PDA

Bekijk Volledige Versie : De post is slordig!



tukkersterror
11-10-06, 09:26
De post gaat zeer slordig om met de post die zij moeten versturen.

Naar aanleiding van onze voorjaarsaktie hadden wij 115 kleuren catalogussen verstuurt naar onze vaste klanten.
Na een klacht van een klant die deze niet had gekregen, hebben wij deze klanten nagebelt waarna bleekt dat 18!!! van de 115 deze van de post niet hadden ontvangen!

Na de klacht bij de posterijen te hebben gedeponeerd, blijkt dat er niets aangedaan kan worden, omdat deze zijn terecht gekomen in de automatische verwerking en niet kan worden nagegaan waar zij zijn gebleven, dus zaak gesloten!!!

Ik snap in deze de post niet, omdat als in mijn bedrijf 18-19% zou verdwijnen bij mij alle alarmbellen zouden gaan rinkelen en ik het tot op de bodem zou uitzoeken.
Maar de post, nee laat maar, ze staan niet voor niets bovenaan als de slechtste service gevende bedrijf.

Dat ik dit schrijft, is meer om er achter te komen of meerdere bedrijven/particulieren met dit fenomeen te maken heeft en als waarschuwing om bij partijpost de bezorging eens na te trekken bij uw klant of familie.

TPG-Post heeft bij mij afgedaan!!!

Bofko
11-10-06, 09:32
Digitaliseer die catalogussen nou en stuur ze als attachment bij een email op.
Is veel goedkoper en alles komt aan.

tukkersterror
11-10-06, 10:39
Geplaatst door Bofko
Digitaliseer die catalogussen nou en stuur ze als attachment bij een email op.
Is veel goedkoper en alles komt aan.

Dat is leuk bedacht, maar het werkt bij ons niet, omdat het vaak in besturen moet worden overlegt en dan is het opsturen via TPG een optie, die wij nu laten vallen.
Misschien is stadspost een nieuwe optie voor ons?

Foxcave1
11-10-06, 20:00
Geplaatst door tukkersterror
Dat is leuk bedacht, maar het werkt bij ons niet, omdat het vaak in besturen moet worden overlegt en dan is het opsturen via TPG een optie, die wij nu laten vallen.
Misschien is stadspost een nieuwe optie voor ons?

Och, er is ook nog Sandd en je hebt Selektmail, maar mijn ervaring is toch nog steeds dat TPG het het beste doet.

Als je iets met Sandd of selektmail verstuurd hebben ze zelfs geen idee of het wel bij hen is aangekomen, laat staan of het bij de geadresseerde is aangekomen.

tukkersterror
11-10-06, 21:35
Geplaatst door Foxcave1
Och, er is ook nog Sandd en je hebt Selektmail, maar mijn ervaring is toch nog steeds dat TPG het het beste doet.

Als je iets met Sandd of selektmail verstuurd hebben ze zelfs geen idee of het wel bij hen is aangekomen, laat staan of het bij de geadresseerde is aangekomen.

Heb jij ooit gecheckt of de post van de TPG wel aankwam?

Ik vind 18 brieven kwijt toch wel heel veel voor tante post.

Good Kahuna
11-10-06, 21:42
Geplaatst door tukkersterror
Heb jij ooit gecheckt of de post van de TPG wel aankwam?

Ik vind 18 brieven kwijt toch wel heel veel voor tante post.

Waar was de tijd dat complete postzakken werden teruggevonden tussen de struiken van een of ander homo-park? Mijn afdeling stuurt bakkenvol met folders en pakketten elke dag, en regelmatig komen dingen niet aan, die toch echt het pand hebben verlaten. Niet om de homo's nou de zwarte piet toe te schuiven, maar ik heb ook zo mijn twijfels of alle TPG-medewerkers wel zo zorgvuldig zijn.

Beetje concurrentie kan echt geen kwaad daar.

Divine_70
11-10-06, 22:04
Kwestie van opletten welke postbode`s het komende na en voorjaar de leukste tuintjes hebben Tukkertje. :lachu:

Juliette
11-10-06, 22:24
18 op 115 gemist slechts. In opleidingen heet dit minstens 'hoogste onderscheiding.' :roker:

tukkersterror
11-10-06, 23:35
Geplaatst door Divine_70
Kwestie van opletten welke postbode`s het komende na en voorjaar de leukste tuintjes hebben Tukkertje. :lachu:

:vreemd: Misschien is dat een oplossing, maar dat word verstuurt met eigen vrachtwagen of bestelbus!!!