PDA

Bekijk Volledige Versie : Just watch this!...really worthwhile!!!



Sallahddin
20-10-06, 00:25
Goerge Galloway 'bout Respect & Muslims under attack:
http://www.youtube.com/watch?v=qALcJzekk5A

Qaiys
20-10-06, 01:08
Zonder mensen zoals George Galloway zou ik allang niet meer communiceren met westerlingen.

Sallahddin
20-10-06, 01:24
Geplaatst door Qaiys
Zonder mensen zoals George Galloway zou ik allang niet meer communiceren met westerlingen.


Niet zo pessimistish doen hoor :er zijn er nog tal van anderen die de "spijker op zijn kop slaan" !!!.....Westerlingen zijn niet allemaal "gebrainwashed" en "a la Pavlov geconditioneerd" door de mainstream media en de Zionisten +hun consorten & sympathisanten!!!

Qaiys
20-10-06, 01:31
Geplaatst door Sallahddin
Niet zo pessimistish doen hoor :er zijn er nog tal van anderen die de "spijker op zijn kop slaan" !!!.....Westerlingen zijn niet allemaal "gebrainwashed" en "a la Pavlov geconditioneerd" door de mainstream media en de Zionisten +hun consorten & sympathisanten!!!

Beter lezen, er staat mensen zoals ... Dat houdt in dat het niet alleen door George Galloway komt.

mark61
20-10-06, 02:34
Ik ben het vrijwel geheel met Galloway eens. Toch verloopt de communicatie niet optimaal. :hihi:

Sallahddin
20-10-06, 18:39
Geplaatst door mark61
Ik ben het vrijwel geheel met Galloway eens. Toch verloopt de communicatie niet optimaal. :hihi:


Wat denk je ,eerlijk gezegd,van die man eigenlijk???:
Is die een populist op zoek naar faam & macht ,en dus "gebruikt" de "moslim-problematiek" voor politiekedoeleinden !!!...of is die echt een opprecht iemand die strijdt voor "justice for all",en "takes thus side with the oppressed:the Muslims!!


P.S.: Meestaal heeft die man gelijk hoor ,in wat die beweert!!!

Sallahddin
20-10-06, 18:40
Geplaatst door Qaiys
Beter lezen, er staat mensen zoals ... Dat houdt in dat het niet alleen door George Galloway komt.

Ok,dan,sorry!!!