PDA

Bekijk Volledige Versie : Serieuze broeder's!

Spontane-Dame21
13-10-06, 13:21
Salaam Alaikoum "broeders"

Waarom ik deze topic open is om wie weet een leuke, respect volle, eerlijk, serieuze, lieve marokkaanse broeder te leren kennen om mijn toekomst mee te delen.

Mocht er broerder(s) zich aangesproken voelen pm me dan.!:nijn:

Radsman
15-10-06, 20:18
salam

alpcino
22-10-06, 20:21
salaam 3alaikom

ik wil wel de kans wagen om jou te leren kennen en wie weet :knipoog:

groetjes

nordine32
18-05-07, 01:29
hallo
ik heb je profiel bekeken en wil je graag leren kennen
reageer [email protected]
groeten nordine

Spontane-Dame21
04-06-15, 16:36
Soubna Allah mijn topic bestaat nog steeds na zoveel jaren. Hihi

Man1
07-06-15, 22:39
ondertussen wel je prins ontmoet?

bentaib nador
10-07-15, 19:13
Salaam aileikom

Ik ben 38 jaar, kom uit utrecht enge tijd gescheiden geen kids, inmiddels al weer jaren geleden. Wat gaat de tijd toch snel en hiermee onze levens en we hebben steeds minder tijd om onszelf voor te bereiden om voor Allah te staan.

Ik wil graag een gezin, waar ik al mijn liefde en tijd in kan steken, samen met mijn vrouw elke dag kan streven om een betere dienaar van Allah te zijn.

Momenteel werk ik als energie-adviseur bij een nieuw energiebedrijf, voornamelijk ben ik nu druk bezig om de consultancy tak van het bedrijf op te zetten. Het doel is om straks advies te geven aan consumenten en zakelijke afnemers omtrent hun energiegedrag, denk aan adviezen voor reductie van energiekosten, optimalisatie in het productieproces van warmteverlies etc....

Ik heb ook een eigen stichting, in het welzijn werk

Lijkt het je leuk om elkaar verder te leren kennen? Misschien is het dan beter als we het contact voortzetten telefonisch of via email, tenminste als je dat gebruikt. Mijn intentie is zuiver en ik wil geen relatie of wat dan ook. Als we nader tot elkaar kunnen komen is er voor mij maar 1 weg en dat is de weg naar Allah toe en dus te gaan trouwen.

Aileikom salaam

meloenke
10-07-15, 20:06
Oproepje is van 2006

youssef.f
15-07-15, 01:40
Moge allah je een man schenken die jou hartje kan vervullen mocht je vrijgezel zijn en intressen hoor ik je graag op app 0642112008 sallaam elekom

khalid el khalid
15-07-15, 19:26
slm a zuster zou je nog niet iemand hebben ontmoet zou ik dat wel willen hoor snel van je als dat wel de geval is