PDA

Bekijk Volledige Versie : hallo

islaminside
22-10-06, 14:14
salaam aleikum
zal het kort en bondig houden,
ik reageer omdat je bericht mij aanspreekt.
ik ben van indisch nederlands komaf, ook wel bekend alszijnde indo.
heb me sinds een jaar bekeerd tot de islam.
ben woonachtig in de provincie utrecht.
en dus praktizerende moslim.
ik zal me niet teveel over mijzelf uitlaten,zal eerst maar even afwachten of ik misschien een bericht van je terug krijg.
insha allah tot spreeks?

islaminside
22-10-06, 19:55
Geplaatst door islaminside
salaam aleikum
zal het kort en bondig houden,

ik ben van indisch nederlands komaf, ook wel bekend alszijnde indo.
heb me sinds een jaar bekeerd tot de islam.
ben woonachtig in de provincie utrecht.
het geloof is erg belangrijk voor mij.ik ben op zoek naar moslima die haar geloof ook hoog in het vaandel heeft staan.
ik zal me niet teveel over mijzelf uitlaten,zal eerst maar even afwachten of ik misschien een bericht van je terug krijg.
insha allah tot spreeks?

jawad26breitlin
30-10-06, 15:18
hoi ik heb inters in jou mail mij op [email protected]

said1975
17-01-07, 16:10
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem

shakir36
16-02-12, 10:57
hoi kanjer ik benshakir en hou heel veel van indo meisjes als je wilt kunnen we wat afspreken of laat je nummer achter

Asmar
16-02-12, 13:21
Salamo 3aleikoem ,
Jouw bericht spreekt mij aan en heb interesse om je beter te leren kennen . Stuur mij jouw e-mail als je ook geinteresseerd bent .
Vriendelijke groet
Asmar

shakir36
16-02-12, 13:26
hoi asmar ik ben ook geintreseerd mijn msn is [email protected] ik hoop je zo snel te spreken om wat leuks te gaan doen met zen tween

shakir36
16-02-12, 13:30
hoi ik stuur ook mijn nummer voor je om contact te krijgen 0685239800

shakir36
16-02-12, 14:41
je neemt mij gewoon in de maling denk ik geef jou nummer dan ook door of via msn

Asmar
16-02-12, 15:43
ga een vrouw zoeken !