PDA

Bekijk Volledige Versie : Osama Bin Laden waarschijnlijk overleden



Joesoef
23-09-06, 11:25
'Bin Laden waarschijnlijk overleden aan typhus'


PARIJS - Osama Bin Laden is vorige maand overleden in Pakistan. De leider van het terroristennetwerk Al-Qaeda is bezweken aan de gevolgen van typhus. Dat staat in een uitgelekt rapport in het bezit van de Franse inlichtingendienst, dat zaterdag is geciteerd in de Franse regionale krant L'Est Republicain.


Het rapport is gedateerd op 21 september en zou gebaseerd zijn op informatie afkomstig van 'betrouwbare Saudische bronnen'. Een woordvoerder van het Franse ministerie van Defensie liet zaterdag na de publicatie van de informatie weten dat er een onderzoek wordt ingesteld naar het lek bij de inlichtingendienst.

Het ministerie wilde de informatie in het rapport niet bevestigen. Een woordvoerder bij het Pakistaanse ministerie van Binnenlandse Zaken liet weten geen informatie te hebben over de mogelijke dood van Bin Laden.

soobnebki
23-09-06, 11:31
may he burn in hell !

John61
23-09-06, 11:58
Hij is btoch al wat keertjes dood verklaard, ben benieuwd wanneer de volgende keer is :p

En wat maakt het uit, dood of levend, het zal geen zak veranderen aan de wereld.

Juliette
23-09-06, 12:11
Geplaatst door John61
Hij is btoch al wat keertjes dood verklaard, ben benieuwd wanneer de volgende keer is :p

En wat maakt het uit, dood of levend, het zal geen zak veranderen aan de wereld.

Bush heeft m nog nodig als Grote Boze Wolf. :nijn:

RinC
23-09-06, 12:15
Bla. Hij was toch al twee jaar spoorloos.

Nou afwachten op een nieuwe videoboodschap

barfly
23-09-06, 12:39
Als ie echt dood is dan denk ik dat God heeft geluisterd naar menig verzoek die Osama de tiefus, tering of de kanker hebben gewenst en dat God uit het aanbod een mooie ziekte heeft gekozen!

Soms luistert God echt naar de verzoeken van de mensen :duim:

Divine_70
23-09-06, 12:56
Die leeft nog wel.

De wens is de moeder van de gedachten. :roker:

Thermopylae
23-09-06, 13:02
Vader.

Joesoef
23-09-06, 13:15
Geplaatst door Thermopylae
Vader.


En toch is de boodschap van Divine duidelijk. Maar wat is die van jou?

mark61
23-09-06, 13:28
De mythe zal voortleven. Who cares about the facts. Straks blijkt hij nog de Verborgen Imam.

super ick
23-09-06, 13:40
Geplaatst door mark61
De mythe zal voortleven. Who cares about the facts. Straks blijkt hij nog de Verborgen Imam.

Sinds zijn vlucht uit Afganistan is er geen hard bewijs meer geweest voor zijn in leven zijn. (behalve enkele discutabele geluidsfragmenten)
De kans is heel erg groot dat hij al omgekomen is bij de bombardementen op Tora Bora destijds.

Was dat niet het geval dan was er ongetwijfeld al een rits videobanden opgedoken waarin hij zijn heilige visie met de wereld zou delen. Deze banden hadden gefabriceerd kunnen worden zonder enig gevaar van ontdekking. Hij had ze zelfs alleen kunnen maken met een laken op de achtergrond.
Daarnaast leed hij al aan diverse kwalen waar hij zeer regelmatige intensieve zorg voor nodig had. Medische deskundigen waren het er destijds al over eens dat hij zonder die zorgen nooit langer dan 2 weken in leven zou kunnen blijven.

Feit is dat hij onmisbaar is/was als icoon voor beide zijden. Daarom is zijn dood verzwegen. Iedereen had er baat bij.

Hij is dus al jaren dood. Het kan niet anders!

mark61
23-09-06, 14:13
Nierziekte ja. Lijkt me lastig te behandelen in de bergen.

Joesoef
23-09-06, 14:26
Jullie kunnen zeggen wat je wilt over Ome Bin maar hij heeft dit keer wel geluisterd.


:tik:

Joesoef
23-09-06, 14:27
Geplaatst door mark61
Straks blijkt hij nog de Verborgen Imam.


Ga die dooie een beetje uitmaken voor si-iet :ego:

mark61
23-09-06, 14:44
Geplaatst door Joesoef
Ga die dooie een beetje uitmaken voor sji'iet :ego:

Wie weet, als het zo uit mocht komen. :)

Thermopylae
23-09-06, 14:46
Ik ben geen profeet, dus breng ik ook geen boodschap.

Joesoef
23-09-06, 14:58
Geplaatst door Thermopylae
Ik ben geen profeet, dus breng ik ook geen boodschap.


Stoer!

:not:


En je hebt ook geen gevoel voor humor.



Azijnseiker.

Thermopylae
23-09-06, 15:09
Geplaatst door Joesoef
Stoer!

:not:


En je hebt ook geen gevoel voor humor.



Azijnseiker.


Ben werkelijk benieuwd, waaruit je meent te kunnen afleiden dat ik geen gevoel voor humor heb.

Als jij dat gevoel wel zou hebben zou je m.i. niet op deze wijze geregeerd hebben.

Joesoef
23-09-06, 15:13
Geplaatst door Thermopylae
Ben werkelijk benieuwd, waaruit je meent te kunnen afleiden dat ik geen gevoel voor humor heb.

Als jij dat gevoel wel zou hebben zou je m.i. niet op deze wijze geregeerd hebben.


Jouw serieuze reactie spreekt boekdelen :lachu:

Thermopylae
23-09-06, 15:15
Geplaatst door Joesoef
Jouw serieuze reactie spreekt boekdelen :lachu:

Vertel!



"Stoer!

:not:


En je hebt ook geen gevoel voor humor.



Azijnseiker."

Was, begrijp ik nu, niet serieus bedoeld?

Joesoef
23-09-06, 15:15
Wel opmerkelijk dat het steeds betrouwbare broonen zijn die melden dat hij is overleden, hoe vaak kan iemand doodgaan? Hoelang kan een mythe standhouden.

Joesoef
23-09-06, 15:17
Geplaatst door Thermopylae
Vertel!



"Stoer!

:not:


En je hebt ook geen gevoel voor humor.



Azijnseiker."

Was, begrijp ik nu, niet serieus bedoeld?

:tik:

Divine_70
23-09-06, 15:36
Tyfus
De leider van al-Qaida zou gestorven zijn na een hevige aanval van tyfus, op 23 augustus 2006 in Pakistan." Nog volgens het document was door de geografische isolatie van bin Laden medische bijstand onmogelijk. Bronnen in Pakistan en Europa, die de activiteiten van al-Qaida van nabij volgen, noemden het bericht zaterdag "weinig betrouwbaar".

Bron:HLN.be :vierkant:

mark61
23-09-06, 16:51
Ik vind HLN weinig betrouwbaar :ego:

Divine_70
23-09-06, 16:56
Geplaatst door mark61
Ik vind HLN weinig betrouwbaar :ego:

:wtf: Kom maar met een betere. http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/e050.gif

Juliette
23-09-06, 19:50
Geplaatst door Divine_70
Tyfus
De leider van al-Qaida zou gestorven zijn na een hevige aanval van tyfus, op 23 augustus 2006 in Pakistan." Nog volgens het document was door de geografische isolatie van bin Laden medische bijstand onmogelijk. Bronnen in Pakistan en Europa, die de activiteiten van al-Qaida van nabij volgen, noemden het bericht zaterdag "weinig betrouwbaar".

Bron:HLN.be :vierkant:

Het lijkt me idd waarschijnlijker dattie al n tijdje dood is en dat beide partijen er mythe- / vijandbeeldvormingsgewijs voordeel bij hebben dat effe in het ongewisse te laten.

Mét mediatiek interessante doodsverklaringen / videoboodschappen tussendoor natuurlijk. :ego:

sjo
23-09-06, 21:58
Geplaatst door Juliette
Het lijkt me idd waarschijnlijker dattie al n tijdje dood is en dat beide partijen er mythe- / vijandbeeldvormingsgewijs voordeel bij hebben dat effe in het ongewisse te laten.

Mé´_mediatiek interessante doodsverklaringen / videoboodschappen tussendoor natuurlijk. :ego:

Heb vaak aan zijn bestaan getwijfeld......

gr.
sjo

Divine_70
28-09-06, 12:06
Osama bin Laden leeft. En wel gewoon in Afghanistan. Dat heeft de Pakistaanse president Musharraf gezegd in een gesprek met de Britse krant The Times.

Niet vaag
Bin Laden, de gezochte leider van het internationale terreurnetwerk al-Qaeda, bevindt zich volgens Musharraf in de Oost-Afghaanse provincie Kunar. De president is zeker van zijn zaak: "Het is níet een vaag vermoeden."


Rapport
Musharraf ontkende daarmee een rapport van de Franse inlichtingendienst dat Bin Laden zou zijn overleden aan tyfus. De terroristenleider zou steun krijgen van de Afghaanse krijgsheer Hekmatyar.

Ik zei het toch. :fpuh:

John61
28-09-06, 13:02
Geplaatst door Divine_70
Osama bin Laden leeft. En wel gewoon in Afghanistan. Dat heeft de Pakistaanse president Musharraf gezegd in een gesprek met de Britse krant The Times.

Niet vaag
Bin Laden, de gezochte leider van het internationale terreurnetwerk al-Qaeda, bevindt zich volgens Musharraf in de Oost-Afghaanse provincie Kunar. De president is zeker van zijn zaak: "Het is níet een vaag vermoeden."


Rapport
Musharraf ontkende daarmee een rapport van de Franse inlichtingendienst dat Bin Laden zou zijn overleden aan tyfus. De terroristenleider zou steun krijgen van de Afghaanse krijgsheer Hekmatyar.

Ik zei het toch. :fpuh:

Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat je Musharraf niet serieus moet nemen :fplet:

In dit topic was ik de eerste om te twijfelen aan de berichtgeving :ego:



:D

Poesjkin
28-09-06, 16:56
Bestaat Bin Laden wel, of is hij ook een truc van de CIA?

Divine_70
28-09-06, 17:05
Geplaatst door John61
Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat je Musharraf niet serieus moet nemen :fplet:

In dit topic was ik de eerste om te twijfelen aan de berichtgeving :ego:



:D

Luister John, ik neem iedere mafkees serieus tot het tegendeel bewezen is. :gniffel:

Dan had ik de perfecte aanvulling op jou. :p