PDA

Bekijk Volledige Versie : Raket ontploft bij Kamp Holland



MaRiaH
08-10-06, 23:00
Raket ontploft bij Kamp Holland
ANP


DEN HAAG - Op korte afstand van Kamp Holland in Uruzgan zijn zondagavond twee raketten neergekomen, waarvan een tot ontploffing kwam. Niemand raakte gewond, aldus een woordvoerder van het ministerie van Defensie.

Het ging waarschijnlijk om twee 107-millimeter raketten, die om kwart voor elf plaatselijke tijd neerkwamen. De Nederlandse manschappen hebben een klein half uur in een bunker doorgebracht. Voor zover bekend hebben de raketten, die in de duisternis werden afgevuurd, geen schade aangericht.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article356924.ece/Raket_ontploft_bij_Kamp_Holland

gh.wille
09-10-06, 00:04
Geplaatst door klaaskop
Als ze bij daglicht waren afgevuurd geworden geworden, zou er dan wel schade zijn ontstaan ? :D

Ik had het vanavond al gehoord en gaf deze reactie .

Hoorde net op het nieuws dat het Nederlandse kamp is aangevallen met raketten. er schijnen gewonden te zijn.

Neem aan dat je niet die ( Staart) bedoelde .

gh.wille
09-10-06, 00:23
Geplaatst door klaaskop
Nee, bedoelde ik zeker niet.
Is er &*&*^ iets mis met de beveiliging. Ik doelde op de inaccuratesse tot nog toe ..
Ik hoop dat het meevalt. Straks even nog naar het nieuws kijken, ik heb het gemist. Vroeger was het het kijken waard , heel vroeger ;

Sorry klaaskop misverstand dit was het antwoord dat ik aan Tukker gaf
in een andere topic.
:)
:wink:

barfly
09-10-06, 03:08
Ik begrijp 't niet. Nederlanders schieten aldaar massa's talibani's overhoop en nog steeds geen Nederlandse gewonde? Die talibani's moeten eigenlijk wel hulpbehoevend zijn.

Bar
09-10-06, 10:34
Geplaatst door barfly
Ik begrijp 't niet. Nederlanders schieten aldaar massa's talibani's overhoop en nog steeds geen Nederlandse gewonde? Die talibani's moeten eigenlijk wel hulpbehoevend zijn.

Zij missen wat wij wel hebben: Hans Anders

tukkersterror
09-10-06, 13:22
Geplaatst door Bar
Zij missen wat wij wel hebben: Hans Anders

Zat eerst te denken van welke politieke partij deze ook al weer was:hihi:

gh.wille
09-10-06, 14:09
Geplaatst door Bar
Zij missen wat wij wel hebben: Hans Anders

Ja ga nog ff reclame maken ook !
Straks breng je ze nog op een idee .

:fplet: