PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie Helpt Mij!!!

bbl
18-09-06, 21:08
Hallo allen,

mijn mailtje zal wel enigzins raar overkomen, maar ik vertel het toch. Ik ben een meisje van 25 die studeert en iets van haar leven wil maken. Ik ben dan ook bijna klaar met mijn studie.Mijn vader dwingt mij echter als het ware om te trouwen wil ik mijn studie afronden. Ik ben echter nog niet toe aan trouwen maar wil wel graag mijn studie afronden.

Mijn vraag is dan ook, kort en krachtig: welke serieuze Marokkaanse jongen die mijn situatie begrijpt, wil als het ware met mij "trouwen" om mij te helpen mijn eigen leven te leiden zonder opleggingen meer van mijn vader. Vrees niet ons huwelijk zal niet lang stand houden, zie het alsof je iemand helpt die het echt goed kan gebruiken. Na afronding van mijn studie ben jij weer vogelvrij en ik afgestudeerd.

Mocht je als jongen ook gedwongen worden door je ouders, wellicht kunnen wij elkaar dan helpen??? Ik stel voor dat alleen serieuze jongens reageren, die mij echt willen helpen. Gezien de situatie is discretie ook gewend. T liefst wil ik ook geen reacties van mensen die mijn keuze afkeuren, jullie staan niet in mijn schoenen en begrijpen ook niet hoe ik mij voel.

Als mijn verhaal je aanspreekt en je wil echt helpen kun je mij mailen op [email protected]

alvast bedankt!

bbl
18-09-06, 21:10
sorry mijn email is: [email protected]

said28/28
20-09-06, 19:38
hallo,

waar woon je juist?

mijn adres is [email protected]

beslama,

Kral01
25-09-06, 01:52
Goedendag

Ik wil je graag helpen bel me 0644395260,

groetjes,

Kral

Ra3jab
08-10-06, 02:32
wat jij nodig hebt is het volgende:

- gezond verstand (want nu praat je poep)

- een psychiater want die kan je poep misschien opruimen

wat voor wereld leven we in?

sabhi
10-10-06, 03:27
hoi hoi jou verhaal spreekt me zeker aan doordat ik in een soort gelijk situatie zit en denk wel dat we elkaar kunnen helpen heb een hotmailadres als je belangstelling hebt kun je me toevoegen op msn of een mailtje naar me sturen. [email protected] liefst zo spoedig mogelijk ;)
groetjes sabhi

smarinoe_17
16-10-06, 00:55
Geplaatst door Ra3jab

wat voor wereld leven we in?

wuhahahhahhaha...waarom doe je me dit nou aan? Ik heb hier iedereen om 1.55 in de nacht wakker gelachen

Ra3jab
16-10-06, 01:19
haha, sorry wilde de rest van de famillie niet wakker maken, maar dit is eerder om te huilen dan om te lachen.

MEISJE, verdiep je meer in de Islam en Alhadith en zet die onzin ff uit je koppie, voordat je jezelf in de shit, weer die shit, shit werkt...

Ra3jab
16-10-06, 01:47
Als ik wist wie je was hé, dan zou ik een flinke draai om je oren geven en een schop onder je kont! :zweep:

bondgirl_007
16-10-06, 12:02
Deze meid heeft geen keuze, en jullie weten ook niet in wat voor situatie ze ziet, dus waarom ook niet.
Of wat wil je beter dat ze uitgehuwelijkt word, en haar studie vergooit word door familie,het zijjn haar beslissingen en haar toekomst waaraan ze werkt toch!

Ik wens je veel geluk toe meid

Ra3jab
16-10-06, 14:57
:duivels:

Thermopylae
16-10-06, 15:21
Geplaatst door Ra3jab

wat voor wereld leven we in ?

Dat vraag ik mij ook af, dat het nodig is dat bbl gedwongen wordt dergelijke kunstgrepen uit te voeren

Ra3jab
17-10-06, 16:26
http://www.dailymotion.com/muslim-islam/video/xi00l_ahmedbukhatirlastbreath :tranen:

said arif
20-10-06, 01:55
even serieus ,wat is nou erger je ouders vertellen dat je niet wilt trouwen( tot je klaar bent met je studie )of je ouders later vertelen dat je gaat scheiden (alsof het niet iets ) dillema . denk er nog eens over na en al die jongens die erop reageren :o

yourino
21-10-06, 14:59
salam, volgens me hebben we het zelfde probleem ik moest ook van me vader met famillie trouwen maar ik wou het niet, als jij wil kunnen we over deze probleem praten..groetjes mohamed

h9q9jxpr
25-10-06, 17:40
ik wens je veel geluk

Uniek
05-12-06, 10:34
Lieve Schat´´
Praat met je ouders erover.
blijf contact zoeken vooral met je Moeder
Groetje ook een Moeder