PDA

Bekijk Volledige Versie : Onze broeder Osama G.Wilders el Tsunami



A. Haselhoef
09-10-06, 09:24
De journalist Knight Rider heeft het onderstaande interview gehad met dhr. O.B. Laden el Wolkenkrabber over hoe blij hij is met de Nederlandse (van oorsprong Limburgse) politicus Osama G.Wilders al Tsunami.

'' Ik ben blij, en alle andere moslims ook, met onze broeder Osama G.Wilders al Tsunami. Elke keer als hij vertelt hoe groot gevaar wij moslims zijn, verschijnt er een glimlach op mijn gezicht en zie ik hem als redder en steun van de Islam in het Westen.''

''Hij heeft mijn volledige steun en vertrouwen en ik hoop dat ook uit de diepste kraters van mijn Wolkenkrabber-hart dat veel mensen, heel véél op hem zullen gaan stemmen.''

''Want hoe meer mensen op hem gaan stemmen hoe meer ruzie en haat in de samenleving gaat ontstaan. Hoe meer mensen elke dag te horen krijgen dat de Islam, terrorisme, tasjesdieven en zwartrijders synoniem (hetzelfde) zijn voor elkaar, hoe meer angst zij krijgen voor Islam.''

''En men weet dat dit het doel is van onze vereniging al-KAIDA (Kaaskopen Angst Injagen Door Aanslagen). Hoe meer angst de kaaskoppen voor de schapenkoppenetende moslims, hoe beter voor onze vereniging.

Met andere woorden, zonder onze broeder Osama G.Wilders al Tsunami zou de moslim jeugd veel meer de disco's, Nederlandse musea en theaters gaan bezoeken omdat zij dachten dat ze deel uitmaakten van de Nederlandse samenleving.

''Nu onze broeder Osama G.Wilders al Tsunami keer op keer duidelijk maakt dat zolang men moslim blijft, men op hetzelfde niveau is als tasjesdieven en zwartrijders, dwingt hij moslims te kiezen tussen:

1 : Het eeuwige leven in het paradijs door als moslim te leven en te sterven óf 2 : Islam op te geven en als ex-tasjesdief en bijna Nederlander ( maar nog niet helemaal echt ) in Nederland een klein beetje bijna geaccepteerd te worden.

''Onze vereniging kan alleen maar overleven als mensen opgefokt worden. Door het gepraat van Osama G.Wilders al Tsunami gaan al onze moslim jongeren geloven dat zij mij en alle andere moslims moeten helpen op onze weg naar de eeuwigheid.''

'' Trouwens goed idee van Osama G.Wilders al Tsunami om moskeeën te verbieden. Hierdoor verschuift de Islam naar de huiskamer, waardoor wij meer mogelijkheden krijgen op jongeren en hen hierdoor kunnen sturen naar de enige rechte weg richting Wolkenkrabbers en Tsunamies. (Men weet toch dat in moskeeën alles officieel gebeurd en dat onze broeders de ronselaars sneller zijn te pakken in de moskee, dan gewoon in de huiskamer).''

The Knight Rider

http://www.telegraaf.nl/binnenland/51138331/Wilders:_Tsunami_van_islamisering_stoppen.html

~Panthera~
09-10-06, 09:28
Hijisleuk. :hihi:

David
09-10-06, 09:30
Tsunami Extra Licht Blond

Nieuw van L'Oreal Paris - omdat u het waard bent. :vreemd:

~Panthera~
09-10-06, 09:34
Geplaatst door David
Tsunami Extra Licht Blond

Nieuw van L'Oreal Paris - omdat u het waard bent. :vreemd:


:haha: