PDA

Bekijk Volledige Versie : Israel warned:Lebanon war could start again!!!



Sallahddin
11-10-06, 23:27
Nabih Barri,the speaker of the Lebanese parliament :
"...if Israel doesn't pull out ,we will drive them out..."....
After that an Israeli Minister warned that the "war in Lebanon may resume" some time ago ,now is the turn of Hizbollah to threaten Israel :
http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=28481
Bron: The Guardian unlimited!

tukkersterror
12-10-06, 10:04
Belachelijke uitdrukking van een regering die de hulp heeft van Unifil sinds 1978, omdat hun leger zelf de veiligheid van zijn land niet kan garanderen.
Een regering die enkele maanden geleden persoonlijk vroeg om meer troepen te sturen om hun grens te beschermen???

Persoonlijk heb ik zoiets laten we alle troepen terug roepen en een grote muur plaatsen om het Midden Oosten en het probleem lost zichzelf op in enkele maanden.

Sallahddin
12-10-06, 22:04
Geplaatst door tukkersterror
Belachelijke uitdrukking van een regering die de hulp heeft van Unifil sinds 1978, omdat hun leger zelf de veiligheid van zijn land niet kan garanderen.
Een regering die enkele maanden geleden persoonlijk vroeg om meer troepen te sturen om hun grens te beschermen???

Persoonlijk heb ik zoiets laten we alle troepen terug roepen en een grote muur plaatsen om het Midden Oosten en het probleem lost zichzelf op in enkele maanden.

Brilljant plan!!!...wat is de wereld zonder jou ,zeg!!!...goed dat je er bent om de wereld problemen op te lossen ,wat een opluchting!!!
Ik had dus gelijk toen ik jou tot candidaat noemde voor de Nobelprize voor...vrede!!!

mulan
12-10-06, 22:10
Geplaatst door tukkersterror
Persoonlijk heb ik zoiets laten we alle troepen terug roepen en een grote muur plaatsen om het Midden Oosten en het probleem lost zichzelf op in enkele maanden.

In wiens voordeel?

Sallahddin
12-10-06, 22:37
Geplaatst door mulan
In wiens voordeel?

Let maar niet op onze Tukker ,hij weet niet wat die uitkraamt zonder enig nadenken "as usual"!!!

P.S.: Een muur plaatsen ???...net als die voormalig muur van Berlijn zeker he ,Tukker!!!

ronald
12-10-06, 22:51
Geplaatst door Sallahddin
Let maar niet op onze Tukker ,hij weet niet wat die uitkraamt zonder enig nadenken "as usual"!!!

P.S.: Een muur plaatsen ???...net als die voormalig muur van Berlijn zeker he ,Tukker!!!

Die muur heeft in zoverre geholpen dat de Russen niet verder dan die zijn opgemarcheerd. Totdat zij in de gaten hadden dat de wapenwedloop aangegaan door dictators toch geen zin had, economisch een puinhoop was, cultureel hol en creatief dood.

Sallahddin
12-10-06, 23:22
Geplaatst door ronald
Die muur heeft in zoverre geholpen dat de Russen niet verder dan die zijn opgemarcheerd. Totdat zij in de gaten hadden dat de wapenwedloop aangegaan door dictators toch geen zin had, economisch een puinhoop was, cultureel hol en creatief dood.

Je haalt dingen door elkaar ,de Berlijnse muur werd inderdaad opgebouwd om de Russen-ompars een halte toe te roepen ,maar die situatie van toen is niet te vergelijken met die van het huidig Midden_Osten:hier gaat om bezette gebieden en een bezetter (Israel dus!) die "vrede" op zijn eigen termen wil opleggen aan de minder sterk tegenpartij (die niet als gelijken beschouwt!!!),volgens het motto:"Might is right!!!"!!!
Hizbollah liet zien dat je "vrede" kan proberen te verwenzijnllijken door militair sterk te zijn ,anders tel je niet eens !!!

P.S.:je ziet het maar ,wat hadden de onderhandelingen aan de palestijnen opgeleverd tot nu toe ???...de Golan Heights zijn nog na bijna 40 jr bezetting nog steeds in Israeli handen ...Israel wil bezette gebieden ANNEXEREN op lang termijn daaroom die groot aantaal nederzittingen en die worden steeds op sneler tempo verhoogd om "feiten op de grond " te realiseren !!!....
Als Hizbollah niet sterk genoeg was ,zou Israel nu tenminste op de Litani river zitten om waarschijnlijk al die gebied ten zuiden van die river op lang termijn te annexeren!!!:
Read ,for example,this article of Uri Avnery ,een atheist jew,former member of the Israeli military force ,writter & peace activist,part of :The other Israel:"voices of dissent & refusal":
Titel:Peace with Syria,Lunch in Damascus op:
http://www.counterpunch.com/avnery10052006.html

Try this too,about Hizbollah :Truth & fiction:
http://www.truthdig.com/report/item/200601003_hiz_ballah_party_of_god/

Nog veel meer heb ik voor je in petto!!!

tukkersterror
13-10-06, 00:53
Geplaatst door mulan
In wiens voordeel?

Er is geen voordeel te behalen althans niet in woorden.

Je sluit mensen op in hun eigen land, je ontneemt hen de vrijheid van reizen.

Of je moet het al een voordeel vinden dat de slachtoffers alleen vallen binnen deze muur?

tukkersterror
13-10-06, 01:05
Geplaatst door Sallahddin
Let maar niet op onze Tukker ,hij weet niet wat die uitkraamt zonder enig nadenken "as usual"!!!

P.S.: Een muur plaatsen ???...net als die voormalig muur van Berlijn zeker he ,Tukker!!!

Wat weet jij nou van deze muur tussen oost en west........

Wat weet jij van de familie's die gescheiden leefde aan beide zijden van deze "muur".
Wat weet jij van de mijnen velden die duizende kinderen die met hun ouder vluchte werden opgeblazen.
Wat weet jij van de hufters die vluchtende mensen kapot schoten.
Wat weet jij van de automatische geweren die afgingen als je het hek aan raakte.
Wat weet jij van check point charly en Alfa en bravo.
Wat weet jij van deze godverdomde koude oorlog tussen oost en west hufter!
In vergelijking hiermee leven de mensen in het Midden Oosten in een paradijs!!!

En laat de volgende keer jou kleinnerende toon achterwegen laag bij de grondse zandhaas.
Want meer ben jij niet in mijn ogen met het domme gezwam en aanhalen van propaganda site's op internet.

Ga verdomme naar school om je geschiedenis lessen te leren uit boeken en niet van deze vervloekte internet!

ronald
13-10-06, 01:10
Geplaatst door Sallahddin
Je haalt dingen door elkaar ,de Berlijnse muur werd inderdaad opgebouwd om de Russen-ompars een halte toe te roepen ,maar die situatie van toen is niet te vergelijken met die van het huidig Midden_Osten:hier gaat om bezette gebieden en een bezetter (Israel dus!) die "vrede" op zijn eigen termen wil opleggen aan de minder sterk tegenpartij (die niet als gelijken beschouwt!!!),volgens het motto:"Might is right!!!"!!!
Hizbollah liet zien dat je "vrede" kan proberen te verwenzijnllijken door militair sterk te zijn ,anders tel je niet eens !!!

P.S.:je ziet het maar ,wat hadden de onderhandelingen aan de palestijnen opgeleverd tot nu toe ???...de Golan Heights zijn nog na bijna 40 jr bezetting nog steeds in Israeli handen ...Israel wil bezette gebieden ANNEXEREN op lang termijn daaroom die groot aantaal nederzittingen en die worden steeds op sneler tempo verhoogd om "feiten op de grond " te realiseren !!!....
Als Hizbollah niet sterk genoeg was ,zou Israel nu tenminste op de Litani river zitten om waarschijnlijk al die gebied ten zuiden van die river op lang termijn te annexeren!!!:
Read ,for example,this article of Uri Avnery ,een atheist jew,former member of the Israeli military force ,writter & peace activist,part of :The other Israel:"voices of dissent & refusal":
Titel:Peace with Syria,Lunch in Damascus op:
http://www.counterpunch.com/avnery10052006.html

Try this too,about Hizbollah :Truth & fiction:
http://www.truthdig.com/report/item/200601003_hiz_ballah_party_of_god/

Nog veel meer heb ik voor je in petto!!!

Tukker praat over een muur rond het Midden Oosten en jij vindt dat geen goed plan en haalt de "mislukte Berlijnse muur " erbij. Mijn opmerking over de muur is over die Berlijnse. Dat kon je toch lezen? Verder niks dus haal je geen allerlei onzin in je hoofd over wat ik bedoeld zou hebben en om mij verder in je spel en onzin mee te trekken.

tukkersterror
13-10-06, 01:37
Geplaatst door ronald
Die muur heeft in zoverre geholpen dat de Russen niet verder dan die zijn opgemarcheerd. Totdat zij in de gaten hadden dat de wapenwedloop aangegaan door dictators toch geen zin had, economisch een puinhoop was, cultureel hol en creatief dood.

Volgens mij was de muur eerder bedoeld om de bevolking binnen hun grenzen te houden.

De opmars van de russen was om duitsland uit te schakelen en deze muur werd pas gebouwd in de jaren 60.

En inderdaad hebben zij en wij ingezien dat een wapen wedloop geen zin heeft.
Trouwens oorlogen en ruzie's ook niet!!! ;)

gh.wille
13-10-06, 01:37
Geplaatst door Sallahddin
Nabih Barri,the speaker of the Lebanese parliament :
"...if Israel doesn't pull out ,we will drive them out..."....
After that an Israeli Minister warned that the "war in Lebanon may resume" some time ago ,now is the turn of Hizbollah to treathen Israel :
http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=28481
Bron: The Guardian unlimited!

Het is altijd hetzelfde liedje je haalt je gegevens uit niet bepaald vriendelijke bronnen t.o.v Israel *
Mar heb je ooit al eens de moeite genomen om de ware geschiedenis te lezen (dat zou je nog doen ).
Hier en kijk dan ff bij MIDDEN -OOSTEN
http://www.onsverleden.net/


*)://www.islamicity

Dit soort een zijdig gerichte sit,s zijn er genoeg lijken wel roddelblaadjes in mijn ogen zelfde als de Joods gezinde site,s die weten van gekheid ook niet wat ze moeten doen om de boel om te verdraaien ten gunste van hun zelf .

gh.wille
13-10-06, 01:51
Geplaatst door Sallahddin
Brilljant plan!!!...wat is de wereld zonder jou ,zeg!!!...goed dat je er bent om de wereld problemen op te lossen ,wat een opluchting!!!
Ik had dus gelijk toen ik jou tot candidaat noemde voor de Nobelprize voor...vrede!!!

Misschien vind je deze oplossing iets brilljanter !

Het een en ander verklaard de houding van Israel ook wel een beetje

AL HOEF JE HET ER NIET MEE EENS TE ZIJN !

De derde leiding wordt gevormd door het gewapende 'verzet' van de radicale vleugel van HAMAS of van dissidenten van FATAH, zoals de Aqsa Brigade of de comités van het volksverzet. Zij worden bewogen door een sterke islamistische ideologie en vinden steeds meer bondgenoten onder de nationalistische krachten in de Arabische en islamitische wereld. Zij willen een nieuwe nationale beweging opbouwen op de ruïnes van de oude. Hun strategie is gebaseerd op het principe 'alleen maar verzet', waarmee Hizbullah in Zuid-Libanon zo succesvol is geweest. Deze bewegingen streven een doel op middenlange termijn na: niet de vrede, maar een gedwongen terugtrekking van Israel of een 'eenzijdige afscheiding' van nagenoeg alle Bezette Gebieden.

Ik bedoel maar het is maar net hoe je het bekijkt!

:)

gh.wille
13-10-06, 14:13
Geplaatst door gh.wille
Misschien vind je deze oplossing iets brilljanter !

Het een en ander verklaard de houding van Israel ook wel een beetje

AL HOEF JE HET ER NIET MEE EENS TE ZIJN !

De derde leiding wordt gevormd door het gewapende 'verzet' van de radicale vleugel van HAMAS of van dissidenten van FATAH, zoals de Aqsa Brigade of de comités van het volksverzet. Zij worden bewogen door een sterke islamistische ideologie en vinden steeds meer bondgenoten onder de nationalistische krachten in de Arabische en islamitische wereld. Zij willen een nieuwe nationale beweging opbouwen op de ruïnes van de oude. Hun strategie is gebaseerd op het principe 'alleen maar verzet', waarmee Hizbullah in Zuid-Libanon zo succesvol is geweest. Deze bewegingen streven een doel op middenlange termijn na: niet de vrede, maar een gedwongen terugtrekking van Israel of een 'eenzijdige afscheiding' van nagenoeg alle Bezette Gebieden.

Ik bedoel maar het is maar net hoe je het bekijkt!

:)

Helaas blijft een zinnige reactie uit , valt ook niet mee om tegen de feiten in te gaan .

:)

Sallahddin
13-10-06, 22:43
Geplaatst door tukkersterror
Wat weet jij nou van deze muur tussen oost en west........

Wat weet jij van de familie's die gescheiden leefde aan beide zijden van deze "muur".
Wat weet jij van de mijnen velden die duizende kinderen die met hun ouder vluchte werden opgeblazen.
Wat weet jij van de hufters die vluchtende mensen kapot schoten.
Wat weet jij van de automatische geweren die afgingen als je het hek aan raakte.
Wat weet jij van check point charly en Alfa en bravo.
Wat weet jij van deze godverdomde koude oorlog tussen oost en west hufter!
In vergelijking hiermee leven de mensen in het Midden Oosten in een paradijs!!!

En laat de volgende keer jou kleinnerende toon achterwegen laag bij de grondse zandhaas.
Want meer ben jij niet in mijn ogen met het domme gezwam en aanhalen van propaganda site's op internet.

Ga verdomme naar school om je geschiedenis lessen te leren uit boeken en niet van deze vervloekte internet!

Ik weet er genoeg van ,jongen !!!....en nogmaals ,ik haal mijn info niet alleen uit Internet ,ik heb veel meer bronnen!!!....wat is er mis met die sites (die zijn niet de enige die ik gebruik bovendien ,ik ben veelzijdig !!!)???
Ik heb je pijnlijk geraakt ,zie ik dat je je uitvlucht tot schelden neemt (houding van zwakkelingenen,toch???)!
Maar zoals ik al zei ;je bent geen reaktie waard eigenlijk,ik wilde je als een normaal mens behandelen ,maar dat verdien je absoluut niet ,zie ik ,dat bevestig je keer op keer !!!...Negeren is wel van toepassing op je ,geen ander optie mogelijk met je,je dwingt mensen om zo op je te reageren want je kan niks redelijk inhoudelijks op "scherm" zetten !!!
En...gevoel van humor heb je al ook niet ,...
........pffff...je kan doorgaan met blaffen ...af & toe zal ik je een "bone" toewerpen!!!

Sallahddin
14-10-06, 00:22
Geplaatst door ronald
Tukker praat over een muur rond het Midden Oosten en jij vindt dat geen goed plan en haalt de "mislukte Berlijnse muur " erbij. Mijn opmerking over de muur is over die Berlijnse. Dat kon je toch lezen? Verder niks dus haal je geen allerlei onzin in je hoofd over wat ik bedoeld zou hebben en om mij verder in je spel en onzin mee te trekken.


Kijk,ik heb net een heel lang aantwoord geschreven maar die werd niet geplaatst door een storing ,ik ga dus weer die ,min of meer herhalen :

Die achterlijk Tukker ,excusez-le mot ,pratte ,gek genoeg ,over een muur in het Midden-Oosten ,als "oplossing "(hoe gek het ook mag lijken en hoe absurd het ook mag zijn ,maar ,ja ,komend van hem,da' s niet eens verbazingwekkend "as usual" dus!!!),ik "prees" hem , ironish en sarcastish bedoeld ,voor zijn "brilljant plan",want het idee van een soortgelijk plan heeft natuurlijk Apartheids elementen in zich die niet menselijk of niet eens pragmatish zijn !!!...daaroom ,haalde ik de muur van Berlijn ,als eerste die op mij komte om zijn idee nog belachelijker te maken :je moet dus de context van het verhaal goed zien !!!

Toen je ook nog over die Berlijnse muur begon (en daar was ik bewust van de ellende ,de pijn ,de dood,...die daarmee wordt geassocieerd :ik ken "my History books" heel goed !!!),gaf ik mijn aantwoord daarop als bovenvermelde ,dus snap ik je reactie niet helemaal tenzij je je aangesproken voelde met iets dat je hierop las of iets dergelijks ,of misschien ben je van het soort waarop deze luidt:"...lezen kan ook pijn doen !!!",wat had je verloren als je die Artikelen ging lezen(wat ik zeer betwijfel!),of ben je niet eens "immuun" voor die "onzin" zoals jezelf die bestempelde:waar ben je bang voor dan...of ben je soms te kortzichtig ook nog om niet eens open te staan voor "dissidente" meningen en je verwacht van mij dat ik je vertel wat jezelf graag zelf wilt horen ,anders schiet het bij je in het verkeerd keelgat:wat heeft deze discussie dan voor zin ???

Ik haalde die Artikelen in het context van onze discussie ,betreffend het Israeli-Hezbollah conflict(het Artikel over Hizbollah werpt ook het licht over bepaalde aspecten van die conflict ,met name de Israeli leugens ,"the deliberete targetting of civilians by the Israeli Air Force...",de populariteit van Hizbollah in Lebanon en elders in de heel Arabishe en moslim werelden...) en verwees ik je dus er naar om je een "breed" kijk op de situatie te geven ,LUNCH IN DAMASCUS is geschreven door een Israeli nota bene (niet ik dus!) en haalde het Israeli -Syrish conflict daarbij als wederzijds repercussie en gevolg op de eerste zodat je de "whole picture " kan zien !!!

Die benedenvermelde sites zijn ,volgens mij ,dichter bij de "waarheid" dan geen ander (integer ,objectief ,geschreven door bekend columnisten !),en al zou ik het fout of mis hebben ,waar blijft die "vrijheid van meninsuiting " dan ???...

Muren lossen natuurlijk niks op ,je hoeft maar van het verleden te leren :Zuid-Afrika(al waren daar geen "palpabele" en fysieke muren ...),de Berlijnse muur dus ook....
Kijk verder dan je neus lang is ...en probeer de bedoelingen en de juiste percussies van datgene wat je "tegenstander" aan het licht van de dag wil zetten door te zien voordat je wat aantwoordt!!!

En...die zijn de "controversiele sites" dan :
www.counterpunch.com
www.antiwar.com
www.truthdig.com


P.S.: degenen die wel "opgesloten" door muren van alle kanten en wel door de omringende Arabishe buren van Israel ,dienen te worden zijn de Israeli's die geen verede willen!
Sluit dan maar die Zionistish(genie:lees geest !!!) ,Imperialistish en Racistish Israeli Ideologie waarop Israel zich baseert , "in the bottle" om er niet uit te komen ....over radicalisme en idiote ideeen gesproken!!!

tukkersterror
14-10-06, 00:28
Geplaatst door Sallahddin
Ik weet er genoeg van ,jongen !!!....en nogmaals ,ik haal mijn info niet alleen uit Internet ,ik heb veel meer bronnen!!!....wat is er mis met die sites (die zijn niet de enige die ik gebruik bovendien ,ik ben veelzijdig !!!)???
Ik heb je pijnlijk geraakt ,zie ik dat je je uitvlucht tot schelden neemt (houding van zwakkelingenen,toch???)!
Maar zoals ik al zei ;je bent geen reaktie waard eigenlijk,ik wilde je als een normaal mens behandelen ,maar dat verdien je absoluut niet ,zie ik ,dat bevestig je keer op keer !!!...Negeren is wel van toepassing op je ,geen ander optie mogelijk met je,je dwingt mensen om zo op je te reageren want je kan niks redelijk inhoudelijks op "scherm" zetten !!!
En...gevoel van humor heb je al ook niet ,...
........pffff...je kan doorgaan met blaffen ...af & toe zal ik je een "bone" toewerpen!!!

Je weet er genoeg van zeg jij................

Eens kijken of jij dan de vragen kunt beantwoorden die je niet op internet kunt vinden.

1. Hoe heet het huis waar de oost duitsers berichten stuurde naar hun familie in west duitsland.

2. Wie zaten er in het gebouw 50m aan de linkerkant als je punt Charly passeerde.

3. Hoe werden agenten terug gehaald uit oost duitsland.

4. Welke overgang is gesloten en wat was dit voor een overgang.

Nu eens kijken of jij deze antwoorden weet, ze moeten als kenner eenvoudig te beantwoorden zijn.



gevoel van humor heb je al ook niet

Als je twee jaar bij deze muur hebt gelopen, familie hebt wonen aan de andere zijde, iedere dag deze grens moet passeren, mensen met kinderen hebt zien sterven in de mijnen velden of werden kapot geschoten door de oost duitse grens polizie vergaat je de humor.
En ik zal dan ook nooit humor maken over het leed van mensen die in onderdrukking leven en moeten vrezen voor hun leven.

Sallahddin
14-10-06, 00:37
Geplaatst door gh.wille
Het is altijd hetzelfde liedje je haalt je gegevens uit niet bepaald vriendelijke bronnen t.o.v Israel *
Mar heb je ooit al eens de moeite genomen om de ware geschiedenis te lezen (dat zou je nog doen ).
Hier en kijk dan ff bij MIDDEN -OOSTEN
http://www.onsverleden.net/


*)://www.islamicity

Dit soort een zijdig gerichte sit,s zijn er genoeg lijken wel roddelblaadjes in mijn ogen zelfde als de Joods gezinde site,s die weten van gekheid ook niet wat ze moeten doen om de boel om te verdraaien ten gunste van hun zelf .



Mijn bron was :The Guardian ,niet Islamicity,ok(link via Islamicity TOEVALLIG)???
Ik haal mijn gegevens uit deze sites ,ONDER ANDER ('en nogmaals Intenet is niet mijn enig bron:studies,research,boeken...!!!):
www.counterpunch.com
www.antiwar.com
www.truthdig.com
Omdat die :
integer en objectief zijn
Columns worden vooraal Geschreven door zeer bekend en integer mensen (met lang en veel ervaring op het veld nota bene !) als :Robert Fisk,Chris Hedges...de lijst is nog lang !!!


Ga eerst die bovengenoemde sites checken ,dan pas kan je een oordeel vellen ,Mr.The Judge,ok???

Sallahddin
14-10-06, 01:01
Geplaatst door gh.wille
Misschien vind je deze oplossing iets brilljanter !

Het een en ander verklaard de houding van Israel ook wel een beetje

AL HOEF JE HET ER NIET MEE EENS TE ZIJN !

De derde leiding wordt gevormd door het gewapende 'verzet' van de radicale vleugel van HAMAS of van dissidenten van FATAH, zoals de Aqsa Brigade of de comités van het volksverzet. Zij worden bewogen door een sterke islamistische ideologie en vinden steeds meer bondgenoten onder de nationalistische krachten in de Arabische en islamitische wereld. Zij willen een nieuwe nationale beweging opbouwen op de ruïnes van de oude. Hun strategie is gebaseerd op het principe 'alleen maar verzet', waarmee Hizbullah in Zuid-Libanon zo succesvol is geweest. Deze bewegingen streven een doel op middenlange termijn na: niet de vrede, maar een gedwongen terugtrekking van Israel of een 'eenzijdige afscheiding' van nagenoeg alle Bezette Gebieden.

Ik bedoel maar het is maar net hoe je het bekijkt!

:)
Je verdraait de zaken of je snapt het niet goed, die "verzet religie of Ideologie" :
Hizbollah & Hamas ,na een heel lang ervaring van onderhandelingen met Israel en plus die van hun voorgangers (het resultaat spreekt voor zich :onderhandelingen hadden niks of bijna niks opgeleverd :of liever gezegd Israel wil teruggeven wat die zelf wil ,volgens het motto:"Might is right",dus een Israeli opgelegd versie van "vrede" of niks !!!...),dus na al die ervaringen en daden van Israel in de praktijk en op de grond ,zagen beiden bovengenoemde bewegingen GEEN ANDER ALTERNATIEF dan VERZET !!!!
Verzet wordt dan de enige optie TENZIJ Israel van KOERS VERANDERT ,wat niet zonder "militair macht" gapaard gaat :Vrede zoeken op sterke voeten dus want Israel neemt al vanaf het begin van het Israelish-Arabish conflict '(en al lang eerde eigenlijk:eerder dan 1948 :datum van het ontstaan van die "artificial terrorist state" dus !),dus Israel neemt haar minder sterk "vijanden" niet als gelijken ,alleen echt verzet kan Israel van gedachten laten veranderen ,misschien ook niet ,da's de tragedie van het midden-oosten ,en de arrogant,aggressieve en imperialistish houding van Israel zijn geen tekenen van een "beter toekomst" voor die regio ,maar wel voor een donkere,helaas !!!!

gh.wille
14-10-06, 01:19
Geplaatst door Sallahddin
Je verdraait de zaken of je snapt het niet goed, die "verzet religie of Ideologie" :
Hizbollah & Hamas ,na een heel lang ervaring van onderhandelingen met Israel en plus die van hun voorgangers (het resultaat spreekt voor zich :onderhandelingen hadden niks of bijna niks opgeleverd :of liever gezegd Israel wil teruggeven wat die zelf wil ,volgens het motto:"Might is right",dus een Israeli opgelegd versie van "vrede" of niks !!!...),dus na al die ervaringen en daden van Israel in de praktijk en op de grond ,zagen beiden bovengenoemde bewegingen GEEN ANDER ALTERNATIEF dan VERZET !!!!
Verzet wordt dan de enige optie TENZIJ Israel van KOERS VERANDERT ,wat niet zonder "militair macht" gapaard gaat :Vrede zoeken op sterke voeten dus want Israel neemt al vanaf het begin van het Israelish-Arabish conflict '(en al lang eerde eigenlijk:eerder dan 1948 :datum van het ontstaan van die "artificial terrorist state" dus !),dus Israel neemt haar minder sterk "vijanden" niet als gelijken ,alleen echt verzet kan Israel van gedachten laten veranderen ,misschien ook niet ,da's de tragedie van het midden-oosten ,en de arrogant,aggressieve en imperialistish houding van Israel zijn geen tekenen van een "beter toekomst" voor die regio ,maar wel voor een donkere,helaas !!!!

Nou als er een is die de zaken verdraaid ben jij het wel !
Ik ga uit van de geschiedenis zoals die wordt weergegeven en niet van de EENZIJDIG gerichte site,s die elkaar afkraken zowel van ISRAELISCHE en hun (sympathisanten)als van de PALESTIJNSE kant en hun ( sympathisanten ).

En dat maakt het nou precies het verschil !

Wie schenden elke keer weer de gesloten overeenkomsten ?

Wie plegen zelfmoord aan slagen ? wie willen geen vredesverdag ?

Wie en wat was de uiteindelijke oorzaak van de recente oorlog???

Enz enz enz .

Als buitenstaander geef ik mijn mening en die ondersteun ik met bewijzen , en geef net zo goed mijn afkeuring over de Israeli,s weer en nog een voordeel ik wordt niet gedreven door Blinde haat !

Sallahddin
14-10-06, 22:30
Geplaatst door gh.wille
Nou als er een is die de zaken verdraaid ben jij het wel !
Ik ga uit van de geschiedenis zoals die wordt weergegeven en niet van de EENZIJDIG gerichte site,s die elkaar afkraken zowel van ISRAELISCHE en hun (sympathisanten)als van de PALESTIJNSE kant en hun ( sympathisanten ).

En dat maakt het nou precies het verschil !

Wie schenden elke keer weer de gesloten overeenkomsten ?

Wie plegen zelfmoord aan slagen ? wie willen geen vredesverdag ?

Wie en wat was de uiteindelijke oorzaak van de recente oorlog???

Enz enz enz .

Als buitenstaander geef ik mijn mening en die ondersteun ik met bewijzen , en geef net zo goed mijn afkeuring over de Israeli,s weer en nog een voordeel ik wordt niet gedreven door Blinde haat !


Heb je wel die bovengenoemde sites gecheckt ?...denk ik niet hoor,anders zou je anders reageren:
Robert Fisk( www.robert-fisk.com ) bijv. die heeft soms columns op www.counterpunch.com: probeer deze te lezen: THE AGE OF TERROR Artikel van hem dus op counterpunch & about his 30 years of experience as a war correspondent in the middle-east :
http://www.counterpunch.com/fisk10092006.html

en elders ,diens columns worden soms ook geplaatst op : www.antiwar.com ...kan je beweren dat die dus pro-Palestijnen of pro-Israeli's is ???

Neem bijv.ook deze bekend columnist :Chris Hedges ,lees even diens '"biografie"( indrukwekkend!) als oorlogscorrespondent (more than 2 decades!):
http://www.truthdig.com/about/staff/70

En...wat denk je van deze Israeli :Uri Avnery (die regelmatig columns heeft op counterpunch.com) ,een Atheist Israeli ,ex_militair,schrijver ,en deel uit makend van de equivalent van :ander joods geluid;The other Israel:"voices of dissent & refusal"???...die kan toch niet pro-palestijnen zijn !!!

"...zelfmoord acties...???" :het is David vs Goliath :die kunnen dus niet anders !!!...of denk je dat ze "strijd" gaan voeren a la Ghandi soms(oftewel "passief verzet")???

"....wie schendt de overeenkomsten ..."...zeker Israel !!!

Deze vragen kan ik niet gedetailleerd beaantwoorden(te veel tijd in beslag ...) ,ga zelf op zoek naar die aantwoorden in plaats van die op mainstream media te lezen,doe's wat moeite!!!

Ik ben veelzijdig en zoek ook altijd naar alle uiteenlopende meningen en wijs nooit al bij voorbaat andere meningen af behalve als die uit propaganda- achtig bronnen komen!!!...+++:andere bronnen :boeken ,studies,research...


P.S.:ik ben niet gedreven door haat (al speelt haat een rol in mijn onbewustzijn ,normaal gegeven dus,ik kan niet neutraal zijn,voor begrijpelijke redenen !),maar ik probeer altijd objectief & kritish te zijn ,zo veel mogelijk ,in mijn relatie tot wat ik lees of zie!!!

tukkersterror
14-10-06, 22:58
Geplaatst door Sallahddin
"....wie schendt de overeenkomsten ..."...zeker Israel !!!

Ik zou jou geen land kunnen noemen die ze niet schend en Israel schend ze ook dat zal niemand ontkennen.



Deze vragen kan ik niet gedetailleerd beaantwoorden(te veel tijd in beslag ...) ,ga zelf op zoek naar die aantwoorden in plaats van die op mainstream media te lezen,doe's wat moeite!!!

Ik denk dat GH. Wille als officier in de zeevaart, zijn antwoorden net als ik onze informatie krijgen rechtstreeks van de overheid die ons werk up to date dient te houden.



Ik ben veelzijdig en zoek ook altijd naar alle uiteenlopende meningen en wijs nooit al bij voorbaat andere meningen af behalve als die uit propaganda- achtig bronnen komen!!!...+++:andere bronnen :boeken ,studies,research...
Is een goede zaak, alleen check deze informatie ook na op werkelijkheid, want ook officiele site's en boeken geven de werkelijkheid nog wel eens verdraait weer.


P.S.:ik ben niet gedreven door haat (al speelt haat een rol in mijn onbewustzijn ,normaal gegeven dus,ik kan niet neutraal zijn,voor begrijpelijke redenen !),maar ik probeer altijd objectief & kritish te zijn ,zo veel mogelijk ,in mijn relatie tot wat ik lees of zie!!!

Dit is een goede eigenschap, want door haat raakt je verblindt waardoor je de realiteit uit het oog kunt verliezen.

Al Sawt
14-10-06, 23:33
Geplaatst door tukkersterror

Persoonlijk heb ik zoiets laten we alle troepen terug roepen en een grote muur plaatsen om het Midden Oosten en het probleem lost zichzelf op in enkele maanden. Als Israel ook binnen dat muur valt, dan ben ik met je eens.

Al Sawt
14-10-06, 23:35
Geplaatst door ronald
Die muur heeft in zoverre geholpen dat de Russen niet verder dan die zijn opgemarcheerd. En ik maar denken dat het de Russen zelf waren die de muur hadden gebouwd.

Ik begin te twijfelen aan mijn historisch besef.

tukkersterror
14-10-06, 23:35
Geplaatst door Al Sawt
Als Israel ook binnen dat muur valt, dan ben ik met je eens.

Ja!

tukkersterror
14-10-06, 23:37
Geplaatst door Al Sawt
En ik maar denken dat het de Russen zelf waren die de muur hadden gebouwd.

Ik begin te twijfelen aan mijn historisch besef.

Daar hadden de russen slaven voor, de oost duitsers.

Al Sawt
14-10-06, 23:40
Geplaatst door gh.wille
Nou als er een is die de zaken verdraaid ben jij het wel !
Ik ga uit van de geschiedenis zoals die wordt weergegeven en niet van de EENZIJDIG gerichte site,s die elkaar afkraken zowel van ISRAELISCHE en hun (sympathisanten)als van de PALESTIJNSE kant en hun ( sympathisanten ).
Dan ben je met mij eens, dat Israel als bezetter de agressor is in het conflict?


En dat maakt het nou precies het verschil !Verschil in uitkramen van onzin, ja.

allard
15-10-06, 00:29
Geplaatst door Al Sawt
Als Israel ook binnen dat muur valt, dan ben ik met je eens. volgens wel ingelichte kringen is het slechts een "hek"

Al Sawt
15-10-06, 00:32
Geplaatst door allard
volgens wel ingelichte kringen is het slechts een "hek" Ik stel voor om eerst het hele topic te lezen en dan een reactie te geven.

Wat betreft jouw hek. Het is wel een hek met massief betonnen muur.

allard
15-10-06, 00:56
Geplaatst door Al Sawt
Ik stel voor om eerst het hele topic te lezen en dan een reactie te geven.

Wat betreft jouw hek. Het is wel een hek met massief betonnen muur. "myn hek" ? :D lees wel eens wat verder dan Maroc.vreemd, ben een boertje uit de polder, en opeens is een muur /hek op 3500 km "myn muur"

allard
15-10-06, 01:03
Proficiat Sawt je bent moderator zie ik :jumping: :duim: :duim:

gh.wille
15-10-06, 01:57
Geplaatst door Sallahddin
Mijn bron was :The Guardian ,niet Islamicity,ok(link via Islamicity TOEVALLIG)???
Ik haal mijn gegevens uit deze sites ,ONDER ANDER ('en nogmaals Intenet is niet mijn enig bron:studies,research,boeken...!!!):
www.counterpunch.com
www.antiwar.com
www.truthdig.com
Omdat die :
integer en objectief zijn
Columns worden vooraal Geschreven door zeer bekend en integer mensen (met lang en veel ervaring op het veld nota bene !) als :Robert Fisk,Chris Hedges...de lijst is nog lang !!!


Ga eerst die bovengenoemde sites checken ,dan pas kan je een oordeel vellen ,Mr.The Judge,ok???

Op de eerste plaats ben ik geen rechter ik ga uit van de feiten ( de geschiedenis ) zoals deze en als er wat aan mankeerd wil ik het graag vernemen !
www.onsverleden.net/middenoosten/openingmidoost.htm -

Aan incidenten en voorvallen hou ik me niet op .
Gewoon de feiten op een rijtje .

Te beginnen met de inval van het Osmaanse (Islam ) WAT HADDEN DIE TE ZOEKEN ??? ENZ ENZ

tukkersterror
15-10-06, 11:31
Geplaatst door gh.wille
Misschien vind je deze oplossing iets brilljanter !

Het een en ander verklaard de houding van Israel ook wel een beetje

AL HOEF JE HET ER NIET MEE EENS TE ZIJN !

De derde leiding wordt gevormd door het gewapende 'verzet' van de radicale vleugel van HAMAS of van dissidenten van FATAH, zoals de Aqsa Brigade of de comités van het volksverzet. Zij worden bewogen door een sterke islamistische ideologie en vinden steeds meer bondgenoten onder de nationalistische krachten in de Arabische en islamitische wereld. Zij willen een nieuwe nationale beweging opbouwen op de ruïnes van de oude. Hun strategie is gebaseerd op het principe 'alleen maar verzet', waarmee Hizbullah in Zuid-Libanon zo succesvol is geweest. Deze bewegingen streven een doel op middenlange termijn na: niet de vrede, maar een gedwongen terugtrekking van Israel of een 'eenzijdige afscheiding' van nagenoeg alle Bezette Gebieden.

Ik bedoel maar het is maar net hoe je het bekijkt!

:)


Jij geeft Iemand een strafpunt omdat hij een stukje citeerd en niet de bron vermeld.

Wat aan lafe en zwake houding.

Ps hier is de bron van hem:

http://www.xs4all.nl/~npk/Soemoed/artikelen/impasse.315.htm

gh.wille
15-10-06, 13:38
Geplaatst door tukkersterror
Jij geeft Iemand een strafpunt omdat hij een stukje citeerd en niet de bron vermeld.

Wat aan lafe en zwake houding.

Ps hier is de bron van hem:

http://www.xs4all.nl/~npk/Soemoed/artikelen/impasse.315.htm


Dat zijn we wel gewend !
Deze man kan absoluut niet tegen DE WAARHEDEN !
Trouwens dit stukje ""ergernis "' heeft hij al eerder om z,n oren gekregen tegen dergelijke argumenten*) zijn dit soort mensen niet bestand!
Hun machteloos gespartel met allerlei niets zeggende tegen argumenten die een zijdig gericht zijn doen mij sterk denken in wat ik de GOEBBELS methode noem!
Hij gaat voor mijn strafpunt of geen strafpunt gewoon door het kluisgat heen , de LOZER !!
* ) Deze argumenten zij gewoon zoals de geschiedenis weer geeft en niet van Sympathisanten met hun eenzijdig gerichte ""voorlichting"" !
Dag AL-SAWT diep zielig figuur !


:zwaai: :zwaai: :zwaai:

gh.wille
15-10-06, 14:25
Geplaatst door tukkersterror
Ik zou jou geen land kunnen noemen die ze niet schend en Israel schend ze ook dat zal niemand ontkennen.




Ik denk dat GH. Wille als officier in de zeevaart, zijn antwoorden net als ik onze informatie krijgen rechtstreeks van de overheid die ons werk up to date dient te houden.



Is een goede zaak, alleen check deze informatie ook na op werkelijkheid, want ook officiele site's en boeken geven de werkelijkheid nog wel eens verdraait weer.



Dit is een goede eigenschap, want door haat raakt je verblindt waardoor je de realiteit uit het oog kunt verliezen.

Om misverstanden te voorkomen citeer ik jou :

Ik denk dat GH. Wille als officier in de zeevaart, zijn antwoorden net als ik onze informatie krijgen rechtstreeks van de overheid die ons werk up to date dient te houden.

Het zou gekunt hebben ,maar ik was Koopvaardij officier en in (mijn tijd ) werd je dan automatisch Reserve Off bij de Marine , je was buitengewoon dienstplichtige en je opleiding bestond als regel uit een beperkte periode waar in je geleerd werd in oorlogs tijd in het convooy varen ( dit in N.A.T.O verband )en kennis van het afweergeschut .
Van overheidswege heb ik nog nooit persoonlijke informatie gehad wel via de Scheepvaart Mij en dan niks anders dan eventuele geveegde mijnen routes veranderingen enz en andere Maritime zaken .

:wink:

tukkersterror
15-10-06, 15:26
Geplaatst door gh.wille
Om misverstanden te voorkomen citeer ik jou :

Ik denk dat GH. Wille als officier in de zeevaart, zijn antwoorden net als ik onze informatie krijgen rechtstreeks van de overheid die ons werk up to date dient te houden.

Het zou gekunt hebben ,maar ik was Koopvaardij officier en in (mijn tijd ) werd je dan automatisch Reserve Off bij de Marine , je was buitengewoon dienstplichtige en je opleiding bestond als regel uit een beperkte periode waar in je geleerd werd in oorlogs tijd in het convooy varen ( dit in N.A.T.O verband )en kennis van het afweergeschut .
Van overheidswege heb ik nog nooit persoonlijke informatie gehad wel via de Scheepvaart Mij en dan niks anders dan eventuele geveegde mijnen routes veranderingen enz en andere Maritime zaken .

:wink:

Je schip had geen speciaal oorlogs bestemming voor het geval er een oorlog uitbracht begrijp ik uit jou stukje.
De Impala (een bunkerschip) deze schipper kom ik nog wel eens tegen op curses.

Jammer ik word nog wel steeds op de hoogte gehouden en krijg iedere maand nog netjes van de overheid een lijst met informatie en ieder jaar enkele dagen op curses.
Eigelijk best wel gezellig tussen de broekjes van 20-23 jaar.
Zeker zoals laatst toen een luit mij de les even dacht te lezen en later met zijn rapport te horen kreeg dat hij zijn kont ermee af kon vegen.

gh.wille
15-10-06, 16:21
Geplaatst door tukkersterror
Je schip had geen speciaal oorlogs bestemming voor het geval er een oorlog uitbracht begrijp ik uit jou stukje.
De Impala (een bunkerschip) deze schipper kom ik nog wel eens tegen op curses.

Jammer ik word nog wel steeds op de hoogte gehouden en krijg iedere maand nog netjes van de overheid een lijst met informatie en ieder jaar enkele dagen op curses.
Eigelijk best wel gezellig tussen de broekjes van 20-23 jaar.
Zeker zoals laatst toen een luit mij de les even dacht te lezen en later met zijn rapport te horen kreeg dat hij zijn kont ermee af kon vegen.

Het verschil tussen jou functie en die van mij is ,dat ik geen beroepsmillitair was zelfs niet in een evt oorlogssituatie .
Zelfs dan je resulteerde onder de Marine . wist je trouwens dat zo,n regeling ook geld voor vervoer en mn de vrachtauto,s die evt gevorderd konden worden al dan niet met chauffeur?

tukkersterror
15-10-06, 16:46
Geplaatst door gh.wille
Het verschil tussen jou functie en die van mij is ,dat ik geen beroepsmillitair was zelfs niet in een evt oorlogssituatie .
Zelfs dan je resulteerde onder de Marine . wist je trouwens dat zo,n regeling ook geld voor vervoer en mn de vrachtauto,s die evt gevorderd konden worden al dan niet met chauffeur?

Ja dat is mij maar al te goed bekend, dat heeft mij 2 dagen zwaar gekost, omdat ik met de oefening kleine oorlog (6dagen) een bus kaapte en ons naar de kazerne liet brengen en 5 dagen met mijn peleton zat onder gedoken in de bar.
De bus was goed maar de 5 dagen slempen werd ons niet in dank afgenomen:hihi:

gh.wille
15-10-06, 20:16
Geplaatst door tukkersterror
Ja dat is mij maar al te goed bekend, dat heeft mij 2 dagen zwaar gekost, omdat ik met de oefening kleine oorlog (6dagen) een bus kaapte en ons naar de kazerne liet brengen en 5 dagen met mijn peleton zat onder gedoken in de bar.
De bus was goed maar de 5 dagen slempen werd ons niet in dank afgenomen:hihi:


Grappig verhaal ,maar ik bedoelde dat Nederlandse vrachtwagens in oorlogssituatie,s evt gevorderd kunnen worden net zo als Nederlandse schepen .
:)

tukkersterror
15-10-06, 20:42
Geplaatst door gh.wille
Grappig verhaal ,maar ik bedoelde dat Nederlandse vrachtwagens in oorlogssituatie,s evt gevorderd kunnen worden net zo als Nederlandse schepen .
:)

Weet ik in oorlogtijd is alles invorderbaar, van auto's, boten, huizen.

Maar nu de krijgswetten hier vervallen zijn weet ik niet of dit nog steeds rieel is.

Tja alles voor God, Vrijheid, Koningin en Vaderland.

gh.wille
15-10-06, 21:07
Geplaatst door tukkersterror
Weet ik in oorlogtijd is alles invorderbaar, van auto's, boten, huizen.

Maar nu de krijgswetten hier vervallen zijn weet ik niet of dit nog steeds rieel is.

Tja alles voor God, Vrijheid, Koningin en Vaderland.

O ja nu we toch bezig zijn heb jij enig idee waarom ik een strafpunt heb gehad ?
Het "gewraakte" citaat kan het niet zijn want dat heb ik al eerder gebruikt !

Het was ff zoeken maar gevonden hier is het :
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=203061&perpage=15&display=show&pagenumber=3

Wat een gillerd !
:handbang:

tukkersterror
15-10-06, 22:58
Geplaatst door gh.wille
O ja nu we toch bezig zijn heb jij enig idee waarom ik een strafpunt heb gehad ?
Het "gewraakte" citaat kan het niet zijn want dat heb ik al eerder gebruikt !

Het was ff zoeken maar gevonden hier is het :
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=203061&perpage=15&display=show&pagenumber=3

Wat een gillerd !
:handbang:

Dat was jou eerste strafpunt, maar maak je niet druk de tweede kreeg je voor het zelfde feit.

En ik heb hem alweer de bron gegeven.

Als hij niet zo lui was of de geschiedenis kende had jij geen strafpunten gekregen.

Maar doe maar ff rustig aan voor je het weet krijg je een ban.

Maar ik raad je aan om ff een mailtje te sturen naar het bestuur van maroc.nl, want een strafpunt voor dit vind ik wel heel min en riek naar belangen verstrengeling.

gh.wille
15-10-06, 23:30
Geplaatst door tukkersterror
Dat was jou eerste strafpunt, maar maak je niet druk de tweede kreeg je voor het zelfde feit.

En ik heb hem alweer de bron gegeven.

Als hij niet zo lui was of de geschiedenis kende had jij geen strafpunten gekregen.

Maar doe maar ff rustig aan voor je het weet krijg je een ban.

Maar ik raad je aan om ff een mailtje te sturen naar het bestuur van maroc.nl, want een strafpunt voor dit vind ik wel heel min en riek naar belangen verstrengeling.


Ik heb indd een mail gestuurd omdat ik nu nog steeds geen idee heb waarvoor ik dat strafpunt heb gekregen.
Niks meer en niks minder .
Verder zoals ik al eerder vermeld heb is de betreffende MODERATOR geen partij voor mij als het op bepaalde onderwerpen aan komt ,vind het dan alleen nog komisch hoe er dan op allerlei manieren aan mijn vakmansschap getoornt wordt .

( ze * hebben met z,n allen in een deuk gelegen bij het dispuut over de IRAANSE (havens ) die geschikt zouden zijn voor onderzeers)

*) Toen ik het verhaal vertelde
http://www.vriendenvandepollux.nl/


:D

tukkersterror
15-10-06, 23:38
Geplaatst door gh.wille
Ik heb indd een mail gestuurd omdat ik nu nog steeds geen idee heb waarvoor ik dat strafpunt heb gekregen.
Niks meer en niks minder .
Verder zoals ik al eerder vermeld heb is de betreffende MODERATOR geen partij voor mij als het op bepaalde onderwerpen aan komt ,vind het dan alleen nog komisch hoe er dan op allerlei manieren aan mijn vakmansschap getoornt wordt .

( ze * hebben met z,n allen in een deuk gelegen bij het dispuut over de IRAANSE (havens ) die geschikt zouden zijn voor onderzeers)

*) Toen ik het verhaal vertelde
http://www.vriendenvandepollux.nl/


:D

Je vergis je, want in Iran hebben ze hele platte onderzeeers.

Maar ik begrijp wat je bedoeld en het is jammer dat hier zo vaak vakkennis in twijfel word getrokken, terwijl ze juist profeit kunnen hebben om de achtergronden en de waarheden te kunnen bevatten.

Maar ik doe er geen moeite meer voor, zij die het beter weten schreeuwen toch het hard's en ik voel voor mij geen opvoedende taak meer weggelegd.
Ik begin maroc.nl een beetje zat te worden.

gh.wille
16-10-06, 14:08
Geplaatst door tukkersterror
Je vergis je, want in Iran hebben ze hele platte onderzeeers.

Maar ik begrijp wat je bedoeld en het is jammer dat hier zo vaak vakkennis in twijfel word getrokken, terwijl ze juist profeit kunnen hebben om de achtergronden en de waarheden te kunnen bevatten.

Maar ik doe er geen moeite meer voor, zij die het beter weten schreeuwen toch het hard's en ik voel voor mij geen opvoedende taak meer weggelegd.
Ik begin maroc.nl een beetje zat te worden.

Ik ben niet op de hoogte van de Iraans Marine , wel met de evt mogelijkheden van de wateren en havens in hun nabijheid.
Ik herhaal wat ik al eerder heb gezegd , zelf open ik zelden of nooit een Topic, en neem geen deel aan topic,s als ik er geen verstand van heb.
Geef hooguit mijn persoonlijke mening en probeer als het ff kan neutraal te blijven.
Vind Maroc.nl nog steeds een goede site en op enkele fanaten na die deze site gebruiken om alles wat ook maar iets ten nadele van het (Westen ) is tot in den treure uitbuiten .
Daar bij vergetend de balk uit eigen ogen te halen voor je de splinter bij iemand anders ziet .

:wink:

gh.wille
17-10-06, 00:18
-[Wegens het openbaar maken van een intern conversatie op prikbord. Al Sawt]-

Al Sawt
17-10-06, 00:26
Geplaatst door allard
Proficiat Sawt je bent moderator zie ik :jumping: :duim: :duim: Ben blij dat je weer terug bent.

Ik hoop alleen dat het niet kortstondig zal zijn.

tukkersterror
17-10-06, 09:01
Geplaatst door gh.wille
-[Wegens het openbaar maken van een intern conversatie op prikbord. Al Sawt]-

En wederom word een autochtoon een klein beetje racistisch gemaakt.

Klasse!!!

Ga zo door Al Sawt, want een moderator/beheerder ben jij niet.
Want die zo alles in goeie banen lijden als een echt leider en niet als dictator links en rechts met strafpunten gaan gooien.

Een advies aan jou.

Laat je niet verleiden om met ons een discussie aan te gaan als mens om ons later als moderator af te slachten.
Dit is censuur en strafbaar bij de Nederlandse wet.

sjaakie
17-10-06, 20:05
Nou niet overdrijven mannen
Je mag hier alles zeggen wat je wilt
als het maar in het juiste straatje is

want anders http://www.smileys.nl/images/big/03.gif

tukkersterror
17-10-06, 20:59
Geplaatst door sjaakie
Nou niet overdrijven mannen
Je mag hier alles zeggen wat je wilt
als het maar in het juiste straatje is

want anders http://www.smileys.nl/images/big/03.gif

Ok kpl.

Maar zo voelt het wel, of je wordt aangereden door een YPR.