PDA

Bekijk Volledige Versie : Kermis in Gouda



reallife
20-09-06, 21:09
Van 20 tot en met 25 september kan iedereen weer genieten van de kermis in Gouda. Op een groot, sprookjesachtig kermisterrein vind je vele actracties. Zo staan er de fantasy flight, sperensport, skeeball, lijntrek, lucky duck, de beach jumper, de booster, de karimata, een schietsalon, een mini zweefmolen, autoscooters, een voetbalspel, de tango, de roller ghoster, de polyp, het vuilnisbakkenspel, de jackpot, de bussensport, de happy wheel, een kindermolen, de buggy, de crazy safari, de lucky cranes, de pusher, de break dance en vele snoep- en eetkraampjes.
http://www.theagenda.nl/theagenda/library/show_image.php?ID=9934

Mijn zoon wil er in de avond een keer naar toe en ik vind het maar niets. Maak me dan altijd een beetje ongerust. Maar ja ik kan me ook wel voorstellen dat hij niet meer op zaterdagmiddag met mij en zijn broertje wil gaan als 14 jarige. :verrassin

Dus laat ik hem gaan, wens hem veel plezier onder de voorwaarde dat hij met een vriend gaat.

Nog meer kermisliefhebbers aanwezig?

Coolassprov MC
21-09-06, 06:05
Geplaatst door reallife
Van 20 tot en met 25 september kan iedereen weer genieten van de kermis in Gouda. Op een groot, sprookjesachtig kermisterrein vind je vele actracties. Zo staan er de fantasy flight, sperensport, skeeball, lijntrek, lucky duck, de beach jumper, de booster, de karimata, een schietsalon, een mini zweefmolen, autoscooters, een voetbalspel, de tango, de roller ghoster, de polyp, het vuilnisbakkenspel, de jackpot, de bussensport, de happy wheel, een kindermolen, de buggy, de crazy safari, de lucky cranes, de pusher, de break dance en vele snoep- en eetkraampjes.
http://www.theagenda.nl/theagenda/library/show_image.php?ID=9934

Mijn zoon wil er in de avond een keer naar toe en ik vind het maar niets. Maak me dan altijd een beetje ongerust. Maar ja ik kan me ook wel voorstellen dat hij niet meer op zaterdagmiddag met mij en zijn broertje wil gaan als 14 jarige. :verrassin

Dus laat ik hem gaan, wens hem veel plezier onder de voorwaarde dat hij met een vriend gaat.

Nog meer kermisliefhebbers aanwezig?

Ik ga met m'n zoontje van 25.

reallife
21-09-06, 07:43
Geplaatst door klaaskop
14 ?

Nou heb ik geen kinderen, en ik ben ouderwets , maarre .. zoals ik er nu tegenaan kijk .. 's avonds .. onder de 18 ... alleen onder begeleiding van een volwassene ..
Eventueel een groepje vrienden, maar ónder begeleiding van een ouder ... Hij ziet me aankomen. :haha: tot z'n 18de onder begeleiding van een volwassene.... :)

reallife
21-09-06, 07:45
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik ga met m'n zoontje van 25.

Hij past op jou? ;)

Tomas
21-09-06, 09:09
Mijn dochter van 14 gaat met 2 vriendinnen, maar dan wel 's middags. Althans dat is ze van plan, maar financieel is ze er nog niet helemaal uit.

Coolassprov MC
21-09-06, 16:10
Geplaatst door reallife
Hij past op jou? ;)

25 maanden issie.

Coolassprov MC
21-09-06, 16:11
Geplaatst door Tomas
Mijn dochter van 14 gaat met 2 vriendinnen, maar dan wel 's middags. Althans dat is ze van plan, maar financieel is ze er nog niet helemaal uit.

Geef 'r wat geld mee en laat 'r eens genieten.

Zeg wanneer jij er bent, kunnen we wat afspreken!

Mark
21-09-06, 16:50
Geplaatst door Tomas
Mijn dochter van 14 gaat met 2 vriendinnen, maar dan wel 's middags. Althans dat is ze van plan, maar financieel is ze er nog niet helemaal uit.

misschien kan ze daten met het zoontje van reallife

reallife
21-09-06, 16:54
Geplaatst door Coolassprov MC
25 maanden issie.

O :haha:

Leuk, je moet aldoor achter ze aan rennen hè? Maar ook een hele leuke leeftijd.

Aicha1976
21-09-06, 16:54
Geplaatst door Mark
misschien kan ze daten met het zoontje van reallife


kostelijk :gniffel:

reallife
21-09-06, 16:56
Geplaatst door Coolassprov MC
Geef 'r wat geld mee en laat 'r eens genieten.

Zeg wanneer jij er bent, kunnen we wat afspreken!

Als jullie nu ook zaterdagmiddag gaan dan kijk ik rond of ik jullie kan vinden ;) Wie is de echte prikker?

reallife
21-09-06, 17:02
Geplaatst door Mark
misschien kan ze daten met het zoontje van reallife

:haha: Gezellig voor ze.

reallife
21-09-06, 17:10
Geplaatst door Tomas
Mijn dochter van 14 gaat met 2 vriendinnen, maar dan wel 's middags. Althans dat is ze van plan, maar financieel is ze er nog niet helemaal uit.

Dat financiële is zeer herkenbaar voor 'm denk ik.

Coolassprov MC
21-09-06, 21:39
Geplaatst door reallife
Als jullie nu ook zaterdagmiddag gaan dan kijk ik rond of ik jullie kan vinden ;) Wie is de echte prikker?

???

Jullie zijn ook allemaal Gouwenaars? Dat verklaart jullie klootzakkerij en klootzakschap!

http://www.xs4all.nl/~gouda004/

reallife
23-09-06, 11:30
't regent :jammer: