PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders : Moslims zijn crimineel, ik word gek van al die moskeeën



Joesoef
07-10-06, 09:42
Wilders bang voor 'tsunami van islamisering'
Van onze verslaggevers Sanne ten Hoove, Raoul du Pré, De Volkskrant.


DEN HAAG - Nederland staat aan de vooravond van een ‘tsunami van islamisering’. Moslims zullen de Nederlandse samenleving overspoelen en zorgen voor criminaliteit en overlast, ook op het platteland. Hun intolerante en gewelddadige cultuur zal de Nederlandse samenleving raken ‘in het hart, in onze identiteit’.

UitlegDit zegt Geert Wilders, leider van de Partij voor de Vrijheid, zaterdag in de Volkskrant, in het derde deel van de serie interviews met lijsttrekkers. Wilders noemt de islamisering ‘het grootste probleem’ van Nederland. ‘Als we ons daar niet tegen verweren zullen alle andere punten uit mijn programma voor niks blijken te zijn.’

In de Utrechtse wijk Kanaleneiland, waar hij lang heeft gewoond, zag Wilders in de jaren negentig met eigen ogen hoe niet-westerse allochtonen de wijk overnamen. ‘Toen ik er kwam waren minderheden nog in de minderheid, toen ik er vertrok was het precies andersom. Dat merkte je: veel inactiviteit, veel criminaliteit. Hoe vaak heb ik niet moeten rennen van mijn auto naar de voordeur om veilig binnen te komen? Dat was geen feest.’

Wilders ziet een rechtstreeks verband tussen de islamititische cultuur en het criminele gedrag van Marokkaanse ‘straatterroristen’. Wilders: ‘Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur. Je kunt dat niet los van elkaar zien.’ In een gematigde islam gelooft hij niet. ‘Ik geloof helemaal niet in de islam. Wat krijgen we nou?’

De politicus hekelt het ‘overdreven Nederlandse redelijkheidssyndroom’ en pleit voor een keiharde aanpak. Niet-westerse allochtonen zijn niet langer welkom in Nederland. De reeds aanwezige allochtonen moeten een ‘assimilatiecontract’ tekenen, waarin ze beloven dat ze zich aanpassen aan ‘de dominante Nederlandse cultuur’ en bijbehorende waarden en normen. Allochtonen die het contract schenden moeten Nederland verlaten. Dat zullen er niet zoveel zijn, denkt Wilders, omdat de wet een afschrikwekkende werking zal hebben. ‘Ik denk dat je maar één of twee vliegtuigen nodig hebt.’

Nieuwe moskeeën wil Wilders verbieden. ‘We hebben er gewoon te veel. Ik word gek van al die moskeeën.’

~Panthera~
07-10-06, 09:53
Geplaatst door Joesoef

Ik word gek van al die moskeeën.’


Ach, ik wordt gek van Wilders... so ? :moe: ook maar optyfen ?

Joesoef
07-10-06, 09:58
Geplaatst door Joesoef
Wilders bang voor 'tsunami van islamisering'’ In een gematigde islam gelooft hij niet. ‘Ik geloof helemaal niet in de islam. Wat krijgen we nou?’



Gossie.

Wortel
07-10-06, 10:06
Hij moet maar eens leren een beetje zuinig te zijn op onze moslims. We hebben er al zo weinig...

Het_Is_Lent
07-10-06, 10:42
Heeft hij in Kanaleneiland gewoond? Nou, dat verklaart een hoop :hihi:.

MaRiaH
07-10-06, 11:45
Geplaatst door Het_Is_Lent
Heeft hij in Kanaleneiland gewoond? Nou, dat verklaart een hoop :hihi:.

Inderdaad. Hij baseert zijn mening over allochtonen en Islam dus op klote jochies in een rotbuurt?

:lachu:

mulan
07-10-06, 12:32
Geplaatst door Het_Is_Lent
Heeft hij in Kanaleneiland gewoond? Nou, dat verklaart een hoop :hihi:.

Wederom dus iemand met een persoonlijk trauma. :vreemd:

Wat moet er eigenlijk in dat assimilatiecontract staan?

~Panthera~
07-10-06, 12:41
Geplaatst door mulan

Wat moet er eigenlijk in dat assimilatiecontract staan?


Dat je met je fikken van de broodjes Shoarma afblijft, want die vreten we lekker zelf op !! :fplet: :fuckit:


Wilders. :moe:

Thermopylae
07-10-06, 12:50
Ik heb de pest aan fanatici - aan welke kant zij ook staan - die de nuance geheel uit het oog hebben verloren.
Maar waarom druk maken om Wilders, in de peilingen doet zijn partij het helemaal niet zo goed.

Het_Is_Lent
07-10-06, 13:36
Geplaatst door ~Panthera~
Dat je met je fikken van de broodjes Shoarma afblijft, want die vreten we lekker zelf op !! :fplet: :fuckit:


Wilders. :moe:

:haha:

Hou op, 'k heb zo'n zin in shoarma en een dubbele cheeseburger ! Sinds de Ramadan heb ik geen fastfood gegeten.


Assimilatiecontract? Geen idee wat daar in zou komen te staan.

Vast iets in de trant van; geen hoofddoekjes, handjes geven is verplicht, alleen voor de rechtstaat (Wilders) knielen, de islam opgeven, aangezien criminaliteit voortvloeit uit de islam en crimineel gedrag bij wet verboden is.

Heej, maar als "alle allochtonen" ophouden met islamitisch zijn, zijn alle problemen opgelost en blijft Nederland Nederland, maar dan beter en als ze het er niet mee eens zijn dan gaan ze "allemaal" maar terug naar Marokko, dan gaan ze de boel daar maar verzieken, niet dat het op zal vallen met al die moslims daar.

Een nieuw begin, een nieuwe natie :wat?!: :wtf:

Tomas
07-10-06, 13:48
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom dat ongeintegreerde kapsel van hem zomaar mag.

Tomas
07-10-06, 14:13
Maar eigenlijk is het wel te misselijk voor worden dat die enge fundamentalist dat allemaal zo nodig mag zeggen van de vk tijdens de ramadan.

Joesoef
07-10-06, 14:58
Geplaatst door Tomas
Maar eigenlijk is het wel te misselijk voor worden dat die enge fundamentalist dat allemaal zo nodig mag zeggen van de vk tijdens de ramadan.



De Volkskrant is een kutkrant. Daarnaast is het tegenwoordig heel grachtengordellinks om iets tegen Moslims te hebben.

Joesoef
07-10-06, 15:00
Geplaatst door Het_Is_Lent
:haha:

Hou op, 'k heb zo'n zin in shoarma en een dubbele cheeseburger ! Sinds de Ramadan heb ik geen fastfood gegeten.




Ik heb net halal kroketten gescoort :D.


Nog 3 uur en 12 minuten :chef:

Tomas
07-10-06, 15:02
Geplaatst door Joesoef
De Volkskrant is een kutkrant. Daarnaast is het tegenwoordig heel grachtengordellinks om iets tegen Moslims te hebben.

Dat is tot daar aan toe, maar je gaat toch ook geen refo's-afzeikartikelen plaatsen tijdens de kerst.

Joesoef
07-10-06, 15:06
Geplaatst door Tomas
Dat is tot daar aan toe, maar je gaat toch ook geen refo's-afzeikartikelen plaatsen tijdens de kerst.



Wat ben jij plots vriendelijk en meelevend jegens Moslims :D.


Ik denk eerder dat het journalistje wat dit opschreef nog wat groen is en nat achter de oren en alleen dacht aan de komende verkiezingen.

Maar idd, nu is het wachten op de sniffmovie met Ratzinger in de dominante rol, of hoe die pope ook mag heten, die tijdens de kerst op zal duiken.

Al Sawt
07-10-06, 20:00
Wilders ziet een rechtstreeks verband tussen de islamititische cultuur en het criminele gedrag van Marokkaanse ‘straatterroristen’. Wilders: ‘Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur. Je kunt dat niet los van elkaar zien.’ En op basis van welke wetenschapelijke basis redeneert onze Islamoloog?

Overigens is het wel typerend voor publiek debat in Nederland dat een parlementslid, met opleidings achtergrond MBO Sociale Zekerheid, de Islamdeskundige van VVD was.