PDA

Bekijk Volledige Versie : Niet de moeite waard !



gh.wille
27-09-06, 15:12
Omdat blijkbaar het onderwerp niet de moeite waard is heb ik dus maar een topic geopend (iets wat ik zelden doe).

Kijk en oordeel zelf maar of het terecht is , dat deze topic is geplaatst !

Niet dat ik enig commentaar verwacht het ""SOP is toch de KOOL niet waard"" immers?

http://www.nrc.nl/buitenland/article493291.ece

gh.wille
27-09-06, 22:01
Geplaatst door gh.wille
Omdat blijkbaar het onderwerp niet de moeite waard is heb ik dus maar een topic geopend (iets wat ik zelden doe).

Kijk en oordeel zelf maar of het terecht is , dat deze topic is geplaatst !

Niet dat ik enig commentaar verwacht het ""SOP is toch de KOOL niet waard"" immers?

http://www.nrc.nl/buitenland/article493291.ece


Mijn (voorspelling ) klopt als een bus !

Een kind van 13jaar martelen voor de ogen van de naar ik aan neem ""gedwongen "" toeschouwers , en daarna nog lichaamelijk opafschuwlijke manier verminkt o.a neus afgesneden enz enz
Valt me nog mee dat dit SCHORUM de stumpert niet opgehangen hebben , vermoeddelijk was hij al bezweken tijdens het martelen , ja een een een gehangene die niet spartelt heb je ook niks als schouwspel zeg nou zelf is .

Sommige kotsen hier zo graag ben bang dat er voor mij geen kots genoeg is!

Joesoef
27-09-06, 22:25
Lees De vliegeraar van Khaled Hosseini.

gh.wille
28-09-06, 01:19
Geplaatst door Joesoef
Lees De vliegeraar van Khaled Hosseini.


laat ik dat boek nou toevallig ff niet in huis hebben ! *

Maar:

Ik heb wel een KORAN in huis misschien kun je me helpen maar kan nergens de blz vinden waar in dit wordt GOED GEKEURD!

:droef:

* Maar ik heb wel boeken waarin de nazie,s dit ook zei het op iets beschaafde wijze toepasten nl het gedwongen toe kijken bij OPENBARE executies ,met dit verschil dat er niet werd gemarteld ( DAT DEDEN ZE ZONDER TOESCHOUWERS) en het zeker geen KINDEREN !

gh.wille
28-09-06, 01:20
Geplaatst door gh.wille
laat ik dat boek nou toevallig ff niet in huis hebben ! *

Maar:

Ik heb wel een KORAN in huis misschien kun je me helpen maar kan nergens de blz vinden waar in dit wordt GOED GEKEURD!

:droef:

* Maar ik heb wel boeken waarin de nazie,s dit ook zei het op iets beschaafde wijze toepasten nl het gedwongen toe kijken bij OPENBARE executies ,met dit verschil dat er niet werd gemarteld ( DAT DEDEN ZE ZONDER TOESCHOUWERS) en het zeker geen KINDEREN !

p.s bedankt dat je het lef hebt gehad om in iedergeval te reageren !

Joesoef
28-09-06, 06:46
Geplaatst door gh.wille
p.s bedankt dat je het lef hebt gehad om in iedergeval te reageren !


Heeft niets met lef te maken.


Lees jij dat boek nu maar.

knuppeltje
28-09-06, 12:04
Geplaatst door gh.wille
laat ik dat boek nou toevallig ff niet in huis hebben ! *

Maar:

Ik heb wel een KORAN in huis misschien kun je me helpen maar kan nergens de blz vinden waar in dit wordt GOED GEKEURD!

:droef:

* Maar ik heb wel boeken waarin de nazie,s dit ook zei het op iets beschaafde wijze toepasten nl het gedwongen toe kijken bij OPENBARE executies ,met dit verschil dat er niet werd gemarteld ( DAT DEDEN ZE ZONDER TOESCHOUWERS) en het zeker geen KINDEREN !

De medische experimenten van Mengele en consorten al vergeten?

gh.wille
28-09-06, 15:22
Geplaatst door knuppeltje
De medische experimenten van Mengele*) en consorten al vergeten?

Wat een vergelijk weet je niks beters te verzinnen EEN FATSOENDELIJKE REACTIE KAN ER NIET VAN AF !

*Daar weet ik toevallig meer van af als jij en je consorten dus breek me de bek niet open !
Dat ik de NAZIE METHODE er bij haalde was enkel en alleen omdat deze ook openbare executies uit voerden ik kan het weten want heb dat met mijn eigen ogen gezien vandaar !

Begrijp niet wat dat te maken heeft met een onschuldig kind martelen en ter dood brengen behalve dan de overeenkomst dat zowel MENGELE als dat TALIBAN tot het grootste UITSCHOT EN SCHOREM behoort onder de mensen dit zijn eigenlijk geen mensen maar DUIVELS !

he ik heb nog een tip voor je om een topic ter openen ! het schijnt dat er een paus destijds vermoord is !
dat is pas kaassie kun je uitgebreid over ouwehoeren belangrijker natuurlijk als dit soort onderwerpen

Het_Is_Lent
28-09-06, 15:41
Een stelletje sadisten zijn het.

Ik kan het me niet voorstellen dat zij het idee hebben dat zoiets bij Allah (swt) te verklaren is.

gh.wille
28-09-06, 16:05
Geplaatst door Het_Is_Lent
Een stelletje sadisten zijn het.

Ik kan het me niet voorstellen dat zij het idee hebben dat zoiets bij Allah (swt) te verklaren is.

Nee natuurlijk niet !

Ik denk zelfs dat de profeet MOHAMMED zijn graf uit zou komen om ze de ""Oren te wassen"" als hij daar toe in staat zou zijn !
Ik heb alles (voor zover als ik als leek kan bekijken ) er op na gekekn in de KORAN maar kan NERGENS maar dan ook echt NERGENS iets vinden dat dit soort daden verantwoord ,laat staan goed keurt !
Als er iemand is die het wel denkt te weten houd ik me aanbevolen ,om te zeggen waar het staat op welke van de 114 Soerah,s en evt welk Vers!

knuppeltje
28-09-06, 20:02
Geplaatst door gh.wille
Wat een vergelijk weet je niks beters te verzinnen EEN FATSOENDELIJKE REACTIE KAN ER NIET VAN AF !

*Daar weet ik toevallig meer van af als jij en je consorten dus breek me de bek niet open !
Dat ik de NAZIE METHODE er bij haalde was enkel en alleen omdat deze ook openbare executies uit voerden ik kan het weten want heb dat met mijn eigen ogen gezien vandaar !

Begrijp niet wat dat te maken heeft met een onschuldig kind martelen en ter dood brengen behalve dan de overeenkomst dat zowel MENGELE als dat TALIBAN tot het grootste UITSCHOT EN SCHOREM behoort onder de mensen dit zijn eigenlijk geen mensen maar DUIVELS !

he ik heb nog een tip voor je om een topic ter openen ! het schijnt dat er een paus destijds vermoord is !
dat is pas kaassie kun je uitgebreid over ouwehoeren belangrijker natuurlijk als dit soort onderwerpen

Zou je onderhand eens niet van de paddo's afblijven? :hihi:

gh.wille
28-09-06, 20:23
Geplaatst door knuppeltje
Zou je onderhand eens niet van de paddo's afblijven? :hihi:

Ga ff kijken op Ned 2 Neurenberg -processen ! *)ook op de P.C te vinden.
En daarna mag je ,je laadklep nog een keer open doen zieltje hoe kan je mij van drugs gebruik beschuldigen kwast !
Zelf heb je geen enkel verweer ZIELIG figuur met jou schrob ik het dek af ,daarna met je eigen uitwerpselen door het kluisgat .

:zwaai:


*) het programma heet "Andere tijden " maar als ik dat GAJUS van Taliban zie is er nog niks veranderd integendeel in principe is het NU nog erger !
Net zo als deAmerikanen toen nog het symbool van recht !
Wat is er van over gebleven ?

Orakel
28-09-06, 20:32
Geplaatst door gh.wille
Ik heb alles (voor zover als ik als leek kan bekijken ) er op na gekekn in de KORAN maar kan NERGENS maar dan ook echt NERGENS iets vinden dat dit soort daden verantwoord ,laat staan goed keurt !


Koekje d'r bij?
Doe es zennnnnnnnnnnnn.
Zeg es ooooohmmmmmmmmmm.
Dat je uberhaupt denkt de goedkeuring voor dergelijke horror in de Koran te kunnen vinden.
Neem een senseo, dan heb je en iets om je boos over te maken en iets waar je die boosheid op kunt richten.

gh.wille
28-09-06, 21:20
Geplaatst door Orakel
Koekje d'r bij?
Doe es zennnnnnnnnnnnn.
Zeg es ooooohmmmmmmmmmm.
Dat je uberhaupt denkt de goedkeuring voor dergelijke horror in de Koran te kunnen vinden.
Neem een senseo, dan heb je en iets om je boos over te maken en iets waar je die boosheid op kunt richten.

Nou boos kun je mij haast niet meer krijgen ,daar heb ik al te veel voor mee gemaakt hooguit droef .

En jou een koekje van je eigen deeg geven is voor mij geen probleem !

Nee deze horror wordt inderdaad niet goed gekeurt in de KORAN !
En nu zijn we precies waar we wezen moeten ,de handelingen en daden worden (heimelijk) goed gekeurt door de sommige gezien de reactie,s kan ik dat SOMMIGE wel weglaten , de meesten dus !en dat zijn overwegend MOSLIM,s .
Maar o wee als er morgen zo iets zou plaats vinden ergens anders en bij voorkeur in ISRAEL dan was de wereld te klein !!

Het een en ander is volkomen bewezen met deze topic .

knuppeltje
28-09-06, 21:26
Geplaatst door gh.wille
Ga ff kijken op Ned 2 Neurenberg -processen ! *)ook op de P.C te vinden.
En daarna mag je ,je laadklep nog een keer open doen zieltje hoe kan je mij van drugs gebruik beschuldigen kwast !
Zelf heb je geen enkel verweer ZIELIG figuur met jou schrob ik het dek af ,daarna met je eigen uitwerpselen door het kluisgat .

:zwaai:


*) het programma heet "Andere tijden " maar als ik dat GAJUS van Taliban zie is er nog niks veranderd integendeel in principe is het NU nog erger !
Net zo als deAmerikanen toen nog het symbool van recht !
Wat is er van over gebleven ?

Oeps, toch straf spul die dingen blijkbaar. :hihi:

Joesoef
28-09-06, 21:59
Geplaatst door gh.wille
de handelingen en daden worden (heimelijk) goed gekeurt door de sommige gezien de reactie,s kan ik dat SOMMIGE wel weglaten , de meesten dus !en dat zijn overwegend MOSLIM,s .


Zucht, zwartkijker.

gh.wille
28-09-06, 22:03
Geplaatst door knuppeltje
Oeps, toch straf spul die dingen blijkbaar. :hihi:

In mijn ogen ben je nog een kind gezien je antwoorden dus beantwoord ik je overeenkomstig

Jij mag niet meer mee doen want je hebt mijn rollatortje door de poep gereden !
:D

:handbang:

Orakel
29-09-06, 00:45
Geplaatst door gh.wille
[B]
En jou een koekje van je eigen deeg geven is voor mij geen probleem !

Rare uitdrukking. Ast mijn deeg is, dan kun jij mij daar geen koekje van geven? Immers het is mijn deeg en dus mijn koekjes, vooropgesteld dat ik er koekjes van bak. Want stelt da'k heulemaal geen koekjes lust en d'r krosantjes of broodjes van bak? Waar blijf jij dan met je koekjes?


Nee deze horror wordt inderdaad niet goed gekeurt in de KORAN !
En nu zijn we precies waar we wezen moeten ,de handelingen en daden worden (heimelijk) goed gekeurt door de sommige gezien de reactie,s kan ik dat SOMMIGE wel weglaten , de meesten dus !en dat zijn overwegend MOSLIM,s .

Keep your pants on mate, welke 'meesten' keuren dit goed?

gh.wille
29-09-06, 01:25
Geplaatst door Orakel
Rare uitdrukking. Ast mijn deeg is, dan kun jij mij daar geen koekje van geven? Immers het is mijn deeg en dus mijn koekjes, vooropgesteld dat ik er koekjes van bak. Want stelt da'k heulemaal geen koekjes lust en d'r krosantjes of broodjes van bak? Waar blijf jij dan met je koekjes?



Keep your pants on mate, welke 'meesten' keuren dit goed?

Op je eerste opmerking blijkbaar ben je door de ((inburgeringscurcus)) heengeglipt het betreft hiet een bekend Nederlans spreek woord.

Van de paar reactie die er zijn is er zegge en schrijven een!! persoon die het openlijk afkeurt ik citeer:

Het_Is_Lent

Een stelletje sadisten zijn het.

Ik kan het me niet voorstellen dat zij het idee hebben dat zoiets bij Allah (swt) te verklaren


De rest loopt als een stelletje ANGSTHAZEN*
om de brij heen te draaien door afwijkende of de vraag met een vraag te beantwoorden (as usual ).

* Die angst bestaat hoofdzakelijk om het feit dat als je het afkeurt onderhand van je geloof afvalt althans in de ogen van deze hypocriete figuren ,je kan moeilijk je eigen standpunt tegen spreken dunkt mij .

wij zeelui zeggen dan : " ze staan met hun klote voor het blok** " niet leuk maar wel waar !


** SCHAAKMAT voor het geval dat het niet tot je doordringt !
Gegroet en ga je maar vast de pleuris zitten peinzen en van mijn part in onderling overleg hoe je deze (ouwe lastige zeeman aan kunt pakken ).

Dag jochie

:zwaai:

Joesoef
29-09-06, 06:47
Geplaatst door gh.wille
Van de paar reactie die er zijn is er zegge en schrijven een!! persoon die het openlijk afkeurt ik citeer:

Het_Is_Lent

Een stelletje sadisten zijn het.

Ik kan het me niet voorstellen dat zij het idee hebben dat zoiets bij Allah (swt) te verklaren


De rest loopt als een stelletje ANGSTHAZEN*
om de brij heen te draaien door afwijkende of de vraag met een vraag te beantwoorden (as usual ).



Ouwe mist matroos dat je bent. Ik zei tegen je dat je dat boek van Khaled Hosseini moest gaan lezen. Als je alleen maar op internet had gekeken waar het over ging had je kunnen lezen wat mijn mening is en hoe Moslims in het algemeen over de Taliban denken.

knuppeltje
29-09-06, 08:48
Geplaatst door gh.wille
In mijn ogen ben je nog een kind gezien je antwoorden dus beantwoord ik je overeenkomstig

Jij mag niet meer mee doen want je hebt mijn rollatortje door de poep gereden !
:D

:handbang:

Wel paddoman.

Aan zo'n reaktie kun je weer goed zien dat vroeger de schepen van hout waren - en de mannen van staal, vroeger dus. :student: :lol:

gh.wille
29-09-06, 16:49
Geplaatst door Joesoef
Ouwe mist matroos dat je bent. Ik zei tegen je dat je dat boek van Khaled Hosseini moest gaan lezen. Als je alleen maar op internet had gekeken waar het over ging had je kunnen lezen wat mijn mening is en hoe Moslims in het algemeen over de Taliban denken.

Goed bedoeld maar als ik alle boeken zou mogen lezen die ik nog zou willen lezen dan ben ik naarschatting 100 jaar verder afgezien de welgemeende adviezen over boeken die ik zou moeten lezen.
Maar neem me niet kwalijk als ik afgaande op de reactie,s voorlopig mijn conclussies trek.
:-)

gh.wille
29-09-06, 16:59
Geplaatst door knuppeltje
Wel paddoman.

Aan zo'n reaktie kun je weer goed zien dat vroeger de schepen van hout waren - en de mannen van staal, vroeger dus. :student: :lol:

Klopt als een bus !
Ik citeer ff een uitspraak van mijn vader : Zeelui worden geboren met houten hoofdjes en stalen rompjes opdat zij drijven zullen blijven .

:lole:
Hierbij wat foto,s hoe het er op stalen schepen ook aan toe kan gaan , want die varen door ongeacht de omstandigheden !

http://www.arendnet.com/atlant1.htm

* Met enig speurwerk kun je op de side van de V.N .S ook mijn naam wel tegen komen , en niet alleen bij de motor maar ook bij de zeilschepen !
Wel eens rond Kaap Hoorn gevaren ?


:lol:

knuppeltje
29-09-06, 20:14
Geplaatst door gh.wille
Klopt als een bus !
Ik citeer ff een uitspraak van mijn vader : Zeelui worden geboren met houten hoofdjes en stalen rompjes opdat zij drijven zullen blijven .

:lole:
Hierbij wat foto,s hoe het er op stalen schepen ook aan toe kan gaan , want die varen door ongeacht de omstandigheden !

http://www.arendnet.com/atlant1.htm

* Met enig speurwerk kun je op de side van de V.N .S ook mijn naam wel tegen komen , en niet alleen bij de motor maar ook bij de zeilschepen !
Wel eens rond Kaap Hoorn gevaren ?


:lol:

Wel beste Zeearend, het ziet er werkelijk zeer indrukwekkend uit.

De kaap heb ik bog nooit gedaan, mij te ruig.

Mijn grooste maritime prestatie is geweest om met een catamaran van 9 meter van Engeland naar Stellendam te zeilen, windkracht 6 à 7, en dat was het al 5 dagen.

Nou is dat wind in de rug, dus hoef je eigelijk niet eens te navigeren, maar met zo'n klein catje zijn de golven dan nog steeds huizen hoog.

Lijkt nog steeds niet op die tornado op die foto's uiteraard, maar van ieder die aan boord was en wel eens was overgestoken - was ik de enigste die niet stront zeeziek was. Kun je nagaan dus. :ego: :duim:

Orakel
29-09-06, 21:27
Geplaatst door gh.wille
Op je eerste opmerking blijkbaar ben je door de ((inburgeringscurcus)) heengeglipt het betreft hiet een bekend Nederlans spreek woord.

Leg de oorsprong ervan es uit dan, Haddock. Tis net zo'n rare uitdrukking als 'de wens is de vader van de gedachte'. Dat hoort namelijk andersom te zijn, alles begint met een gedachte.



Van de paar reactie die er zijn is er zegge en schrijven een!! persoon die het openlijk afkeurt ik citeer:

Het_Is_Lent

Een stelletje sadisten zijn het.

Ik kan het me niet voorstellen dat zij het idee hebben dat zoiets bij Allah (swt) te verklaren


De rest loopt als een stelletje ANGSTHAZEN*
om de brij heen te draaien door afwijkende of de vraag met een vraag te beantwoorden (as usual ).

* Die angst bestaat hoofdzakelijk om het feit dat als je het afkeurt onderhand van je geloof afvalt althans in de ogen van deze hypocriete figuren ,je kan moeilijk je eigen standpunt tegen spreken dunkt mij .

wij zeelui zeggen dan : " ze staan met hun klote voor het blok** " niet leuk maar wel waar !


** SCHAAKMAT voor het geval dat het niet tot je doordringt !
Gegroet en ga je maar vast de pleuris zitten peinzen en van mijn part in onderling overleg hoe je deze (ouwe lastige zeeman aan kunt pakken ).

Dag jochie

:zwaai:

En wie heeft jou dan benoemd tot moreel Groot Inquisiteur? Jij opent een topic en de Moslims moeten dan heel pavloviaans opzitten en hun afkeur laten blijken, omdat ze anders jouw toorn en misprijzen over zich afroepen?
Wat geeft jou te denken dat die afkeuring en walging er niet 'svoorhands is?
Tis wel een mensvisie die uit gaat van de kwader trouw bij de ander, istnie?

gh.wille
30-09-06, 17:04
Geplaatst door Orakel
Leg de oorsprong ervan es uit dan, Haddock. Tis net zo'n rare uitdrukking als 'de wens is de vader van de gedachte'. Dat hoort namelijk andersom te zijn, alles begint met een gedachte. *)



En wie heeft jou dan benoemd tot moreel Groot Inquisiteur? Jij opent een topic en de Moslims moeten dan heel pavloviaans opzitten en hun afkeur laten blijken, omdat ze anders jouw toorn en misprijzen over zich afroepen?
Wat geeft jou te denken dat die afkeuring en walging er niet 'svoorhands is?
Tis wel een mensvisie die uit gaat van de kwader trouw bij de ander, istnie?

Dat maak jij er van opde bekende manier de ""rolletjes "omdraaien !

De reden dat ik deze topic plaatse ( enzoals gezegd iets wat ik zelden doe ) maar nu wel was omdat niemand er aandacht aan schonk!
En zoals ook al gezegd als Bush of een Jood een scheet laat dan wordt er dagen lang over tot in de treure gesproken .
Zoals gezegd stel dat Israelische millitairen zoiets hadden gedaan ,dan waren er wel 2 topic tegelijk over en dat mijn waarde was de reden waarom ik deze topic plaatse !
En bij het nalezen van de div reactie ,s heb ik de KOP van deze topic NIET TEN ONRECHTE GEKOZEN.!

*) WAT DEZE OPMERKING BETREFT HET IS NIET AAN MIJ OM ALLE SPREEKWOORDEN EN GEZEGDEN TE GAAN UIT LEGGEN ALS JIJ VIND DAT ZE NIET NODIG ZIJN OF NERGENS OP SLAAN IS DAT JOU ZAAK .
EN DAT IK DAT ALS VORBEELD NAM STAAT IN GEEN VERHOUDING TOT DE PADDESTOELEN DIE IK ZGN VREET .
(soRry van de caps logs laat ze staan anders is mijn antwoord weg ).

Wide-O
30-09-06, 17:17
Geplaatst door gh.wille
*) WAT DEZE OPMERKING BETREFT HET IS NIET AAN MIJ OM ALLE SPREEKWOORDEN EN GEZEGDEN TE GAAN UIT LEGGEN ALS JIJ VIND DAT ZE NIET NODIG ZIJN OF NERGENS OP SLAAN IS DAT JOU ZAAK .
EN DAT IK DAT ALS VORBEELD NAM STAAT IN GEEN VERHOUDING TOT DE PADDESTOELEN DIE IK ZGN VREET .
(soRry van de caps logs laat ze staan anders is mijn antwoord weg ).

Erm, Ghe, buddy, pal... jij kent zelf die spreekwoorden niet zo goed. Die Mocro uit Noord Holland kent ze net iets beter. Akelig, maar het is zo.

Dat is nou eenmaal het zwaard van de tweesnijdende medaille.

Orakel
01-10-06, 18:41
Geplaatst door gh.wille
Dat maak jij er van opde bekende manier de ""rolletjes "omdraaien !

De reden dat ik deze topic plaatse ( enzoals gezegd iets wat ik zelden doe ) maar nu wel was omdat niemand er aandacht aan schonk!
En zoals ook al gezegd als Bush of een Jood een scheet laat dan wordt er dagen lang over tot in de treure gesproken .
Zoals gezegd stel dat Israelische millitairen zoiets hadden gedaan ,dan waren er wel 2 topic tegelijk over en dat mijn waarde was de reden waarom ik deze topic plaatse !
En bij het nalezen van de div reactie ,s heb ik de KOP van deze topic NIET TEN ONRECHTE GEKOZEN.!

*) WAT DEZE OPMERKING BETREFT HET IS NIET AAN MIJ OM ALLE SPREEKWOORDEN EN GEZEGDEN TE GAAN UIT LEGGEN ALS JIJ VIND DAT ZE NIET NODIG ZIJN OF NERGENS OP SLAAN IS DAT JOU ZAAK .
EN DAT IK DAT ALS VORBEELD NAM STAAT IN GEEN VERHOUDING TOT DE PADDESTOELEN DIE IK ZGN VREET .
(soRry van de caps logs laat ze staan anders is mijn antwoord weg ).

Luistert a kapitein Haak, dat je EEN TOPIC OPETN zaL NEIAMnd je nadragen. Al maak je er je beroep van, ieder heb recht op ze eige onzinnigheden.
Wat ik je wel nadraag, is dat je mensen voor "sadisten" uitmaakt omdat ze niet op commando een mea culpa uitspreken.
En voor een 'maar hullie doen het ook' ben je iets te oud Nestor.

Je mag er van uitgaan dat Moslims dergelijke en andere horror veroordelen. Zodra er eentje uit ze morele spelonk kruipt en zegt dat ie het wel koel vin, dan mag je die houten poot van je d'r op zetten en um kielhalen, yes?
Nee, nee, niet eerder, egnie, anders hou je niemand over en wordt het zo'n sleets Vliegende Hollander-verhaal, waarbij we allemaal tegen de wind lopen te zeilen.

Orakel
01-10-06, 18:43
Geplaatst door Wide-O
Erm, Ghe, buddy, pal... jij kent zelf die spreekwoorden niet zo goed. Die Mocro uit Noord Holland kent ze net iets beter. Akelig, maar het is zo.

Dat is nou eenmaal het zwaard van de tweesnijdende medaille.

Dat van dat Noord-Holland neem je trug, anders gaat ik heel vervelend doen over jullie verbod op waterkonijnen. En ik ga me kromzwaard alvast slijpen. Dus.

mark61
01-10-06, 20:48
Geplaatst door Orakel
Dat van dat Noord-Holland neem je trug, anders gaat ik heel vervelend doen over jullie verbod op waterkonijnen. En ik ga me kromzwaard alvast slijpen. Dus.

Hijp wel lef die bellug. Van daaruit lijken al die ollanders zeker op mekaar.

Tomas
01-10-06, 21:02
Dus eigeluk is belgie zuid-holland.

Orakel
01-10-06, 21:27
Geplaatst door mark61
Hijp wel lef die bellug. Van daaruit lijken al die ollanders zeker op mekaar.

Hij denk sjekers dat jullie hier nog steeds met een knots in de knuist op een gammel vlot de Lobith afdrijven en de hele dag 'ENTEREN!' brullen.

Voor straf zouden we ze inderdaad in moeten lijven bij Zuid Holland. Alhoewel, zij heb al een Marco Pastors, maar dan met bmw.

gh.wille
01-10-06, 21:34
Geplaatst door Orakel
Hij denk sjekers dat jullie hier nog steeds met een knots in de knuist op een gammel vlot de Lobith afdrijven en de hele dag 'ENTEREN!' brullen.

Voor straf zouden we ze inderdaad in moeten lijven bij Zuid Holland. Alhoewel, zij heb al een Marco Pastors, maar dan met bmw.


De antwoorden die ik tot nu toe gehad heb bevestigen precies waar de topic over ging nl :

NIET DE MOEITE WAARD .

Dag lozers .

:zwaai:

Juliette
01-10-06, 21:44
Geplaatst door gh.wille
De antwoorden die ik tot nu toe gehad heb bevestigen precies waar de topic over ging nl :

NIET DE MOEITE WAARD .

Dag lozers .

:zwaai:

Dus eigenlijk zou je tevreden moeten zijn. Je hebt je eigen gelijk bewezen.

Wat zeur je nog? :tik:

gh.wille
01-10-06, 21:55
Geplaatst door Juliette
Dus eigenlijk zou je tevreden moeten zijn. Je hebt je eigen gelijk bewezen.

Wat zeur je nog? :tik:

Dat bedoelde ik je zal mij niet meer horen klagen !
Bedankt nog voor de bevestiging van mijn gelijk .

:blij:

Wide-O
02-10-06, 22:13
Geplaatst door Orakel
Dat van dat Noord-Holland neem je trug, anders gaat ik heel vervelend doen over jullie verbod op waterkonijnen. En ik ga me kromzwaard alvast slijpen. Dus.

Kijk's makker, ik word hier al elke avond gehypnotiseerd door één of andere rare muslimlamp (Nice! :D) die mijn hele wereldbeeld vertroebelt, mijn vertrossing bedreigt, en mijn verzuilde pacificatie benadeelt! Het zal wel goed zijn zekers! :ego: Hou dat zwaard maar FF in de, erm, schede.

(grappig genoeg wou ik Noord-Nederland tikken, my bad. Ik ga dan ook al plus-minus dertig jaar tekeer tegen elke belg die over "Olland" spreekt terwijl ie Nederland bedoelt... Hum... Just did that myself..."Off you go dear" :cheefbek: Hoisted on my own pétard, as they say...)

Enfin, het roer van de porseleinwinkel kan nog zes maal om.

Leestips (zie ook ziekenhuistopic...):

"De gewapende vrede": Luc Huyse. (later opgevolgd door zijn "De verzuiling voorbij"... )

Monument qua informatie, maar op dit moment niet "hip" genoeg ,wegens lesgevend aan de K.U.L. Toch altijd met de meeste hoogachting besproken door mijn toenmalige atheistische linkse loge-zuster professor dr. Els Witte.

Al Sawt
06-10-06, 19:53
Geplaatst door gh.wille
Nee natuurlijk niet !

Ik denk zelfs dat de profeet MOHAMMED zijn graf uit zou komen om ze de ""Oren te wassen"" als hij daar toe in staat zou zijn !
Ik heb alles (voor zover als ik als leek kan bekijken ) er op na gekekn in de KORAN maar kan NERGENS maar dan ook echt NERGENS iets vinden dat dit soort daden verantwoord ,laat staan goed keurt !
Als er iemand is die het wel denkt te weten houd ik me aanbevolen ,om te zeggen waar het staat op welke van de 114 Soerah,s en evt welk Vers! Tjonge, jonge, wat zijn sommige seniel of proberen ze weer een open deur in te trappen.

Bij elke gebeurtenis de Koran raadplegen of daar een rechtvaardiging voor staat en maar niet kunnen bedenken dat sommige (wan)daden geen religieuze basis nodig hebben.

gh.wille
06-10-06, 21:06
Geplaatst door Al Sawt
Tjonge, jonge, wat zijn sommige seniel of proberen ze weer een open deur in te trappen.

Bij elke gebeurtenis de Koran raadplegen of daar een rechtvaardiging voor staat en maar niet kunnen bedenken dat sommige (wan)daden geen religieuze basis nodig hebben.

Je vergat gemakshalve ff dat ik een antwoord gaf !
Dat je uiteraard niet vermelde.
Maar dat zijn we onderhand wel gewend , de boel zo te verdraaien .

Al Sawt
07-10-06, 00:53
Geplaatst door gh.wille
Je vergat gemakshalve ff dat ik een antwoord gaf !
Dat je uiteraard niet vermelde.
Maar dat zijn we onderhand wel gewend , de boel zo te verdraaien . En jij blinkt uiteraard in het geven van een inhoudelijke reactie.

gh.wille
07-10-06, 01:55
Geplaatst door Al Sawt
En jij blinkt uiteraard in het geven van een inhoudelijke reactie.

Mijn antwoord was op het hieronder gegeven citaat:
Het_Is_Lent
De "E" pakte hij niet

Geslacht: Vrouw
Registratie: Apr 2004
Locatie:
Berichten: 2097
Strafpunten: 0


Status: Offline




(#)
Een stelletje sadisten zijn het.

Ik kan het me niet voorstellen dat zij het idee hebben dat zoiets bij Allah (swt) te verklaren is.


note : Daarmee is het bovenstaande antwoord ook het eenigste wat deze Gruwelijke en zinloze Moord afkeurt de rest draaid als een stel laffe jakhalsen om de brij heen zich geen raad wetend dat de door hun zo bewonderde TALIBAN gewoon tuig is niks meer en niks minder en daar ging deze topic over !

:zwaai: