PDA

Bekijk Volledige Versie : Ben jij die eerlijke, oprechte man?

dina26
16-09-06, 09:12
Graag zou ik die lieve,eerlijke man leren kennen die alles voor elkaar heeft.

Hiermee bedoel ik: werk, huisje,onafhankelijkheid en zelfstandigheid en die nog 1 ding mist...........DE WARE....... .Ben je serieus en je vindt dat het tijd is voor stabiliteit en ben je echt op zoek naar die ware om mee te trouwen voor de rest van je leven.

Ben je tussen de 28 en 34 en minstens HBO opgeleid en van Marokkaans-arabisch afkomst dan lijkt het me leuk om je te leren kennen. Ik ben een meid van 28. Hoogopgeleid, serieus (maar kan ook gek zijn),lief, rustig en vooral oprecht.

Voel je je aangesproken dan hoor ik graag van je,

Groetjes, Dina

omar123
16-09-06, 16:23
en alles ik en arm man mak ik geen kans zeker

yaseer
21-09-06, 08:28
hallo Dina, zou je graag willen helpen maar ben helaas niet zo hoog opgeleid als jij(MBO). Maar als je alsnog interesse hebt wie weet. L :zweep: Laat me iets weten. Tot ziens.

goedleven
24-10-06, 19:23
dat lees en hoor ik vaker.........waarom is dat eigenlijk? Hoogopgeleid...
denk je daarbij grotere kans te maken dat eerlijker en betrouwbaarder is??? denk het niet!!! volgens mij maken mannen meer kans op een eerlijkere betrouwbaardere vrouw dan anderom!!!

Groet

dina26
25-10-06, 08:04
Een ieder heeft zo zijn eisen of wensen om een voor hem geschikt persoon te vinden. De een vindt uiterlijk belangrijk (lange man, slanke vrouw), de ander afkomst of geloof(arabisch,berbers, moslim). Dit is een persoonlijke mening. Die kan jij wellicht niet begrijpen, alhoewel ik betwijfel of jij geen wensen hebt die je terug wilt zien in je partner. Het feit dat iemand hoogopgeleid is, heeft trouwens niks te maken met de eerlijkheid of oprechtheid van een persoon. Dat heb ik nergens gezegd in mijn tekst (lees het even na). Met alle respect, maar ik hoef mij niet te verantwoorden voor mijn wens of mening. Toch wilde ik graag even reageren op je berichtje.

Mvg,

Dina

goedleven
25-10-06, 22:39
Hallo Dina,
ik vraag alleen waar voor dat is dat sommige dat eisen?dacht misschien heb je daar wel een goeie reden voor? je moet je niet meteen aangevallen voelen!!! (probleem van velen) en natuurlijk heb ik eisen, vind zelf dat ik hoge eisen heb! maar vind zelf, nogmaals zelf de opleiding het minst belangrijk! als alles goed is aan die gene.....maar ja hij heeft een mbo opleiding of helemaal niks.........dan is ie niks? terwijl als iemand een HBO of hoger heeft.....maar voor de rest niks bijzonders!!! tsja dan snap ik de keus niet helemaal! maar ik moet zeggen dat ik ook rare eisen heb hoor........maar dat zijn volgens mijn normen aantastbare eisen.........

voorbeeld ik hou niet van make-up, materialistisch ingesteld, modepoppetjes.....en natuurlijk de onbetrouwbare personen! en ik weet wel dat het arrogant klonk, maar ik denk dat het wel zo is en het een compliment is voor jullie vrouwen: de kans dat mannen een goede vrouw treffen is vele malen hoger dan dat jullie een goede man treffen!

maar boven dit alles blijft volgens mij de liefde het belangrijkst!
maar ieder wat die wilt.......ik denk alleen dat je een aantal niet hoog geschoolde mannen die jou heel gelukkig hadden kunnen maken heb laten lopen!

maar in iedergeval bedankt voor je reaktie en wens je veel succes met het vinden van de juiste man

Groetjes van een MBO-er die meer van het leven weet dan een gemiddelde HBO-er