PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders wil crimineel in boevenpak...



M@riska
24-10-06, 06:46
.
ROTTERDAM - Criminelen moeten in een duidelijk herkenbaar pak buiten aan het werk worden gezet. Dat zou een afschrikwekkende werking hebben op met name niet-westerse allochtonen. Dat stelt politicus Geert Wilders dinsdag in het AD.

De politicus heeft het punt over de 'boevenpakken' opgenomen in de veiligheidsplannen van zijn Partij voor de Vrijheid die hij deze week presenteert. Criminelen moeten volgens hem worden gedwongen in deze kleding werkzaamheden te verrichten zoals werken bij de plantsoenendienst. "Dat willen mensen echt niet", aldus Wilders.


"Dat geldt voor iedereen, niet alleen voor Marokkanen. Maar in bepaalde culturen is het gevoel van schaamte wel groter."


http://ribhousetexas.nl/ranchhouse/ranchhouse-menu/daltons.gif

observer
24-10-06, 08:35
hij heeft natuurlijk wel gelijk de gemiddelde mocro zou niet dood gevonden willen wordne in een streepjes pak (tenzij van lacoste)

naimagh
29-10-06, 21:58
Wilders

Ga je haren bij kleuren en neem zelf z'n pak zal je leuk staan in plaats haat creeren triest neem een hobby en ga een leven leiden of heeft je vrouw iedere avond hoofd pijn dat je je woede op mijn cultuur moet uiten neem een pop.
Volgens mij ben je gewoon op je pik getrapt ik vind je een zielig mannetje heb gewoon medelijden met je alles wat uit jouw mond kom is blablablabla ik kan het gelukkig niet verstaan.

La illaha illallah...................