PDA

Bekijk Volledige Versie : is een nieuwe suikerfeest-traditie geboren?



observer
24-10-06, 14:55
e politie heeft maandagavond twee zalen van bioscoop Pathé aan het Schouwburgplein in Rotterdam ontruimd. Zo'n vijftig jongeren veroorzaakten zoveel overlast, dat de directie besloot om in te grijpen.
uitgegeven: 11:10 24-10-2006 gewijzigd: 13:10 24-10-2006

Tientallen agenten en een aantal honden werden ingezet om de twee zalen te ontruimen. Tijdens de voorstellingen van 'Click' en 'The Grudge two' werd veel geschreeuwd en met allerlei etenswaren gegooid, waaronder frisdrankflesjes en popcorn, voornamelijk door jongeren van Turkse en Marokkaanse afkomst.

Agenten hielden een persoon aan. De 41-jarige Rotterdammer werkte niet mee bij de ontruimingsactie. In totaal werden zo'n driehonderd personen naar buiten gedirigeerd. De directie van Pathe voert eerst overleg en komt daarna pas met een reactie.. niet de 1e keer sterker nog word elk jaar gekker

Wortel
24-10-06, 15:21
Bekend begeleidend verschijnsel van het suikerfeest.
Asociaal haantjesgedrag met Eid al Fitr als excuus om eens lekker te kunnen raggen...

Gerard074
24-10-06, 16:08
Wat dat betreft passen de suikerfeestgangers zich perfect aan, begint echt een beetje op oud- en nieuw en koninginnedag te lijken. Was vannacht idd een grote bende in Rotterdam.

Tomas
24-10-06, 16:15
Zie liever de puinhopen van een feest dan die van rellen uit frustraties.

Wortel
24-10-06, 19:12
Zie liever de puinhopen van een feest dan die van rellen uit frustraties.

Dat is ook weer waar. Ik hield mijn hart vast na die 0-4 nederlaag van Feyenoord tegen Ajax in de Kuip. Misschien is het een suggestie voor Leefbaar Rotterdam, die kansarmen wil weren uit de Maasstad, om eens met Feyenoord zelf te beginnen.

barfly
24-10-06, 21:23
Ach hoe heerlijk verloopt kerst niet in Den Haag. Kerstmis vrede op aarde, waar zijn de knuppels en kettingen? ;)

Orakel
24-10-06, 21:53
Geplaatst door Wortel
Misschien is het een suggestie voor Leefbaar Rotterdam, die kansarmen wil weren uit de Maasstad, om eens met Feyenoord zelf te beginnen.

Misschien een idee om de kansarmen te weren uit de politiek?
Met tiepes als Van den Anker, Pastors en die benedenrivierse types is de politiek er niet beter op geworden.
Wat een inflatie zeg.

Wortel
24-10-06, 22:04
Misschien een idee om de kansarmen te weren uit de politiek?
Met tiepes als Van den Anker, Pastors en die benedenrivierse types is de politiek er niet beter op geworden.
Wat een inflatie zeg.

Zeg dat wel. Het wordt hoog tijd voor een Reveil...

observer
24-10-06, 22:54
Geplaatst door Orakel
Misschien een idee om de kansarmen te weren uit de politiek?
Met tiepes als Van den Anker, Pastors en die benedenrivierse types is de politiek er niet beter op geworden.
Wat een inflatie zeg. als je het zo bekijkt denk ik dat we van die jeugd weinig te verwachten hebben gezien hun gedrag

Joesoef
24-10-06, 22:57
Geplaatst door observer
als je het zo bekijkt denk ik dat we van di e jeugd weinig te verwachten hebben gezien hun gedrag


Er is een i weggevallen.

observer
25-10-06, 09:07
Geplaatst door Joesoef
Er is een i weggevallen. gecorrigeerd

wat mij opvalt is dat er nogal makkelijk over wordt gedaan

terwijl het me toch voorkomt dat als je dit doet je het voorgaande niet begrepen hebt

beetje als na het gebed in het schoenenrek gaan scheiten

Joesoef
25-10-06, 09:13
Geplaatst door observer
gecorrigeerd

wat mij opvalt is dat er nogal makkelijk over wordt gedaan




Ach. Kerstbomen, oud en nieuw, voetbal, ieder zijn evenement.

observer
25-10-06, 15:59
Geplaatst door Joesoef
Ach. Kerstbomen, oud en nieuw, voetbal, ieder zijn evenement. ik zou als ouder die probeerd zijn zoon op te voeden naar mijn religie toch klaarstaan met de mattenklopper als hij de ramadan zo afsluit