PDA

Bekijk Volledige Versie : Waargebeurd verhaal; geef je mening!



Coolassprov MC
15-10-06, 15:49
Ik wilde jullie dit trieste, helaas waargebeurde verhaal niet onthouden. Wat vindt jij er van?

Twee ''Arabisch ogende'' studenten kunnen het niet aanzien hoe een hoogbejaarde dame worstelt met het thuiskrijgen van haar zware boodschappentassen.

Ze besluiten haar van deze last te ontdoen door haar boodschappentassen voor haar naar haar huis te sjouwen.

Daar aangekomen bedankt de oudere dame de jongens met de oprechte, aardige woorden:

''dankjulliewel; jullie zijn een goed stel knullen, als mijn man thuis komt zal ik hem vertellen dat niet alle terroristen slechte mensen zijn''

Ins
15-10-06, 15:55
Tja, zolang je verhaal geen vermelding maakt van bronnen, moeten we het helaas wel afdoen als een leugen.

tukkersterror
15-10-06, 15:57
Zie geen bron dus zal wel een fabeltje zijn.

Coolassprov MC
15-10-06, 16:04
Geplaatst door Ins
Tja, zolang je verhaal geen vermelding maakt van bronnen, moeten we het helaas wel afdoen als een leugen.

Of het verhaal waar is of niet; een oordeel is ook mogelijk op basis van een hypothese.

Je denkt toch niet dat ik die derde optie heb ingesteld om het jou gemakkelijk te maken?

Iedereen die voor de derde optie kiest is verschuilt zich achter vals sceptisme om een ''ontkenningssyndroom'' te kunnen rechtvaardigen.

Er kunnen hoogstens twee oordelen mogelijk zijn; of combinaties hiervan; los van de mogelijkheid dat de vrouw seniel of dement begint te worden; of de vrouw is zo geindoctrineerd te denken dat iedere Arabier of moslim een terrorist is of ze wordt gedreven door haar eigen racisme.

Coolassprov MC
15-10-06, 16:05
Geplaatst door tukkersterror
Zie geen bron dus zal wel een fabeltje zijn.

Arm ventje.

gh.wille
15-10-06, 16:05
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik wilde jullie dit trieste, helaas waargebeurde verhaal niet onthouden. Wat vindt jij er van?

Twee ''Arabisch ogende'' studenten kunnen het niet aanzien hoe een hoogbejaarde dame worstelt met het thuiskrijgen van haar zware boodschappentassen.

Ze besluiten haar van deze last te ontdoen door haar boodschappentassen voor haar naar haar huis te sjouwen.

Daar aangekomen bedankt de oudere dame de jongens met de oprechte, aardige woorden:

''dankjulliewel; jullie zijn een goed stel knullen, als mijn man thuis komt zal ik hem vertellen dat niet alle terroristen slechte mensen zijn''

De hoogbejaarde dame zal zich vermoeddelijk verkeerd uitgesproken of uitgedrukt hebben !

Maar dit is natuurlijk FANTASTISCH !!!!! in de ''hetze" van kijk eens hoe slecht de NEDERLANDERS over de in hun ogen buitenlanders denken .

Mijn bejaarde moeder noemde alles toen ze dement werd "'zwarte ""mensen of je nou neger was öf terug kwam van vacantie en lekker bruin was .

Gerard074
15-10-06, 16:08
Geplaatst door Coolassprov MC


Er kunnen hoogstens twee oordelen mogelijk zijn; of combinaties hiervan;

Waarom maak je dan een enquete met 3 keuzemogelijkheden als het voor jou zo duidelijk is.

Trouwens men zegt wel eens bejaarden en kinderen spreken de waarheid.

Coolassprov MC
15-10-06, 16:09
Geplaatst door gh.wille
-De hoogbejaarde dame zal zich vermoeddelijk verkeerd uitgesproken of uitgedrukt hebben !

-Maar dit is natuurlijk FANTASTISCH !!!!! in de ''hetze" van kijk eens hoe slecht de NEDERLANDERS over de in hun ogen buitenlanders denken .

-Mijn bejaarde moeder noemde alles toen ze dement werd "'zwarte ""mensen of je nou neger was öf terug kwam van vacantie en lekker bruin was .

Nergens staat dat de vrouw zich versprak.

Nergens staat dat het om een Nederlandse vrouw gaat.

Nergens staat dat ze dement is.

Coolassprov MC
15-10-06, 16:11
Geplaatst door Gerard074
Waarom maak je dan een enquete met 3 keuzemogelijkheden als het voor jou zo duidelijk is.

Mag ik mensen niet de weg vrijlaten om te kiezen wat ze zelf willen kiezen?


Geplaatst door Gerard074
Trouwens men zegt wel eens bejaarden en kinderen spreken de waarheid.

Je bent het eens met de (geindoctrineerde) racistische uitspraak?

gh.wille
15-10-06, 16:13
Geplaatst door Gerard074
Waarom maak je dan een enquete met 3 keuzemogelijkheden als het voor jou zo duidelijk is.

Trouwens men zegt wel eens bejaarden en kinderen spreken de waarheid.

Ja precies de enquette is niet kompleet de 4e optie had moeten zijn :

Of bedoelde de bejaarde dame het goed maar drukte zich verkeerd uit !

Gerard074
15-10-06, 16:14
Geplaatst door Coolassprov MC
Mag ik mensen niet de weg vrijlaten om te kiezen wat ze zelf willen kiezen?



Je bent het eens met de (geindoctrineerde) racistische uitspraak?

Dat doe je juist niet door te stellen dat er maar twee keuzemogelijkheden zijn.


Nee daar ben ik het niet mee eens, ik heb nog even getwijfeld maar dat was alleen om jou indoctrinaties te bevestigen.

tukkersterror
15-10-06, 16:15
Geplaatst door Coolassprov MC
Arm ventje.

Kan wezen, ben trouwens benieuwd of jij nu ook een strafpunt krijgt omdat er geen bron bijstaat, net als GH Wille?:hihi:

Coolassprov MC
15-10-06, 16:20
Geplaatst door Gerard074
Dat doe je juist niet door te stellen dat er maar twee keuzemogelijkheden zijn.

Ze zijn, derhalve, nog steeds vrij te kiezen voor hetgeen wat irrelevant en onwaar is.

Coolassprov MC
15-10-06, 16:21
Geplaatst door tukkersterror
Kan wezen, ben trouwens benieuwd of jij nu ook een strafpunt krijgt omdat er geen bron bijstaat, net als GH Wille?:hihi:

Welke klas zat je ookal weer?

gh.wille
15-10-06, 16:35
Geplaatst door Coolassprov MC
Nergens staat dat de vrouw zich versprak.

Nergens staat dat het om een Nederlandse vrouw gaat.

Nergens staat dat ze dement is.

Bedankt voor het oplossen van het ""misverstand""!
We zijn er helemaal uit.
Het betrof hier natuurlijk een oude Marokkaans of Turkse Dame die zo tegen haar man sprak !

Zo zie je maar hoe misverstanden de Wereld in komen .

:jeweetog:

Coolassprov MC
15-10-06, 16:41
Geplaatst door gh.wille
Bedankt voor het oplossen van het ""misverstand""!
We zijn er helemaal uit.
Het betrof hier natuurlijk een oude Marokkaans of Turkse Dame die zo tegen haar man sprak !

Zo zie je maar hoe misverstanden de Wereld in komen .

:jeweetog:

Jouw hersenspinsels, die jou een mooi uitzicht hebben gegeven vanuit een knus gewatteerd, vergrendeld en afgesloten vertrek, zijn toch echt irrelevent in deze.

Cherry Bo
15-10-06, 17:13
Geplaatst door Coolassprov MC
Nergens staat dat de vrouw zich versprak.

Nergens staat dat het om een Nederlandse vrouw gaat.

Nergens staat dat ze dement is.


Precies.
De dame was kennelijk goed op de hoogte, de jongens waren dus inderdaad terroristen, aardige terroristen.

tukkersterror
15-10-06, 17:19
Geplaatst door Cherry Bo
Precies.
De dame was kennelijk goed op de hoogte, de jongens waren dus inderdaad terroristen, aardige terroristen.

Hahahaha, met dit antwoord is hij niet zo blij, was een schot voor open doel :tik:

Divine_70
15-10-06, 20:24
Waargebeurd of niet, zal toch totaal uit zijn verband gerukt zijn.
Paar maandjes terug hier een oudere vrouw in electrische rolstoel die bleef staan.
Werd naar huis gebracht door 4 tienerjongens.
Haar commentaar in de krant: laat dit een boodschap zijn, niet alle jongeren zijn crimineel.
Het word vaak anders gebracht dan word bedoeld.
Dat oude vrouwtje in dit verhaal, weet misschien niet eens wat een terrorist precies is.

Rourchid
15-10-06, 20:51
Geplaatst door Cherry Bo
Precies.
De dame was kennelijk goed op de hoogte, de jongens waren dus inderdaad terroristen, aardige terroristen.
Inderdaad tamelijk onthutsend.
Dat een vrouw van haar leeftijd en het daarbij behorend schiftend vermogen zich zo door de indoctrinatiemachine heeft weten laten af te richten doet het ergste vermoeden over vrouwen/meisjes die beduidend jonger zijn.

gh.wille
15-10-06, 20:57
Geplaatst door Divine_70
Waargebeurd of niet, zal toch totaal uit zijn verband gerukt zijn.
Paar maandjes terug hier een oudere vrouw in electrische rolstoel die bleef staan.
Werd naar huis gebracht door 4 tienerjongens.
Haar commentaar in de krant: laat dit een boodschap zijn, niet alle jongeren zijn crimineel.
Het word vaak anders gebracht dan word bedoeld.
Dat oude vrouwtje in dit verhaal, weet misschien niet eens wat een terrorist precies is.

Het komt ongeveer op het zelfde neer als ik bedoelde.

:)

Bar
16-10-06, 00:03
Zijn nu na de ongelovige honden, de joden, de homo's, de Denen etc. ook de oude vrouwtjes aan de beurt bij de langetenenfetishisten?

Mark
16-10-06, 08:29
geniale grap van die ouwe :fplet:

tukkersterror
16-10-06, 08:36
Geplaatst door Bar
Zijn nu na de ongelovige honden, de joden, de homo's, de Denen etc. ook de oude vrouwtjes aan de beurt bij de langetenenfetishisten?

Als je ervan uitgaat dat een oude vrouw een makelijke prooi is voor laffaards, valt dit in de lijn van de verwachtingen.

Nu alleen nog even wachten wanneer onze gehandicapten achter de gesloten deuren moeten.

reason
16-10-06, 09:07
Mijn antwoord zou zijn:
“Het is niet mogelijk om op basis van de summiere informatie een zinnige conclusie te kunnen trekken, dus ook niet om iets te kunnen zeggen over racistische motieven. Ook is het verhaal te incidenteel om iets te kunnen zeggen over indoctrinatie.”

Grappig is dat de enquete wél iets zegt over jou, en de schematische wijze waarop je denkt.

Cherry Bo
16-10-06, 09:17
Eens.

Cherry Bo
16-10-06, 09:19
Geplaatst door Rourchid
Inderdaad tamelijk onthutsend.
Dat een vrouw van haar leeftijd en het daarbij behorend schiftend vermogen zich zo door de indoctrinatiemachine heeft weten laten af te richten doet het ergste vermoeden over vrouwen/meisjes die beduidend jonger zijn.

Om met Coolass te redeneren: Nergens staat dat ze geïndroctineerd en afgericht is. Noch dat ze racistisch is.
Ergo, de vrouw was goed bij haar verstand en was kennelijk goed op de hooge: de jongens waren terroristen. :tik:

naam
16-10-06, 09:44
Geplaatst door Cherry Bo
Om met Coolass te redeneren: Nergens staat dat ze geïndroctineerd en afgericht is. Noch dat ze racistisch is.
Ergo, de vrouw was goed bij haar verstand en was kennelijk goed op de hooge: de jongens waren terroristen. :tik:

Waarom zouden terroristen niet een oude dame met haar boodschappen helpen. Als je iets opblaast, hoeft dat niet meteen te zeggen dat je geen oude dames helpt. In tegendeel, terroristen zijn vaak op de hand van het volk.

Cherry Bo
16-10-06, 09:52
Geplaatst door naam
Waarom zouden terroristen niet een oude dame met haar boodschappen helpen. Als je iets opblaast, hoeft dat niet meteen te zeggen dat je geen oude dames helpt. In tegendeel, terroristen zijn vaak op de hand van het volk.

Precies. Goed gezegd.
Het waren dan ook aardige terroristen, zo mocht ook de dame tot haar genoegen ondervinden.

mark61
16-10-06, 09:57
Ik hoop niet dat koelereet ooit mijn boodschappen gaat dragen. Zit er ws. niet in ook.

Ik de zijne wel. En dan jat ik ze gewoon. :lachu:

Cherry Bo
16-10-06, 13:56
Geplaatst door mark61
Ik hoop niet dat koelereet ooit mijn boodschappen gaat dragen. Zit er ws. niet in ook.


Overweeg het eens.

De moraal van dit verhaal was nu juist 'niet alle terroristen zijn slecht'.

Bofko
16-10-06, 14:03
Ik kan me heel goed voorstellen dat de vriendelijke Libanees Ziad Samir Jarrah, een van de 9/11-kapers, een oud vrouwtje zou helpen met boodschappen sjouwen.

Cherry Bo
16-10-06, 14:09
Mijn idee.

Ik vind het daarom ook echt een hele zorgwekkende tendens, dat alle terroristen over één kam scheren.

gh.wille
16-10-06, 14:16
Geplaatst door Cherry Bo
Mijn idee.

Ik vind het daarom ook echt een hele zorgwekkende tendens, dat alle terroristen over één kam scheren.

:lachu:

Bofko
16-10-06, 14:19
Geplaatst door Cherry Bo
Mijn idee.

Ik vind het daarom ook echt een hele zorgwekkende tendens, dat alle terroristen over één kam scheren.

Precies want dat is alleen maar koren op de molen van de échte terroristen.

mark61
16-10-06, 17:28
Geplaatst door Cherry Bo
Overweeg het eens.

De moraal van dit verhaal was nu juist 'niet alle terroristen zijn slecht'.

Ik wil geen enquetes over mijn dankwoord. :ego:

mark61
16-10-06, 17:29
Geplaatst door Bofko
Precies want dat is alleen maar koren op de molen van de échte terroristen.

Jij snapt em nog steeds niet. Dit waren echte terroristen. Hele lieve.

Al Sawt
17-10-06, 00:40
Geplaatst door tukkersterror
Kan wezen, ben trouwens benieuwd of jij nu ook een strafpunt krijgt omdat er geen bron bijstaat, net als GH Wille?:hihi: Het plaatsen van iets subjectief als een verhaal is totaal anders dan het plaatsen van een artikel zonder bron dat objectief moet ogen.

En als ik me niet vergist, moet dat een basisles zijn voor iedereen die een bepaalde beroep uitoefent waarmen de waarheid boven tafel probeert te halen. Maar kennelijk heb jij dat les gemist.

tukkersterror
17-10-06, 09:58
Geplaatst door Al Sawt
Het plaatsen van iets subjectief als een verhaal is totaal anders dan het plaatsen van een artikel zonder bron dat objectief moet ogen.

En als ik me niet vergist, moet dat een basisles zijn voor iedereen die een bepaalde beroep uitoefent waarmen de waarheid boven tafel probeert te halen. Maar kennelijk heb jij dat les gemist.

Ach heb wel meerdere lessen gemist, het was alleen jammer dat jij niet zag dat hij het stukje wat hij al eerder had geplaatst wederom plaatste.
En hij nu eigelijk 2 strafpunten krijgt voor het zelfde feit inplaats van een waarschuwing.

Een mens maakt nu eenmaal fouten, op grote fouten kun je iemand op afrekenen, maar op kleine foutjes, nee die laat ik liever met rust om zo de rust te houden onder de mensen.

Dit gebeurd op landelijk niveau en mag je eigelijk ook wel verwachten op locaal niveau zoals maroc.nl

Karin.N
17-10-06, 10:52
Geplaatst door Al Sawt
En als ik me niet vergist, moet dat een basisles zijn voor iedereen die een bepaalde beroep uitoefent waarmen de waarheid boven tafel probeert te halen. Maar kennelijk heb jij dat les gemist.

Ach, zo zijn er ook mensen die lessen in objectiviteit hebben gemist. :wink:

Al Sawt
20-10-06, 14:23
Geplaatst door tukkersterror
Ach heb wel meerdere lessen gemist, het was alleen jammer dat jij niet zag dat hij het stukje wat hij al eerder had geplaatst wederom plaatste.
En hij nu eigelijk 2 strafpunten krijgt voor het zelfde feit inplaats van een waarschuwing.

Een mens maakt nu eenmaal fouten, op grote fouten kun je iemand op afrekenen, maar op kleine foutjes, nee die laat ik liever met rust om zo de rust te houden onder de mensen.

Dit gebeurd op landelijk niveau en mag je eigelijk ook wel verwachten op locaal niveau zoals maroc.nl Volkomen met je eens.

Alleen waren die fouten gepaard gegaan met waarschuwingen. Op een gegeven moment, houdt het op!

Al Sawt
20-10-06, 14:24
Geplaatst door Karin.N
Ach, zo zijn er ook mensen die lessen in objectiviteit hebben gemist. :wink: En toevallig zijn het mensen die menen dat sommige lessen in objectiviteit hebben gemist.

tukkersterror
20-10-06, 16:12
Geplaatst door Al Sawt
Volkomen met je eens.

Alleen waren die fouten gepaard gegaan met waarschuwingen. Op een gegeven moment, houdt het op!

Ok, je hebt mij overtuigd.