Het is vroeg. Wie? :confused:

mulan
15-09-06, 09:40
Geplaatst door mulan
Nou dus hij spreekt fos7a (toch?ik heb het niet gezien) op dit bandje .... Wat zou hij dan echt gesproken hebben op het bandje als het niet echt is? :vreemd:

Huh ik wilde mezelf helemaal niet citeren...nee echt niet..Foutje.

Tomas
15-09-06, 10:03
Geplaatst door mulan
Het is vroeg. Wie? :confused:

Een figuur uit het hippietijdperk die alles deed om z'n kick's te krijgen. Zelfs gaatjes in zijn eigen schedel boren. Vind die Samira daar wel wat van weg hebben: Erg met zichzelf bezig.

azulay
15-09-06, 10:04
Geplaatst door mulan
Nou dus hij spreekt fos7a (toch? ik heb het niet gezien) op dit bandje .... Wat zou hij dan echt gesproken hebben op het bandje als het niet echt is? :vreemd:

Het waren veel oneliners die hij volgens mij meer of min uit zijn hoofd heeft geleerd . IK ben niet echt overtuigd dat hij het klassiek Arabisch beheerst.