PDA

Bekijk Volledige Versie : Ambulancepersoneel en politie belaagd in Vlaardingen



Joesoef
01-10-06, 08:08
Ambulancepersoneel en politie belaagd in Vlaardingen

Uitgegeven: 1 oktober 2006 06:39
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2006 07:09

VLAARDINGEN - In een uitgaansgebied in Vlaardingen zijn in de nacht van zaterdag op zondag twee agenten lichtgewond geraakt nadat ambulancebroeders hulp van de politie hadden ingeroepen omdat ze zich bedreigd voelden. Dat meldde een woordvoerder van de politie.

Het ambulancepersoneel was toegesneld om een mogelijk bewusteloos persoon te helpen aan de Westhavenkade. Om nog onbekende reden werden de broeders in nauw gedreven door boze omstanders en werden ruiten van hun ambulance ingeschopt. Toen politiemannen te hulp kwamen keerde een menigte van ongeveer 250 man zich tegen hen.

Een agent werd geraakt door glaswerk dat vanuit de menigte werd gegooid. Een andere politieman kreeg een vuistslag in het gezicht van een omstander en is naar een ziekenhuis overgebracht. De politie heeft een aanhouding verricht.

Het opstootje begon even na middernacht. Na ruim een uur waren de gemoederen weer redelijk bedaard.

knuppeltje
01-10-06, 08:31
Geplaatst door Joesoef
Ambulancepersoneel en politie belaagd in Vlaardingen

Uitgegeven: 1 oktober 2006 06:39
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2006 07:09

VLAARDINGEN - In een uitgaansgebied in Vlaardingen zijn in de nacht van zaterdag op zondag twee agenten lichtgewond geraakt nadat ambulancebroeders hulp van de politie hadden ingeroepen omdat ze zich bedreigd voelden. Dat meldde een woordvoerder van de politie.

Het ambulancepersoneel was toegesneld om een mogelijk bewusteloos persoon te helpen aan de Westhavenkade. Om nog onbekende reden werden de broeders in nauw gedreven door boze omstanders en werden ruiten van hun ambulance ingeschopt. Toen politiemannen te hulp kwamen keerde een menigte van ongeveer 250 man zich tegen hen.

Een agent werd geraakt door glaswerk dat vanuit de menigte werd gegooid. Een andere politieman kreeg een vuistslag in het gezicht van een omstander en is naar een ziekenhuis overgebracht. De politie heeft een aanhouding verricht.

Het opstootje begon even na middernacht. Na ruim een uur waren de gemoederen weer redelijk bedaard.

Opsluiten dat tuig en de schade laten betalen.

Tomas
01-10-06, 11:10
Geplaatst door knuppeltje
Opsluiten dat tuig en de schade laten betalen.

Opsluiten? Ik weet het niet. Ik begrijp werkelijk niks van dit soort taferelen. Zijn dat echt mensen of is er iets meer aan de hand dan wat erstaat? kortom, ik vind dit te bizar om zomaar te geloven. Nou ja, tenzij ergens het woord marokkan tussengevoegd wordt. Dan is het natuurlijk anders. Dit even terzijde.

knuppeltje
01-10-06, 11:37
Geplaatst door Tomas
Opsluiten? Ik weet het niet. Ik begrijp werkelijk niks van dit soort taferelen. Zijn dat echt mensen of is er iets meer aan de hand dan wat erstaat? kortom, ik vind dit te bizar om zomaar te geloven. Nou ja, tenzij ergens het woord marokkan tussengevoegd wordt. Dan is het natuurlijk anders. Dit even terzijde.

Blijkt maar weer dat katten gemeen kunnen uithalen.

Maar dat soort geweld komt sreeds vaker voor, helemaal leip dus.

observer
01-10-06, 11:53
Geplaatst door Tomas
Opsluiten? Ik weet het niet. Ik begrijp werkelijk niks van dit soort taferelen. Zijn dat echt mensen of is er iets meer aan de hand dan wat erstaat? kortom, ik vind dit te bizar om zomaar te geloven. Nou ja, tenzij ergens het woord marokkan tussengevoegd wordt. Dan is het natuurlijk anders. Dit even terzijde. is tegenwoordig de norm helaas

je kan je voorstellen dat als 250 man op 2 agenten afgaan er vroeg of laat een keer een kogel afgevuurd gaat worden