PDA

Bekijk Volledige Versie : Moordenaar: "Dode geit veranderde plots in lijk van mijn broer"



Marsipulami
18-09-06, 21:41
Moordenaar: "Dode geit veranderde plots in lijk van mijn broer"


Een Nigeriaanse man die ervan verdacht wordt zijn broer met een bijl vermoord te hebben, had wel een heel vreemde verklaring voor zijn weerzinwekkende daad. Hij vertelde de politie dat hij eigenlijk een geit slachtte, die daarna op magische wijze in het lijk van zijn broer transformeerde.

De man, wiens naam niet werd bekendgemaakt, werd dinsdag opgepakt in het dorp Isseluku in het zuiden van Nigeria. "Hij vertelde ons dat er maandag geiten op zijn boerderij waren. Volgens eigen zeggen probeerde hij die weg te jagen. Eén geit maakte geen aanstalte om te vertrekken. De man haalde daarop de bijl boven en begon te hakken. Daarna veranderde het kadaver van de geit in het lijk van zijn broer", aldus commissaris Udom Ekpoudom.

Zwarte magie is nogal populair in Nigeria. Moordverdachten zeggen er geregeld dat kwade geesten hen tot moorden hebben aangezet.

~Panthera~
19-09-06, 00:18
Krijg dat soort visioenen ook wel eens, als ik mijn buren zie. :hihi:
Van die geit dan. ;)

reallife
19-09-06, 00:25
Geplaatst door ~Panthera~
Krijg dat soort visioenen ook wel eens, als ik mijn buren zie. :hihi:
Van die geit dan. ;)

:haha:

Jakkie lezen we hier dadelijk ook zoiets in de krant. Boze buurvrouw slacht.....

~Panthera~
19-09-06, 00:34
Geplaatst door reallife
:haha:

Jakkie lezen we hier dadelijk ook zoiets in de krant. Boze buurvrouw slacht.....


Blijf de kranten volgen... :stout:

:hihi:

barfly
19-09-06, 00:48
Zo mag ik zelf graag kip grillen aan de spies. Het voorbereiden en het grillen ervan geven me veel voldoening. Het opeten ook trouwens.

~Panthera~
19-09-06, 00:49
Geplaatst door barfly
Zo mag ik zelf graag kip grillen aan de spies. Het voorbereiden en het grillen ervan geven me veel voldoening. Het opeten ook trouwens.

:hihi:

barfly
19-09-06, 00:54
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi:

Ik maak ze ook wel eens in de oven maar dan moet ik die kip eerst met een schaar overdwars doorknippen, anders past ie niet in de schotel. Damn ik krijg honger! :D

~Panthera~
19-09-06, 01:14
Geplaatst door barfly
Ik maak ze ook wel eens in de oven maar dan moet ik die kip eerst met een schaar overdwars doorknippen, anders past ie niet in de schotel. Damn ik krijg honger! :D


En dan dat heerlijke krokante korstje. :stout:


:schreeuw: