PDA

Bekijk Volledige Versie : Iraanse president wil hele wereld besturen



David
19-09-06, 12:56
Uitgegeven: 19 september 2006 12:35

TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft een plan voor het besturen van de wereld. Ahmadinejad zei dat dinsdag na aankomst in New York. Hij houdt dinsdagavond in New York een toespraak voor de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.

Ahmadinejad zei dat Iran een "efficiënt systeem heeft voor het besturen van de wereld. Met het plan hoopt Iran oplossingen aan te dragen voor "de problemen in Irak, Libanon, Afghanistan en Afrika".


De islamitische republiek wil over de voorstellen met andere landen discussiëren. Het is onduidelijk of de Iraanse president in zijn toespraak voor de Algemene Vergadering van de VN over zijn plan zal uitwijden.


Bron: www.nu.nl



Ik ben benieuwd. Het zou wel fijn zijn als de wereld goed bestuurd werd! :duim:

barfly
19-09-06, 12:59
Geplaatst door David
Uitgegeven: 19 september 2006 12:35

TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft een plan voor het besturen van de wereld. Ahmadinejad zei dat dinsdag na aankomst in New York. Hij houdt dinsdagavond in New York een toespraak voor de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.

Ahmadinejad zei dat Iran een "efficiënt systeem heeft voor het besturen van de wereld. Met het plan hoopt Iran oplossingen aan te dragen voor "de problemen in Irak, Libanon, Afghanistan en Afrika".


De islamitische republiek wil over de voorstellen met andere landen discussiëren. Het is onduidelijk of de Iraanse president in zijn toespraak voor de Algemene Vergadering van de VN over zijn plan zal uitwijden.


Bron: www.nu.nl



Ik ben benieuwd. Het zou wel fijn zijn als de wereld goed bestuurd werd! :duim:

Ik vind dat we 'm een kans moeten geven. Ik hou wel van mensen met forse ambities!

Bar
19-09-06, 13:02
Zou ie ook een oplossing hebben voor het besturen van Iran?

Oh, natuurlijk.....de hoogwerker met een stuk touw eraan.

Joesoef
19-09-06, 13:59
Ahmadinejad: Iran has clear ideas for better management of global affairs New York, Sept 19, IRNA


Iran-NY-Ahmadinejad
Iranian President Mahmoud Ahmadinejad here Monday evening said developments in today's world were "disappointing" and that Iran had clear ideas of how to run global affairs in a better way.


Speaking upon his arrival at New York's John F Kennedy International Airport, the president, speaking to Iranian reporters, said he saw no bright future for the world, entangled as it is in "threats, tensions, conflicts and hostility."
Ahmadinejad arrived in New York Tuesday morning to attend the 61st annual session of the UN General Assembly which starts today and ends Sept 27.


He was welcomed upon his arrival by a number of Iranian officials and diplomats.


The present international situation is so problematic and the world is not getting any nearer to seeing peace and security established, lamented the president.


"Iran has an efficient strategy for solving some of the world's current problems," he said, citing the problems of Afghanistan, Lebanon, Iraq and Africa.


Saying the UN General Assembly session provided a good opportunity for resolving those problems, Ahmadinejad said he would hold talks with UN Secretary-General Kofi Annan and other heads of state who, like him, believe in the enforcement of justice as a means of solving many of the world's problems.


Commenting on the activities of various international media, President Ahmadinejad said he would not totally condemn them as "dishonest" but that he saw censorship as a real phenomenon.


"All individuals or nations of the world are in search of accurate information. At the same time, they have the right to choose between right and wrong. Hence, they should be given the chance to hear all voices," Ahmadinejad said, criticizing the US for refusing to grant visas to reporters who were to accompany him in this trip.


Asked what he expected the UN General Assembly do with regard to the nuclear standoff with his country, the president said that the Iran nuclear issue was "not the only outstanding issue."
"The General Assembly has responsibilities which it has not attended to yet," adding that the "Iran (nuclear) issue is not that important as to deserve so much hype."
He said the issue is "a technical one which has to be solved as such, but there are some parties that want to politicize it." He said that the issue would be settled somehow, sometime, but "some improper state of things should be settled first and that is what we are pursuing."

tukkersterror
19-09-06, 14:07
Hoe ging het liedje ook al weer?

"I got the whole world in my hand", ach tja een kinderhand is gauw gevuld.

Joesoef
19-09-06, 14:13
Begin steeds meer respect te krijgen voor Ahmadinejad.

tukkersterror
19-09-06, 14:27
Geplaatst door Joesoef
Begin steeds meer respect te krijgen voor Ahmadinejad.

Dat wel, maar het lijkt een gevecht tegen de beruchte bierkaai.

gh.wille
19-09-06, 16:00
Geplaatst door Joesoef
Begin steeds meer respect te krijgen voor Ahmadinejad.

Ik ook , ware het niet dat het me een beetje bekend voorkwam ,wie krijsde ook weer :

Ein Volch ein Reich ein Fuhrer !

:argwaan:

~Panthera~
19-09-06, 16:13
Misschien heeft ie goeie oplossingen voor shitty problemen, who knows ?
Benefit of the doubt ?

Joesoef
19-09-06, 16:18
Geplaatst door gh.wille
Ik ook , ware het niet dat het me een beetje bekend voorkwam ,wie krijsde ook weer :

Ein Volch ein Reich ein Fuhrer !

:argwaan:


Lees het nog een keer zou ik zeggen.

Tofele Moon
19-09-06, 17:26
Ik stel voor dat we hem een opblaasbare wereldbol geven om mee te spelen...

Moon

Mark
19-09-06, 17:30
Ik vind hem een prima vent maar mijn stem voor wereld leider gaat naar de grote leider Kim Jong Il.

gh.wille
19-09-06, 21:23
Geplaatst door Joesoef
Lees het nog een keer zou ik zeggen.

Op uw verzoek citeer ik het volgende :

TEHERAN - TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft een plan voor het besturen van de wereld

Dergelijke plannen had HITLER ook !

:engel:

Olive Yao
19-09-06, 21:27
Geplaatst door Joesoef
Begin steeds meer respect te krijgen voor Ahmadinejad.
Hij klinkt in ieder geval goed en positief. Het gaat slecht in de wereld, dus als Ahmadinejad met goede, oprechte en werkbare ideeën komt is dat veel waard.

Ik vind het dus storend dat iedereen bij voorbaat zo negatief en beledigend reageert.

Joesoef
19-09-06, 22:10
Geplaatst door gh.wille
Op uw verzoek citeer ik het volgende :

TEHERAN - TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft een plan voor het besturen van de wereld

Dergelijke plannen had HITLER ook !

:engel:


Leuke vertaling, hij klopt alleen niet met het originele bericht. Dus meer een krantenartikel voor een bananenrepubliekkrant.

Li xai
19-09-06, 22:41
Laat die Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad dat maar lekker willen, maar zolang hij de zaakjes in Iran niet op orde heeft moet hij zich over die dingen niet druk maken samen met Bush.

Bush kan het dan ook wel willen, maar ook bij hem is het een zooitje.
Als twee van dat soort personen zich gaan bemoeien met bv Nederland, dan is het einde zoek.
Alle twee kunnen ze het woord "mensenrechten" niet spellen.
Leg Bush het woord "internationaal strafhof" voor, wedden dat hij zich verslikt.
Het woord "Guantanamo Bay" is net zo iets.

Die uitwerking hebben de woorden "vrouwenrechten" en "homoseksualiteit" ook op Mahmoud Ahmadinejad.

Nee laat ze maar thuis blijven, daar kunnen ze het al niet aan.

Li.

Joesoef
19-09-06, 22:51
Geplaatst door Li xai
Laat die Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad dat maar lekker willen, maar zolang hij de zaakjes in Iran niet op orde heeft moet hij zich over die dingen niet druk maken samen met Bush.

Bush kan het dan ook wel willen, maar ook bij hem is het een zooitje.
Als twee van dat soort personen zich gaan bemoeien met bv Nederland, dan is het einde zoek.
Alle twee kunnen ze het woord "mensenrechten" niet spellen.
Leg Bush het woord "internationaal strafhof" voor, wedden dat hij zich verslikt.
Het woord "Guantanamo Bay" is net zo iets.

Die uitwerking hebben de woorden "vrouwenrechten" en "homoseksualiteit" ook op Mahmoud Ahmadinejad.

Nee laat ze maar thuis blijven, daar kunnen ze het al niet aan.

Li.



Lees het eens zonder in te vullen en conclusies te trekken.

Iedereen verdient een kans, eventueel ook een tweede of een derde. Het zou wel eens kunnen dat hij ook iets zinnigs te zeggen heeft en iets kan betekenen en bereiken.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.

knuppeltje
19-09-06, 23:04
Geplaatst door Joesoef
Lees het eens zonder in te vullen en conclusies te trekken.

Iedereen verdient een kans, eventueel ook een tweede of een derde. Het zou wel eens kunnen dat hij ook iets zinnigs te zeggen heeft en iets kan betekenen en bereiken.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.

Joes jij kent Li misschien nog niet, maar die is niet voor de poes hoor.

gh.wille
20-09-06, 01:45
Geplaatst door Joesoef
Lees het eens zonder in te vullen en conclusies te trekken.

Iedereen verdient een kans, eventueel ook een tweede of een derde. Het zou wel eens kunnen dat hij ook iets zinnigs te zeggen heeft en iets kan betekenen en bereiken.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.

Eerlijk is eerlijk daar heb je gelijk in .laten we maar afwachten wat hij te bieden heeft .
Misschien ontstaat er nog iets moois tussen hem en BUSH :koppel:

Iglo
20-09-06, 12:42
Geplaatst door Joesoef
Lees het eens zonder in te vullen en conclusies te trekken.

Iedereen verdient een kans, eventueel ook een tweede of een derde. Het zou wel eens kunnen dat hij ook iets zinnigs te zeggen heeft en iets kan betekenen en bereiken.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Ahamadinejad verdiend echt geen kans meer. De manier waarop hij aan de macht is gekomen, de manier waarop hij het probleem met kernwapens op de spits drijft etc etc.
Die man is een gevaar voor weldenkende mensen en vrede, indd, net zoals Bush.

Joesoef
20-09-06, 12:55
Geplaatst door Iglo
Ahamadinejad verdiend echt geen kans meer. De manier waarop hij aan de macht is gekomen, de manier waarop hij het probleem met kernwapens op de spits drijft etc etc.
Die man is een gevaar voor weldenkende mensen en vrede, indd, net zoals Bush.


Welke kernwapens?

Spoetnik
20-09-06, 13:11
Geplaatst door Joesoef
Welke kernwapens?

De denkbeeldige kernwapens in de hoofden van door de media en politiek gehersenpoelde mensen.

Iglo
20-09-06, 14:36
Geplaatst door Joesoef
Welke kernwapens? tsjeempie, wat een naiviteit! Dat had ik hier warempel niet verwacht. Natuurlijk wil meneer Ahmadinejad kernwapens, als meneer Bush ze heeft, waarom zou hij ze dan niet mogen, he?

Joesoef
20-09-06, 14:42
Geplaatst door Iglo
tsjeempie, wat een naiviteit! Dat had ik hier warempel niet verwacht. Natuurlijk wil meneer Ahmadinejad kernwapens, als meneer Bush ze heeft, waarom zou hij ze dan niet mogen, he?


De naiviteit van de westerse media/ lezers die de demagogen volgen? En dan nog, als die kut zionisten ze mogen hebben, de rooie rakkers uit china en de neocons uit de vs?

H.P.Pas
20-09-06, 16:02
Speech. (http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/09/19/iran.un/index.html)

Unfortunately, he makes an awful lot of sense..



the United States' permanent inclusion on the council undermines its effectiveness and credibility...

As long as the council is unable to act on behalf of the entire international community in a transparent, just and democratic manner, it will neither be legitimate nor effective...

It does not matter if people are murdered in Palestine. That apparently does not violate human rights...

For 33 long days, the Lebanese lived under the barrage of fire and bombs, and close to 1.5 million of them were displaced. Meanwhile, some members of the Security Council chose a path that provided ample opportunity for the aggressor to achieve its objectives militarily...

The Security Council was practically incapacitated by certain powers to even call for a cease-fire...

(Referring to Israel) That regime has been a constant source of threat and insecurity in the Middle East region, waging war and spilling blood and impeding the progress of regional countries...

Where can the people of Iraq seek refuge, and from whom can the people of Iraq seek justice? How can the Security Council act when the occupiers themselves are permanent members of the council?

Apparently, the Security Council can only be trusted to secure the rights and security of certain big powers...

Iglo
20-09-06, 16:05
Geplaatst door Joesoef
De naiviteit van de westerse media/ lezers die de demagogen volgen? En dan nog, als die kut zionisten ze mogen hebben, de rooie rakkers uit china en de neocons uit de vs?
Denk je nu echt dat hij iets anders van plan is dan kernwapens? Doe me een lol.
En over het 'recht' om kernwapens te hebben, daar is al eerder een discussie over geweest. Het is naar mijn inzien uberhaupt al waanzin om te spreken van een 'recht' om kernwapens te bezitten. Het is geen speelgoed! Hoe minder mensen die rotzooi hebben hoe beter.

Joesoef
20-09-06, 16:26
Geplaatst door Iglo
Denk je nu echt dat hij iets anders van plan is dan kernwapens? Doe me een lol.

:rood:

Iglo
20-09-06, 16:47
Geplaatst door Joesoef
:rood: :duim:
dit is je zinnigste bijdrage aan de discussie tot nu toe, keep up the good work!

Juliette
20-09-06, 16:50
Geplaatst door Joesoef
De naiviteit van de westerse media/ lezers die de demagogen volgen?

De rol van de (westerse) media in dit soort zaken is idd kwalijk. Erg selectief.

gh.wille
20-09-06, 17:18
Geplaatst door Iglo
Denk je nu echt dat hij iets anders van plan is dan kernwapens? Doe me een lol.
En over het 'recht' om kernwapens te hebben, daar is al eerder een discussie over geweest. Het is naar mijn inzien uberhaupt al waanzin om te spreken van een 'recht' om kernwapens te bezitten. Het is geen speelgoed! Hoe minder mensen die rotzooi hebben hoe beter.

Dit heb ik al zo vaak gezegd afbreken die troep en NIKS er bij !
Hoe eerder hoe beter ,maar dat is niet bedoeling van onze vriend Ahmadinejad hij droomt al van zijn onderzeers die te pas en te onpas overal ter wereld evt een Raket met Kern koppen kan af vuren .
Wijzelijk werd de topic die daar over ging gesloten .

H.P.Pas
20-09-06, 17:25
Geplaatst door Iglo
Denk je nu echt dat hij iets anders van plan is dan kernwapens? Doe me een lol.


Waarom weet je dat zo zeker ?

Is overigens militaire bedreiging van Iran een hersenschim van A. of bestaat die werkelijk ?

Ik vraag maar.

Iglo
20-09-06, 17:36
Geplaatst door H.P.Pas
Waarom weet je dat zo zeker ?

Is overigens militaire bedreiging van Iran een hersenschim van A. of bestaat die werkelijk ?

Ik vraag maar. Aan de ene kant hebben ze een heleboel redenen om kernwapens te willen. Verder heb ik alleen maar dingen gelezen hier die beeld bevestigen. En als laatste, waarom zou hij anders dit conflict zo hoog op laten lopen?

H.P.Pas
20-09-06, 17:42
Geplaatst door Iglo
En als laatste, waarom zou hij anders dit conflict zo hoog op laten lopen?

-Om de prijs op te drijven.
-Om prestige bij zijn aanhang te winnen
Hij kan het zich kan permitteren, hij staat politiek ijzersterk.


Aan de ene kant hebben ze een heleboel redenen om kernwapens te willen
Klopt.


Verder heb ik alleen maar dingen gelezen hier die beeld bevestigen.

Die IAEA heeft anders laatst nog gehakt gemaakt van een 'alarmerend rapport' van de defensie-commissie ivan het US-congres.

Ze zien in Washington wel eens vaker WMD's..

Joesoef
20-09-06, 18:31
Geplaatst door Iglo
Aan de ene kant hebben ze een heleboel redenen om kernwapens te willen.


Zoals?


Ik kan tal van economische redenen bedenken waarom Iran over wilt stappen op kernenergie.

H.P.Pas
20-09-06, 22:49
Geplaatst door Joesoef
Zoals?

Gestempeld als deel van de 'as van het kwaad' door de grote wedergeboren roerganger in Washington, net zoals destijds Iraq.
US troepen aan de oostgrens US troepen aan de westgrens.
Omringd door kernwapens: Pakistan, Rusland, Iraël.
Recente ervaring: ongeprovoceerde aanval van Saddam, 1 millioen doden, niemand die een poot uitsteekt.
Er zijn landen, die met minder steekhoudende redenen atomair bewapend hebben.


Ik kan tal van economische redenen bedenken waarom Iran over wilt stappen op kernenergie. [/B]

Daarvoor hoeven ze niet dwingend zèlf uranium te verrijken.

John61
20-09-06, 22:53
Ach ja, hoe zat het ook al weer met die chemische wapenfabrieken van Saddam.

Hebben ze al iets gevonden daar?

:engel:

mark61
20-09-06, 22:53
Geplaatst door H.P.Pas
Bestempeld als deel van de 'as van het kwaad' door de grote wedergeboren roerganger in Washington, net zoals destijds Iraq.
US troepen aan de oostgrens US troepen aan de westgrens.
Omringd door kernwapens: Pakistan, Rusland, Iraël.
Recente ervaring: ongeprovoceerde aanval van Saddam, 1 millioen doden, niemand die een poot uitsteekt.
Er zijn landen, die met minder steekhoudende redenen atomair bewapend hebben.

Haargenau.

Is echt het laatste woord in dezen. Behalve dan dat ze 'per ongeluk' nog lid van het NPT zijn. Hadden ze uit moeten gaan, nou zitten ze met de gebakken peren.

Al Sawt
20-09-06, 23:15
Geplaatst door gh.wille

Wie schreeuwde :
Ein Volch ein Reich ein Fuhrer !

Ben Goerion?

Joesoef
20-09-06, 23:22
Geplaatst door H.P.Pas
Daarvoor hoeven ze niet dwingend zèlf uranium te verrijken.


Wel als je je niet wilt laten chanteren, mocht het er van komen. Het blijft het vrije westen vs die vreselijke barbaarse moslims.

H.P.Pas
21-09-06, 00:06
Geplaatst door Joesoef
Wel als je je niet wilt laten chanteren, mocht het er van komen. Het blijft het vrije westen vs die vreselijke barbaarse moslims.
Met een beetje politieke handvaardigheid is daar wel een mouw aan te passen. Er zijn nog Russen , Indiërs en Chinezen.

H.P.Pas
21-09-06, 00:10
Geplaatst door Al Sawt
Ben Goerion?

Vrouwen zijn de kamelen, die de mannen door de woestijn des levens voeren.

Die is van Ben Goerion.
Maar die bedoelde je niet.

gh.wille
21-09-06, 00:25
Geplaatst door Al Sawt
Ben Goerion?

Had die ambities dan om een DUIZEND JARIG (WERELD) RIJK te stichten ? en het JODENDOM anderen op te dringen?

Dat was o.a een van de hoofdpunten van de NAZIE,s het oude GERMAANSE GELOOF weer in( ere ) te herstellen
leer je les! je kent de NAZIE standpunten niet !
Na de JODEN het aan verwante Arabische Broeder Ras met wortel en tak *uit roeien !

Nooit gehoort van de conferencie van POSEN ? heb ik al zo vaak op gewezen dat de NAZIE,s de Islam als het grootste ( struikel blok ) beschouwden !
Voor een uitgebreide visie kun je ff terug gaan toen ik hier als pas lid er al op gewezen heb .

gh.wille
21-09-06, 01:11
Geplaatst door Joesoef
Wel als je je niet wilt laten chanteren, mocht het er van komen. Het blijft het vrije westen vs die vreselijke barbaarse moslims.

Je bedoeld toch niet deze brave moslim ?

f f het filmpje bekijken s.v.p ! geplaatst door Tafney lewis
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=148005&s=&perpage=15&pagenumber=1&display=show


:zegniets:

Al Sawt
21-09-06, 17:25
Geplaatst door gh.wille
Had die ambities dan om een DUIZEND JARIG (WERELD) RIJK te stichten ? en het JODENDOM anderen op te dringen?
Ja. En Hitler had ook geen pretenties om het Nazisme op te dringen.
Want het moe(s)t over de ruggen gaan van de untermensch of de goyims.

En zowel Nazisme als Zionisme haalden hun legitimiteit van hun
ideologie, uit de spelonken van onze wereldgeschiedenis. Ariers en Semieten, 2 volkeren waar de hedendaagse Duitsers en Joden niet van afstammen.


Dat was o.a een van de hoofdpunten van de NAZIE,s het oude GERMAANSE GELOOF weer in( ere ) te herstellen
leer je les! je kent de NAZIE standpunten niet !Beter dan jou.
Want anders had je bovenstaande suggestie niet gemaakt.


Na de JODEN het aan verwante Arabische Broeder Ras met wortel en tak *uit roeien ! Ik kan me echt niet voorstellen dat Jood uit Duitsland, Rusland of Nederland aan een Arabier verwant is.
Raciale verschillen zijn daarvoor te groot. Wel zijn Arabieren verwant aan Sefaridische joden en daarmee is alles gezegd.



Nooit gehoort van de conferencie van POSEN ? heb ik al zo vaak op gewezen dat de NAZIE,s de Islam als het grootste ( struikel blok ) beschouwden !Des te meer dat Zionisme en Nazisme zeer veel op elkaar lijken.

Al Sawt
21-09-06, 17:26
Geplaatst door H.P.Pas
Vrouwen zijn de kamelen, die de mannen door de woestijn des levens voeren.

Die is van Ben Goerion.
Maar die bedoelde je niet. Uiteraard niet.

gh.wille
21-09-06, 17:58
Geplaatst door Al Sawt
Ja. En Hitler had ook geen pretenties om het Nazisme op te dringen.
Want het moe(s)t over de ruggen gaan van de untermensch of de goyims.

En zowel Nazisme als Zionisme haalden hun legitimiteit van hun
ideologie, uit de spelonken van onze wereldgeschiedenis. Ariers en Semieten, 2 volkeren waar de hedendaagse Duitsers en Joden niet van afstammen.
Beter dan jou.
Want anders had je bovenstaande suggestie niet gemaakt.

Ik kan me echt niet voorstellen dat Jood uit Duitsland, Rusland of Nederland aan een Arabier verwant is.
Raciale verschillen zijn daarvoor te groot. Wel zijn Arabieren verwant aan Sefaridische joden en daarmee is alles gezegd.

Des te meer dat Zionisme en Nazisme zeer veel op elkaar lijken.

Spoor je nog wel ????????????

Man je ben al niet meer te redden ,ergste is dat je de jongere mensen hier een totaal VERKNIPT beeld voorschoteld ,en nog erger is dat ze jou geloven!
Jij kunt je niet in denken dat een jOOD verwant is ongeacht waar hij vadaan komt aan een arabier !
Ik zou zeggen als je van Arabische afkomst ben kijk dan letterlijk eens verder dan je neus krom is !
Verder zou jou ziens wijze inhouden dat alle Negroiede typen NOOIT hun bron in AFRIKA gehad zouden hebben !
Jou smerige vergelijk dat JODEN en NAZIE een waren is het zelfde als dat je zou zeggen dat MOHAMMED en CHRISTUS zamen geknikkerd zouden hebben is toch idioot!
Nooit gehoord zeker van de Arische rassen testen die gedaan werden ?
Nooit gehoord van VELD MAARSCHALK E.ROMMEL die weigerde vast een paar woestijn bewoners gevangen te nemen ! om te testen hoeveel verbandschap er bestond om ze evt ook te vergassen weet je niet he ???
Jou idioote pogingen om aan te tonen dat de NAZIE en de JODEN op elkaar leken hahhaha HITLER zou aan een acute beroerte gestorven zijn bij het idee alleen al hahhhaha.

Man ik lach je uit je bent (ver) ziekt!!!
Ga je eerst maar eens verdiepen wat het Nazie zijn precies in hield !
Het koste degene die het Handboek voor de N.S.D.A.P 550 blz om de ingewikkelde opzet van deze misdadigers uiteen te zetten .
LEES DAT EERST MAAR EENS EN DAN MAG JE TERUG KOMEM ZIELIGE LEEK!

gh.wille
21-09-06, 18:42
Geplaatst door gh.wille
Spoor je nog wel ????????????

Man je ben al niet meer te redden ,ergste is dat je de jongere mensen hier een totaal VERKNIPT beeld voorschoteld ,en nog erger is dat ze jou geloven!
Jij kunt je niet indenken dat een jOOD verwant is ongeacht waar hij vadaan komt aan een arabier !
Ik zou zeggen als je van Arabische afkomst ben kijk dan letterlijk eens verder dan je neus krom is !
Verder zou jou ziens wijze inhouden dat alle Negroiede typen NOOIT hun bron in AFRIKA gehad zouden hebben !
Jou smerige vergelijk dat JODEN en NAZIE een waren is het zelfde als dat je zou zeggen dat MOHAMMED en CHRISTUS zamen geknikkerd zouden hebben idioot!
Nooit gehoortd zeker van de Arische rassen testen die gedaan werden ?
Nooit gehoord van VELD MAARSCHALK E.ROMMEL die weigerde vast een paar woestijn bewoners gevangen te nemen ! om te testen hoeveel verbandschap er bestond om ze evt ook te vergassen weet je niet he ???
Jou idioote pogingen om aan te tonen dat de NAZIE en de JODEN op elkaar leken hahhaha HITLER zou aan een acute beroerte gestorven zijn bij het idee alleen al hahhhaha.

Man ik lach je uit je bent (ver) ziekt!!!
G je eerst maar eens verdiepen wat het Nazie zijn precies in hield !
Het koste degene die het Handboek voor de N.S.D.A.P 550 blz om de ingewikkelde opzet van deze misdadigers uiteen te zetten .
LEES DAT EERST MAAR EENS EN DAN MAG JE TERUG KOMEM ZIELIGE LEEK!

Hier al vast een hint 'het een enander is te vinden in :
Partworks and encyclopedia of World War 2.
Een redelijk compleet boekwerk *voorzien van foto,s tekeningen van meer dan 80 ! uniformen enz lijsten een handvesten voor het vaststellen van het zuivere Arische Ras en verder omvatende de volgende onderwerpen :
Moraal en Nieuwe Orde
Ubermensch en Untermensch ( beschrijvenig en eisen ).
Levensbron -Mensen fokkerij en Kinderroof ( doel een UBERRAS op de wereld ).
Euthanasie en moord op geestis zieken en minder gezonde en levens vatbare baby,s ( dat laatse hield o.m in dat een boorlinge met een hazelip al niet UBERRAS waardig werd bevonden).
Mensen als proofkonijn ( unterras natuurlijk).
En als klap op de vuurpijl de DEVINITIEVE Endlosung !
Dit behelsde de totale uitroeiing van JODEN en hun AANVERWANTE SOORTGENOTEN met nadruk op de ARABIEREN !! 9 overigens vonden de NAZIE,S de ISLAM het grootse opstakel voor hun idealen !

LEES en huiver en kom dan nog maar eens terug !

* Een bijzonder goed boekwerk in het Nederlands is uitgegeven door
Lekturama met tal van medewerkende en kreeg de beste aan beveling van talloze onpartijdige WO. 2 kenners .

De titel spreekt voor zich:
'' De Verschrikkingen van het Nazie - Systeem .

:zwaai:

John61
21-09-06, 21:50
Geplaatst door Al Sawt
Ja. En Hitler had ook geen pretenties om het Nazisme op te dringen.
Want het moe(s)t over de ruggen gaan van de untermensch of de goyims.


Des te meer dat Zionisme en Nazisme zeer veel op elkaar lijken.


Betrapt, je hebt niet goed opgelet tijdens de geschiedenislessen :student:

gh.wille
22-09-06, 02:19
Geplaatst door John61
Betrapt, je hebt niet goed opgelet tijdens de geschiedenislessen :student:

Buiten dat ! ik betwijfel of sommige mensen wel beseffen welke afschuwlijke plannen de NAZIE,s hadden !
In het kort kwam het hier op neer:
Een Duizendjarig rijk stichten ( dat was de geschatte tijd om een Overwichtig Superras te ""kweken "") .
De rest van de Wereld bevolking zou infrieur zijn aan dat SUPER RAS !
zelfs dat zou gedurende dat proces zelf nog onderverdeeld worden in Edelgermanen en Germanen .
In het kort dan nog een paar punten :

Groot GERMANIA zou bestaan uit geheel Europa van De noordkaap tot aan de Middellandse Zee en van Noord zee tot aan Oeral!
Daar zou dan het Groot Oosterse RIJK beginnen gecontroleerd door de Jappen uiteraard onder super visie van GROSS GERMANIA !!

De BRITSE eilanden groep alsmede IJsland en Groenland onder GERMANIA gezag *REICHSPROTECTOR!
Noord en Zuidamerika alsmede Canada zouden gecontroleerd worden en de geschikte Ariers op de topposities .

Het midden - Oosten , Afrika zouden vazal staten worden (kolonien).
zeg maar slaven .

China zou onder het Japanse regime vallen .
ook als het zelfde als Afrika .
Let wel dit alles onder het Opper gezag van uit GERMANIA!
Met als hoofdstad de metropool BERLIJN dat in de loop der jaren het kloppend hart van de Wereld zou moeten worden.

Weerbarstige rassen en opstandigen vielen automatisch onder ""Der ENTLOSUNG"".
Waaronder ook het duivelse plan (bevolkings beheersing ) nog bij kwam dat hield onder meer in onvruchtbaar maken van vrouwen en mannen. het is bekend dat sommige JOODSE mannen tijdens WO. 2 het leven gespaard werd indien zij gehuwd waren met een ARISCHE vrouw wel ff verplichte castratie !

* Dit was een van de vele vooraanstaande rangen** in het NAZIE systeem ,elke sector kreeg er een.
landen enz *** zouden er niet meer zijn ,grenzen zouden naar Natuurlijk verloop getrokken worden , zoals gebergte ,zeeen of een rivier .

**Voor de complete rangorde verwijs ik naar het al eerder genoemd boek .

*** Enclave het Vaticaan zou in eerste instandsie daar niet onder vallen , de tijd (1000 jaar) zou er van zelf voor zorgen dat andere geloven dus ook de ISLAM onder het geindoctrineerde ontmoedigings beleid ten gronde zouden gaan.

Al Sawt
22-09-06, 14:26
Geplaatst door John61
Betrapt, je hebt niet goed opgelet tijdens de geschiedenislessen :student: Als ik mij niet vergis, had Hitler maar paar volkeren als Ariers bestempelt en niet iedereen.

Dus Hitler wou zijn ideologie niet opleggen of opdringen aan anderen. Want tenslotte moesten ze plaats maken voor de 'Arische superras'.

super ick
22-09-06, 14:33
Geplaatst door John61
Ach ja, hoe zat het ook al weer met die chemische wapenfabrieken van Saddam.

Hebben ze al iets gevonden daar?

:engel:

Vraag het de Koerden, die hebben het over zich heen gehad.

Al Sawt
22-09-06, 14:45
Geplaatst door gh.wille
Spoor je nog wel ????????????

Man je ben al niet meer te redden ,ergste is dat je de jongere mensen hier een totaal VERKNIPT beeld voorschoteld ,en nog erger is dat ze jou geloven! Man ik lach je uit je bent (ver) ziekt!!!
Ga je eerst maar eens verdiepen wat het Nazie zijn precies in hield !
Het koste degene die het Handboek voor de N.S.D.A.P 550 blz om de ingewikkelde opzet van deze misdadigers uiteen te zetten .
LEES DAT EERST MAAR EENS EN DAN MAG JE TERUG KOMEM ZIELIGE LEEK!
Veel geschreeuw maar weinig inhoudelijk reactie.

Probeer eerst mijn vergelijking tussen Nazisme en Zionisme inhoudelijk onderuit te halen.

En bespaar me jouw retoriek dat ik anderen zit te hersenspoelen.



Jij kunt je niet in denken dat een jOOD verwant is ongeacht waar hij vadaan komt aan een arabier !Wetenschappelijk bron, AUB!

Een Jood is een gelovige en geen ras. Alleen de Nazi`s en Zionisten geloven dat de Joden tot een volk behoren. Kom mij niet vertellen dat je daarbij wilt horen?



Ik zou zeggen als je van Arabische afkomst ben kijk dan letterlijk eens verder dan je neus krom is ! Moet ik daarvoor een schuifmaat hanteren om mijn neus te meten en te vergelijken met die van een Jood? Bedoel je dat?


Verder zou jou ziens wijze inhouden dat alle Negroiede typen NOOIT hun bron in AFRIKA gehad zouden hebben !Hebben wij het over Zionisme of over de oorsprong van de Negroied??????

Maar als we het toch over hebben. Wil je zeggen dat Ethiopische Joden raciaal en genetisch gelijk zijn met hun Nederlandse geloofs of, in jouw wereld, 'ras'genoten?




Jou smerige vergelijk dat JODEN en NAZIE een waren is het zelfde als Heb ik het Nazisme met Jodendom of met Zionisme vergelijkt.

Probeer geen woorden in mijn mond te leggen!



Nooit gehoord zeker van de Arische rassen testen die gedaan werden ?
Nooit gehoord van VELD MAARSCHALK E.ROMMEL die weigerde vast een paar woestijn bewoners gevangen te nemen ! om te testen hoeveel verbandschap er bestond om ze evt ook te vergassen weet je niet he ???
Jou idioote pogingen om aan te tonen dat de NAZIE en de JODEN op elkaar leken hahhaha HITLER zou aan een acute beroerte gestorven zijn bij het idee alleen al hahhhaha.Dat was niet het geval. Te meer omdat Zionisme ouder is dan de Nazisme.



En ik kan me voorstellen dat het voor jou een idioote vergelijking is.

Want iemand die getogen was in een periode waar de pioneersgeest van de Zionistische kolonisten via Polygroon journaals, de bezoekers van de bioscoop met een zweem van romantiek tegemoet kwam. Heeft nooit geleerd om kritisch te staan tegenover Zionistische gedachtegoed.

Te meer als je bedenkt dat polygroon journaals afgewisseld werden met Wilde Westen films. Waar Amerikaanse pioneers met huifkarren door ontgonnen westelijke staten van VS doortrokken en zich verdedigden tegen de Indiaanse wilden.

Dan kan ik me voorstellen dat Zionistische kolonisten die met huifkarren door Negev Woestijn doortrokken, ook bepaalde romantische beeld gaven en daarmee de waarheid vertekenden.

Tja, de mimiek van EO en de polygroon journaals druipt van jouw tekst af Goerge!

Al Sawt
22-09-06, 14:51
Geplaatst door gh.wille
Hier al vast een hint 'het een enander is te vinden in :
Partworks and encyclopedia of World War 2.
Een redelijk compleet boekwerk *voorzien van foto,s tekeningen van meer dan 80 ! uniformen enz lijsten een handvesten voor het vaststellen van het zuivere Arische Ras en verder omvatende de volgende onderwerpen :
Moraal en Nieuwe Orde
Ubermensch en Untermensch ( beschrijvenig en eisen ).
Levensbron -Mensen fokkerij en Kinderroof ( doel een UBERRAS op de wereld ).
Euthanasie en moord op geestis zieken en minder gezonde en levens vatbare baby,s ( dat laatse hield o.m in dat een boorlinge met een hazelip al niet UBERRAS waardig werd bevonden).
Mensen als proofkonijn ( unterras natuurlijk).
En als klap op de vuurpijl de DEVINITIEVE Endlosung !
Dit behelsde de totale uitroeiing van JODEN en hun AANVERWANTE SOORTGENOTEN met nadruk op de ARABIEREN !! 9 overigens vonden de NAZIE,S de ISLAM het grootse opstakel voor hun idealen !

LEES en huiver en kom dan nog maar eens terug !

* Een bijzonder goed boekwerk in het Nederlands is uitgegeven door
Lekturama met tal van medewerkende en kreeg de beste aan beveling van talloze onpartijdige WO. 2 kenners .

De titel spreekt voor zich:
'' De Verschrikkingen van het Nazie - Systeem .

:zwaai: Kan iemand mij ergens aanwijzen, waar ik heb gezegd dat de Nazi`s vriendelijk stonden tegenover de Arabieren?

Want wat zit deze figuur te brabbelen?

Juliette
22-09-06, 14:59
Interessant. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Antisemitisme)

Al Sawt
22-09-06, 15:51
Geplaatst door Juliette
Interessant. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Antisemitisme) Staat vol met leugens en suggesties.


Tijdens de Palestijnse rellen in 1929 leed de ongewapende joodse bevolking van Hebron onder een zware pogrom waarbij 67 joden vermoord werden door een opgehitste Palestijnse menigte. Heeft de ophitsing van de Palestijnse menigte te maken gehad met antisemitisme of met het feit dat een groep geloofsfanatici Palestijnse grond kwamen bezetten op basis van een fabeltje.




De groot moefti Al-Hoesseini van Jeruzalem bezocht tijdens de Tweede Wereldoorlog samen met Eichmann in 1944 het kamp Auschwitz Bewijzen!


en hij was zo enthousiast over de effectiviteit van deze moordfabriek dat hij na terugkeer in Palestina plannen maakte ook zo’n vernietigingskamp in de omgeving van Nablous te bouwen om het land geheel ‘judenrein’ te maken. Na de oorlog betreurde hij dat het hem niet is gelukt dat hoge ideaal te realizeren en in 1948 Wederom bewijzen!


, vlak voor de stichting van de staat Israël, roept hij de Palestijnen op om alle Joden te vermoorden en geen enkele krijgsgevangene in leven te laten. Heeft dat te maken met antisemitisme of dat Europese tuig uit Europa Palestijns grondgebied kwam bezetten?

Door zijn grenzenloze jodenhaat wordt Al-Hoesseini tot ver over de grenzen van zijn land razend populair in de islamitische wereld. Hij werd door Yasser Arafat altijd geprezen als ‘the great hero of the Palestinian people’ en ook door de leiders van Hamas wordt hij nog steeds als een lichtend voorbeeld gezien. De opsteller van het handvest van Hamas, Achmed Yassin, die zichzelf als de belangrijkste opvolger van Al-Hoesseini zag, maakt in dat handvest duidelijk dat de strijd tegen de staat Israël slechts de eerste etappe is in een wereldwijde vernietigingsoorlog tegen de Joden door de Moslimbroederschap.

Ook na de Holocaust tijdens de Tweede Wereldoorlog hebben zich nog veel gevallen van antisemitisme voorgedaan.
Sinds de toestroom van Joodse kolonisten in het begin van de 20e eeuw, de stichting van de staat Israël (1948) en het Israëlisch-Arabische conflict zijn er in tal van Arabische landen antisemitische manifestaties geweest, zoals pogroms naar Oost-Europees voorbeeld. Welke landen zijn het?


Niet altijd is antisemitisme te scheiden van anti-zionisme. Uiteraard. Want anders ga je anti-zionisme op een lijn zetten met anti-nazisme en dat willen we niet hebben.


De haat van veel moslims werd verder aangewakkerd door antisemitische preken in moskeeën en/of propaganda via de door de veelal dictatoriale regimes gecontroleerde media. Sommige islamitische demagogen grijpen zelfs terug op het antisemitische 19e eeuwse pamflet de Protocollen van Zion waarin de Joden door middel van een vervalst 'historisch' document als samenzweerders worden afgeschilderd die de wereld in hun macht willen krijgen. Door deze brute aanvallen maar ook door de opvang en mogelijkheden die Israël bood, vluchtten of vertrokken de meeste Joden uit de Arabische wereld. Bestemmingen waren daarbij vooral Israël en Frankrijk. Heden (begin 21e eeuw) zijn er bijna geen Joden meer overgebleven in de Arabische landen. Voor gemakshalve vergat men dat de voorloper van de Israelische luchtmacht, Joodse wijken van Bagdad bombardeerde om de Joodse migratie naar Palestina te versnellen.

Ook vergat men voorgemakshalve dat de Mossad Joodse Egyptenaren had geronseld om aanslagen te plegen in Egypte. Zodat de regime van Nasser kon worden gedestabiliseerd.

Maar nee, de joden werden slachtoffer van de blinde haat dat plotseling opstak in de Arabische wereld. En het had niks te maken met Zionistische brute bezetting van Palestina.


Zo kwam er na een periode van duizenden jaren een eind aan het bloeiende Joodse leven in het Midden-Oosten (buiten Israël). Contradictie. Eerst beweren dat Arabieren eeuwenlang zich schuldig hadden gemaakt aan antisemitisme, om vervolgens wel te beamen dat er een bloeiende Joodse leven was in MO. Kennelijk viel het met Arabische antisemitische wel mee.


Ook komt het voor dat Arabische geestelijken en regimes de Holocaust bagatelliseren of zelfs ontkennen. Omdat de Zionist de Holocaust misbruikt om de Palestijnen te bezetten en te knechten.





In veel Arabische landen leven echter nog steeds joden.
Iran
Ook in Iran (waar de meerderheid van de bevolking Perzisch is) komt veel antisemitisme en anti-zionisme voor. In december 2005 maakte de president van Iran, Mahmoud Ahmadinejad, zich schuldig aan holocaustontkenning. Hij deed de Holocaust af als een 'Zionistische en Amerikaanse samenzwering' voor de rechtvaardiging van de oprichting van 'de Zionistische entiteit' (Israël), die 'boven God, religie en de profeten zelf geplaatst' werd. Met 'de profeten' refereerde Ahmadinejad overigens ook aan bijvoorbeeld Abraham en Mozes. In Iran leven overigens zo'n 30.000 joden, die weliswaar vaak gediscrimineerd worden maar desondanks een afgevaardigde in het Iraanse parlement hebben. In Iran wordt in 2006 een tentoonstelling gehouden van cartoons waarin de Holocaust ontkend wordt.

Kop luidt: Arabisch en islamitisch antisemitisme. Maar nergens staat een theologische verklaring van antisemitisme. Ook komen ze niet verder dan Iran en de Arabische wereld.

Vervolgens maken ze geen woord vuil over de Arabische nationalisme en import van Westerse antisemitische. Als ze dat deden, dan ondergraven ze hun eigen stelling dat antisemitisme een eeuwenoude verschijnsel is.

Kortom een tendieuze stuk en Julliete vindt het interessant. Dat geeft maar eens aan hoe mensen hun rationele vermogen kunnen parkeren.

Juliette
22-09-06, 16:16
Geplaatst door Al Sawt


Kortom een tendieuze stuk en Julliete vindt het interessant. Dat geeft maar eens aan hoe mensen hun rationele vermogen kunnen parkeren.

'Interessant' wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Da's heel wat anders.

tukkersterror
22-09-06, 16:19
Iedereen liegt, behalve Al Sawt dat is nu wel een algemeen bekend gegeven :lol:

Juliette
22-09-06, 16:28
Geplaatst door tukkersterror
Iedereen liegt, behalve Al Sawt dat is nu wel een algemeen bekend gegeven :lol:

Hij weet in elk geval meer van de geschiedenis daar dan jij en ik samen.

tukkersterror
22-09-06, 16:34
Geplaatst door Al Sawt
Veel geschreeuw maar weinig inhoudelijk reactie.

Probeer eerst mijn vergelijking tussen Nazisme en Zionisme inhoudelijk onderuit te halen.

En bespaar me jouw retoriek dat ik anderen zit te hersenspoelen.

Wetenschappelijk bron, AUB!

1.Nazisme en Zionisme is nergens mee te vergelijken.
2.Jou gehersenspoel komt omdat je een moderator bent en wij ervan uit mogen gaan dat jij objectief bent en je antwoorden plaatst met kennis.
En daar mankeerd het nog wel eens aan "kennis"
3.Wetenschappelijke bron???? geschiedenis mijn beste, pure geschiedenis en je zou als bron de bijbel kunnen gebruiken of ieder willekeurig geschiedenisboek.


Een Jood is een gelovige en geen ras. Alleen de Nazi`s en Zionisten geloven dat de Joden tot een volk behoren. Kom mij niet vertellen dat je daarbij wilt horen?
Joden zijn een ras en geen geloof!!!
Alleen terroristen geloven dat joden een geloof is, kom mij niet vertellen dat jij daar bij wilt horen!!!


Moet ik daarvoor een schuifmaat hanteren om mijn neus te meten en te vergelijken met die van een Jood? Bedoel je dat?
:schok:


Hebben wij het over Zionisme of over de oorsprong van de Negroied??????

Maar als we het toch over hebben. Wil je zeggen dat Ethiopische Joden raciaal en genetisch gelijk zijn met hun Nederlandse geloofs of, in jouw wereld, 'ras'genoten?

Hoef niet perse, maar toch zijn er verwantschappen.
Maar dan zou ik je moeten gaan vervelen met DNA technieken.




Heb ik het Nazisme met Jodendom of met Zionisme vergelijkt.

Probeer geen woorden in mijn mond te leggen!
Dat was niet het geval. Te meer omdat Zionisme ouder is dan de Nazisme.

Hierboven daag je eerst uit om je stelling te ontkrachten en nu stel je dat je het niet gezegd zou hebben.?
Misschien niet gezegd maar wel geschreven!



En ik kan me voorstellen dat het voor jou een idioote vergelijking is.

Want iemand die getogen was in een periode waar de pioneersgeest van de Zionistische kolonisten via Polygroon journaals, de bezoekers van de bioscoop met een zweem van romantiek tegemoet kwam. Heeft nooit geleerd om kritisch te staan tegenover Zionistische gedachtegoed.

Te meer als je bedenkt dat polygroon journaals afgewisseld werden met Wilde Westen films. Waar Amerikaanse pioneers met huifkarren door ontgonnen westelijke staten van VS doortrokken en zich verdedigden tegen de Indiaanse wilden.

Dan kan ik me voorstellen dat Zionistische kolonisten die met huifkarren door Negev Woestijn doortrokken, ook bepaalde romantische beeld gaven en daarmee de waarheid vertekenden.

Tja, de mimiek van EO en de polygroon journaals druipt van jouw tekst af Goerge!

Hahahaha, hoe kom je er op !!!

Al Sawt
22-09-06, 16:34
Geplaatst door tukkersterror
Iedereen liegt, behalve Al Sawt dat is nu wel een algemeen bekend gegeven :lol: Dan vergeten we gemakshalve de leugens over jouw waarnemerschap in Gaza!

naam
22-09-06, 16:35
Anti-zionisme wordt door sommige groepen verward met antisemitisme. Zoals het zionisme het ideaal van een staatsinrichting beschrijft, trekken anti-zionisten dat ideaal in twijfel. Antisemitisme geldt als een op invariante eigenschappen gebaseerde overtuiging die niets met de feitelijke inrichting van een staat te maken heeft.

Al Sawt
22-09-06, 16:36
Geplaatst door Juliette
'Interessant' wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Da's heel wat anders. Ok, daar heb je gelijk in!

tukkersterror
22-09-06, 16:37
Geplaatst door Juliette
Hij weet in elk geval meer van de geschiedenis daar dan jij en ik samen.

Ja alleen als je hem vragen stelt over de geschiedenis van het MO geeft hij de waarheid niet weer.
Vraag hem anders maar eens wie er voor de romeinen al oorlog voerden met het M-Oosten?

naam
22-09-06, 16:44
Mag je omdat je een bepaald geloof aanhangt ook land claimen?

knuppeltje
22-09-06, 16:45
Geplaatst door tukkersterror
Ja alleen als je hem vragen stelt over de geschiedenis van het MO geeft hij de waarheid niet weer.
Vraag hem anders maar eens wie er voor de romeinen al oorlog voerden met het M-Oosten?

Is dat zo belangrijk dan, dat kun je trouwens zo opgoegelen.

Ik vind het veel belangrijker wat er nu moet gebeuren.

Juliette
22-09-06, 16:45
Geplaatst door tukkersterror
Ja alleen als je hem vragen stelt over de geschiedenis van het MO geeft hij de waarheid niet weer.
Vraag hem anders maar eens wie er voor de romeinen al oorlog voerden met het M-Oosten?

Geschiedenis wordt door elke overtuiging op een andere manier geïnterpreteerd en gelezen. Da's van alle tijden. Een Jood en een Arabier zullen elk héél anders naar de geschiedenis van het MO kijken.

Juliette
22-09-06, 16:46
Geplaatst door knuppeltje
Is dat zo belangrijk dan, dat kun je trouwens zo opgoegelen.

Ik vind het veel belangrijker wat er nu moet gebeuren.

Eens.

gh.wille
22-09-06, 16:55
Geplaatst door Al Sawt
Veel geschreeuw maar weinig inhoudelijk reactie.

Probeer eerst mijn vergelijking tussen Nazisme en Zionisme inhoudelijk onderuit te halen.

En bespaar me jouw retoriek dat ik anderen zit te hersenspoelen.

Wetenschappelijk bron, AUB!

Een Jood is een gelovige en geen ras. Alleen de Nazi`s en Zionisten geloven dat de Joden tot een volk behoren. Kom mij niet vertellen dat je daarbij wilt horen?

Moet ik daarvoor een schuifmaat hanteren om mijn neus te meten en te vergelijken met die van een Jood? Bedoel je dat?

Hebben wij het over Zionisme of over de oorsprong van de Negroied??????

Maar als we het toch over hebben. Wil je zeggen dat Ethiopische Joden raciaal en genetisch gelijk zijn met hun Nederlandse geloofs of, in jouw wereld, 'ras'genoten?



Heb ik het Nazisme met Jodendom of met Zionisme vergelijkt.

Probeer geen woorden in mijn mond te leggen!
Dat was niet het geval. Te meer omdat Zionisme ouder is dan de Nazisme.



En ik kan me voorstellen dat het voor jou een idioote vergelijking is.

Want iemand die getogen was in een periode waar de pioneersgeest van de Zionistische kolonisten via Polygroon journaals, de bezoekers van de bioscoop met een zweem van romantiek tegemoet kwam. Heeft nooit geleerd om kritisch te staan tegenover Zionistische gedachtegoed.

Te meer als je bedenkt dat polygroon journaals afgewisseld werden met Wilde Westen films. Waar Amerikaanse pioneers met huifkarren door ontgonnen westelijke staten van VS doortrokken en zich verdedigden tegen de Indiaanse wilden.

Dan kan ik me voorstellen dat Zionistische kolonisten die met huifkarren door Negev Woestijn doortrokken, ook bepaalde romantische beeld gaven en daarmee de waarheid vertekenden.

Tja, de mimiek van EO en de polygroon journaals druipt van jouw tekst af Goerge!



Zoals gewoonlijk ga de hele boel ontkennen en met KUL verhaaltjes aan komen alle punten ontwijken je zelf op alle punten tegen spreken om het vervolgens weer over een "andere boeg" te gooien hier komt al vast wat let wel de blauwe tekst is van JOU!

Heb ik het Nazisme met Jodendom of met Zionisme vergelijkt.

Probeer geen woorden in mijn mond te leggen!
Dat was niet het geval. Te meer omdat Zionisme ouder is dan de Nazisme

Nergens kan je iets weerlegen over het gene wat ik geschreven heb het enigste wat je gaat doen mij betichten dat ik ben op gegroeit in de pioniersgeest van en dan komt er een "" golfbreker" van onzin aan hahahhhha die flauwe kul dat intresseerde ons ZEELUI geen reet!

Onthoud een ding goed <NERGENS maar dan ook NERGENS was er ook maar een overeenkomst met de Zionisten en de Nazies!!

Lees de begin nog maar eens door van de DOELSTELLING van de Nazie,s!
En dan nog wat volgens jou vervolgden de Nazie,s het JOODSE geloof dat intresseerde ze geen moer!! het RAS dat was het !
Joodse kinderen met een iets meer Arisch uiterlijk ( mede door vermenging) hadden meer kans om onder te duiken of het te overleven !

Verder opvalland dat je geen commentaar hebt op de IMAM die zijn ophitsende teksten er uit krijst!*)
Let eens op zijn toehoorders hun gezichten spreken voor zich , de ouderen verbijsterd vol ongeloof de jongeren met opkomende woede ,en wou jij wat zeggen over de cowboy filmjes die op mij indruk gemaakt zouden hebben ? ik had wel wat anders aan m,n kop op zee hahaha het enige wat ons intresseerde was of we het Suez Kanaal nog door konden of niet en wat voor loods erop de BITTERMEREN aan boord kwam ( daar werd van loods gewisseld ).


HIER het kom de het nog ff ":
*)
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=148005&s=&perpage=15&pagenumber=1&display=show

Tip : lees de Grondbeginselen en Doelstellingen van de Nazie, s nog ff door er is niet een punt bij die overeenkomst vertoont met de doelstelling van de ISRAELI, joden of Zionisten zoals jij ze graag noemt!

En niet aankomen met het lapje grond waar ze al bijna onderhand een eeuw ruzie over maken.

Trouwens over een dergelijke opzet om de WERELD te beheersen is wat anders als ruzieen over een lapje grond.
:hihi:

*)Het bereffende filmpje is op de overbekende (nazieachtige wijze verschwunden ) ! x-y aufgelosst!!!!

Al Sawt
22-09-06, 16:57
Geplaatst door tukkersterror
1.Nazisme en Zionisme is nergens mee te vergelijken. Vooral als je oogkleppen op hebt.


2.Jou gehersenspoel komt omdat je een moderator bent en wij ervan uit mogen gaan dat jij objectief bent en je antwoorden plaatst met kennis.
En daar mankeerd het nog wel eens aan "kennis"Kennis dat jij niet kan ontkrachten. En als Mod kan ik scheiding aanbrengen tussen mijn werkzaamheden en het geen waar ik voor sta.

Het feit dat ik een mod ben, geeft mij geen bijzondere of symbolische status.


3.Wetenschappelijke bron???? geschiedenis mijn beste, pure geschiedenis en je zou als bron de bijbel kunnen gebruiken of ieder willekeurig geschiedenisboek. Kom dan met inhoudelijke argumentatie, aub!

Tot nu toe zit je alleen mijn stukken te diskwalificeren. Maar ik heb nergens argumenten gelezen die inhoudelijk een reactie geven.


Joden zijn een ras en geen geloof!!! Wetenschappelijke bewijzen, aub!


Alleen terroristen geloven dat joden een geloof is, kom mij niet vertellen dat jij daar bij wilt horen!!! Alleen Nazi`s en Zionisten geloven dat joden een volk zijn, kom mij niet vertellen dat jij daar bij wilt horen!!!!!



:schok: Dat was ook mijn reactie, toen ik dit las:
Ik zou zeggen als je van Arabische afkomst ben kijk dan letterlijk eens verder dan je neus krom is ! Vind je niet dat Gh.Wille een 'raciale'/racistische kenmerk die aan de Joden werdt toegedicht, nu aan mij koppelt om mijn verwantschap met de joden op een schandelijke wijze te bewijzen.




Hoef niet perse, maar toch zijn er verwantschappen.
Maar dan zou ik je moeten gaan vervelen met DNA technieken Laat ik jou eens vervelen met DNA technieken. Wist je dat Nationel Geographic een DNA test had uitgevoerd in Egypte? Dat ze DNA van de mummies uit Oud-Egypte hebben vergelijkt met die van de huidige Egyptenaren. En conclusie was dat de DNA 100% identiek is.

Nee dat wist je zeker niet.

Je weet ook niet dat de samenstelling van de Egyptische bevolking door de eeuwen heen, het zelfde was geweest. Wat in schril contrast staat met de zogenaamde Joodse volk. Raciaal zijn ze identiek aan de bewoners van hun 'gastland'. Een Nederlandse Jood is niet te scheiden van een 'gewone' Nederlander. Dat geldt ook voor Marokkaanse Jood met een Marokkaan en een Ethiopische Jood met een Ethioper.

Dus als jij suggereert dat je aan de hand van DNA de raciale en genetische homogeniteit onder de Joodse 'volk''kan bewijzen, dan vraag ik mij af waarom dat niet eerder heeft plaatsgevonden?




Hierboven daag je eerst uit om je stelling te ontkrachten en nu stel je dat je het niet gezegd zou hebben.?
Misschien niet gezegd maar wel geschreven! Wees wat duidelijker man!

Al Sawt
22-09-06, 17:04
Geplaatst door tukkersterror
Ja alleen als je hem vragen stelt over de geschiedenis van het MO geeft hij de waarheid niet weer.
Vraag hem anders maar eens wie er voor de romeinen al oorlog voerden met het M-Oosten? Oud-Grieken, Assyriers, Foeneciers, Babyloniers, Perzen en alle anderen behalve de Oud-Joden.

Puur omdat ze nooit hadden bestaan.

H.P.Pas
22-09-06, 17:04
Geplaatst door Al Sawt
Staat vol met leugens en suggesties.

De groot moefti Al-Hoesseini van Jeruzalem bezocht tijdens de Tweede Wereldoorlog samen met Eichmann in 1944 het kamp Auschwitz
Bewijzen!


Dit werd, zegt men, in het Nürnberger proces verklaard door de als getuige gedaagde Dieter Wyczlinski, Eichmanns plaatsvervanger.

Als je dat zwart op wit wilt bewezen wilt zien, zul je in een archief moeten duiken.
Of Wyczlinski de waarheid zei, weet ik natuurlijk niemand.

gh.wille
22-09-06, 17:22
Geplaatst door Al Sawt
Kan iemand mij ergens aanwijzen, waar ik heb gezegd dat de Nazi`s vriendelijk stonden tegenover de Arabieren?

Want wat zit deze figuur te brabbelen?

We hadden het niet over of de Nazies vriendelijk stonden t/o Arabieren we hadden het over het UITROEIEN van de Arabieren omdat ze verwant zijn aan de JODEN (volgens de Nazie,S ) jij geeft er weer op jou manier een andere slinger aan !

Dus wie brabbelt er hier , je weet je geen raad meer net zo als toen met de zgn HAVENS in IRAN !(nooit geen antwoord gekregen ).
Eenzinnig antwoord kun en kan je niet geven slecht de boel jou inziens veerdraaien .

gh.wille
22-09-06, 17:39
[QUOTE]Geplaatst door Juliette
'Interessant' wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Da's heel wat anders. [/QUOTE

Dergelijke stukjes moet je niet meer plaatsen hoor !
Allemaal door de Zionisten verspreidde leugens !
Nazie,S ?? WAT ZIJN DAT DAT ZIJN TOCH ZIONISTEN ??

gh.wille
22-09-06, 17:47
Geplaatst door tukkersterror
Iedereen liegt, behalve Al Sawt dat is nu wel een algemeen bekend gegeven :lol:

Tevens gilt hij elke keer om bewijzen als er ook maar iets is tegen het (zere been) ,zelf laat hij de antwoorden schuldig en gaat alleen af op; futiliteiten !

tukkersterror
22-09-06, 18:06
Geplaatst door Al Sawt
Oud-Grieken, Assyriers, Foeneciers, Babyloniers, Perzen en alle anderen behalve de Oud-Joden.

Puur omdat ze nooit hadden bestaan.

Klopt en dan te bedenken dat ze nog steeds om dat stukje land vechten al meer dan 3000 jaar.

Dus jij wilt zeggen dat het volk van David, Jacob, enz. niet het Joodse volk waren???
Wie waren dit dan?

gh.wille
22-09-06, 18:11
Geplaatst door Al Sawt
Als ik mij niet vergis, had Hitler maar paar volkeren als Ariers bestempelt en niet iedereen.

Dus Hitler wou zijn ideologie niet opleggen of opdringen aan anderen. Want tenslotte moesten ze plaats maken voor de 'Arische superras'.

Zeker het voorgaande stukje gemakshalve niet gelezen !
Dus jou stelling klopt niet !

Hitler had niet bepaalde volkeren op het oog die evt Ariers waren , wel onder bepaalde bevolkings groepen mensen de evt geschikt waren om het Arische RAS te kweken !!
Hij dan immers 1000 jaar de tijd !!! zijn adviseurs hadden berekend dat je ong 15 generaties nodig zou hebben om een super ras te kweken !

EN DAT IS HET VERSCHIL !!

Het ligt voor de hand dat je eerder aan de arische (eisen) zou voldoen als je Scandinavier was dan bv Bulgaar ,TURK of Spanjaard bij voorbeeld om van een land als Libie of zo al helemaal niet te spreken .
Zelfs hun As- Medestrijders zoals ITALIE waren in de verre toekomst hooguit geschikt als ( vriend schappelijke ) vazallen , maar in geen geval geschikt om EDELGERMAAN te worden !

Ga je nogmaals eens verdiepen en kom dan terug !

gh.wille
22-09-06, 19:03
Geplaatst door Al Sawt
Veel geschreeuw maar weinig inhoudelijk reactie.

Probeer eerst mijn vergelijking tussen Nazisme en Zionisme inhoudelijk onderuit te halen.

En bespaar me jouw retoriek dat ik anderen zit te hersenspoelen.

Wetenschappelijk bron, AUB!

Een Jood is een gelovige en geen ras. Alleen de Nazi`s en Zionisten geloven dat de Joden tot een volk behoren. Kom mij niet vertellen dat je daarbij wilt horen?

Moet ik daarvoor een schuifmaat hanteren om mijn neus te meten en te vergelijken met die van een Jood? Bedoel je dat?

Hebben wij het over Zionisme of over de oorsprong van de Negroied??????

Maar als we het toch over hebben. Wil je zeggen dat Ethiopische Joden raciaal en genetisch gelijk zijn met hun Nederlandse geloofs of, in jouw wereld, 'ras'genoten?



Heb ik het Nazisme met Jodendom of met Zionisme vergelijkt.

Probeer geen woorden in mijn mond te leggen!
Dat was niet het geval. Te meer omdat Zionisme ouder is dan de Nazisme.



En ik kan me voorstellen dat het voor jou een idioote vergelijking is.

Want iemand die getogen was in een periode waar de pioneersgeest van de Zionistische kolonisten via Polygroon journaals, de bezoekers van de bioscoop met een zweem van romantiek tegemoet kwam. Heeft nooit geleerd om kritisch te staan tegenover Zionistische gedachtegoed.

Te meer als je bedenkt dat polygroon journaals afgewisseld werden met Wilde Westen films. Waar Amerikaanse pioneers met huifkarren door ontgonnen westelijke staten van VS doortrokken en zich verdedigden tegen de Indiaanse wilden.

Dan kan ik me voorstellen dat Zionistische kolonisten die met huifkarren door Negev Woestijn doortrokken, ook bepaalde romantische beeld gaven en daarmee de waarheid vertekenden.

Tja, de mimiek van EO en de polygroon journaals druipt van jouw tekst af Goerge!


Hier vast een verwijzing naar wat Lebens born inhield indd. kwam daar de schuifmaat aan te pas :schok: !en niet alleen voor de neus ( deze was op straat al vaak aan leiding genoeg om ff apart genomen te worden bij de vele controles door de Duitsers je weet het maar nooit he ).
Dit bedoelde ik ook letterlijk met wat je neus lang is !

http://www.verzet.org/content/view/400/29/

Jammer ik heb hier nog een boekdeel met foto,s waarop een blond *meisje te zien is afkomstig uit Polen zij werd van top tot teen uitgemeten of ze evt Arisch genoeg was !
Of de stakker het (overleefd ) weet ik niet ,hing af van de uitslag van de meting ! of ze dan evt verder zo gelukkig zou zijn om als FOK ZEUG te dienen valt ook nog te betwijfelen , in ieder geval werd ze dan bij evt gebleken bruikbaar heid niet vergast !!!!!!!!!!!!!!!

Dit gegeven staat op blz 106 met foto,s van het boek :
De Verschrikingen van het Nazie Systeem .

Het onderschrift op de foto bij de meting luidt :
POLEN-
Jugendverwahler 14 1X 43 ( 14 sept 1943) ?
stamboek nr 356

* Hier even hersteld het betrof geen Joods meisje !
Wel was zij afkomstig uit Polen .

Nog ff dit :http://nl.wikipedia.org/wiki/Lebensborn#Voorwaarden_voor_opname

gh.wille
22-09-06, 22:05
Geplaatst door Al Sawt
Vooral als je oogkleppen op hebt.

Kennis dat jij niet kan ontkrachten. En als Mod kan ik scheiding aanbrengen tussen mijn werkzaamheden en het geen waar ik voor sta.

Het feit dat ik een mod ben, geeft mij geen bijzondere of symbolische status.

Kom dan met inhoudelijke argumentatie, aub!

Tot nu toe zit je alleen mijn stukken te diskwalificeren. Maar ik heb nergens argumenten gelezen die inhoudelijk een reactie geven.

Wetenschappelijke bewijzen, aub!

Alleen Nazi`s en Zionisten geloven dat joden een volk zijn, kom mij niet vertellen dat jij daar bij wilt horen!!!!!


Dat was ook mijn reactie, toen ik dit las: Vind je niet dat Gh.Wille een 'raciale'/racistische kenmerk die aan de Joden werdt toegedicht, nu aan mij koppelt om mijn verwantschap met de joden op een schandelijke wijze te bewijzen.


Laat ik jou eens vervelen met DNA technieken. Wist je dat Nationel Geographic een DNA test had uitgevoerd in Egypte? Dat ze DNA van de mummies uit Oud-Egypte hebben vergelijkt met die van de huidige Egyptenaren. En conclusie was dat de DNA 100% identiek is.

Nee dat wist je zeker niet.

Je weet ook niet dat de samenstelling van de Egyptische bevolking door de eeuwen heen, het zelfde was geweest. Wat in schril contrast staat met de zogenaamde Joodse volk. Raciaal zijn ze identiek aan de bewoners van hun 'gastland'. Een Nederlandse Jood is niet te scheiden van een 'gewone' Nederlander. Dat geldt ook voor Marokkaanse Jood met een Marokkaan en een Ethiopische Jood met een Ethioper.

Dus als jij suggereert dat je aan de hand van DNA de raciale en genetische homogeniteit onder de Joodse 'volk''kan bewijzen, dan vraag ik mij af waarom dat niet eerder heeft plaatsgevonden?



Wees wat duidelijker man!


Hier wil ik wel ff verder op in gaan :

zou zeggen als je van Arabische afkomst ben kijk dan letterlijk eens verder dan je neus krom is !
Vind je niet dat Gh.Wille een 'raciale'/racistische kenmerk die aan de Joden werdt toegedicht, nu aan mij koppelt om mijn verwantschap met de joden op een schandelijke wijze te bewijzen.
Dat maak jij er van ,we hadden het hier over de NAZIE,S en deze hielden wel degelijk rekening met "RAS"" kenmerken *).waaronder een gebogen of kromme neus wel degelijk een kenmerk was en nog is voor het " Arabische " ras ,net zo goed dat blond haar en blauwe ogen kenmerkend zijn voor het "Arische "ras.
Verder werd er bij razia,s al gekeken naar mensen met een kromme of gebogen neus (AUS WEISS CONTROLE ) je moest van verrekte goede huize komen als je een kromme neus had ,in twijfel gevallen haddeen de moffen nog een hulpmiddeltje de mannelijke ( verdachten ) mochten ff hun broek laten zakken , ach ja dat is waar ook de meesten ARABIEREN zijn NET zoals de JODEN BESNEDEN!
Afgezien van rasverwantschap !
En je herhaaldelijke vraag om verwantschap te bewijzen kan ik het best beantwoorden door jou het TEGENDEEL te laten bewijzen ik heb er vast twee genoemd! Zeg maar als het niet klopt.
Dus zo schandelijk is mijn opmerking over kromme en gebogen neuzen niet !
"Dat jij dit ""buitenkansje " aanpakt om je hevig verontwaardigd te voelen is dan jammer voor je maar voor mij een bevestiging dat de Nazie,s op dat gebied in ieder geval wel GELIJK hadden !

*) Voor de goede orde vergeten we eigenlijk dat er maar een MENSELIJK RAS is !
Wel kun je deze onderverdelen in soorten , dus de doelstelling van de NAZIE,S voor een SUPER RAS kweken had in principe nooit gekunt wel het kweken van een soort !
Net zo als bij andere diersoorten zoals honden , na jaren fokken zijn er verschillende SOORTEN ontstaan ,maar onderling zijn ze weer net zo goed te vermengen gevolg een in de volksmond zgn( vuilnis bakken rassie ) wat op zich eigenlijk moet zijn gemengd soort.


Als toegift krijg je ook nog ff het bewijs dat de NAZIE,S absoluut niets maar dan ook helemaal niets met de RK te maken wilden hebben !

Grote, blond harige en blauwogige mannen en vrouwen werden speciaal uitgeselecteerd op basis van deze etnische kenmerken. Speciale pleegtehuizen werden opgezet (meestal door de SS aangeslagen joodse eigendommen en onderhouden met het geld van hun bankrekeningen) om de zwangere vrouwen het zo comfortabel mogelijk te maken tot hun baby's werden geboren. Zij konden dan zelf hun SS-baby verder opvoeden of afstaan voor adoptie aan een 100% niet-katholieke nazi familie.


:zwaai:

John61
22-09-06, 22:18
Geplaatst door super ick
Vraag het de Koerden, die hebben het over zich heen gehad.

In die tijd wel. Maar wat is er gevonden NA de inval door de amerikanen. De nog steeds aanwezige fabrieken moesten ontmanteld worden, was een reden voor de inval, wat is er nadien precies gevonden door de amerikanen. Juist!

knuppeltje
22-09-06, 22:25
Geplaatst door John61
In die tijd wel. Maar wat is er gevonden NA de inval door de amerikanen. De nog steeds aanwezige fabrieken moesten ontmanteld worden, was een reden voor de inval, wat is er nadien precies gevonden door de amerikanen. Juist!

Juist, niks dus eigelijk.

Juliette
22-09-06, 22:55
jo·den·dom (het ~)
1 de joodse godsdienst

Jo·den·dom (het ~)
1 het Joodse volk

Bron. (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=jodendom)

gh.wille
23-09-06, 00:50
Geplaatst door Juliette
jo·den·dom (het ~)
1 de joodse godsdienst

Jo·den·dom (het ~)
1 het Joodse volk

Bron. (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=jodendom)

Dat laatse klopt niet volgens AL -SAWT bestaat er geen JOODS volk!

soobnebki
23-09-06, 12:51
De Israelische luchtmacht heeft in 1981 de Kernreactor bij Osirak uitgeschakeld met een gedurfde raid. Daaraan danken we dat Irak nog steeds geen kernwapen bezit en wij hier nog rustig onze mening kunnen geven op dit forum.
Als Iran zo ver is dat verrijkt uranium wordt gemaakt , zal hun reactor ook vernietigd worden... en met (stilzwijgende) instemming van de Arabische wereld ! Iran is geen Ararbische natie ! laten we dat niet vergeten. Saudi is als de dood voor een Iran met de bom !

sater
23-09-06, 13:16
Geplaatst door soobnebki
De Israelische luchtmacht heeft in 1981 de Kernreactor bij Osirak uitgeschakeld met een gedurfde raid. Daaraan danken we dat Irak nog steeds geen kernwapen bezit en wij hier nog rustig onze mening kunnen geven op dit forum.
Als Iran zo ver is dat verrijkt uranium wordt gemaakt , zal hun reactor ook vernietigd worden... en met (stilzwijgende) instemming van de Arabische wereld ! Iran is geen Ararbische natie ! laten we dat niet vergeten. Saudi is als de dood voor een Iran met de bom !

:student: ach en Saudi Arabië stak geen geld in Iraanse uraniumplannen?

Ahmadinnejad en Chavez sluiten [clowns]verbond. De wereld houdt haar adem in.

super ick
23-09-06, 13:30
Geplaatst door naam
Anti-zionisme wordt door sommige groepen verward met antisemitisme. Zoals het zionisme het ideaal van een staatsinrichting beschrijft, trekken anti-zionisten dat ideaal in twijfel. Antisemitisme geldt als een op invariante eigenschappen gebaseerde overtuiging die niets met de feitelijke inrichting van een staat te maken heeft.

Is er nu echt zo'n groot verschil tussen Zionisme en PanArabisme?
Dan heb ik alleen het over het gedachtengoed.

super ick
23-09-06, 13:34
Geplaatst door gh.wille
We hadden het niet over of de Nazies vriendelijk stonden t/o Arabieren we hadden het over het UITROEIEN van de Arabieren omdat ze verwant zijn aan de JODEN (volgens de Nazie,S ) jij geeft er weer op jou manier een andere slinger aan !

Dus wie brabbelt er hier , je weet je geen raad meer net zo als toen met de zgn HAVENS in IRAN !(nooit geen antwoord gekregen ).
Eenzinnig antwoord kun en kan je niet geven slecht de boel jou inziens veerdraaien .

Ik begrijp echt niet waarom je nog met deze sukkel in duscussie gaat. Het is ook een regelrechte schande, of een schrijnend gebrek aan beter dat deze loser hier moderatortje kan spelen.
De vuiligheden die hij hier ten toon spreidt, de beledigende manier van discussieren. Dit onderkruipesel zit vol met frustaties.

gh.wille
23-09-06, 17:21
Geplaatst door super ick
Ik begrijp echt niet waarom je nog met deze sukkel in duscussie gaat. Het is ook een regelrechte schande, of een schrijnend gebrek aan beter dat deze loser hier moderatortje kan spelen.
De vuiligheden die hij hier ten toon spreidt, de beledigende manier van discussieren. Dit onderkruipesel zit vol met frustaties.

Bedankt voor jou (bijval) ik probeer zelf altijd zo onzijdig mogelijk over te komen ,maar heb een hekel aan onwaarheden of de feiten te verdraaien, of erger nog gewoon ontkennen !
Hetzelfde geld als ik bij mensen ben en deze onterecht de ISLAM en de Moslim,s en in het bijzonder de Marokkanen * betichten van onwaarheden deels uit onkunde of erger deels uit vooruit ingekankerde antipatie,ook dan trek ik fel van leer , als zeeman kan ik niet tegen onwaarheden .
En dat is vaak ook het geval over bepaalde onderwerpen ,die dan zo verdraaid worden en zeker als het dan gaat over W0.2 of daar aan verwante onderwerpen ,alsmede de onderwerpen die met varen te maken hebben het was tenslotte mijn beroep afgezien daarvan dat ik durf te zeggen dat mijn kennis over Oud-Hollandse schepen en hun tuigage,s vrij aanzienlijk is .
Om op AL -SAWT terug te komen hij is deskundig genoeg op zijn gebied daar zal je mij niet over horen!
Zelf ga ik absoluut geen discussie aan over onderwerpen waarin ik een leek ben de ISLAM b.v mijn kennis is vrijwel nihil.
Ik bedoel hiermede te zeggen en haal dan gemaks halve het bekende spreekwoord aan :

''Schoenmakertje blijf bij je leest " !

*) Mede door het feit dat ik dank zij Marokkaanse mensen hier bij Maroc terecht ben gekomen , heb ik in ieder geval een stel fijne Marokkaans vrienden leren kennen , en vooral mede door deze side een veel beter inzicht gekregen van mijn Marokkaanse landgenoten, wat je helaas van de (doorsnee nederlander ) niet kunt zeggen en vaak hun ''voor""oordeel al klaar hebben,zonder zich maar ook ooit een moment zich verdiept te hebben in die mensen !

gh.wille
23-09-06, 17:53
Geplaatst door naam
Mag je omdat je een bepaald geloof aanhangt ook land claimen?

Nee ,net zo goed als mensen land mochten claimen die voor 80% ER OOK NOOIT GEWOOND HADDEN!
In aanmerking genomen dat het geld voor zowel Joden als Arabieren die er niet in woonden in dat land want daar doel je toch op nietwaar ?

http://www.onsverleden.net/

En kijk dan ff bij Het ontstaan van Israel !!!
:wink:

tukkersterror
23-09-06, 18:20
Geplaatst door super ick
Ik begrijp echt niet waarom je nog met deze sukkel in duscussie gaat. Het is ook een regelrechte schande, of een schrijnend gebrek aan beter dat deze loser hier moderatortje kan spelen.
De vuiligheden die hij hier ten toon spreidt, de beledigende manier van discussieren. Dit onderkruipesel zit vol met frustaties.

Heb toch persoonlijk liever dat hij zij frustraties hier tentoon spreidt dan dat hij zich op een willige keurige plaatst andere mensen dodelijk verwond.

gh.wille
23-09-06, 18:30
Geplaatst door tukkersterror
Heb toch persoonlijk liever dat hij zij frustraties hier tentoon spreidt dan dat hij zich op een willige keurige plaatst andere mensen dodelijk verwond.

Daar zit ook weer wat in .

:gniffel:

tukkersterror
23-09-06, 18:53
Geplaatst door gh.wille
Daar zit ook weer wat in .

:gniffel:

Tja en toch is hij niet dom, vraag me alleen af waar zijn haat vandaan komt om de wereld geschiedenis te willen verdraaien. :verward:

gh.wille
24-09-06, 01:48
Geplaatst door tukkersterror
Tja en toch is hij niet dom, vraag me alleen af waar zijn haat vandaan komt om de wereld geschiedenis te willen verdraaien. :verward:

Ergens sla je de spijker op zijn kop, alleen is zijn evtuele haat gebaseerd
op de geindoctrineerde beelden waar geen ene malle moer van klopt !
Hierbij herhaal ik het antwoord dat ik al eerder aan AL -SAWT heb gegeven:

Man je ben al niet meer te redden ,ergste is dat je de jongere mensen hier een totaal VERKNIPT beeld voorschoteld ,en nog erger is dat ze jou geloven!

En juist dat laatse is zo belangrijk , zelf heb ik geen enkele behoefte nog baat om de boel te vervalsen of foutieve voorlichting te geven , de meest simpele reden voor dit feit is dat ik in principe mijn portie ( ellende ) al lang gehad heb en hoop dat de kinderen in de toekomst dit bespaart mag worden , vergeet niet dat ook mijn kinderjaren zich grotendeels hebben afgespeeld op de letterlijke en figuurlijke puinhopen die de (grote mensen ) achter hadden gelaten.

tukkersterror
24-09-06, 20:03
Geplaatst door gh.wille
Ergens sla je de spijker op zijn kop, alleen is zijn evtuele haat gebaseerd
op de geindoctrineerde beelden waar geen ene malle moer van klopt !
Hierbij herhaal ik het antwoord dat ik al eerder aan AL -SAWT heb gegeven:

Man je ben al niet meer te redden ,ergste is dat je de jongere mensen hier een totaal VERKNIPT beeld voorschoteld ,en nog erger is dat ze jou geloven!

En juist dat laatse is zo belangrijk , zelf heb ik geen enkele behoefte nog baat om de boel te vervalsen of foutieve voorlichting te geven , de meest simpele reden voor dit feit is dat ik in principe mijn portie ( ellende ) al lang gehad heb en hoop dat de kinderen in de toekomst dit bespaart mag worden , vergeet niet dat ook mijn kinderjaren zich grotendeels hebben afgespeeld op de letterlijke en figuurlijke puinhopen die de (grote mensen ) achter hadden gelaten.

Je hebt volkomen gelijk, maar toch denk ik dat je met rust meer kunt bereiken :engel:

gh.wille
24-09-06, 22:58
Geplaatst door tukkersterror
Je hebt volkomen gelijk, maar toch denk ik dat je met rust meer kunt bereiken :engel:

Jammer dan dat je mij nog niet zo goed kent.

:)

tukkersterror
24-09-06, 23:15
Geplaatst door gh.wille
Jammer dan dat je mij nog niet zo goed kent.

:)

Hallo zeg ik ben je geweten :lol:

gh.wille
24-09-06, 23:42
Geplaatst door tukkersterror
Hallo zeg ik ben je geweten :lol:

Dat is waar ook was het bijna vergeten !

:corcky:

tukkersterror
25-09-06, 00:19
Geplaatst door gh.wille
Dat is waar ook was het bijna vergeten !

:corcky:

Zie het alweer, bloeddruk te hoog en hartslag van 200!!! :schrik: