PDA

Bekijk Volledige Versie : assalaamu alaikumu

amira28
18-10-06, 13:55
beste broeders,

Ik zal mezelf eventjes voorstellen hé. Ik ben een belgische moslimma van 28 die bekeerd is. Ik heb bewust gekozen voor mijn geloof en ik zoek dan ook een man waarmee ik in het huwelijksbootje kan stappen aangezien dit soennah is hé.
Daters moeten niet bij me komen aandraven en mensen die alleen uit zijn op vleeskeuring via cam of foto mogen dit ook vergeten.
Alleen als ik er rotsvast van overtuigd ben dat jij de ware bent, zal ik een foto tonen hé.

Dus eigenlijk zoek ik een broeder, die heel gelovig is, maar die wel maar 1 vrouw wil huwen,
Die graag een grote kroost wilt,
Die groot is, groter dan 1m76 omdat ik namelijk 1m76 meet.
Die zachtaardig is en intelligent,
die houdt van een portie humor maar ook heel serieus kan zijn.
Die niet drinkt, niet rookt, niet gokt, niet bedriegd en die ook niet uitgaat naar discotheken of cafés.
Iemand die tussen 28 en 32 is.

Denk jij van jezelf,

dit ben ik

aarzel dan niet om te reageren.

Ik vind het raar dat ik via deze weg moeten zoeken,
maar ik weet anders niet waar ik dat moet doen.

Hopelijk tot gauw,

amina

Pariah
21-10-06, 00:22
Salam Alaikom,

Hallo Amina

Ik ben een 30 jarige jongeman die praktiserend is, niet rookt/drinkt of wat dan ook. Ik ben een zeer serieuse persoonlijkheid, die de ernst van het leven inziet, maar ook de relativiteit ervan. Ik kom uit een groot gezin van 3 broers en 5 zussen en woon in Amsterdam.

Ik ben 1.81, ben een zeer gevoelig en zachtaardig persoon, al zou je dat aan het uiterlijk niet zeggen.

Ik ben serieus op zoek naar een levenspartner waarmee ik mijn lief en leed mee wil delen. Een standvastig persoon die achter een eenmaal genomen beslissing blijft staan, ook wanneer het moeilijk wordt. Iemand met levenskennis en ervaring en die zich niet laat misleiden door de waan van het moment of de dag. Iemand met een lange termijn visie dus.

Nou als dit je aanspreekt, schroom dan niet om van je te laten horen.

salam alaikom