PDA

Bekijk Volledige Versie : VVD-politica wil hoeren voor Nederlandse soldaten



Marsipulami
25-10-06, 16:49
VVD-politica wil hoeren voor Nederlandse soldaten op missie

Annemarie Jorritsma (VVD) wil een extraatje voor de Nederlandse troepen in het buitenland. De politica wil de soldaten in Afghanistan en Bosnië verwennen met prostituees. "De beste manier voor de mannen om stoom af te laten", beweert Jorritsma. Een defensiewoordvoerder is niet gewonnen voor de idee. "Ik denk niet dat mijn vrouw het idee genegen is." Nederland heeft vandaag tweeduizend soldaten in het buitenland, verdeeld over Bosnië en Afghanistan.

Sallahddin
25-10-06, 19:08
Geplaatst door Marsipulami
VVD-politica wil hoeren voor Nederlandse soldaten op missie

Annemarie Jorritsma (VVD) wil een extraatje voor de Nederlandse troepen in het buitenland. De politica wil de soldaten in Afghanistan en Bosnië verwennen met prostituees. "De beste manier voor de mannen om stoom af te laten", beweert Jorritsma. Een defensiewoordvoerder is niet gewonnen voor de idee. "Ik denk niet dat mijn vrouw het idee genegen is." Nederland heeft vandaag tweeduizend soldaten in het buitenland, verdeeld over Bosnië en Afghanistan.


Dit is niets nieuws:elk leger wordt,voor ,begrijpelijke redenen ,(werd) "bevoraad" van "hoeren"!!!...

Dit ter zijde ,wat denk je :van:

of gewoon zich aan de locale vrouwelijkse bevolking grijpen zoals de Amerikkanen deden,onder ander, in Irak...of anderen eders!!!....want moraal speelt weinig rol in "moderne" oorlogen ,zie ik!!!

P.S.: wat zouden de vrouwen of vriendinnen van de soldaten er van denken???....."sacrifice" voor staats belang???...begrip er voor brengen lijt mij het verstandigst!!!....of niet???...ik geef geen mening daarover hoor!!!...die soldaten hebben die "hoeren" hard nodig :" rest & relaxation of the warrior "!!!

Hadden ze bij het leger ook gedacht aan...homo's & lesbiennes.....oh ,ja ,ook aan ....hetero vrouwen soldaten ??? :wohaa:

janus
25-10-06, 19:46
Geplaatst door Sallahddin
Dit is niets nieuws:elk leger wordt,voor ,begrijpelijke redenen ,(werd) "bevoraad" van "hoeren"!!!...

Dit ter zijde ,wat denk je :van:

of gewoon zich aan de locale vrouwelijkse bevolking grijpen zoals de Amerikkanen deden,onder ander, in Irak...of anderen eders!!!....want moraal speelt weinig rol in "moderne" oorlogen ,zie ik!!!

P.S.: wat zouden de vrouwen of vriendinnen van de soldaten er van denken???....."sacrifice" voor staats belang???...begrip er voor brengen lijt mij het verstandigst!!!....of niet???...ik geef geen mening daarover hoor!!!...die soldaten hebben die "hoeren" hard nodig :" rest & relaxation of the warrior "!!!

Hadden ze bij het leger ook gedacht aan...homo's & lesbiennes.....oh ,ja ,ook aan ....hetero vrouwen soldaten ??? :wohaa:

Wat dacht je hier van ?

http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2005/08/23/homos-in-iran/

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=3528&sid=332d19b3b28d011f2602ee6c8a32ed9f

Verder gewoon ff Googlen en je vind nog veel meer :wink:

Moet je ook ff kijken bij de de roof en plundertochten die in de loop der tijd door de sulthans ondernomen werden of bij Napoleon die komplete hoerenkasten achter zijn leger aan had .
:cheefbek:

_h4T3D_sE7eN
25-10-06, 20:20
Jullie 'Germanen' worden steeds meer mesjoggum inside the head.

Rabi'ah.
25-10-06, 20:24
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Jullie 'Germanen' worden steeds meer mesjoggum inside the head.

Insane in tha brain. :hihi:

barfly
25-10-06, 20:50
Oude gewoontes worden weer opgepakt. De courtisanes gaan gezellie weer mee. Goeie zaak dan worden de dames elders wellicht met rust gelaten.

tukkersterror
25-10-06, 21:01
Is leuk voor die jongens, maar er zitten toch wel een paar problemen.

Nederland is namelijk het enigste land ter wereld waar dit legaal is.

Verder is het zeker verboden in de landen waar zij nu zijn en staat er de doodstraf op.

Dus ben benieuwd welke hoer dit risico wil nemen om met haar kutje even later aan de strop te hangen.

Verder zal dit in het thuisfront veel stress en zorgen meebrengen.

Gewoon weer een dom idee van iemand die niets van doen heeft met het leger.

smarinoe_17
26-10-06, 09:44
wuhahhahhahha



Do you care? :rolleyes:



Ik zou alhamdoulillah zeggen als mijn zusters in de islam maar met rust gelaten worden en niet zullen worden verkracht door gefrustreerde nederlandse soldaten die hun ding niet bij zich kunnen houden :zegniets:

I'mNumber1
26-10-06, 10:02
Crazy white people :hihi: