PDA

Bekijk Volledige Versie : Roodkapje gestolen uit Efteling



MaRiaH
04-10-06, 23:41
Roodkapje gestolen uit Efteling
ANP


KAATSHEUVEL - De Efteling in Kaatsheuvel zit sinds woensdagochtend zonder Roodkapje. Het sprookjesfiguur werd uit het Sprookjesbos gestolen, aldus de directie van het attractiepark. Er is aangifte gedaan, bevestigt de politie.

De diefstal werd woensdagochtend door medewerkers ontdekt. ‘We kunnen op deze dierendag wel grappen dat ze door de boze wolf is opgeslokt, of dat ze voor de start van de Kinderboekenweek bij de kabouters is gaan voorlezen, maar eigenlijk vinden we het heel vervelend’, aldus directeur Olaf Vugts. ‘We gaan ervan uit dat Roodkapje na sluiting van het park is weggehaald, omdat het onmogelijk is om zoiets te doen als het park open is.’

Roodkapje is met geweld van haar sokkel getrokken. Haar klompje is afgebroken en blijven staan, meldde een woordvoerster. ‘De dieven hebben snel gehandeld. We hopen dat het een grap is en dat ze snel weer terugkomt.’

Roodkapje werd al eens eerder gestolen, in augustus 1998. Ze werd toen twee dagen later teruggevonden in Tiel.

:duivels:

tukkersterror
04-10-06, 23:45
Ze zit in het blijf van mijn lijf tehuis.

Nee ik denk dat het een grap is van studenten.........

bint_tanga34
05-10-06, 10:54
De maag van de boze wolf opsnijden misschien dat ze haar daar kunnnen vinden. :con

fused:

Juliette
05-10-06, 11:49
Ik weet van niks. :stout: :zegniets:

~Panthera~
05-10-06, 11:53
Ze is naar grootmoeder, koekjes brengen. :blij: in het bos, in het bos.

H.P.Pas
05-10-06, 12:01
Geplaatst door ~Panthera~
Ze is naar grootmoeder, koekjes brengen. :blij: in het bos, in het bos.

In het bos zijn moderatoren, in het bos, in het bos.

~Panthera~
05-10-06, 12:11
Geplaatst door H.P.Pas
In het bos zijn moderatoren, in het bos, in het bos.

x 2. :hihi:

David
05-10-06, 13:09
Gestolen Roodkapje teruggevonden


KAATSHEUVEL - Roodkapje is terecht. Ze werd donderdagochtend teruggevonden bij een bejaardenhuis in Kaatsheuvel. Dat heeft een woordvoerder van de Efteling gezegd.

Roodkapje was bij grootmoeder

De politie ontdekte de pop, die woensdag plotseling verdwenen was uit het sprookjesbos, bij verpleeghuis De Eekhof aan de Gasthuisstraat in Kaatsheuvel.

„We hopen haar donderdagmiddag nog terug te plaatsen bij het huisje van oma”, aldus een woordvoerder van het attractiepark.

Woensdag claimde een onbekende studentenvereniging dat zij Roodkapje hadden en wilden een deal sluiten. Of dit waar is, blijft onduidelijk. Onbekend is wie Roodkapje bij De Eekhof heeft achtergelaten. De politie heeft de zaak in onderzoek.

David
05-10-06, 13:28
Ze is dus weer terecht.

MaRiaH
05-10-06, 13:28
en ze leefden nog lang en gelukkig..:strik:
:hihi:

David
05-10-06, 13:47
Geplaatst door MaRiaH
en ze leefden nog lang en gelukkig..:strik:
:hihi:



Zo is dat!

MaRiaH
05-10-06, 14:58
Geplaatst door David
Zo is dat!


Ik houd van happy endings.. :blij:

David
05-10-06, 15:35
Geplaatst door MaRiaH
Ik houd van happy endings.. :blij:



Ik ook. :)

Orakel
05-10-06, 18:59
Heb Talpa al de rechten voor het intervieuw met Roodkapje? Die dan gaat vertellen dat ze 3 dagen lang gegijzeld is geweest door Grumpy die haar bruut heeft genomen en almaar vroeg: "Wie heb er aan me lepeltje gelikt?"

Bofko
05-10-06, 22:14
Geplaatst door tukkersterror
Ze zit in het blijf van mijn lijf tehuis.
:lachu:
Zou de Grijze Wolf haar daar niet kunnen vinden ?