PDA

Bekijk Volledige Versie : Fortuinisten zetten prijs op hoofd Volkert



Joesoef
24-10-06, 10:57
‘Volkert in levensgevaar’
De kans dat Volkert van der G. tijdens zijn weekendverlof geliquideerd wordt is groot, aldus Tweede Kamerlid Joost Eerdmans. Volkert van der G., de moordenaar van Pim Fortuyn, is in levensgevaar als hij over zes jaar voor het eerst op weekendverlof de gevangenis verlaat. Tweede kamerlid Joost Eerdmans stelt dat in zijn omgeving plannen worden gemaakt om de dierenactivist om te brengen. “Ik ben echt bang dat ze hem liquideren”, zegt Eerdmans in een interview met weekblad Nieuwe Revu, dat vandaag verschijnt. Volgens de politicus is het leven van Van der G. eigenlijk al voorbij. Hij zal op zijn minst een nieuwe woonplaats moeten zoeken, maar het land verlaten is een nog betere optie. “Denk even mee: over zeseneenhalf jaar krijgt Volkert zijn eerste weekendverlof. Kan hij dan weer gewoon in Harderwijk gaan wonen? Het lijkt me dat de Nederlandse staat maar beter een veilige plek voor hem kan organiseren, want hij loopt risico’s.” Daders Of de potentiële daders aanhangers van Fortuyn zijn, wil Eerdmans niet prijsgeven. “Ik zeg alleen: ik heb mensen daarover horen praten. We praten over eenvoudige mensen die boos zijn.” Volgens hem kan de vrijlating van Van der G. alleen in zijn nadeel werken. “Dat hij geen levenslang heeft gekregen is uiteindelijk levensgevaarlijk.” De politicus, die tweede staat op de lijst van de partij EénNL, benadrukt dat hij er persoonlijk tegen is wanneer burgers eigen rechter gaan spelen.


www.metronieuws.nl

Joesoef
24-10-06, 15:58
Geplaatst door Marruecos
http://www.nederlandtegenterrorisme.nl/img/intro1.gif




:moe:!


Geen f*ck, valt onder de vrijheid van meningsuiting, niet onder terrorisme.

observer
24-10-06, 22:53
de kop klopt niet ze willen het gratis doen

Joesoef
24-10-06, 22:56
Geplaatst door observer
de kop klopt niet ze willen het gratis doen


Hangt er maar van af welke definitie je aan prijs geeft.



Het lijkt wel alsof je het leuk vind.

Rourchid
25-10-06, 00:25
Geplaatst door Marrecuos

Dacht dat we dingen en mensen moesten gaan melden.


Al was het alleen maar om dit soort mensen op de lijst van rechts-extremisten te zetten.