PDA

Bekijk Volledige Versie : op zoek naar jou?

psss
23-10-06, 01:11
salaam

Ik ben een rustig meisje van 24 jaar, die alhamdoulilah alles heeft wat ze maar wenst. Echter mis ik nog een ding in mijn leven en dat is een man ..
Na lang piekeren, heb ik ervoor gekozen om het via deze weg te proberen...Immers niet geschoten is altijd mis!

Waar ik op zoek naar ben is een leuke, serieuze, humoristische, rustige jongen die hard aan zijn toekomst werkt. Het liefst uit omgeving Amsterdam, maar daarbuiten mag ook.. Het maakt me niets uit of je arabisch of berbers bent, ik maak geen onderscheid ..

Als je vragen hebt, stuur me dan gerust een pm of een mail!

Alleen serieuze reacties graag

robalo
23-10-06, 16:34
Assalaam,

Ben jij de gene die ook in mijn leven ontbreekt?
Een leuke,lieve zorgzame moslima die behulpzaam en attent is.

dan zou ik je beter willen leren kennen.
Ben een jongeman van begin 30 die net als jou alles heeft wat hij maar wensen kan enkel een lieve moslima ontbreekt me nog.

Ben jij de gene? laat dan wat van je horen

Beslama,

psss
25-10-06, 10:57
Geplaatst door robalo
Assalaam,

Ben jij de gene die ook in mijn leven ontbreekt?
Een leuke,lieve zorgzame moslima die behulpzaam en attent is.

dan zou ik je beter willen leren kennen.
Ben een jongeman van begin 30 die net als jou alles heeft wat hij maar wensen kan enkel een lieve moslima ontbreekt me nog.

Ben jij de gene? laat dan wat van je horen

Beslama,

Waar kom je vandaan?

hele_lieveman
28-10-06, 16:57
salaam aleikoem alles goed met jou ik wil jou leren kennen als nog op zoek ben ik ben een hele lief man rook en drink niet nog nooit getrouwd geweest

said1975
17-01-07, 16:11
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem