PDA

Bekijk Volledige Versie : Drie gewonden steekpartij uitzendbureau Zwolle



tukkersterror
16-10-06, 16:42
Drie gewonden steekpartij uitzendbureau Zwolle
16 oktober 2006, 15:03

ZWOLLE (ANP) - Een 18-jarige man uit Den Haag heeft maandag aan het eind van de ochtend drie medewerkers van een uitzendbureau van Tempo-Team aan de Sassenstraat in Zwolle neergestoken. Een 37-jarige man werd in zijn buik geraakt en raakte zwaargewond.

De verdachte is meteen na het voorval opgepakt, meldde de politie. De man trok een mes na een woordenwisseling met een van de medewerkers. Twee collega's sprongen vervolgens in de bres. De dader gaf aan nog geld te krijgen van het uitzendbureau.




--------------------------------------------------------------------------------



,,Agenten waren snel ter plaatse omdat ze surveilleerden in de binnenstad, vlakbij waar het incident zich afspeelde'', aldus een woordvoerder van de politie. De verdachte verzette zich, waarna hij met behulp van pepperspray in bedwang werd gehouden.

De 37-jarige man is geopereerd en inmiddels buiten levensgevaar. Een 28-jarige man en een 32-jarige vrouw liepen verwondingen op aan handen en hoofd. Ook zij werden naar het ziekenhuis gebracht.

Baddha
16-10-06, 17:17
Laat me raden. De medewerkers van uitzendbureau's zijn zo onbeschoft en halen je het bloed onder de nagels vandaan zodat men deze reactie wel kan begrijpen...

Stopnaald
16-10-06, 17:40
Geplaatst door Baddha
Laat me raden. De medewerkers van uitzendbureau's zijn zo onbeschoft en halen je het bloed onder de nagels vandaan zodat men deze reactie wel kan begrijpen...

:wohaa:

Tja, ik kan er niets aan doen. Dat was precies ook mijn eerste gedachte....

tukkersterror
16-10-06, 19:24
Het is gewoon een zielig persoon, 18 jaar en met een mes op zak :roken: