PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezegende Ramadan



Poesjkin
26-09-06, 23:09
(misschien is er al een topic over of staat dit topic in het verkeerde forumdeel, dus mods, doet uw werk als u dat nodig acht)

Beste medeforummers,

Voor wie dezer weken weer met het vasten gaat beginnen: Ik wens jullie allemaal een gezegende Ramadan toe (als protestant overigens). Moge de Eeuwige jullie nabij zijn.

Vriendelijke groet,

Poesjkin

tukkersterror
26-09-06, 23:17
Geplaatst door Poesjkin
(misschien is er al een topic over of staat dit topic in het verkeerde forumdeel, dus mods, doet uw werk als u dat nodig acht)

Beste medeforummers,

Voor wie dezer weken weer met het vasten gaat beginnen: Ik wens jullie allemaal een gezegende Ramadan toe (als protestant overigens). Moge de Eeuwige jullie nabij zijn.

Vriendelijke groet,

Poesjkin

Ik als Russisch Orthodox, sluit mij hier graag bij aan en hoop dat we te samen kunnen komen in vrede en bezining.

tr_imparator
26-09-06, 23:30
Ik als radicale moslim, wens mezelf veel sterkte toe.


:rolleyes:

Alim
27-09-06, 06:51
Geplaatst door Poesjkin
(misschien is er al een topic over of staat dit topic in het verkeerde forumdeel, dus mods, doet uw werk als u dat nodig acht)

Beste medeforummers,

Voor wie dezer weken weer met het vasten gaat beginnen: Ik wens jullie allemaal een gezegende Ramadan toe (als protestant overigens). Moge de Eeuwige jullie nabij zijn.

Vriendelijke groet,

Poesjkin

Als de Christelijke Natie meer van dat soort vriendelijke uitspraken doen, dan hadden we nu meer vrede in de wereld als ooit tevoren gehad. Met name als het gaat om de machtigste mensen in de wereld zo als bv Bush en zijn bondgenoten en de Paus natuurlijk.

Poesjkin
28-09-06, 00:03
Ik heb van thuis uit een liberale opvoeding meegekregen: mensen die anders zijn, zijn niet gek, maar de moeite waard. Die leefregel zal ik ook mijn eigen kinderen meegeven. Ik hoop dat velen deze leefregel mee zullen geven en krijgen.

Ik ben geen moslim en de kans dat ik het word, acht ik buitengewoon klein. Maar ik zie moslims als mensen die in de Almachtige geloven. Er zijn veel verschillen tussen moslims en chrisenen - maar er zijn ook heel veel overeenkomsten. Laten wij ons dan richten op die overeenkomsten. Moslims en Christenen zouden elkaars broeders en zusters moeten zijn - in een gezin is vaak onenigheid, maar de overeenkomsten zijn in gezinnen toch meestal bindend. Laten wij die broeder- en zusterband niet verloochenen, maar omarmen.

Ik steek mijn rechterhand naar mijn moslimbroeders uit. Moge wij onze verschillen bespreken en onze overeenkomsten delen.

Overigens, Alim... zat jij niet ook op Refoweb?