PDA

Bekijk Volledige Versie : Hezbollah-leider houdt overwinningsspeech



Coolassprov MC
23-09-06, 16:37
http://www.dailystar.com.lb/article.asp?edition_id=1&categ_id=2&article_id=75664


Hundreds of thousands show up for 'victory rally'
Nasrallah says resistance will keep its weapons until government is 'strong, just and capable'

By Nada Bakri
Daily Star staff
Saturday, September 23, 2006



BEIRUT: Sayyed Hassan Nasrallah told hundreds of thousands of supporters gathered for a "Divine Victory" rally Friday that Hizbullah would not disarm until the right conditions were in place - and demanded a national unity government in a blow to Prime Minister Fouad Siniora and the international community.

In his first public appearance since the recent month-long war with Israel sparked on July 12 by the capture of two Israeli soldiers, Nasrallah said the resistance would only hand over its weapons once Lebanon becomes "a strong, just and capable country."

"There is no army in the world capable of making us drop our weapons as long as there will be people who believe in this resistance," he said. "We don't want to keep our weapons forever and they will never be used against anyone inside Lebanon. These are not Shiite weapons but the weapons of all the religions and the Lebanese and will protect Lebanon's independence and sovereignty."

Nasrallah said disarming Hizbullah "under this government ... means leaving Lebanon exposed before Israel to kill and detain and bomb whoever they want, and clearly we will not accept that."

"When we build a strong and just state that is capable of protecting the nation and the citizens, we will easily find an honorable solution to the resistance issue and its arms," he added.

"Tears don't protect anyone," Nasrallah said in a barbed refer-ence to Siniora, who openly wept several times when describing the destruction of Lebanon during the war.

The resistance leader also claimed that his party now possesses 20,000 rockets, despite having fired more than 4,000 of them at northern Israel during 34 days of fighting.

Nasrallah vowed to the hundreds of thousands of supporters gathered in Beirut's southern suburbs that a beefed-up United Nations Interim Forces in Lebanon (UNIFIL) would not affect Hizbullah's ability to stock weapons.

"Blockade the borders and the seas and the skies," he said. "This will not weaken the will of the resistance or the weapons of the resistance."

He also warned UN peacekeepers who are deploying in Southern Lebanon as Israeli forces withdraw not to seek a confrontation with Hizbullah.

"Your mission is not to spy on Hizbullah or to disarm the resistance," he said.

One of Israel's stated aims in the war was to eliminate Hizbullah's capacity to fire rockets into its northern territory.

"We were ready for a long war," Nasrallah said. "The resistance in a few days was able to rearm itself and is now stronger than it was on July 12."

Nasrallah also lashed out at Siniora and the March 14 Forces, who want Hizbullah to disarm and integrate into the Lebanese political scene.
http://www.dailystar.com.lb

The sayyed described Siniora's Cabinet as weak and incapable of protecting and defending Lebanon against Israel and doubted its ability to reconstruct what Israel has destroyed.

"We don't want to eliminate the presence of anyone from public life. What we are calling for is a national unity government. This is not a slogan; this is a serious project we will work for very hard," said the leader of Hizbullah, which has two representatives in the Cabinet.

Former President Amin Gemayel, a harsh critic of Hizbullah, said portions of Nasrallah's speech were "dangerous."

"He is linking giving up Hizbullah's weapons to regime change in Lebanon and ... to drastic changes on the level of the Lebanese government," Gemayel told the Associated Press. "This is very surprising and dangerous, and leads us to ask, what kind of government does Sayyed Hassan want for what kind of Lebanon?"

Gemayel said Nasrallah on the one hand "extended his hand" to various Lebanese parties, but on the other hand was "confrontational and made some very serious statements."

A short statement issued by Siniora's office said Nasrallah's focus "on the dialogue in his speech is a good and constructive thing and opens future horizons." It did not elaborate.

Fares Soueid, a Christian politician and former MP close to Siniora, insisted that the government would not bend to Hizbullah pressure.

"It will not scare the government of Fouad Siniora," he told Al-Arabiyya television. "It will not fall, not in the street and not because of political speeches."

Siniora has rejected calls from both Hizbullah and the Free Patriotic Movement for the government to resign.

Meanwhile, Israel responded quickly to Nasrallah's speech, saying he had issued a challenge to the Lebanese government and the international community.

"The international community can't afford to have this Iranian-funded extremist spit in the face of the organized community of nations," Foreign Ministry spokesman Mark Regev said.

In reply to Nasrallah's claim that Hizbullah now possesses over 20,000 rockets, Regev said that according to the UN-backed cease-fire, Hizbullah "shouldn't have any rockets."

UN Security Council Resolution 1701, which secured the cessation of hostilities put into effect on August 14, calls for Hizbullah to eventually be stripped of its weapons.

Friday's rally filled a vast lot in the capital's southern suburbs, a Hizbullah stronghold where entire blocks were leveled by Israeli strikes during the war. - With agencies

tukkersterror
23-09-06, 17:49
Ik zou ook stoer doen als ik hem was en nu dan ook lef tonen en een nieuwe aanval beginnen op Israel.
Eens kijken als hij voor het oorlogs tribunaal staat, wat hij ons dan te vertellen heeft?

Sallahddin
23-09-06, 20:37
Geplaatst door Coolassprov MC
http://www.dailystar.com.lb/article.asp?edition_id=1&categ_id=2&article_id=75664


Groot respect & succes voor Hizbullah :go for it Nasrallah :you fill our hearts with joy ,hope & pride ,may God help you !!!

All this sounds like music to my ears!!!


RAMADAN KARIM voor alle moslims!!!

Ciao amigos!

tukkersterror
23-09-06, 21:57
Geplaatst door Sallahddin
Groot respect & succes voor Hizbullah :go for it Nasrallah :you fill our hearts with joy ,hope & pride ,may God help you !!!

All this sounds like music to my ears!!!


RAMADAN KARIM voor alle moslims!!!

Ciao amigos!

Of course, respect and good luck for Hizbullah, talk to the people who have lost her son, daughter, father, mother of other family.
How can people have respect for a organisation who send who send fire works from the gardens behind your house and they know that the enemy will attack this house.
:fuckit2:

gh.wille
24-09-06, 00:17
Met stijgende verbazing heb ik gekeken naar deze gillende en krijzende man die mij in vele opzichten aan (Goebbels*) deed denken .

Gemaks halve vergat deze ""Leeuw"" ff dat bijna heel Beiruth in puin ligt en half Libanon erbij , dan heb ik het nog niet over de tientallen doden en gewonden die bij zijn( Phyrrus )overwinning gevallen zijn .
En dan gilt en krijst hij dat er nog meer dan 20.000 Raketten klaar liggen voor een evt voort zetting van de feest vreugde.
Dan ontvoer je toch gewoon weer een paar Israelische soldaten !!

*) http://www.calvin.edu/academic/cas/gpa/goeb36.htm

ALS HET NIET ZO INTENS ZIELIG EN DROEF WAS ZOU IK ER OM MOETEN LACHEN

MaRiaH
24-09-06, 00:31
Hezbollah-leider houdt overwinningsspeech
:fuckit:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3032286#post3032286

gh.wille
24-09-06, 01:06
Geplaatst door MaRiaH
:fuckit:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3032286#post3032286

Ja precies!

Coolassprov MC
24-09-06, 12:55
Geplaatst door MaRiaH
:fuckit:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3032286#post3032286

crypto-zionist!

Er zijn wel degelijk winnaars; zelfs als je ze niet wil zien.

Ik begrijp dat je het Libanese volk graag als verliezer wilt zien omdat ze koude hongerige nachten moeten meemaken onder het terreur van de zichzelf beschaafd noemende wereld.

Of je het leuk vindt of niet; de enige die mannelijkheid hebben getoond in deze oorlog en de aanvallers hebben afgestoten is dat Hezbollah. En als er een democratische verkiezing komt zullen zij die winnen.

Of wil je, samen met je zichzelf beschaafd verklaarde blanke vriendjes, deze 4 miljoen Libanezen de dood injagen omdat ze niet naar je pijpen wensen te dansen?

gh.wille
24-09-06, 14:04
Geplaatst door Coolassprov MC
crypto-zionist!

Er zijn wel degelijk winnaars; zelfs als je ze niet wil zien.

Ik begrijp dat je het Libanese volk graag als verliezer wilt zien omdat ze koude hongerige nachten moeten meemaken onder het terreur van de zichzelf beschaafd noemende wereld.

Of je het leuk vindt of niet; de enige die mannelijkheid hebben getoond in deze oorlog en de aanvallers hebben afgestoten is dat Hezbollah. En als er een democratische verkiezing komt zullen zij die winnen.

Of wil je, samen met je zichzelf beschaafd verklaarde blanke vriendjes, deze 4 miljoen Libanezen de dood injagen omdat ze niet naar je pijpen wensen te dansen?


Die ''koude en hongerige nachten"" hadden niet nodig geweest als er geen provacatie had plaats gevonden .Israel had dan geen enkele redenen gehad om aan te vallen en de (dappere mannen die zich gelijk sluipwespen verscholen tussen de burgers om vervolgens na het afschieten van een raket als de bliksem er weer vandoor gingen , en de burgers aan hun lot over lieten !!!!daar heb je het niet over ).
Nu komen ze met zakken vol Dollars het ''gehate GELD" nota bene hahjaha die gemoederen moeten sussen alsof ze daarmee het verlies van de omgekomen famillie leden kunnen doen vergeten betwijfel ik ten zeerste!

En om MaRiaH een Crypto zionist te noemen getuigd van minachting voor alles en iedereen die het niet met jou VERKNIPTE denkwijze eens
is.
Deze heeft al meerder malen blijk gegeven een goede kijk te hebben en over meer kwaliteiten te beschikken als jij , die volgens mij van gekkigheid niet meer weet wat voor topic je nu weer eens zal plaatsen om je GAL en ZIEKELIJKE GRAMSCHAP te spuien!

Coolassprov MC
24-09-06, 15:19
Geplaatst door gh.wille
Die ''koude en hongerige nachten hadden nei nodig geweest als er geen provacatie had plaats ge vonden Israel had dan geen enkele redenen gehad om aan te vallen en de (dappere mannn die zich gelijk sluipwespen verscholen tussen de burgers om vervolgens na het afschieten van een raket als de bliksem er weer vandoor gingen , en de burgers aan hun lot over lieten !!!!daar heb je het niet over ).
Nu komen ze met zakken vol Dollars n.b het ''gehate GELD" nota bene hahjaha de gemoedern sussen alsof ze daarmee het verlies van de omgekomen famillie leden kunnen doen vergeten betwijfel ikten zeerste!

Je kunt lang of kort kontendraaien maar er bestaat geen echt geen goede reden om 4 miljoen onschuldige burgers te onderwerpen aan Israelisch staatsterreur.


Geplaatst door gh.wille
En om MaRiaH een Crypto zionist te noemen getuigd van minachting voor alles en iedereen die het niet met jou VERKNIPTE denkwijze eens
is.
Deze heeft al meerder malen blijk gegeven een goede kijk te hebben en over meer kwaliteiten te beschikken als jij , die volgens mij van gekkigheid niet meer weet wat voor topic je nu weer eens zal plaatsen om je GAL en ZIEKELIJKE GRAMSCHAP te spuien!

Neem een koekje!

gh.wille
24-09-06, 15:38
Geplaatst door Coolassprov MC
Je kunt lang of kort kontendraaien maar er bestaat geen echt geen goede reden om 4 miljoen onschuldige burgers te onderwerpen aan Israelisch staatsterreur.


Net zo min als het onderstaande daar kun je ook lang of kort je kont over draaien !

Ik zou zeggen verdiep je nogmaals in de geschiedenis !

FF LATEN WETEN ALS ER IETS NIET KLOPT !
www.schooltv.nl/weekjournaal/artikel.jsp?nws=159192 - 36k -

De terreur die de PALESTIJEN bedreven vergeet je gemaks halve ! weet je nog de LAFHARTIGE MOORD op de Israelische deelnemers aan de O.L spelen in MUNCHEN deze volkmen weerloze atleten die afgeslacht werden? En laten we het dan nog maar niet hebben over de talloze andere nutteloze aanslagen .

tukkersterror
24-09-06, 17:23
Geplaatst door Coolassprov MC
crypto-zionist!

Er zijn wel degelijk winnaars; zelfs als je ze niet wil zien.

Ik begrijp dat je het Libanese volk graag als verliezer wilt zien omdat ze koude hongerige nachten moeten meemaken onder het terreur van de zichzelf beschaafd noemende wereld.

Of je het leuk vindt of niet; de enige die mannelijkheid hebben getoond in deze oorlog en de aanvallers hebben afgestoten is dat Hezbollah. En als er een democratische verkiezing komt zullen zij die winnen.

Of wil je, samen met je zichzelf beschaafd verklaarde blanke vriendjes, deze 4 miljoen Libanezen de dood injagen omdat ze niet naar je pijpen wensen te dansen?

Jongen ga je vader..............................angkor/beheer met deze onzin.

tukkersterror
24-09-06, 19:09
Geplaatst door knuppeltje
Je bent toch niet van de club zeker. :(

Nee gelukkig niet, mijn nek haren gingen even overeind staan met zijn winnaars.
Zeker nadat je ziet dat Libanon net de klap van de eind jaren 70 aan het boven te komen waren.

knuppeltje
24-09-06, 20:19
Geplaatst door tukkersterror
Nee gelukkig niet, mijn nek haren gingen even overeind staan met zijn winnaars.
Zeker nadat je ziet dat Libanon net de klap van de eind jaren 70 aan het boven te komen waren.

Die waren ze dus nog niet te boven, nog steeds sterven er regelmatig mensen door Israelische mijnen uit die oorlog en waarvan Israel tot op heden niet wil zeggen waar ze die hadden gelegd, of op welke specifike doelen zij destijds die klusterbommen hadden gedropt.

OOk dat was een van de eissen van Hezbollah aan israel, die dat nog steeds weigert, ondaks druk van derden dus.

tukkersterror
24-09-06, 21:09
Geplaatst door knuppeltje
Die waren ze dus nog niet te boven, nog steeds sterven er regelmatig mensen door Israelische mijnen uit die oorlog en waarvan Israel tot op heden niet wil zeggen waar ze die hadden gelegd, of op welke specifike doelen zij destijds die klusterbommen hadden gedropt.

OOk dat was een van de eissen van Hezbollah aan israel, die dat nog steeds weigert, ondaks druk van derden dus.

Daar heb je weer gelijk in.
Aan de andere kant weet ik nog dat wij in 1978 (December) met twee peletons genie er heen gingen om mijnen te ruimen.
Deze lagen in een zone van 6km op Libaneze bodem.
Deze zoek aktie is in 1979 gestopt, omdat deze eenheden werden aangevallen en beschoten en er niet voldoende manschappen beschikbaar waren om deze troepen te verdedigen.

Maar als jij het voor het zeggen had wat zou volgens jou de beste oplossing zijn voor alle partijen?

knuppeltje
24-09-06, 21:15
Geplaatst door tukkersterror
Daar heb je weer gelijk in.
Aan de andere kant weet ik nog dat wij in 1978 (December) met twee peletons genie er heen gingen om mijnen te ruimen.
Deze lagen in een zone van 6km op Libaneze bodem.
Deze zoek aktie is in 1979 gestopt, omdat deze eenheden werden aangevallen en beschoten en er niet voldoende manschappen beschikbaar waren om deze troepen te verdedigen.

Maar als jij het voor het zeggen had wat zou volgens jou de beste oplossing zijn voor alle partijen?

Tukker dat heb ik je al zoveel keer aan je uitgelegd.

Ik doe nu nog andere dingen tussedoor, misschien straks.

Coolassprov MC
25-09-06, 18:29
Geplaatst door gh.wille
Net zo min als het onderstaande daar kun je ook lang of kort je kont over draaien !

Ik zou zeggen verdiep je nogmaals in de geschiedenis !

FF LATEN WETEN ALS ER IETS NIET KLOPT !
www.schooltv.nl/weekjournaal/artikel.jsp?nws=159192 - 36k -

De terreur die de PALESTIJEN bedreven vergeet je gemaks halve ! weet je nog de LAFHARTIGE MOORD op de Israelische deelnemers aan de O.L spelen in MUNCHEN deze volkmen weerloze atleten die afgeslacht werden? En laten we het dan nog maar niet hebben over de talloze andere nutteloze aanslagen .

SCHOOL-TV-WEEKJOURNAAL als bron?; :lachu:

Welke klas zit je? :lachu:

:zwaai:

Coolassprov MC
25-09-06, 18:37
Geplaatst door tukkersterror
Jongen ga je vader pijpen met deze onzin.

De Zichzelf Heilig Verklaarde Blanke aan het woord.

Mannetjes als jij zijn de walgelijkste in hun soort doordat ze denken dat ze zichzelf met hun taakstraf kunnen reinigen van hun arrogantie terwijl een werk- of heropvoedingskamp een beter remedie zou zijn.

Al bijgekomen van je krokodillentranen t.a.v. de rachtszaak tegen je?

gh.wille
25-09-06, 20:35
Geplaatst door Coolassprov MC
SCHOOL-TV-WEEKJOURNAAL als bron?; :lachu:

Welke klas zit je? :lachu:

:zwaai:

Nou als er eenzich belachelijk maakt dan ben jij dat wel met je VERZIEKTE geest !!

Ik heb EXPRES het jeugd journaal er bij gehaald om het simpele feit dat de JEUGD naar ik aan neem niet VALS voorgelicht dient te worden.
wie de jeugd heeft , heeft de toekomst ! en aan VERKNIPTE en VALSE voorlchting hebben we niets vergeet niet dat ALLE kinderen dit lezen dus ook de zgn Allohtone kinderen.

Vandaar dat ik ook heb gevraagd of er soms iets mis mee was simpel he!!!

Jammer voor jou dat ik je voor de zoveelste keer met stront en al door het kluisgat moet spoelen ,maar je vraagt er om !
Vegeet niet het blijft kwaad kersen eten met een ""ouwe zeerot""

Dag jochie

:lole:

Sallahddin
25-09-06, 22:37
Geplaatst door gh.wille
Met stijgende verbazing heb ik gekeken naar deze gillende en krijzende man die mij in vele opzichten aan (Goebbels*) deed denken .

Gemaks halve vergat deze ""Leeuw"" ff dat bijna heel Beiruth in puin ligt en half Libanon erbij , dan heb ik het nog niet over de tientallen doden en gewonden die bij zijn( Phyrrus )overwinning gevallen zijn .
En dan gilt en krijst hij dat er nog meer dan 20.000 Raketten klaar liggen voor een evt voort zetting van de feest vreugde.
Dan ontvoer je toch gewoon weer een paar Israelische soldaten !!

*) http://www.calvin.edu/academic/cas/gpa/goeb36.htm

ALS HET NIET ZO INTENS ZIELIG EN DROEF WAS ZOU IK ER OM MOETEN LACHEN



Ik heb je brilliante bijdrage met stijgende verbazing gelezen;en dan ga je nog verder om de leider van een verzetsorganisatie en vrijheidsstrijders met ...Goebbels te gaan vergelijken!!!!
Zulke onwetendheid en achterlijkheid doet me gewoon ....kotsen!!!


P.S.:leer's onafhankelijk en kritish te denken !!!....can't stand ignorance !!!

gh.wille
25-09-06, 23:27
Geplaatst door Sallahddin
Ik heb je brilliante bijdrage met stijgende verbazing gelezen;en dan ga je nog verder om de leider van een verzetsorganisatie en vrijheidsstrijders met ...Goebbels te gaan vergelijken!!!!
Zulke onwetendheid en achterlijkheid doet me gewoon ....kotsen!!!


P.S.:leer's onafhankelijk en kritish te denken !!!....can't stand ignorance !!!

Je kotst je maar helemaal vol maar neem eerst ff de moeite om Goebbels te bekijken in woord( krijzen ) en gebaar ( vingertje enz) dan kun je zelf hoe hoe frappant de gelijkenis is afgezien van de taal en uiteraard het uiterlijk !

En echu klopt het dan niet soms dat de man van VREDE niks wil weten ? hij had nog wel 20.000 raketten toch die hij maar al te graag wil gooien !

Voor welk doel ?

VERZETS STRIJDER ? is zijn land dan bezet?????

Hier kun je nog ff kijken wat ik precies bedoel :
http://www.verzet.org/content/view/410/31/1/2/

gh.wille
26-09-06, 01:44
Geplaatst door Sallahddin
Ik heb je brilliante bijdrage met stijgende verbazing gelezen;en dan ga je nog verder om de leider van een verzetsorganisatie en vrijheidsstrijders met ...Goebbels te gaan vergelijken!!!!
Zulke onwetendheid en achterlijkheid doet me gewoon ....kotsen!!!


P.S.:leer's onafhankelijk en kritish te denken !!!....can't stand ignorance !!!


P.s Tot mijn verbijstering moet ik vast stellen dat het filmpje over de gillende en krijsende man verdwenen is *

Eerlijk gezegd een BRILLIANTE vondst !!!

(* de verzetsheld de Leeuw bedoel ik uiteraard )

So wie immer (zou GOEBELS gegild hebben ) diese .J..... haben alles verschwunden x-y aufgelost !!!

P.s ik citeer je gemakshalve zelf maar even :

leer's onafhankelijk en kritish te denken !!!....can't stand ignorance !!! [/B][/QUOTE ]

Mag ik nu ook nog ff :gniffel:

gh.wille
26-09-06, 02:06
Geplaatst door gh.wille
P.s Tot mijn verbijstering moet ik vast stellen dat het filmpje over de gillende en krijsende man verdwenen is *

Eerlijk gezegd een BRILLIANTE vondst !!! *****

(* de verzetsheld de Leeuw bedoel ik uiteraard )

So wie immer (zou GOEBELS gegild hebben ) diese .J..... haben alles verschwunden x-y aufgelost !!!

P.s ik citeer je gemakshalve zelf maar even :

leer's onafhankelijk en kritish te denken !!!....can't stand ignorance !!! [/QUOTE ]

Mag ik nu ook nog ff :gniffel: [/B]


Ik zou ook kunnen eindigen met het volgende :


quote:
Geplaatst door Max Stirner
'Het Westen'.... hmm..

De Vietnam-oorlog is gestaakt dankzij massaal verzet van de publieke opinie in 'het Westen'....die kritische documentaires/films over de oorlog worden gemaakt door Westerse journalisten, uitgezonden op Westerse tv-zenders... etc.
Al je `wijsheid` over dit issue heb je te danken aan 'het Westen'.

Dit alles maakt je conclusie/titel nogal belachelijk. Magoed, whats new.


Ja dit wordt gemakshalve door sommige hier vergeten ze "GOOGLEN"" zich een breuk om ook maar iets te vinden van hun (gading).., oud nieuws ,twijfel gevallen alles is welkom en de laatse tijd niet te vergeten de in scene gezette video beelden , dikwijls ook weer uit gespit op (bruikbaar) materiaal , en dat alles mogelijk gemaakt door hoofdzakelijk...... ja helaas de Amerikanen... zelfs de meeste sateliet beelden komen binnen via hun! als ze dat willen zouden ze alles er uit kunnen zeven wat tegen hun is ! DiT LAATSTE wordt nog wel eens ff vergeten .


*****
p.s zouden ze dan toch??? die dekselse Amerikanen hihihiihi

:stout: :boogjes:

gh.wille
27-09-06, 01:01
Geplaatst door tukkersterror
Jongen ga je vader..............................angkor/beheer met deze onzin.


O.TUKKER was dit soms de reden van je ""tijdelijke"' afwezigheid.

Jammer maar dit heb je niet nodig :zeg voortaan gewoon ga de pot op !
:boogjes:

gh.wille
27-09-06, 01:18
Geplaatst door gh.wille
O.TUKKER was dit soms de reden van je ""tijdelijke"' afwezigheid.

Jammer maar dit heb je niet nodig :zeg voortaan gewoon ga de pot op !
:boogjes:

Nu ik deze topic toch nog ff doorlees kom ik tot de conclussie dat onze geachte forumleden: Sallahddin en Coolossparof blijkbaar geen weerwoord hebben op het door mij aan hun gegeven antwoord .
Blijkbaar is voor sommige mensen het Jeugdjournaal toch nog iets te moeilijk, om maar niet te spreken van de andere feiten !

:tik:

tukkersterror
27-09-06, 07:53
Geplaatst door gh.wille
O.TUKKER was dit soms de reden van je ""tijdelijke"' afwezigheid.

Jammer maar dit heb je niet nodig :zeg voortaan gewoon ga de pot op !
:boogjes:

Ja het werd hier al te letterlijk genomen, terwijl het in twente het de betekenis heeft "Het napraten door wat je ouders hebben meegegeven".

Maar om eerlijk te zijn denk ik een combinatie van.

De aanval op uitspraken van Al-Sawt en wat ik hier zei was de bekende druppel.

gh.wille
27-09-06, 21:47
Geplaatst door tukkersterror
Ja het werd hier al te letterlijk genomen, terwijl het in twente het de betekenis heeft "Het napraten door wat je ouders hebben meegegeven".

Maar om eerlijk te zijn denk ik een combinatie van.

De aanval op uitspraken van Al-Sawt en wat ik hier zei was de bekende druppel.

Het zou kunnen , wat mij wel opvalt is dat er zomaar al lang bestaande uitspraken of links die je zo als ik (aanhaalt ) op eens verdwenen zijn .
Blijkt duidelijk ook als je geen weerwoord meer krijgt dan betekent dat als regel dat je gewoon gelijk hebt gehad.
Of ook wel ""met hun klote voor het blok hebt gezet"" dat komt overeen met : Schaakmat !

tukkersterror
27-09-06, 22:41
Geplaatst door gh.wille
Het zou kunnen , wat mij wel opvalt is dat er zomaar al lang bestaande uitspraken of links die je zo als ik (aanhaalt ) op eens verdwenen zijn .
Blijkt duidelijk ook als je geen weerwoord meer krijgt dan betekent dat als regel dat je gewoon gelijk hebt gehad.
Of ook wel ""met hun klote voor het blok hebt gezet"" dat komt overeen met : Schaakmat !

Weet ik, heb vandaag nog een topic geopend over de verdeeltheid in Nederland maar een echt antwoord waar je wat aan hebt kun je vergeten.
Maar ik zag dat er veel mensen straf punten hebben, heb ik zoveel gemist de laatste maanden???:hihi:

gh.wille
28-09-06, 01:31
Geplaatst door tukkersterror
Weet ik, heb vandaag nog een topic geopend over de verdeeltheid in Nederland maar een echt antwoord waar je wat aan hebt kun je vergeten.
Maar ik zag dat er veel mensen straf punten hebben, heb ik zoveel gemist de laatste maanden???:hihi:

Eerlijk gezegd let ik daar nooit op de strafpunten bedoel ik .
Heb de andere topoc nog niet doorgenomen ga ik nu doen .