PDA

Bekijk Volledige Versie : Lieve vrouw zoekt lieve man

Amira78
04-10-06, 14:52
Salaam,

Dit is totaal niet mijn stijl maar je moet toch ergens beginnen :vreemd:

Ik ben een jongevrouw van 27 jaar wonend in Utrecht. Een leuke lieve man is wat ik mis in mijn leven. Ik ben 1.58 en ik hou van gezelligheid, openheid, genegenheid, humor en al dat soort dingen :blij:

Vind je het gezellig om te discussieren, knuffelen, stoeien, nixen en lekker veel lachen, maar ook serieus kunnen praten; dan heb je aan mij de goede.
Ik ben op zoek naar een man die modern is (wat ik daarmee bedoel hoor je anders later wel) maar dat zijn geloof (Islam) een basis is in zijn leven.

Heb ik je nieuwsgierig gemaakt? en ben jij tussen de 29 en 39 ? schroom niet en reageer :o

Liefs en Salaam.

ali miah
05-10-06, 16:57
Salaam,
Ik ben ali man van 35. uitterlijk goeduit. ik ben eenzaam wonen in
Zwolle, ik heb werk en ik ben modern goed muslim.
ik heb goed sence of humour. ik ben lang eenzaam. ik zoek een muslima
voor mij leven. Als jij intersse hebt dan e-mail mij toe aub
[email protected]
groeten
ali M

Simie
05-10-06, 23:32
Ik vond je teks erg leuk, je komt er betrouwbaar over.
ik ben een man van 33 jaar oud en ik wil jeleren kennen wie weet

said28/28
09-10-06, 06:37
salaam,

ik ben said 28j van Antwerpen.
ik ben op zoek naar een meisje als je, wie weet heb ik de ware gevonden.

Je kan me mailen naar [email protected]

Beslama,

Kouby
12-10-06, 20:03
hallo,

ik heb je berichtje met aandacht gelezen en je intrigeert me wel.
misschien kunnen we nader kennis maken na je mijn profiel hebt gelezen.

beslamma

Gelukszoeker
21-10-06, 14:47
Salam Zuster,

Na jou profiel gelezen te hebben en er van uitgaand dat je nog single bent. Zou ik je graag beter willen leren kennen, met als zuivere intentie een gezegend huwelijk.

Mocht mijn profiel "gelukszoeker" je aanspreken, Dan zou ik graag met je van gedachten willen wisselen. Dus inscha allah tot mails

Salam

hele_lieveman
28-10-06, 17:05
salaam aleikoem ben je nog op zoek ?

hya
17-11-06, 13:35
Hoi Amira,

Het lijkt mij wel leuk en de moeite waard om met jou verder per mail te communiceren.

[email protected]

tranki
18-11-06, 12:39
Hoi meid ik zou je graag willen leren kennen. Ik ben 27 jaar oud en kapper van beroep. Kies je voor mij dan heb je een man die graag kookt en ook nog je haar doet voor we gaan uit eten met kaarslicht en lieve woorden. Wil jij de mijne zijn en kies je voor de toekomst, dus trouwen huisje boompje en kinderen, dan ben ik jouw ware en jij de mijne insallah groetje Farid

hele_lieveman
18-11-06, 17:30
salaam dat is mijn msn [email protected] ik wil jou leren kennen

tranki
18-11-06, 17:37
Hoi, ik zou je het liefst willen bellen om ook je mooie stem te mogen horen. Maar als dat te snel voo je is, is het oke. Ik hoor graag wat meer over jezelf. wat je van het leven verwacht en van mij. Groetje Farid

tranki
18-11-06, 17:50
Hoi, ben je serieus en kan ik jouw vragen mij te bellen. Dan breng ik de rode rozen en neem ik je naar een heerlijke marokkaanse rest. om samen te genieten van het eten. Dan zou dit het begin kunnen zijn van de ware liefde als het klikt voor ons beide gun mij de kans en jezelf en bel me: 0642069925 groetje farid

ice_men
20-11-06, 17:38
sooooooh veel mannen reageren hoe kom ik door die kudde heen halloo ik wille jou ook kennen halloo het lijkt A 16 wel allemaal bokken yek hahahahahahahahahahahahahahahhahahah lach me kapot :stout:

said1975
17-01-07, 16:07
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem

sadik17
22-04-10, 17:08
hallo alles goed ik ben sadik kom uit de buurt avn nijmegen bel me serieus 0684272895

25-04-10, 15:25
salam amira alles goed dat is mijn email [email protected] ik heb liever in msn tchate met jou dan in deze site als jij wil beslama

Salim51
26-04-10, 23:26
Salaam Amira,

Alles goed? Het zou leuk zijn om elkaar beter te leren kennen..Zou ik je msn mogen?

Groetjes

mohamedok
29-04-10, 09:15
selaam hoi ik zou je wel graag willen leren kennen dus als het je wat lijkt dan hoor ik graag van je ik ben een goeduitziende jongeman en ben erg serieus

gr ben beslama en hoor van je inschallah

makteb29
04-06-10, 01:39
Ik heb je mail gelezen en ik wil er op reageren ben ook op zoek naar een leuk meid die ook singel is , ik ben 29 jaar oud ik hou ook van eerlijkheid en zorgzaam ,vertrouwen gewoon voor elkaar zijn en begrijpen en uiteraard serieus.
Misschien passen we bij elkaar als Allah dat wil,ik ben een leuk lief jongen van 182 lang getraind postuur en verzorgend.
Door mijn werk en scholing erbij heb ik de laatste tijd weinig gehad om een leuk meisje te ontmoeten,op deze manier hoop ik dat ik iets ga betekenen voor je en inshallah ,passen we bij elkaar…voor de rest wees geduldig en Allah zal zijn werk doen als we voor elkaar bestemd zijn.

Ik hoop snel wat van je te horen,je zult geen spijt van krijgen want ben een heel lief en gevoelig jongen.

sssaid
08-07-10, 20:51
salam 3alikom amira
labas 3lik.
ik ben 30 jaar ik kom uit hengelo overijssel.
ik ben ook van plan om tetrouwen.
als goed is ben ik klaar voor ik heb huis werk alles wat nodig is .
ik kom oorspronkilijke uit tetouan marokko.
ik hoor nog van jou safe,
beslama.

alp
11-07-10, 17:38
[email protected]

wil je meer weten mail me dan.

Farris
27-07-10, 10:29
Tja dat zeggen wij allemaal maar het blijft wel spannend wie je strx tegenover je hebt staan en bovendien zijn veel mensen niet eerlijk!!
Ik ben een en al gezelligheid(zegt mijn omgeving) ik houd van lachen,discusseren over relevante onderwerpen,stoeien vind ik heerlijk(als je maar niet zwaarder bent dan ik want dan kan ik nog winnen hahaha).
Meeste islamitische meiden vinden mij te modern(wat dat ook mag betekenen)en ik hen te bekrompen.Ik ben gewoon bij tijds...Ik ben gewoon ik.
Ik ben net begonnen met een studie op HBO ik hou van alle vechtsporten en ga vaak uit eten en op vakanties. Ik ben erg reislustig en hou ervan om te genieten zonder zorgen.
Ik heb nu wel voldoende gezegd denk ik. Mijn leeftijd is bijna 32.
Groetjes en als je interesse gewekt is dan hoor ik je wel!!