PDA

Bekijk Volledige Versie : Pure discriminatie, maar wel acceptabel



Divine_70
16-09-06, 14:59
Supermarkt Jumbo in het Nederlandse Dokkum weigert volgende week woensdag vrouwen in de zaak. Eigenaar Titus Vogt zegt vooral vrouwen in zijn winkel te krijgen. Door een speciale mannendag te organiseren, wil hij ook mannen laten kennismaken met het winkelen in een supermarkt, zo vertelde hij woensdag.

Bier
Om de hen te behagen, heeft Vogt een speciaal programma opgezet waarbij extra aandacht is voor 'mannenproducten' zoals scheerschuim en bier. De vrouwelijke medewerkers kunnen volgende week woensdag overigens thuisblijven, ook zij zijn niet welkom. Volgens Vogt zijn de vrouwen in Dokkum en omstreken nu al jaloers op de mannendag en willen zij ook een vrouwendag. "Misschien ga ik dat ook nog wel organiseren, maar dan mag ik zelf niet komen", aldus Vogt.

Bron: HLN.be

Aicha1976
16-09-06, 16:26
Geplaatst door Divine_70
Om de hen te behagen, heeft Vogt een speciaal programma opgezet waarbij extra aandacht is voor 'mannenproducten' zoals scheerschuim en bier.


:moe:

Divine_70
16-09-06, 16:43
Geplaatst door Aicha1976
:moe:

Boegbeeld van de Nederlandse man. :moe:

:hihi:

gh.wille
16-09-06, 16:46
Geplaatst door Divine_70
Supermarkt Jumbo in het Nederlandse Dokkum weigert volgende week woensdag vrouwen in de zaak. Eigenaar Titus Vogt zegt vooral vrouwen in zijn winkel te krijgen. Door een speciale mannendag te organiseren, wil hij ook mannen laten kennismaken met het winkelen in een supermarkt, zo vertelde hij woensdag.

Bier
Om de hen te behagen, heeft Vogt een speciaal programma opgezet waarbij extra aandacht is voor 'mannenproducten' zoals scheerschuim en bier. De vrouwelijke medewerkers kunnen volgende week woensdag overigens thuisblijven, ook zij zijn niet welkom. Volgens Vogt zijn de vrouwen in Dokkum en omstreken nu al jaloers op de mannendag en willen zij ook een vrouwendag. "Misschien ga ik dat ook nog wel organiseren, maar dan mag ik zelf niet komen", aldus Vogt.

Bron: HLN.be

Om de hen te behagen, heeft Vogt een speciaal programma opgezet waarbij extra aandacht is voor 'mannenproducten' zoals scheerschuim en bier!
M.U.V ""de dames van plezier !

( sorry zag het te laat verkeerde topic ).

:corcky:

Aicha1976
16-09-06, 16:54
Geplaatst door Divine_70
Boegbeeld van de Nederlandse man. :moe:

:hihi:

Triest he :jammer:

Aicha1976
16-09-06, 16:57
Geplaatst door gh.wille
( sorry zag het te laat verkeerde topic ).

:corcky:


Het scheerschuim staat in rij 4 :D