PDA

Bekijk Volledige Versie : laat ik het ook eens wagen

samsam
16-09-06, 15:09
hi ik ben samira en ben 23 jaar. jeetje dit is lastiger dan ik dacht. nou ik zoek een jongen die een beetje op mij lijkt en ja ik heb het over het innerlijk. dus laat ik maar eens melden hoe ik ben en als jij vind dat je het een en ander met mij gemeen hebt, pm me dan!

nou ik houd van bios, lezen, met vrienden lekker uit eten gaan, gewoon lekker lol hebben, daar gaat het om. dus zijn we blut nou dan gaan we toch gewoon naar het park of thuis een filmpie kijken.

wat je voor werk of opleiding doet maakt me niet uit, zolang je het maar met veel plezier doet. dus ben je een putjesschepper en trots op je werk, dan heb ik veel liever jou dan een advocaat die 10 x op de snooze-knop drukt voordat ie opstaat even tussen 2 (( ik doe rechten, dus nee heb niets tegen advocaten.

dit wordt veel te lang dus ik stop, maar niet voordat ik kleine samenvatting heb gegeven:

humor, maar ook serieus
ondernemend, maar ook een beetje lui
lief, maar ook hard
mensenlievend, maar geen ja-knikker

en nu stop ik echt

hassan El J.
18-09-06, 13:26
salaam,

ik zou graag meer over je horen en weten,

je kan me steeds mailen of msn'en op [email protected] dan kan ik ook meer over mezelf vertellen

tot hoors

realarabian
26-09-06, 02:07
Ik ben een 28 jongen van libanese afkomst .. ik hou niet van spelltjes en ik respecteer serieuze vrouwen ... verder heb ik een leuke job en ben helemaal zelfstandig... en ben op zoek naar de ware .. en het zou jou kunnen zijn
gr

said1975
17-01-07, 16:18
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem