PDA

Bekijk Volledige Versie : Één telefoontje was genoeg.........



tukkersterror
26-09-06, 14:46
Kreeg net een telefoontje dat mijn Ip-ban was opgeheven en mijn strafpunten waren terug gebracht naar 2 punten.
Daarvoor mijn dank aan de beheerder.

Maar tot mijn grote spijt weet ik nog steeds niet waarom ik deze strafpunten heb gekregen?
In mijn privebox staat voor provoceren, maar is ieder antwoord die niet strookt met de gedachten van de persoon die de topic opend niet provocerend?

Misschien heeft mijn opvoeding, werk en scholing te maken met de manier waarop ik soms krachtig uit de hoek kom, maar het is dan wel mijn oprechte mening op dat moment.
Zeker als het gaat om leed dat andere mensen wordt aangedaan en dan door sommige mensen wordt geromantiseerd tot iets heiligs.

Vermoedelijk heb ik mijn strafpunten gekregen, toen ik reageerde op een jongen die vond dat de oorlog in het middenoosten maar moest doorgaan en zich niet realiseerde (denk ik) dat dit duizende onschuldige burgers het leven zou kosten.
Daar heb ik inderdaad niet zo'n net antwoord gegeven en zal het ook niet nalaten dit de volgende keer weer te doen, want wat is erger iemand die je niet kent de dood inwensen of iemand die je niet kent een handeling laten verrichten die indruid tegen de zeden?

Maar ik ben weer terug dank zij onze beheerder die ik nogmaals wil bedanken.

Tomas
26-09-06, 14:51
Terwijl je eigenlijk een ip-ban had moeten krijgen vanwege herhaaldelijk bewezen saaiheid.

Joesoef
26-09-06, 15:16
:slapen:

tukkersterror
26-09-06, 15:27
Geplaatst door Tomas
Terwijl je eigenlijk een ip-ban had moeten krijgen vanwege herhaaldelijk bewezen saaiheid.

Ik saai? :jammer:

:lol:

David
26-09-06, 15:30
Geplaatst door tukkersterror
Ik saai?



Ja.

tukkersterror
26-09-06, 15:36
Geplaatst door David
Ja.

Ik vind je niet lief meer :ego:

Couscousje
26-09-06, 15:38
Geplaatst door Tomas
Terwijl je eigenlijk een ip-ban had moeten krijgen vanwege herhaaldelijk bewezen saaiheid.

Driewerf amen.

Cc

tukkersterror
26-09-06, 15:49
Geplaatst door Couscousje
Driewerf amen.

Cc

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=201671&pagenumber=2 :zweep:


:hihi:

Rourchid
26-09-06, 16:19
Geplaatst door tukkersterror

Maar tot mijn grote spijt weet ik nog steeds niet waarom ik deze strafpunten heb gekregen?

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=3034789#post3034789

tukkersterror
26-09-06, 16:45
Geplaatst door Rourchid
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=3034789#post3034789

Voor dit twee strafpunten?

Ik had het misschien anders kunnen verwoorden, maar deze uitdrukking was nog wel de zwakste die ik op dat moment kon bedenken.

Maar het blijkt dus dat je beter mensen de dood in kunt wensen?

Geplaatst door Coolassprov MC
crypto-zionist!

Er zijn wel degelijk winnaars ; zelfs als je ze niet wil zien.

Ik begrijp dat je het Libanese volk graag als verliezer wilt zien omdat ze koude hongerige nachten moeten meemaken onder het terreur van de zichzelf beschaafd noemende wereld.

Of je het leuk vindt of niet; de enige die mannelijkheid hebben getoond in deze oorlog en de aanvallers hebben afgestoten is dat Hezbollah. En als er een democratische verkiezing komt zullen zij die winnen.

Of wil je, samen met je zichzelf beschaafd verklaarde blanke vriendjes, deze 4 miljoen Libanezen de dood injagen omdat ze niet naar je pijpen wensen te dansen?

Tja en als je daar een paar maanden hebt gezeten en ziet hoe deze mensen sterven, dan knapt er iets van binnen.

Divine_70
26-09-06, 16:51
Welkom terug Tukkertje. :blauwkus:

tukkersterror
26-09-06, 17:10
Geplaatst door Divine_70
Welkom terug Tukkertje. :blauwkus:

Dank je wel, ik voel me ook crimineel lekker nu de ban is in getrokken!

Divine_70
26-09-06, 17:13
Geplaatst door tukkersterror
Dank je wel, ik voel me ook crimineel lekker nu de ban is in getrokken!

En gedraag je de komende 2 weken anders ben je alsnog exit. :o :hihi:

tukkersterror
26-09-06, 17:25
Geplaatst door Divine_70
En gedraag je de komende 2 weken anders ben je alsnog exit. :o :hihi:

Jammer dan, zolang ik maar kan meelezen.

Couscousje
26-09-06, 17:46
Geplaatst door tukkersterror
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=201671&pagenumber=2 :zweep:


Sukkel. :hihi:

Cc

tukkersterror
26-09-06, 17:55
Geplaatst door Couscousje
Sukkel. :hihi:

Cc

Zo voelde ik mijzelf ook na de ban :hihi: