PDA

Bekijk Volledige Versie : NAVO neemt commando over heel Afghanistan over



tukkersterror
05-10-06, 16:03
NAVO neemt commando over heel Afghanistan over

05 oktober 2006, 12:56 (2 reacties)

KABUL (ANP) - De NAVO heeft donderdag in een officiële ceremonie de verantwoordelijkheid voor de veiligheid in heel Afghanistan overgenomen. Dat heeft een woordvoerder van de alliantie laten weten.

De NAVO had al eerder het commando over troepen in het noorden, westen en zuiden van het onrustige Aziatische land. Sinds donderdag vallen ook de Amerikaanse troepen in het oosten daaronder.

Bij de officiële plechtigheid waren de Afghaanse president Hamid Karzai en de bevelhebbers van de Amerikaanse troepen en van de NAVO-vredesmacht ISAF aanwezig.

Ook Amerikaanse militairen

De NAVO voerde al eerder het commando over troepen in het noorden, westen en zuiden van het onrustige Aziatische land. Sinds donderdag vallen ook de Amerikaanse militairen in het oosten daaronder.

De NAVO heeft sinds 2003 in fasen het militaire commando van de Amerikaanse missie Enduring Freedom overgenomen. Door de overdracht van donderdag staan nu circa 31.000 militairen in Afghanistan onder NAVO-bevel. Onder hen zijn ruim 1880 Nederlanders.

Het bondgenootschap is in Afghanistan om de democratisch gekozen regering te helpen beschermen tegen rebellen en drugshandelaren. Washington houdt zelf het bevel over een strijdmacht van circa 8000 militairen in Afghanistan, die los van ISAF kan worden ingezet in de strijd tegen terroristen van al-Qaeda en Taliban-strijders.

gh.wille
05-10-06, 22:09
Geplaatst door tukkersterror
NAVO neemt commando over heel Afghanistan over

05 oktober 2006, 12:56 (2 reacties)

KABUL (ANP) - De NAVO heeft donderdag in een officiële ceremonie de verantwoordelijkheid voor de veiligheid in heel Afghanistan overgenomen. Dat heeft een woordvoerder van de alliantie laten weten.

De NAVO had al eerder het commando over troepen in het noorden, westen en zuiden van het onrustige Aziatische land. Sinds donderdag vallen ook de Amerikaanse troepen in het oosten daaronder.

Bij de officiële plechtigheid waren de Afghaanse president Hamid Karzai en de bevelhebbers van de Amerikaanse troepen en van de NAVO-vredesmacht ISAF aanwezig.

Ook Amerikaanse militairen

De NAVO voerde al eerder het commando over troepen in het noorden, westen en zuiden van het onrustige Aziatische land. Sinds donderdag vallen ook de Amerikaanse militairen in het oosten daaronder.

De NAVO heeft sinds 2003 in fasen het militaire commando van de Amerikaanse missie Enduring Freedom overgenomen. Door de overdracht van donderdag staan nu circa 31.000 militairen in Afghanistan onder NAVO-bevel. Onder hen zijn ruim 1880 Nederlanders.

Het bondgenootschap is in Afghanistan om de democratisch gekozen regering te helpen beschermen tegen rebellen en drugshandelaren. Washington houdt zelf het bevel over een strijdmacht van circa 8000 militairen in Afghanistan, die los van ISAF kan worden ingezet in de strijd tegen terroristen van al-Qaeda en Taliban-strijders.

Met dit soort onderwerpen score je niet !

Vraag me af of het trouwens helpt wie er daar de leiding heeft.

Sallahddin
05-10-06, 22:46
Geplaatst door tukkersterror
NAVO neemt commando over heel Afghanistan over

05 oktober 2006, 12:56 (2 reacties)

KABUL (ANP) - De NAVO heeft donderdag in een officiële ceremonie de verantwoordelijkheid voor de veiligheid in heel Afghanistan overgenomen. Dat heeft een woordvoerder van de alliantie laten weten.

De NAVO had al eerder het commando over troepen in het noorden, westen en zuiden van het onrustige Aziatische land. Sinds donderdag vallen ook de Amerikaanse troepen in het oosten daaronder.

Bij de officiële plechtigheid waren de Afghaanse president Hamid Karzai en de bevelhebbers van de Amerikaanse troepen en van de NAVO-vredesmacht ISAF aanwezig.

Ook Amerikaanse militairen

De NAVO voerde al eerder het commando over troepen in het noorden, westen en zuiden van het onrustige Aziatische land. Sinds donderdag vallen ook de Amerikaanse militairen in het oosten daaronder.

De NAVO heeft sinds 2003 in fasen het militaire commando van de Amerikaanse missie Enduring Freedom overgenomen. Door de overdracht van donderdag staan nu circa 31.000 militairen in Afghanistan onder NAVO-bevel. Onder hen zijn ruim 1880 Nederlanders.

Het bondgenootschap is in Afghanistan om de democratisch gekozen regering te helpen beschermen tegen rebellen en drugshandelaren. Washington houdt zelf het bevel over een strijdmacht van circa 8000 militairen in Afghanistan, die los van ISAF kan worden ingezet in de strijd tegen terroristen van al-Qaeda en Taliban-strijders.


Zal waarschijnlijk ook niet helpen want de Taliban zijn er nog steeds op de loer voor buitenlandse troepen!!!...& going & getting stronger by the day !!!!


Democratish gekozen regering van Afghanistan ??? :wohaa:


P.S.: ik ben geen fan van de Taliban maar wens die wel veel succes !!!

MaRiaH
05-10-06, 22:56
Geplaatst door Sallahddin
P.S.: ik ben geen fan van de Taliban maar wens die wel veel succes !!!

Waarom?

Ik denk trouwens ook niet dat het veel uit zal maken.

Wel als de VS militairen weggaan.
Hun aanpak is -op zijn zachtst gezegd- inhumaan.

tukkersterror
05-10-06, 23:07
Geplaatst door Sallahddin
Zal waarschijnlijk ook niet helpen want de Taliban zijn er nog steeds op de loer voor buitenlandse troepen!!!...& going & getting stronger by the day !!!!


Democratish gekozen regering van Afghanistan ??? :wohaa:


P.S.: ik ben geen fan van de Taliban maar wens die wel veel succes !!!

Vanaf dat Navo het commando overnam in Afghanistan zijn er 680 taliban terroristen gesneuveld in de strijd tegenover 3 navo militairen.
En er zullen ook nog wel gevechten plaats vinden tussen taliban en navo militairen.

En ik zie dat jij democratie aan je laars lapt.

Al met al ben jij een zielig persoontje met radicale ideeen en een schande voor je bestaan.

Sallahddin
05-10-06, 23:52
Geplaatst door tukkersterror
Vanaf dat Navo het commando overnam in Afghanistan zijn er 680 taliban terroristen gesneuveld in de strijd tegenover 3 navo militairen.
En er zullen ook nog wel gevechten plaats vinden tussen taliban en navo militairen.

En ik zie dat jij democratie aan je laars lapt.

Al met al ben jij een zielig persoontje met radicale ideeen en een schande voor je bestaan.


Look who's talking ???...ik vond jouw reacties altijd zo debiel dat ik tekeer tegen je ging maar daarna ,had ik medelijden met je en besloot ik je toch in je "waarde" te laten en je toch met enig "respect" te behandelen (want je kan het niet helpen dat je zo bent! waarschijnlijk!!!)...en wat krijg ik nou op mijn kop als beloning(hoef ik geen beloning hoor!) !!!!

P.S.:"Democratie" onder bezetting bestaat niet ,jongen !!!!....die president van Afghanistan (v.kabul eigenlijk!) werd op het zadel geplaatst omdat die de belangen van de Amerikkanen behartigde ,niet die van zijn eigen volk!!!...kijk maar verder dan je neus lang is ...EN....ik reageer niet meer op je debiele "bijdragen" ....Afgesproken ???

gh.wille
05-10-06, 23:55
Geplaatst door MaRiaH
Waarom?

Ik denk trouwens ook niet dat het veel uit zal maken.

Wel als de VS militairen weggaan.
Hun aanpak is -op zijn zachtst gezegd- inhumaan.

En dan ? Dacht je nu echt dat de TALIBAN op hield met de mensen molesteren ? angst zaaien is de beste KONING zijn grootste wapen.*)
Laat ze het zelf maar uitzoeken ze slachten elkaar toch wel af.
Begrijp me goed dit is Water naar de Zee dragen , kijk maar naar de Palestijnen onderlinge haat en nijd ,dit soort mensen -Wat bedoel je met dit soort mensen? Al Sawt- rusten nooit voordat er een partij oppermachtig is !
Waarom was SADDAM zo lang aan de macht ??? met geweld beheers je geweld , en zonder interventie had hij nog jaren aan de macht gebleven .


*)Het jongentje vergeten dat eerst AFSCHUWLIJK gemarteld is waaronder zijn neus werd afgesneden ,daarna gedood en aan een boom opgehangen ??? En de mensen verplicht moesten kijken !

En zo lang er mensen zijn als Sallahddin die de TALIBAN zo symphatiek vinden hebben wij er niets maar dan ook niets meer te zoeken !

MaRiaH
05-10-06, 23:59
Geplaatst door gh.wille
En dan ? Dacht je nu echt dat de TALIBAN op hield met de mensen molesteren ? angst zaaien is de beste KONING zijn grootste wapen.*)
Laat ze het zelf maar uitzoeken ze slachten elkaar toch wel af.
Begrijp me goed dit is water naar de ze dragen , kijk maar naar de Palestijnen onderlinge haat en nijd ,dit soort mensen rusten nooit voordat er een partij oppermachtig is !
Waarom was SADDAM zo lang aan de macht ??? met geweld beheers je geweld , en zonder interventie had hij nog jaren aan de macht gebleven .


*)Het jongentje vergeten dat eerst AFSCHUWLIJK gemarteld is waaronder zijn neus werd afgesneden ,daarna gedood en aan een boom opgehangen ??? En de mensen verplicht moesten kijken !

En zo lang er mensen zijn als Sallahddin die de TALIBAN zo symphatiek vinden hebben wij er niets maar dan ook niets meer te zoeken !

euh, ik ben niet pro-taliban hoor. Integendeel.

Ik heb wel iets tegen (de handelswijze van) VS militairen..
de Ned. krijgsmacht ook trouwens..die zijn niet dol op Amerikanen :rolleyes:

gh.wille
06-10-06, 00:05
Geplaatst door Sallahddin
Zal waarschijnlijk ook niet helpen want de Taliban zijn er nog steeds op de loer voor buitenlandse troepen!!!...& going & getting stronger by the day !!!!


Democratish gekozen regering van Afghanistan ??? :wohaa:


P.S.: ik ben geen fan van de Taliban maar wens die wel veel succes !!!

Veel sukses TALIBAN met het vermoorden en martelen van kinderen !

http://www.nrc.nl/buitenland/article493291.ece

:fpetaf: VOOR DEZE HELDEN !

tukkersterror
06-10-06, 00:25
Geplaatst door Sallahddin
Look who's talking ???...ik vond jouw reacties altijd zo debiel dat ik tekeer tegen je ging maar daarna ,had ik medelijden met je en besloot ik je toch in je "waarde" te laten en je toch met enig "respect" te behandelen (want je kan het niet helpen dat je zo bent! waarschijnlijk!!!)...en wat krijg ik nou op mijn kop als beloning(hoef ik geen beloning hoor!) !!!!
Het enigste wat jij op je kop krijgt zijn de krome uitspraken van jou zijde, uitspraken waarbij jij de strijd verheerlijkt en de waarheid verbloemt of niet ziet cq erkend.
Een waarheid waarmee je mensen in het verderf kunt jagen.



P.S.:"Democratie" onder bezetting bestaat niet ,jongen !!!!....die president van Afghanistan (v.kabul eigenlijk!) werd op het zadel geplaatst omdat die de belangen van de Amerikkanen behartigde ,niet die van zijn eigen volk!!!...
Het volk heeft deze regering gekozen in een vrije verkiezingen, maar ja jij kent geen democratie, dus zal jou ook wel vreemd zijn.



kijk maar verder dan je neus lang is ...EN....ik reageer niet meer op je debiele "bijdragen" ....Afgesproken ???

Nee, maar ik zal jou onzin die jij schrijft, blijven volgen en je met de neus op de feiten blijven drukken.

gh.wille
06-10-06, 00:45
Geplaatst door MaRiaH
euh, ik ben niet pro-taliban hoor. Integendeel.

Ik heb wel iets tegen (de handelswijze van) VS militairen..
de Ned. krijgsmacht ook trouwens..die zijn niet dol op Amerikanen :rolleyes:




Nee ik bedoelde jou er ook niet mee , en ben het ook eens dat de doelstelling en de manier waarop de Amerikanen te werk gaan ook niet alles is, maar stel je eens voor jij bent Amerikaans soldaat en je kent dat kind wat zo afschuwlijk gemarteld is ( de reden was dat dat jochie op een basis werkte om wat te verdienen).



En ziet dat kind dan aan een boom hangen met afgesneden neus enz
dan ben je toch geneigd om dit tuig met wortel en tak uit te roeien !!

Daarom zoals ik al zei wat hebben wij (nederlanders) daar nog te zoeken .

MaRiaH
06-10-06, 00:51
Geplaatst door gh.wille
Nee ik bedoelde jou er ook niet mee , en ben het ook eens dat de doelstelling en de manier waarop de Amerikanen te werk gaan ook niet alles is, maar stel je eens voor jij bent Amerikaans soldaat en je kent dat kind wat zo afschuwlijk gemarteld is ( de reden was dat dat jochie op een basis werkte om wat te verdienen).



En ziet dat kind dan aan een boom hangen met afgesneden neus enz
dan ben je toch geneigd om dit tuig met wortel en tak uit te roeien !!

Daarom zoals ik al zei wat hebben wij (nederlanders) daar nog te zoeken .

tja, emoties zijn menselijk.
Ik zou daar inderdaad veel moeite mee hebben..
Maar ik ben ook niet getraind voor oorlogssituaties.. :p

Spoetnik
06-10-06, 16:05
Geplaatst door tukkersterror
Vanaf dat Navo het commando overnam in Afghanistan zijn er 680 taliban terroristen gesneuveld in de strijd tegenover 3 navo militairen.

Euh in September vonden 38 doden NATO soldaten de dood in Afghanistan.

Britse troepen hebben zich moeten terugtrekken uit districten in Zuid-Afghanistan vanwege het hevige verzet van de Taliban.

tukkersterror
06-10-06, 16:15
Geplaatst door Spoetnik
Euh in September vonden 38 doden NATO soldaten de dood in Afghanistan.

Britse troepen hebben zich moeten terugtrekken uit districten in Zuid-Afghanistan vanwege het hevige verzet van de Taliban.

Doe mij even een link waar ik dit kan vinden?

Met de aantallen bedoelde ik NL zijde, twee met een patroile en een vliegenier

Spoetnik
06-10-06, 16:26
Geplaatst door tukkersterror
Doe mij even een link waar ik dit kan vinden?

Met de aantallen bedoelde ik NL zijde, twee met een patroile en een vliegenier

Jij had het over NAVO militairen, niet over nederlandse militairen.

Hier kan je heel veel info over de koloniale oorlog in Afghanistan vinden:
http://www.icasualties.org/oef/

tukkersterror
06-10-06, 17:41
Geplaatst door Spoetnik
Jij had het over NAVO militairen, niet over nederlandse militairen.

Hier kan je heel veel info over de koloniale oorlog in Afghanistan vinden:
http://www.icasualties.org/oef/

Thanx for this information.

Sallahddin
06-10-06, 22:57
Geplaatst door tukkersterror





Nee, maar ik zal jou onzin die jij schrijft, blijven volgen en je met de neus op de feiten blijven drukken.



Goed ,dan kan je tenminste veel leren als je goed oplet!!!
Zeg bedankt meester!!!

Al Sawt
07-10-06, 00:59
En Tukkersterror, heb je ook daar een vermeende missie als waarnemer uitgevoerd?

tukkersterror
07-10-06, 14:41
Geplaatst door Al Sawt
En Tukkersterror, heb je ook daar een vermeende missie als waarnemer uitgevoerd?

Wat heb ik te zoeken in Afganistan?

gh.wille
07-10-06, 15:54
Geplaatst door gh.wille
En dan ? Dacht je nu echt dat de TALIBAN op hield met de mensen molesteren ? angst zaaien is de beste KONING zijn grootste wapen.*)
Laat ze het zelf maar uitzoeken ze slachten elkaar toch wel af.
Begrijp me goed dit is Water naar de Zee dragen , kijk maar naar de Palestijnen onderlinge haat en nijd ,dit soort mensen -Wat bedoel je met dit soort mensen? Al Sawt- rusten nooit voordat er een partij oppermachtig is !
Waarom was SADDAM zo lang aan de macht ??? met geweld beheers je geweld , en zonder interventie had hij nog jaren aan de macht gebleven .


*)Het jongentje vergeten dat eerst AFSCHUWLIJK gemarteld is waaronder zijn neus werd afgesneden ,daarna gedood en aan een boom opgehangen ??? En de mensen verplicht moesten kijken !

En zo lang er mensen zijn als Sallahddin die de TALIBAN zo symphatiek vinden hebben wij er niets maar dan ook niets meer te zoeken !


AL-SAWT
Je vraagt wat bedoel je met dit soort mensen ??

En daar durf jij mij een STRAFPUNT voor te geven ???

HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD??

Wat mankeerd er aan ? is het niet waar dan dat ook de PALESTIJNEN elkaar al IN DE HAREN VLIEGEN ????? en de verzets strijders het onderling al aan de stok hebben en dat er al DODEN zijn gevallen ook !
dat soort mensen bedoelde ik inderdaad!

Jij had het over; 'dit soort mensen'! Je had het eerst over de Taliban om vervolgens over de Palestijnen te hebben. Kennelijk scheer je paar volkeren over een kam. Dat is racistisch. -Al Sawt-


Wat een GILLERD als je niet tegen mij op kunt moet je dat gewoon zeggen .

tukkersterror
07-10-06, 17:03
Geplaatst door gh.wille
AL-SAWT
Je vraagt wat bedoel je met dit soort mensen ??

En daar durf jij mij een STRAFPUNT voor te geven ???

HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD??

Wat mankeerd er aan ? is het niet waar dan dat ook de PALESTIJNEN elkaar al IN DE HAREN VLIEGEN ????? en de verzets strijders het onderling al aan de stok hebben en dat er al DODEN zijn gevallen ook !
dat soort mensen bedoelde ik inderdaad!


Wat een GILLERD als je niet tegen mij op kunt moet je dat gewoon zeggen .

:stout: Welkom bij de club!!! :lol:

Al Sawt is weer op jacht :lol:

Al Sawt
07-10-06, 19:49
Geplaatst door gh.wille
AL-SAWT


Wat een GILLERD als je niet tegen mij op kunt moet je dat gewoon zeggen . Dit meen je niet? Een zuipschuit dat zich alleen beperkt tot oppervlakkig discussie`s en vervolgens met het zelfde gemak dronkenmansliedjes opheft.

En dan nog zonder blikken of blozen beweren dat ik niet tegen jou op kan. Dat is pas een gillerd.

gh.wille
07-10-06, 22:41
Geplaatst door Al Sawt
Dit meen je niet? Een zuipschuit dat zich alleen beperkt tot oppervlakkig discussie`s en vervolgens met het zelfde gemak dronkenmansliedjes opheft.

En dan nog zonder blikken of blozen beweren dat ik niet tegen jou op kan. Dat is pas een gillerd.

Ik citeer jou :
Een zuipschuit dat zich alleen beperkt tot oppervlakkig discussie`s en vervolgens met het zelfde gemak dronkenmansliedjes opheft.

En dat durft mij te betichten van discriminatie !

Gebruik ff je verstand man !
Je weet donders goed dat ik kankerpatient ben en zeker als LARYNX patient zelfs me niet kan veroorloven aan ALCOHOL houdende drank te ruiken laat staan drinken!!!!!

Het feit alleen al dat je mijn "oppervlakkige" discussies niet eens kunt begrijpen laat staan beoordelen pleit al zo wie zo niet voor jou MODERATOR schap , die op zijn minst een onzijdige en neutrale positie dient in te nemen, hetgeen bij jou absoluut niet van toepassing is !

gh.wille
07-10-06, 22:52
Geplaatst door tukkersterror
:stout: Welkom bij de club!!! :lol:

Al Sawt is weer op jacht :lol:

Bedankt voor je adhe'siebetuiging.
Het gaat inderdaad op je lach spieren werken zoals deze man zich blijkbaar slechts kan redden door aan de tot zijn beschikking staande
NOODREM te trekken !
Het is dan ook te hopen dat hij dat niet te hooi en te gras in de trein doet want daar wordt misbruik nl wel bestraft!

:wink:

tukkersterror
07-10-06, 22:58
Geplaatst door Sallahddin
Goed ,dan kan je tenminste veel leren als je goed oplet!!!
Zeg bedankt meester!!!

Die poging kun je wagen........

tukkersterror
07-10-06, 23:02
Geplaatst door Al Sawt
Dit meen je niet? Een zuipschuit dat zich alleen beperkt tot oppervlakkig discussie`s en vervolgens met het zelfde gemak dronkenmansliedjes opheft.

En dan nog zonder blikken of blozen beweren dat ik niet tegen jou op kan. Dat is pas een gillerd.

Respect voor ouderen is ver te zoeken zie ik.

Maroc.nl zwakt af naar een scheld en smijt site, wat ik van een moderator niet had verwacht.

tukkersterror
07-10-06, 23:08
Geplaatst door gh.wille
Bedankt voor je adhe'siebetuiging.
Het gaat inderdaad op je lach spieren werken zoals deze man zich blijkbaar slechts kan redden door aan de tot zijn beschikking staande
NOODREM te trekken !
Het is dan ook te hopen dat hij dat niet te hooi en te gras in de trein doet want daar wordt misbruik nl wel bestraft!

:wink:

Het is net een onwillig schip waarbij je de kop in de wind moet houden, want ander gaat die rollen en naar zijn donder.
Maar om in jou termen te spreken, maroc.nl is afgezakt naar het bermuda punt en ik denk dat ik mijn langste tijd hier wel hebt gehad.

Als er te pas en te onpas, met strafpunten worden gegooid naar alleen de mensen die het niet met hun standpunten eens zijn hoeft het voor mij niet meer, want dan kun je een open discussie niet aangaan.

En dat is jammer, voor ons en voor deze site.

Al Sawt
07-10-06, 23:52
Geplaatst door tukkersterror
Wat heb ik te zoeken in Afganistan? Het zelfde als duizenden leden van de bezettingsmacht.

gh.wille
07-10-06, 23:54
Geplaatst door gh.wille
AL-SAWT
Je vraagt wat bedoel je met dit soort mensen ??

En daar durf jij mij een STRAFPUNT voor te geven ???

HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD??

Wat mankeerd er aan ? is het niet waar dan dat ook de PALESTIJNEN elkaar al IN DE HAREN VLIEGEN ????? en de verzets strijders het onderling al aan de stok hebben en dat er al DODEN zijn gevallen ook !
dat soort mensen bedoelde ik inderdaad!

Jij had het over; 'dit soort mensen'! Je had het eerst over de Taliban om vervolgens over de Palestijnen te hebben. Kennelijk scheer je paar volkeren over een kam. Dat is racistisch. -Al Sawt-


Wat een GILLERD als je niet tegen mij op kunt moet je dat gewoon zeggen .

Heb het volgende voor je gevonden kijk dit soort mensen bedoelde ik !

De derde leiding wordt gevormd door het gewapende 'verzet' van de radicale vleugel van HAMAS of van dissidenten van FATAH, zoals de Aqsa Brigade of de comités van het volksverzet. Zij worden bewogen door een sterke islamistische ideologie en vinden steeds meer bondgenoten onder de nationalistische krachten in de Arabische en islamitische wereld. Zij willen een nieuwe nationale beweging opbouwen op de ruïnes van de oude. Hun strategie is gebaseerd op het principe 'alleen maar verzet', waarmee Hizbullah in Zuid-Libanon zo succesvol is geweest. Deze bewegingen streven een doel op middenlange termijn na: niet de vrede , maar een gedwongen terugtrekking van Israel of een 'eenzijdige afscheiding' van nagenoeg alle Bezette Gebieden.

Dag meneer AL-SAWT kunt u mij het verschil van soort ff uit leggen ????

Misschien dat t.zt ook nog bij jou het (muntje )valt wat ik bedoelde dat NEDERLAND zich beter al zijn troepen kon terug trekken .
:)

Al Sawt
07-10-06, 23:56
Geplaatst door tukkersterror
Respect voor ouderen is ver te zoeken zie ik.

Maroc.nl zwakt af naar een scheld en smijt site, wat ik van een moderator niet had verwacht. Tuurlijk.

Zolang jij respect kan opbrengen, compenseer je mijn misrespect voor onze dorpoudste.

Maar aan andere kant is dit een virtuele wereld waar geslacht, leeftijd of aanzien, net zo abstract zijn als mijn kennis over hoe Gh. Wille eruit ziet in het echt. Kortom mijn respect is gemotiveerd door het geen wat Gh.Wille op Maroc.nl plaats en niet door zijn respectabele leeftijd.

Al Sawt
08-10-06, 00:06
Geplaatst door gh.wille
Heb het volgende voor je gevonden kijk dit soort mensen bedoelde ik !
Wat heeft Taliban dan mee te maken?




De derde leiding wordt gevormd door het gewapende 'verzet' van de radicale vleugel van HAMAS of van dissidenten van FATAH, zoals de Aqsa Brigade of de comités van het volksverzet. Zij worden bewogen door een sterke islamistische ideologie en vinden steeds meer bondgenoten onder de nationalistische krachten in de Arabische en islamitische wereld. Zij willen een nieuwe nationale beweging opbouwen op de ruïnes van de oude. Hun strategie is gebaseerd op het principe 'alleen maar verzet', waarmee Hizbullah in Zuid-Libanon zo succesvol is geweest. Deze bewegingen streven een doel op middenlange termijn na: niet de vrede , maar een gedwongen terugtrekking van Israel of een 'eenzijdige afscheiding' van nagenoeg alle Bezette Gebieden.
Ik sommeer je om eerst bron van bovenstaande artikel te plaatsen.

Want artikel is onvolledig en is gebaseerd op een bepaalde perspectief.




Dag meneer AL-SAWT kunt u mij het verschil van soort ff uit leggen ???? Plaats eerst de bron!


Misschien dat t.zt ook nog bij jou het (muntje )valt wat ik bedoelde dat NEDERLAND zich beter al zijn troepen kon terug trekken .
:) Daar zijn wij het mee eens. Laat Nederland en alle anderen Europese landen hun troepen uit Islamitische landen terug trekken.

Want zij bemoeien alleen met onze politieke proces.

tukkersterror
08-10-06, 00:27
Geplaatst door Al Sawt
Het zelfde als duizenden leden van de bezettingsmacht.

Zware woorden van je.

Maar daarheen zou ik niet kunnen gaan als waarnemer, omdat Generaal van Diepenveen daar zit als hoofd strijdkrachten en hij mijn oude comandant is en ik mijn objectiviteit zou kunnen verliezen.

Maar tussen ons zal het wel altijd een discussie blijven, omdat u anders denkt over deze zaken dan ik.

Op zicht geen punt, maar onze ideeen van wereld politiek liggen te ver uit elkaar om tot elkaar te kunnen komen, helaas.

tukkersterror
08-10-06, 00:33
Geplaatst door Al Sawt
Ik sommeer je om eerst bron van bovenstaande artikel te plaatsen.

Want artikel is onvolledig en is gebaseerd op een bepaalde perspectief.


verschenen in Soemoed, jaargang 31, nummer 5, september - oktober.

Gewoon tekst invoeren in google.

gh.wille
08-10-06, 03:04
Geplaatst door Al Sawt
Tuurlijk.

Zolang jij respect kan opbrengen, compenseer je mijn misrespect voor onze dorpoudste. **)

Maar aan andere kant is dit een virtuele wereld waar geslacht, leeftijd of aanzien, net zo abstract zijn als mijn kennis over hoe Gh. Wille eruit ziet in het echt. Kortom mijn respect is gemotiveerd door het geen wat Gh.Wille op Maroc.nl plaats en niet door zijn respectabele leeftijd.

Op de eerste plaats wil ik je er wijzen dat ik absoluut niet op mijn leeftijd beoordeeld wil worden ,hetgen ook niet nodig is ook.
Want (zeuntjes ) *zo als jij zijn voor mij gewoon een speelballetje op de golven .
Ik moet verdomde zeker zijn van me zelf als ik iets plaats ,tot nu toe heb ik altijd nog het gelijk aan mijn kant gehad nergens maar dan ook nergens heb je ooit iets zinnigs kunnen terug doen afgezien van de NOODREM trekken !

Je vroeg om de bron nou hier is ie veel plezier !

http://www.xs4all.nl/~npk/Soemoed/artikelen/impasse.315.htm

*) ZEUNTJE op een na minste rang a/b van een schip je hebt ook nog een (bak) zeuntje .

**) bedankt voor dit " ere" lidmaatschap !

gh.wille
08-10-06, 03:06
Geplaatst door tukkersterror
verschenen in Soemoed, jaargang 31, nummer 5, september - oktober.

Gewoon tekst invoeren in google.

:fpetaf:

:hihi:

tukkersterror
08-10-06, 10:41
Geplaatst door gh.wille
:fpetaf:

:hihi:

Ach het was een stukje ervaring :lol:

gh.wille
08-10-06, 15:31
Geplaatst door Al Sawt
Wat heeft Taliban dan mee te maken?



Ik sommeer je om eerst bron van bovenstaande artikel te plaatsen.

Want artikel is onvolledig en is gebaseerd op een bepaalde perspectief.


Plaats eerst de bron!
Daar zijn wij het mee eens. Laat Nederland en alle anderen Europese landen hun troepen uit Islamitische landen terug trekken.

Want zij bemoeien alleen met onze politieke proces.

Zo hier komt de aap al uit de mouw!
Ik citeer je laatse zin nog ff voor alle duidelijkheid :

Want zij bemoeien alleen met onze politieke proces.
Daar zijn wij het mee eens. Laat Nederland en alle anderen Europese landen hun troepen uit Islamitische landen terug trekken.

Mag ik zo vrij zijn te vragen wie zijn WIJ?????

Ga je in je "" hoogmoedswaanzin ""er soms al van uit dat elke MOSLIM
het altijd met jou eens is ?
Blijkbaar wel ! ik moet zeggen het barst dan ook van de adhe'siebetuigingen voor jou zo als je zelf vast kunt stellen .

:hihi:

Hier komt de uitsmijter ook nog ff :

Want zij bemoeien alleen met onze politieke proces. [/QUOTE] [/B]

:boogjes:

tukkersterror
08-10-06, 15:40
Geplaatst door gh.wille
Zo hier komt de aap al uit de mouw!
Ik citeer je laatse zin nog ff voor alle duidelijkheid :

Want zij bemoeien alleen met onze politieke proces.
Daar zijn wij het mee eens. Laat Nederland en alle anderen Europese landen hun troepen uit Islamitische landen terug trekken.

Mag ik zo vrij zijn te vragen wie zijn WIJ?????

Ga je in je "" hoogmoedswaanzin ""er soms al van uit dat elke MOSLIM
het altijd met jou eens is ?
Blijkbaar wel ! ik moet zeggen het barst dan ook van de adhe'siebetuigingen voor jou zo als je zelf vast kunt stellen .

:hihi:

Hier komt de uitsmijter ook nog ff :

Want zij bemoeien alleen met onze politieke proces.

:boogjes: [/B][/QUOTE]

Gedraag je :zweep:

:hihi:

gh.wille
08-10-06, 16:00
Geplaatst door tukkersterror


:boogjes: [/B]

Gedraag je :zweep:

:hihi: [/B][/QUOTE]

Doe ik dat niet dan ?
Niet dat ik er een PUNT van maak,
Want wat is nou een PUNT , net zoiets als een STIP
zo ongeveer als de boot en het schip of de haan en de kip , een nummertje of een wip .
Er zijn dus wel andere zaken waar we een PUNT van kunnen maken , daarvoor behoef je geen topic te kraken .
Maar het is in iedergeval en PUNT en deze was mij van harte gegund , je krijgt ze vaak voor het behalen van prijzen en soms voor niks gegeven door de (onwijzen ) deze vinden dat blijkbaar een straf ,maar ik ben trots op mijn PUNT ...zo lang het nog mag !

En zeg tot slot iedereen gedag .

:zwaai:

tukkersterror
08-10-06, 18:26
Geplaatst door gh.wille
Gedraag je :zweep:

:hihi:

Doe ik dat niet dan ?
Niet dat ik er een PUNT van maak,
Want wat is nou een PUNT , net zoiets als een STIP
zo ongeveer als de boot en het schip of de haan en de kip , een nummertje of een wip .
Er zijn dus wel andere zaken waar we een PUNT van kunnen maken , daarvoor behoef je geen topic te kraken .
Maar het is in iedergeval en PUNT en deze was mij van harte gegund , je krijgt ze vaak voor het behalen van prijzen en soms voor niks gegeven door de (onwijzen ) deze vinden dat blijkbaar een straf ,maar ik ben trots op mijn PUNT ...zo lang het nog mag !

En zeg tot slot iedereen gedag .

:zwaai: [/B][/QUOTE]

Ja dat begrijp ik je bent trost op je punt.

Maar je schreef, "nu komt de aap uit de mouw" :schrik: waarbij je kunt denken welke aap en wat bedoel je met deze aap, is deze aap een aap, of is de aap de clou die uit de mouw kwam.

En dan is de vraag welke mouw en is de mouw groot genoeg om deze aap er door te laten.

Natuurlijk kun je overwegen om een aap te lenen bij broodje aap, de kosten zijn dan relatief laag in verhouding. :hihi:

Maar al met al ga ik er van uit dat je straks naast ons staat op 2 punten:lol:

gh.wille
08-10-06, 19:26
Geplaatst door tukkersterror
Doe ik dat niet dan ?
Niet dat ik er een PUNT van maak,
Want wat is nou een PUNT , net zoiets als een STIP
zo ongeveer als de boot en het schip of de haan en de kip , een nummertje of een wip .
Er zijn dus wel andere zaken waar we een PUNT van kunnen maken , daarvoor behoef je geen topic te kraken .
Maar het is in iedergeval en PUNT en deze was mij van harte gegund , je krijgt ze vaak voor het behalen van prijzen en soms voor niks gegeven door de (onwijzen ) deze vinden dat blijkbaar een straf ,maar ik ben trots op mijn PUNT ...zo lang het nog mag !

En zeg tot slot iedereen gedag .

:zwaai:

Ja dat begrijp ik je bent trost op je punt.

Maar je schreef, "nu komt de aap uit de mouw" :schrik: waarbij je kunt denken welke aap en wat bedoel je met deze aap, is deze aap een aap, of is de aap de clou die uit de mouw kwam.

En dan is de vraag welke mouw en is de mouw groot genoeg om deze aap er door te laten.

Natuurlijk kun je overwegen om een aap te lenen bij broodje aap, de kosten zijn dan relatief laag in verhouding. :hihi:

Maar al met al ga ik er van uit dat je straks naast ons staat op 2 punten:lol: [/B][/QUOTE]

He wil je ff ophouden te proberen mij nog een (straf) PUNT an te smeren !
Lelijke aap ik sommeer jou gauw : kruip als de bliksem weer in jou mouw !

:fplet:

tukkersterror
08-10-06, 20:27
Geplaatst door gh.wille
Ja dat begrijp ik je bent trost op je punt.

Maar je schreef, "nu komt de aap uit de mouw" :schrik: waarbij je kunt denken welke aap en wat bedoel je met deze aap, is deze aap een aap, of is de aap de clou die uit de mouw kwam.

En dan is de vraag welke mouw en is de mouw groot genoeg om deze aap er door te laten.

Natuurlijk kun je overwegen om een aap te lenen bij broodje aap, de kosten zijn dan relatief laag in verhouding. :hihi:

Maar al met al ga ik er van uit dat je straks naast ons staat op 2 punten:lol:

He wil je ff ophouden te proberen mij nog een (straf) PUNT an te smeren !
Lelijke aap ik sommeer jou gauw : kruip als de bliksem weer in jou mouw !

:fplet: [/B][/QUOTE]

Ik zie het 't venijn zit hem in de staart van de aap :lol:

gh.wille
08-10-06, 22:09
Geplaatst door tukkersterror
He wil je ff ophouden te proberen mij nog een (straf) PUNT an te smeren !
Lelijke aap ik sommeer jou gauw : kruip als de bliksem weer in jou mouw !

:fplet:

Ik zie het 't venijn zit hem in de staart van de aap :lol: [/B][/QUOTE]

Hoorde net op het nieuws dat het Nederlandse kamp is aangevallen met raketten. er schijnen gewonden te zijn.

Neem aan dat je niet die ( Staart) bedoelde .

tukkersterror
09-10-06, 09:01
Geplaatst door gh.wille
Ik zie het 't venijn zit hem in de staart van de aap :lol:

Hoorde net op het nieuws dat het Nederlandse kamp is aangevallen met raketten. er schijnen gewonden te zijn.

Neem aan dat je niet die ( Staart) bedoelde . [/B][/QUOTE]

Nee, dan had ik geen lol gehad.

Maar ze zitten in een voor hen bekende situatie.

gh.wille
09-10-06, 14:21
Geplaatst door tukkersterror
Hoorde net op het nieuws dat het Nederlandse kamp is aangevallen met raketten. er schijnen gewonden te zijn.

Neem aan dat je niet die ( Staart) bedoelde .

Nee, dan had ik geen lol gehad.

Maar ze zitten in een voor hen bekende situatie. [/B][/QUOTE]

Zo als ik al eerder gezegd heb mogen die "jongens" *) van mij terug komen , het is misschien zielig voor enkele mensen maar zolang als de Taliban nog de opium teelt aan moedigd en ook betaald zit er geen verandering in.
Of misschien is het beter om met al dat geld en troepen de grenzen zo veel mogelijk af te sluiten, dan sla je twee vliegen in een klap :de Taliban heeft al zijn aan dacht nodig voor de smokkel (anders droogt hun inkomsten op) en er komt minder op de markt van die rotzooi !

*) Nederlandse millitairen.

tukkersterror
09-10-06, 19:16
Geplaatst door gh.wille
Zo als ik al eerder gezegd heb mogen die "jongens" *) van mij terug komen , het is misschien zielig voor enkele mensen maar zolang als de Taliban nog de opium teelt aan moedigd en ook betaald zit er geen verandering in.
Of misschien is het beter om met al dat geld en troepen de grenzen zo veel mogelijk af te sluiten, dan sla je twee vliegen in een klap :de Taliban heeft al zijn aan dacht nodig voor de smokkel (anders droogt hun inkomsten op) en er komt minder op de markt van die rotzooi !

*) Nederlandse millitairen.

Dus jij vindt dat wij ons moeten onttrekken aan de plicht als Navo éénheid en de mensen daar aan hun lot moeten overlaten?

Met deze opium teelt ben ik het met je eens, maar dit word momenteel door de leger éénheden om tactische redenen gedoogd.
Tja en de grens afsluiten............
Deze is te groot om af te sluiten en als je wel eens in deze landen bent geweest zijn dit vaak onherbergzame gebieden waar de Taliban oppermachtig is.

Ik denk zoals zij het nu doen de beste manier is, Papaver velden zijn makelijk op te sporen en actieve transport is makelijk te volgen :engel:

gh.wille
09-10-06, 19:53
Geplaatst door tukkersterror
Dus jij vindt dat wij ons moeten onttrekken aan de plicht als Navo éénheid en de mensen daar aan hun lot moeten overlaten?

Met deze opium teelt ben ik het met je eens, maar dit word momenteel door de leger éénheden om tactische redenen gedoogd.
Tja en de grens afsluiten............
Deze is te groot om af te sluiten en als je wel eens in deze landen bent geweest zijn dit vaak onherbergzame gebieden waar de Taliban oppermachtig is.

Ik denk zoals zij het nu doen de beste manier is, Papaver velden zijn makelijk op te sporen en actieve transport is makelijk te volgen :engel:

Het is mijn persoonlijke mening , en onze plicht als N.AV.O vind ik hiet niet zo van toepassing deze is toch opgericht als tegen hanger van het Oostblok ( nu ligt Afganistan wel in het Oosten ) maar zie het echt niet als een directe bedreiging voor ons .

http://nl.wikipedia.org/wiki/NAVO

Maar goed ik dacht gezien de enorme investeringen kun je niet zo goed verscherpte controles uit oefenen op de export van opium , en laat de TALIBAN dan maar komen .
Wat bereiken ze nu dan ?


Want daar draaid de boel toch ook om dat deze verdervelijke troep het 'WESTEN '' niet bereikt .