PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse zoekt leuke marokkaanse man..

tamar79
24-09-06, 21:45
ik ben op zoek naar een buitenlandse man. Ik ben een jonge vrouw met een universitaire opleiding die een serieuze relatie zoekt met een marokkaanse man. Ik vraag me af of ik dat hier kan vinden.

Duivelin
24-09-06, 22:24
Ennuh in welk blad zullen we je bevindingen m.b.t. het hebben van een relatie met een Marokkaanse vent terug kunnen lezen? :hardlach:

tamar79
24-09-06, 22:39
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een marokkaan te vinden die het serieus meent met een nederlandse? Of verlang ik nu iets onmogelijks?

En nee, het is niet voor een blad :) Ik val toevallig op marokkanen maar ben er nog geen een tegen gekomen die serieus is. En ik vroeg me dus af of het aan het feit lag dat ik Nederlandse ben of omdat ik gewoon de juiste niet ben tegen gekomen.

Duivelin
25-09-06, 01:02
Denk dat je gewoon de juiste niet tegen gekomen bent, in mijn omgeving merk ik dat Hollandse (moslima's dan) juist nogal populair zijn.

Maar waarom doe je jezelf tekort door alleen op Marokkanen te vallen?

TheJackal
25-09-06, 09:13
Dag Tamar, ik ben wel geintresseerd. Let's try it

tamar79
25-09-06, 22:00
Tja, het is niet zo dat ik specifiek op marokkanen val maar andere groepen kom ik op de een of andere manier niet tegen. Misschien zijn die minder prominent aanwezig dan marokkanen. Eigenlijk zoek ik gewoon een leuke man, niet teveel gedoe en daten maar serieus zodat we snel kunnen trouwen. Ik ben bezig met mijn opleiding en carriere en heb geen zin in spelletjes en ellenlang gedoe dus..

Rudik
25-09-06, 22:20
Ik geloof je niet, dit is niet serieus. Wat heeft de "ideale man" nu te maken met nationaliteit/afkomst? Wat een onzin.

realarabian
25-09-06, 23:18
dat s leuk... maar kan je me wat meer vertellen over jezelf? leeftijd, waar j vandaan komt, hoeje eruit ziet?...
kus

tamar79
25-09-06, 23:21
Geplaatst door Rudik
Ik geloof je niet, dit is niet serieus. Wat heeft de "ideale man" nu te maken met nationaliteit/afkomst? Wat een onzin.

Nee, de "ware" heeft niets met afkomst te maken maar uit ervaring blijkt dat ik meestal op buitenlandse mannen val. En om daar op in te spelen vraag ik daar maar meteen naar.

Duivelin
26-09-06, 00:09
Als ik jou was zou ik wel enige voorzichtigheid in acht nemen om te voorkomen dat de rotte appels die denken dat jij vanwege je Nederlandse afkomst op seksueel gebied wat euhm toegeeflijker bent dan de gemiddelde Marokkaanse misbruik van je maken.

Zo'n realarabian bijv. die zijn eerste bericht naar jou toe afsluit met 'kus'. :moe:

Dat vind ik al een vrijpostigheid die hij zich niet kan veroorloven. Maar ja, wie ben ik.

soussi78
28-09-06, 11:37
salaam
heb jopu oproepje gelezen en hij intreseerde mij wel
hier is mijn msn is makelijker praten
[email protected]

groetjes en laat wat van je horen

Deylaila
28-09-06, 14:04
Ik herken het wel hoor. De MEESTE Marokkanen (ik ga niet generaliseren) zijn niet serieus met Nederlandse vrouwen. Nederlandse vrouwen hebben over het algemeen een 'slechte' reputatie waar helaas veel mannen misbruik van maken. Zodra ze inzien dat je niet één van die 'slechte' vrouwen ben, vinden ze je al snel minder interessant.

Maarre mag ik vragen of je moslima bent?? Want dat is voor veel Marokkanen toch wel heel erg belangrijk.

said arif
01-10-06, 22:53
zoek niet verder hier ben ik . tot spreeks

moonwalker
03-10-06, 20:28
Geplaatst door Deylaila
Ik herken het wel hoor. De MEESTE Marokkanen (ik ga niet generaliseren) zijn niet serieus met Nederlandse vrouwen. Nederlandse vrouwen hebben over het algemeen een 'slechte' reputatie waar helaas veel mannen misbruik van maken. Zodra ze inzien dat je niet één van die 'slechte' vrouwen ben, vinden ze je al snel minder interessant.

Maarre mag ik vragen of je moslima bent?? Want dat is voor veel Marokkanen toch wel heel erg belangrijk.

Euh...Heb ik iets gemist? Laat ik je eens vertellen dat de laatste tijd vooral marokkaanse meiden een "slechte" naam hebben. Ik generaliseer niet...Hooguit 10% van de Marokkaanse meiden is nog serieus te noemen. 5% daarvan heeft waarschijnlijk nog nooit een vriend gehad.

Niet hypocriet zijn en durf eens met kritiek naar je omgeving te kijken voordat je iets over iemand anders gaat roepen.

En...kom maar niet met de argument dat de jongens niet serieus zijn. Als de Meiden hen grenzen kenden zouden de jongens serieus worden. Maar jammer genoeg is de Marokkaanse meid meestal bang dat hij haar achterlaat als ze hem zijn zin niet geeft. Dus begin aub niet over Nederlandse vrouwen...

Peace.

RiYan
05-10-06, 04:17
Ben half ned, half marokkaans, toch kan je mijn afkomst niet plaatsen als je me zou zien... heb van beide culturen echt alles mee gekregen, van lezen schrijven tot cultuur... voel me dus in beide landen als een vis in het water...

Daarnaast ben ik echt een hele leuke jongen, je zal verbaasd staan!

Heb ook net mijn studie interactive media aan de UVA afgerond!

Dus ja, vertel jij eens wat meer over jezelf, en wie weet stuur ik je een foto, weetje in ieder geval wie met je sprak!

See yah...

rajkumar
07-10-06, 13:09
Geplaatst door tamar79
ik ben op zoek naar een buitenlandse man. Ik ben een jonge vrouw met een universitaire opleiding die een serieuze relatie zoekt met een marokkaanse man. Ik vraag me af of ik dat hier kan vinden. Ik heb wel vaker gehoord dat nederlandse (blanke) vrouwen/meisjes, perse een buitenlandse (getinte) man nemen om (knappe) getinte mix kinderen te krijgen.

Ra3jab
08-10-06, 02:27
ja, ik

alleen heb ik geen universitaire opleiding, is dat een probleem?

Me4U
12-10-06, 11:34
Geplaatst door tamar79
Nee, de "ware" heeft niets met afkomst te maken maar uit ervaring blijkt dat ik meestal op buitenlandse mannen val. En om daar op in te spelen vraag ik daar maar meteen naar.

Beste suster...als je naar ons blijft refereren als buitlandse mannen..dan zal je niet slagen denk ik ..En (allah weet beter)...ook die kijk op ons..... zal in de toekomst een wig slaan tussen jouw en ..OOk dan nog steeds buitenlandse man...(jaja..Want dat blijft hij..ook al is hij dan met jouw... :moe: )

en trouwens..als je echt..een buitenlandse man zoekt...ga dan naar het buitenland... :confused:

Deadgame
13-10-06, 22:15
hoi tamar

hakimpiej
15-10-06, 10:29
Geplaatst door tamar79
ik ben op zoek naar een buitenlandse man. Ik ben een jonge vrouw met een universitaire opleiding die een serieuze relatie zoekt met een marokkaanse man. Ik vraag me af of ik dat hier kan vinden.

jong, ambitieus, eerlijk & spontaan....zo zou ik mezelf beschrijven.. je lijkt me een eerlijke dame en ik wil je best leren kennen..misschien kunnen we een x foto's uitwisselen

Radsman
15-10-06, 20:11
hoi Tamar alles goed met je, ik ben Reda uit Amsterdam ik ben ook opzoek naar een leuk nederlands meid, Dan zou ik het fijn vinden als je mij mag belt.
0624291048.

De groeten

halal_man
02-11-06, 22:40
Kan je couscous koken?

of past dat niet bij je carriere...

Flupke.
16-11-06, 10:19
Geplaatst door tamar79
ik ben op zoek naar een buitenlandse man. Ik ben een jonge vrouw met een universitaire opleiding die een serieuze relatie zoekt met een marokkaanse man. Ik vraag me af of ik dat hier kan vinden. Universitaire opleiding? De meeste hier hebben met moeite hun middelbaar diploma behaald.Welke gesprekken wil jij in je relatie voeren...

Tamar: Hey, schat moet ik even plato quoten?
Schat: Yallah, ga Plato in de keuken quoten terwijl je mijn eten klaar maakt.

goedleven
16-11-06, 16:43
menk me ook effe in deze discussie.....
ben zelf marokkaans........en kan dus meer zeggen zonder dat ik discrimineer! eerlijke marokkaanse mannen bestaan niet!!! maar de vrouwen kunnen er ook wat van! maar dat komt grotendeels door dit land! te vrij en iedereen maakt daar misbruik van!!!

en dan zal je wel denken WIE ben jij??? nobody!!! ik weet het.....intresseert me ook niet, de foute mannen op deze site zullen zich mteen aangevallen voelen, EN TERECHT (piep)!!!! jullie hebben de marokkanen een slechte naam gegeven! en jullie weten precies waarom!

mooi voorbeeld net trouwens......je eindigd je eerste antwoord niet met KUS, dan ben je maar op 1 ding uit!!! ik hoor het hem al zeggen......nee echt schatje ik niet............BOEIEN!!!!

maar in iedergeval ik vertrouw geen enkele marokkaanse man! en de volgende generatie word nog erger!

succes

Mohammed1974
30-11-06, 19:31
Als je een moslima bent dan ben ik geinteresseerd.

sam-sous
03-12-06, 08:55
Geplaatst door goedleven
ben zelf marokkaans........en kan dus meer zeggen zonder dat ik discrimineer! eerlijke marokkaanse mannen bestaan niet!!! maar de vrouwen kunnen er ook wat van! maar dat komt grotendeels door dit land! te vrij en iedereen maakt daar misbruik van!!!

en dan zal je wel denken WIE ben jij??? nobody!!! ik weet het.....intresseert me ook niet, de foute mannen op deze site zullen zich mteen aangevallen voelen, EN TERECHT (piep)!!!! jullie hebben de marokkanen een slechte naam gegeven! en jullie weten precies waarom!

mooi voorbeeld net trouwens......je eindigd je eerste antwoord niet met KUS, dan ben je maar op 1 ding uit!!! ik hoor het hem al zeggen......nee echt schatje ik niet............BOEIEN!!!!

maar in iedergeval ik vertrouw geen enkele marokkaanse man! en de volgende generatie word nog erger!

succes

Dit soort mannen zul je waarschijnlijk ook wel zelf aantrekken met je eigen gedrag, als jij zo vrijgevig bent zullen we maar zeggen dan vindt ik het niet zo vreemd dat je nooit een goede maroc man bent tegen gekomen.
Tevens vindt ik het wel heel komisch van je dat je dit land de schuld geeft van het feit dat je geen eerlijke maroc man bent tegen gekomen.
Zoals ik al zei kijk eerst eens naar je zelf en ga daarna pas generaliseren.
JIJ geeft ons een slechte naam.

Maar ja jij zult ook wel denken "ooh dat is zo'n maroc man die zich aangevallen voelt dus die is niet eerlijk en is echt!!!
Maar als jij je door die gedachten beschermt voelt.......!!

samsous

sam-sous
03-12-06, 08:57
Geplaatst door goedleven

succes

Dit soort mannen zul je waarschijnlijk ook wel zelf aantrekken met je eigen gedrag, als jij zo vrijgevig bent zullen we maar zeggen dan vindt ik het niet zo vreemd dat je nooit een goede maroc man bent tegen gekomen.
Tevens vindt ik het wel heel komisch van je dat je dit land de schuld geeft van het feit dat je geen eerlijke maroc man bent tegen gekomen.
Zoals ik al zei kijk eerst eens naar je zelf en ga daarna pas generaliseren.
JIJ geeft ons een slechte naam.

Maar ja jij zult ook wel denken "ooh dat is zo'n maroc man die zich aangevallen voelt dus die is niet eerlijk en is echt slecht!!!
Maar als jij je door die gedachten beschermt voelt.......!!

samsous

piposimo
05-01-07, 03:52
hoi ik ben een marokkaanse man ik ben ook op zoek naar een serieuse relatie e [email protected]

Flupke.
09-01-07, 22:09
Geplaatst door piposimo
hoi ik ben een marokkaanse man ik ben ook op zoek naar een serieuse relatie e [email protected] Iemand met de e-mail piposimo maakt meer kans om in een circus, dan met een vrouwenkus te beëindigen..

the_abdul
10-01-07, 18:42
hey mev hoe is het
ik reageer op jou adv als je meer van wil weten
zegt het me

the_abdul
13-01-07, 15:07
mag ik wat je weten
vertell eens wat over je zelf dame
ik ga me zelf niet verkopen hier maar het lijkt me leuke om jou nader te kennen
groetjes a

Zjuan
14-01-07, 22:37
Gaaap... :moe: Laat die mevrouw aub in haar waarde, of ze nou een marokkaan wil of iemand anders moet ze zelf weten. Zolang ik er geen last van heb en ze netjes de'r belastingen betaalt vindt ik et best.

ik heb geen interesse en ben mans genoeg om een vrouw aan te spreken als ik haar leuk vind, dus veel plezier met verder zoeken.

Gr,

Zjuan

jawisalaban
15-01-07, 21:56
Ik zou jullie allemal wat vertellen...ik ben in nl sinds 2002..en ben 29 oud
dus ik heb all 25 jaar in marokko gewoond, opgebouwd, opgevoed..ik ben berber van mijn vader en arabier van mijn moeder...ik heb universitaire studie afgemaakt in Communicatie en ik ga mijn meening geven: Marokannen zijn goede mensen, lieve, zoonen van moeders..dus wel sociaal en zacht van karakter...NLDs leven heeft van hun andere soort Marokannen gemaakt...zeg aub..wanneer heeft iemand tijd om naar zich zelf te kijken van: wie ben ik, wat heb ik gedaan, wat doe ik, en wat moet ik doen??? heb je tijd voor je hart? voor je famillie? voor je goede vrienden?? 5 uur opstaan /7 terug naar huis..2200 uur slapen en weer om 5 uur wakker...is dat een leven?zij wij gemaakt alleen omdit ? Marokaanen zijn van aard, spontaan...maar wel de ORIGINEELE VERSIE ... want de meerderheid heeft IDENTITEITS
PROBLEEMATIQUE....begrijp mij aub....MAROKAANEN ZIJN LIEF..schoon mensen....Dieu vous protege...(NEMEN JULLIE MIJ NIET KWALIJK VOOR DE GRAMMATICA!!!!!)

Zjuan
15-01-07, 22:20
juist en uit welke grot ben jij gekropen om mensen te beoordelen? als alle hier boven vermelde op jouw van toepassing is dan hoef ik het niet te weten en mag je het gerust voor je zelf houden... ik ken niemand met een identiteits crisis en ook al hebben ze crisis dan nog hebben ze een identiteit, er bestaat geen perfect persoon evenmin perfect taalgebruik. brabbel er dus lekker op los maar hou het op het onderwerp! nog even doorgaan en je gaat ons de schuld geven van de koude oorlog! (hahaha, dat laatste was een grap huh dat snap je natuurlijk wel, want met de koude oorlog hadden we niks van doen huh, we hadden onze handjes vol aan die Fransen!)

said1975
17-01-07, 16:00
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem

jawisalaban
18-01-07, 19:07
kijk...luister...a weldi...a memminouuu....shes...ga is een beetje lezen ..
ik ..ik ben trots dat ik MEGRIBI ben...en jouw reactie laat duidelijke zien dat je op nieuwe opgebouwed moet worden...in je identiteit hahahaha..meskiiiin (als antwoord op dat Zjuan...)

Parteltje78
22-01-07, 09:55
Ik vind het onzin dat veel marokaanse meiden hier zo fel reageren tegen de mannen. Ik bedoel het is in zn algemeenheid zo dat je nooit weet of iemand wel of niet te vertrouwens is. Of diegene nu nederlands is of marokaans. Het gaat erom hoe je jezelf opstelt en ja er kan nu eenmaal een verkeerde tussen zitten, maar ja zo is het leven nu eenmaal.
Als je niet jezelf gelijk geeft, dan is het voor een man ook duidelijk wat jouw bedoelingen zijn.
Ik zou zeggen meid..veel succes en de mannen ook, misschien wordt een van jullie met haar heel gelukkig inshallah!!

Josterten5
24-01-07, 05:19
http://Angelina-Jolie-Showing-Off-Her-Boobs.info

mocroMO
30-01-07, 15:02
hahahaahahahahahahahahahahahaahahhaahahahaha
hahaahahahahahahahahaahahahahahahaahahahahaah
Wat en WERELD EEN SERIEUZE MAROKAANSE JONGEMAN hahahaha
jij vraagt of de werled wilt veranderen meid.Marokane blijven marokane

en we zijn alleen serieus als het om onze beurzen gaaat verder ahahahahahahha

moagdi
07-02-07, 01:11
Salaam o alaikum,

Ik ben 23 jaar studeer SPH zit momenteel in het 4e jaar. Mensen beschrijven me als een aardige, vriendelijk en rustige jongen. Ik vind het erg belangrijk om mijn geloof te praktiseren en ben op zoek naar iemand die me hierin kan ondersteuenen.

mijn mail is: [email protected]

shakir36
16-02-12, 10:53
hoi stop maar met zoeken hier ben ik ik ben ook serieus ben op zoek naar een nederlands vrouw om het leven te delen spreek ik je aan laat je nummer achter dat ik contact kan nemen hoop je zo snel te spreken om wat leuks te gaan doen met zen tween anders mag je me ook bellen 0685239800

asmet
20-08-12, 19:32
contact

charber
12-09-12, 11:50
je reinste onzin duivelin nl dames weten met hun vrije gedachten om te gaan en hun sexuele activiteiten meer volwassen als marokkaanse dames vind niemand minderwaardig maar daar kunnen marokkaanse dames niet aan tippen dus tamar reageer eens miss. kunnen we wat voor elkaar betekenen

AMajid
16-09-12, 22:35
Ik weet niet of Het al gelukt is maar serieus mannen zij er genoeg ,is dat misschien je verwachting niet te groo

moerat
20-09-12, 23:56
faka schat

abdoel007d
25-09-12, 17:04
laaat haar met rust ja duivelin . zoek je eigen man .
je het niet voor niets die naam aangenomen . tamar veel succes meid .