PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw met 2 kinderen mishandeld na opmerking over hondenpoep door man (63).



Qaiys
03-10-06, 23:16
Vrouw mishandeld na opmerking over hondenpoep

TIEL (ANP) – Een 27–jarige inwoonster van Tiel is dinsdagmorgen door een 61–jarige plaatsgenoot mishandeld nadat zij een opmerking had gemaakt over hondenpoep. Ook duwde de Tielenaar haar fiets om. Daar zaten twee kinderen op, die op een flinke bult na ongedeerd bleven, aldus een woordvoerder van de politie.

De vrouw fietste langs de Tielenaar, die twee honden uitliet. Een van de honden poepte op de stoep en daar maakte de Tielse een opmerking over. Daarna fietste ze door naar haar bestemming. Op de terugweg stond de man op haar te wachten. Hij sprak haar aan en sloeg haar hard in het gezicht. Daarna duwde hij de fiets om. De Tielenaar is aangehouden op verdenking van mishandeling. De vrouw moest zich door de dokter laten behandelen.

http://www.refdag.nl/artikel/1276676/Vrouw+mishandeld+na+opmerking+over+hondenpoep.html

MaRiaH
03-10-06, 23:27
:jammer:

de wereld op zijn kop.

Ik hoor de laatste tijd veel verhalen over onrechtvaardigheid die door de dader nog eens met agressie wordt beloond.
Heel vreemd. :moe:

observer
04-10-06, 14:46
ach hier in rotterdam is vandeweek een 60 jarige vrouw knockout geslagen gewoon tussen het winkelende publiek gewoon overdag

MaRiaH
04-10-06, 15:03
walgelijk he.

Een vriendin van mij reed in de auto en er kwam met hoge snelheid een auto uit een zijstraat en die ging op haar baan rijden.

Maar zij reed er ook nog dus.. werd gewoon van de weg afgedrukt.
Ze remde af en reed gedeeltelijk over de stoep en claxoneerde omdat die auto haar van de weg reed.
Afijn het ging allemaal net goed na haar uitwijkmanoeuvre..

Onderaan een brug gekomen stond de auto haar op te wachten.
Man, vrouw en twee kinderen erin.. hevig scheldend.
Ze is uit de auto gesleurd en in elkaar geslagen omdat ze claxoneerde.. :confused:

- - - - - - - - - - - - - --

Een ander verhaal hoorde ik van een vriendin van mij:

Een bekende van haar, een man, reed rond 23.00 op een 80 kilometer weg. Er kwam een auto de weg opdraaien zonder zijn lichten aan..

Hij dacht.. die zijn vergeten de lichten aan te doen, zal ze ff waarschuwen.
Hij gaat naast hun rijden en maakt een gebaar van: je lichten...!

ze deden hun lichten aan en reden hard verder.

Bij het eerstvolgende verkeerslicht kwamen ze de auto uit, trokken zijn portier open en hebben hem helemaal het ziekenhuis in geslagen.. omdat hij zich nergens mee moest bemoeien..
Hij kon niets doen omdat hij achter het stuur zat.
:confused:

MaRiaH
04-10-06, 15:14
Zelf moest ik een paar jaar geleden in Venray (off all places) een training geven. Ik was de weg aan het zoeken en mijn navigatiesysteem gaf het niet goed aan.. :hihi:

Ik probeerde dus de straatnaam bordjes te lezen en reed wat langzaam.. Een autootje achter me reed wat geirriteerd om me heen..
(nou prima dacht ik, ga er maar langs)

Aangekomen op de parkeerplaats waarm ik moest zijn haalde ik mijn radio uit de auto, had het portier open en één been buiten..

Komt er een Moluks meisje helemaal agressief voor mijn auto hangen..

Ik had echt zoiets van HUH?

Zegt ze: jij was de weg aan het zoeken! (nogal geagiteerd)
ik zeg : ja dat klopt.. :confused:

"jij was de weg aan het zoeken ik sla je helemaal in elkaar!!"

Ik: oh?
*mijn -ik word bedreigd en adrenaline super-mode ging aan*

Ik weet nog dat ik dacht: zittend ben ik niet in een sterke positie..
Ben snel gaan staan en duwde haar met het auto-portier weg..
Dat was blijkbaar onverwacht want ze viel naar achteren..

Ze kwam op me afstormen met een puntige sleutel en wilde mijn gezicht openhalen..

Ik zal niet in details vallen.. maar.. Da's niet gelukt en dat doet ze nooit meer.. :ego: :hihi:
afijn ze droop af..

Maar toch? Mag je de weg niet meer zoeken? is dat een reden voor agressie? :wtf:

MaRiaH
04-10-06, 15:16
Nog iemand spannende verhalen?
Ik weet er nog wel een paar.. :haha:

~Panthera~
04-10-06, 15:21
Geplaatst door MaRiaH
Nog iemand spannende verhalen?
Ik weet er nog wel een paar.. :haha:


Nee, maar ik zit dan ook altijd al met een ongelofijke sjagerijnige kop achter het stuur. :hihi:

MaRiaH
04-10-06, 15:23
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, maar ik zit dan ook altijd al met een ongelofijke sjagerijnige kop achter het stuur. :hihi:


:haha:

Nou ik heb tegenwoordig altijd de deuren op slot.
Na dit soort verhalen.. houd ik overal rekening mee.. :rolleyes:

~Panthera~
04-10-06, 15:25
Geplaatst door MaRiaH
:haha:

Nou ik heb tegenwoordig altijd de deuren op slot.
Na dit soort verhalen.. houd ik overal rekening mee.. :rolleyes:


Koevoet mee. :roker: schijnt te moeten ja. :moe:

MaRiaH
04-10-06, 15:27
Geplaatst door ~Panthera~
Koevoet mee. :roker: schijnt te moeten ja. :moe:

Jah lullig.. vooral de agressie in het verkeer is enorm..

PS: mooie foto Panth!!! :wohaa:

~Panthera~
04-10-06, 15:30
Geplaatst door MaRiaH
Jah lullig.. vooral de agressie in het verkeer is enorm..

PS: mooie foto Panth!!! :wohaa:


Ja, die koevoet is tenminste vredelievend. :lachu:

MaRiaH
04-10-06, 15:42
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, die koevoet is tenminste vredelievend. :lachu:

:hihi:

gh.wille
04-10-06, 21:13
Geplaatst door Qaiys
Vrouw mishandeld na opmerking over hondenpoep

TIEL (ANP) – Een 27–jarige inwoonster van Tiel is dinsdagmorgen door een 61–jarige plaatsgenoot mishandeld nadat zij een opmerking had gemaakt over hondenpoep. Ook duwde de Tielenaar haar fiets om. Daar zaten twee kinderen op, die op een flinke bult na ongedeerd bleven, aldus een woordvoerder van de politie.

De vrouw fietste langs de Tielenaar, die twee honden uitliet. Een van de honden poepte op de stoep en daar maakte de Tielse een opmerking over. Daarna fietste ze door naar haar bestemming. Op de terugweg stond de man op haar te wachten. Hij sprak haar aan en sloeg haar hard in het gezicht. Daarna duwde hij de fiets om. De Tielenaar is aangehouden op verdenking van mishandeling. De vrouw moest zich door de dokter laten behandelen.

http://www.refdag.nl/artikel/1276676/Vrouw+mishandeld+na+opmerking+over+hondenpoep.html

Vandaag ook in de krant gelezen : Overbevolking aanleiding tot agressie !
Zouden ze nou toch gelijk hebben ( je weet wel die tegen de immigratie zijn ) ?
:)