PDA

Bekijk Volledige Versie : Castro is terminaal kankerpatiënt’



Couscousje
07-10-06, 21:59
Castro is terminaal kankerpatiënt’
ANP

WASHINGTON - Amerikaanse inlichtingendiensten weten nagenoeg zeker dat de 80-jarige Cubaanse leider Fidel Castro kanker heeft en het einde van zijn leven voelt naderen. Dat berichtte zaterdag het Amerikaanse weekblad Time op zijn website. Het baseert zich op Amerikaanse overheidsfunctionarissen.

Volgens officiële Cubaanse opgave is Castro tijdelijk vervangen door zijn broer omdat de bejaarde president een zware darmoperatie moest ondergaan. Havanna blijft volhouden dat Castro aan de beterende hand is en weer zal terugkeren op het politieke toneel.

De Cubaanse regering weersprak tegenover Time ook de beweringen van de Amerikaanse functionarissen. ‘De Amerikaanse geheime diensten hebben het al 47 jaar mis als het gaat om Cuba’, aldus een zegsman

Cc

gh.wille
07-10-06, 23:04
Geplaatst door Couscousje
Castro is terminaal kankerpatiënt’
ANP

WASHINGTON - Amerikaanse inlichtingendiensten weten nagenoeg zeker dat de 80-jarige Cubaanse leider Fidel Castro kanker heeft en het einde van zijn leven voelt naderen. Dat berichtte zaterdag het Amerikaanse weekblad Time op zijn website. Het baseert zich op Amerikaanse overheidsfunctionarissen.

Volgens officiële Cubaanse opgave is Castro tijdelijk vervangen door zijn broer omdat de bejaarde president een zware darmoperatie moest ondergaan. Havanna blijft volhouden dat Castro aan de beterende hand is en weer zal terugkeren op het politieke toneel.

De Cubaanse regering weersprak tegenover Time ook de beweringen van de Amerikaanse functionarissen. ‘De Amerikaanse geheime diensten hebben het al 47 jaar mis als het gaat om Cuba’, aldus een zegsman

Cc

Afgezien van het feit dat 80 jaar een respectabele leeftijd is ,
hoop dat ik dat hij deze operatie goed doorstaat .

rikkie
07-10-06, 23:48
Geplaatst door gh.wille
Afgezien van het feit dat 80 jaar een respectabele leeftijd is ,
hoop dat ik dat hij deze operatie goed doorstaat .

ik hoop dat ie sterft en brandt in de hel (jaaaaaaaa, ik weet het ik ben atheist, maar toch!!)

Deze man heeft het eiland geen goed gedaan (ik ben 7 keer op cuba geweest, mijn ex is cubaan, ik meen te weten waarover ik het heb), die man moet dood!!!

Juliette
08-10-06, 11:50
Geplaatst door rikkie
ik hoop dat ie sterft en brandt in de hel (jaaaaaaaa, ik weet het ik ben atheist, maar toch!!)

Deze man heeft het eiland geen goed gedaan (ik ben 7 keer op cuba geweest, mijn ex is cubaan, ik meen te weten waarover ik het heb), die man moet dood!!!

In vergelijking met andere landen in de regio doet Cuba het op veel vlakken niet zo slecht.

Bar
08-10-06, 12:03

Tomas
08-10-06, 12:04
Geplaatst door rikkie
ik hoop dat ie sterft en brandt in de hel (jaaaaaaaa, ik weet het ik ben atheist, maar toch!!)

Deze man heeft het eiland geen goed gedaan (ik ben 7 keer op cuba geweest, mijn ex is cubaan, ik meen te weten waarover ik het heb), die man moet dood!!!

Namens de atheisten verontschuldig ik mij voor dit lid dat zo primitief iemand dood wenst. Atheisten doen dat normaal gesproken nooit, die hebben altijd wel enig begrip voor de persoon of situatie. Daarnaast is het leven het belangrijkste voor een atheist. Ook dat van een ander.

Juliette
08-10-06, 12:08
Geplaatst door Bar
Oh ja?

mensenrechten (http://www.paxchristi.nl/conflictgebieden_latijns_amerika_cuba.htm)

Honduras, Haïti, Jamaïca en de Dominicaanse republiek zijn paradijsjes zeker?

Juliette
08-10-06, 12:10
Geplaatst door Tomas
Namens de atheisten verontschuldig ik mij voor dit lid dat zo primitief iemand dood wenst. Atheisten doen dat normaal gesproken nooit, die hebben altijd wel enig begrip voor de persoon of situatie. Daarnaast is het leven het belangrijkste voor een atheist. Ook dat van een ander.

Ja maar. Al die andere atheïsten die zich niet verontschuldigen. Wat denken die? :o

Tomas
08-10-06, 12:12
Geplaatst door Juliette
Ja maar. Al die andere atheïsten die zich niet verontschuldigen. Wat denken die? :o

Dat doen ze normaal gesporken ook nooit.

Wide-O
08-10-06, 12:29
Sorry ! :schreeuw:

Juliette
08-10-06, 12:35
Geplaatst door Wide-O
Sorry ! :schreeuw:

Humanistisch geïnspireerde Niet-gelovigen. Moeten die ook? :argwaan:

mark61
08-10-06, 13:11
Ik verontschuldig mij hierbij voor het gedrag van mijn Groep.

~Panthera~
08-10-06, 13:25
Geplaatst door mark61
Ik verontschuldig mij hierbij voor het gedrag van mijn Groep.


Dank je, UberHahn. :staart:

mark61
08-10-06, 13:27
Geplaatst door ~Panthera~
Dank je, UberHahn. :staart:

Oh je denkt dat je er zo gemakkelijk vanaf komt? Jij mot ook!

~Panthera~
08-10-06, 13:35
Geplaatst door mark61
Oh je denkt dat je er zo gemakkelijk vanaf komt? Jij mot ook!


Oh nou, bij deze dan: mijn nederigste verontschuldiging voor whatever it was. http://www.hazelnet.org/icon/emote/bowdown.gif

Zo aardig in de richting ? :argwaan:

gh.wille
08-10-06, 13:49
Geplaatst door Tomas
Namens de atheisten verontschuldig ik mij voor dit lid dat zo primitief iemand dood wenst. Atheisten doen dat normaal gesproken nooit, die hebben altijd wel enig begrip voor de persoon of situatie. Daarnaast is het leven het belangrijkste voor een atheist. Ook dat van een ander.

Daar hoef je niet per se Atheist voor te zijn ,overigens deel ik volkomen jou mening .

:duim:

mark61
08-10-06, 13:56
Geplaatst door ~Panthera~
Oh nou, bij deze dan: mijn nederigste verontschuldiging voor whatever it was. http://www.hazelnet.org/icon/emote/bowdown.gif

Zo aardig in de richting ? :argwaan:

Klinkt wel een beetje euh nonchalant.

~Panthera~
08-10-06, 14:13
Geplaatst door mark61
Klinkt wel een beetje euh nonchalant.


Das waar.

Mijn verontschuldigingen voor de straffe uitspraak; een normaal mens wenst niemand dood.
Ik keur dit dus heel duidelijk af.

mark61
08-10-06, 15:07
Geplaatst door ~Panthera~
Das waar.

Mijn verontschuldigingen voor de straffe uitspraak; een normaal mens wenst niemand dood.
Ik keur dit dus heel duidelijk af.

Hè hè, zo moeilijk was dat toch niet?








:hihi:

~Panthera~
08-10-06, 15:10
Geplaatst door mark61
Hè hè, zo moeilijk was dat toch niet?








:hihi:

Nou, kreeg er pijn in mijn kop van.


:hihi:

rikkie
08-10-06, 17:29
Geplaatst door Juliette
In vergelijking met andere landen in de regio doet Cuba het op veel vlakken niet zo slecht.

het ergste dat je een mens aan kunt doen (erger dan armoede) is om iemands vrijheid af te pakken. Fidel Castro beperkt de vrijheid van alle Cubanen enorm. Hij is een dictator, een vreselijke man. Ik herhaal mijn eerdere woorden zonder schroom: Wat mij betreft valt ie zeer snel door neer!!

Vrijwel al mijn vrienden in Cuba hebben voor onzinnigheden in de gevangenis gezeten. Praten met een toerist, luisteren naar een verboden Amerikaanse zender, je kan het zo gek niet bedenken. mensen worden monddood gemaakt. Ze hebben geen eten, en geen geld, en geen vrijheid.
nog een voorbeeld van onzinnigheid: Een koe slachten: 20 jaar cel!!

Wide-O
08-10-06, 17:48
Geplaatst door rikkie
het ergste dat je een mens aan kunt doen (erger dan armoede) is om iemands vrijheid af te pakken. Fidel Castro beperkt de vrijheid van alle Cubanen enorm. Hij is een dictator, een vreselijke man. Ik herhaal mijn eerdere woorden zonder schroom: Wat mij betreft valt ie zeer snel door neer!!

Vrijwel al mijn vrienden in Cuba hebben voor onzinnigheden in de gevangenis gezeten. Praten met een toerist, luisteren naar een verboden Amerikaanse zender, je kan het zo gek niet bedenken. mensen worden monddood gemaakt. Ze hebben geen eten, en geen geld, en geen vrijheid.
nog een voorbeeld van onzinnigheid: Een koe slachten: 20 jaar cel!!

Door neer vallen, gij allen wens ik het toe, reeds ! :ego:

Tomas
08-10-06, 17:49
Geplaatst door Wide-O
Door neer vallen, gij allen wens ik het toe, reeds ! :ego:

Een stadium voorbij doorliggen.

Wide-O
08-10-06, 17:53
Geplaatst door Tomas
Een stadium voorbij doorliggen.

"Lig door en huiver." Thomas: 8-10

Wide-O
08-10-06, 18:02
Geplaatst door Tomas
Een stadium voorbij doorliggen.

Je kreeg overigens een duim van Ghe. Ironie is echt niet meer wat het geweest is :hihi: