PDA

Bekijk Volledige Versie : Censuur!!!



tukkersterror
25-10-06, 20:16
Beste Prikker en medelezers!!!

Wat is er mis?

Steeds weer plaatst het beheer van deze site, topic's van Tukkersterror in VV of worden verwijderd van deze site.
De motievatie van het beheer is dat het geen nieuwswaarde heeft of interessant is voor de medeprikkers.
Vreemd, want 9 van de 10 topic's die ik plaatst staan meerdere dagen op de eerste pagina en zijn door meer dan 60 personen bekeken.
Aan de andere kant hoeft een topic die niet interessant genoeg is te worden verwijderd omdat zij automatisch verdwijnen indien er niet op word gereageert.
Ik heb de regels er op na gelezen en eigelijk nergens een duidelijke regelement tegengekomen waaruit blijkt dat de beheerder dit soort sencuur mag en kan toepassen.

Het is jammer, dat dit gebeurd en maakt een topsite van een jaar terug, naar een 2e rangs site, waar alleen nog berichten kunnen worden geplaatst die voldoen aan de eisen die het beheer stelt waardoor een open discussie onmogelijk is en het nieuws alleen nog éénzijdig kan worden gebracht.
Waardoor het beheer ons plaatst in een hokje van tweederangs burgers die zelf niet kunnen beslissen wat wel of niet interessant is voor ons.

Ik hoop dan ook dat niet de beheerder, maar de voorzitter reageerd op dit schrijven, zodat we weten waar wij aan toe zijn en/of het regelement misschien moet worden gewijzigd.

Met vriendelijke groet,

Willem.

Rabi'ah.
25-10-06, 20:19
You'll live.

Joesoef
25-10-06, 21:29
Een ieder die het heeft over censuur op maroc.nl is niet goed snik en moet zich laten nakijken.

observer
25-10-06, 22:21
Geplaatst door Joesoef
Een ieder die het heeft over censuur op maroc.nl is niet goed snik en moet zich laten nakijken. ook paranoide mensen hebben vijanden

Maarten
25-10-06, 22:47
Geplaatst door Joesoef
Een ieder die het heeft over censuur op maroc.nl is niet goed snik en moet zich laten nakijken.

Zo is dat, heer J.

Beheer heeft ook helemaal geen regelementen of wat dan ook nodig, om wie dan ook er af te gooien.
Die kunnen gewoon bepalen wat ze met de site willen, en iedereen eraf gooien die daar niet bij past.
Foute sokken kan al een goede reden zijn, or whatever.

Lui die menen hier democratische rechten te hebben zijn doorgaans ook degenen die hier het meest zeiken, en het minst brengen.

Heeft Tukker het over een topsite hier, een jaar geleden? Toen vertrok ik hier geloof ik, mede vanwege de hoeveelheid kutautochtonen, die vooral in hun eigen gezeik leken te geloven. Het grootste deel lijkt het nog niet eens te merken, als de laatste Marokkaan hier het licht uitgedaan heeft. Of is het tegenwoordig weer beter?

angkor
25-10-06, 23:25
Dat je nog steeds niet in de gaten hebt dat het om berichten van Tukkersterror gaat zegt veel over je intelligentieniveau.

Topics die ik verwijder en dus samenvoeg met VV zijn verhalen die OF geen enkele nieuwswaarde hebben OF er wordt speciaal door jou op een uitermate infantiele manier in gereageerd. Dat soort onzin hoort gewoon in VV thuis, zo hebben jullie dat met mekaar daar afgesproken. VV=rotzooi.

Er is geen regel voor nodig om deze acties van mijn kant goed te keuren aangezien het hoog tijd wordt dat je gewoon vertrekt van deze website. Overigens is de voorzitter volledig op de hoogte van mijn handelingen.

Zo langzamerhand zal je toch wel duidelijk zijn geworden dat ongeveer niemand hier jouw rechtse onzin pruimt.

Verder ben je vrijwel de grootste islam basher die hier rondloopt (je doet dat ook nog op zeer slinkse, achterbakse wijze).

Ik nodig je dus uit om geheel vrijwillig deze website te verlaten en je (ziele)heil ergens anders te zoeken. Er zijn genoeg sites te vinden waar je je onzin kwijt kan.

Vaar wel !!

angkor/beheer :regie: :zwaai: :lole:

Maarten
25-10-06, 23:36
Geplaatst door Ronald36
Er is hier al jaren censuur.

Er mag hier alleen verteld worden hoe geweldig de Marokkanen in Nederland het doen.

He? Zijn daar topics over?..

Was jij die joodse leraar?

Maarten
25-10-06, 23:43
Geplaatst door Ronald36
Hulde! Je kon op geen betere manier illustreren wat ik bedoel! Hartelijk dank! :lole:

Heb jij vaak iemand anders nodig, om te illustreren wat je bedoelt?

En gezien de vreugde lukt het niet vaak om te illustreren wat je bedoelt..

Maarten
25-10-06, 23:49
Geplaatst door H.P.Pas
Jij was toch Ieperkaas ?

Ik heb al sinds 2001 maar één nick, en behoor dus niet tot de dubbelnikkers, of tot degenen die er voortdurend wegens aso-gedrag afgeflikkerd worden, en dan weer met een nieuw nickje hun bollocks komen zitten oppoetsen.

rachid21
25-10-06, 23:52
Geplaatst door Ronald36
Er is hier al jaren censuur.

Er mag hier alleen verteld worden hoe geweldig de Marokkanen in Nederland het doen. Ik deel die mening niet.

Deze post zal dan ook snel verwijderd worden.

Veel succes met jullie positieve zelfbeeld :D



wat lul je nou, pik? hier komen helemaal geen marokkanen meer. het zou ook mooi zijn om die topiclinks hier te plaatsen, om zeg maar jouw mening kracht bij te zetten. ik zie ze namelijk niet.

rachid21
25-10-06, 23:54
Geplaatst door tukkersterror
Beste Prikker en medelezers!!!

Wat is er mis?

Steeds weer plaatst het beheer van deze site, topic's van Tukkersterror in VV of worden verwijderd van deze site.
De motievatie van het beheer is dat het geen nieuwswaarde heeft of interessant is voor de medeprikkers.
Vreemd, want 9 van de 10 topic's die ik plaatst staan meerdere dagen op de eerste pagina en zijn door meer dan 60 personen bekeken.
Aan de andere kant hoeft een topic die niet interessant genoeg is te worden verwijderd omdat zij automatisch verdwijnen indien er niet op word gereageert.
Ik heb de regels er op na gelezen en eigelijk nergens een duidelijke regelement tegengekomen waaruit blijkt dat de beheerder dit soort sencuur mag en kan toepassen.

Het is jammer, dat dit gebeurd en maakt een topsite van een jaar terug, naar een 2e rangs site, waar alleen nog berichten kunnen worden geplaatst die voldoen aan de eisen die het beheer stelt waardoor een open discussie onmogelijk is en het nieuws alleen nog éénzijdig kan worden gebracht.
Waardoor het beheer ons plaatst in een hokje van tweederangs burgers die zelf niet kunnen beslissen wat wel of niet interessant is voor ons.

Ik hoop dan ook dat niet de beheerder, maar de voorzitter reageerd op dit schrijven, zodat we weten waar wij aan toe zijn en/of het regelement misschien moet worden gewijzigd.

Met vriendelijke groet,

Willem.

jij mag best wat aan je Nederlands gaan doen, vrind. wat een crap

Maarten
26-10-06, 00:06
Geplaatst door rachid21
hier komen helemaal geen marokkanen meer. het zou ook mooi zijn om die topiclinks hier te plaatsen, om zeg maar jouw mening kracht bij te zetten. ik zie ze namelijk niet.

Er moet hier ergens een verborgen forum zijn, vol Marokkanen, waar voortdurend aardige dingen over gezegd worden..

rachid21
26-10-06, 00:06
Geplaatst door Ronald36
Ik ben er niet van gediend dat jij mij "pik" noemt.

Jij laat goed zien hoe respectloos sommige Marokkaanse snotjochies volwassen mensen van 39 aanspreken.

sorry, wist niet dat ik je op je pikkie hebt getrapt.

maar reageer eens op mn voorstel over die topics en fixeer je niet op de edele lichaamsdelen, je bent immers volwassen

Maarten
26-10-06, 00:10
Geplaatst door Ronald36
Ik ben er niet van gediend dat jij mij "pik" noemt.

Jij laat goed zien hoe respectloos sommige Marokkaanse snotjochies volwassen mensen van 39 aanspreken.

Ik heb anders net kunnen zien hoe jij het beheer van dit forum aanspreekt, waar jij te gast bent.

H.P.Pas
26-10-06, 00:12
Geplaatst door klaaskop
Angkor, ik wees je slechts op een taalfoutje .. `handelingen` behelst toch wel iets anders dan `handelen` .. .. en gaf een ironische associatie met een dubieuze webcam-opname ...

:bril: Ik dacht aan Apostelen.

Dem Reinen ist alles rein.

rachid21
26-10-06, 00:14
Geplaatst door Maarten
Er moet hier ergens een verborgen forum zijn, vol Marokkanen, waar voortdurend aardige dingen over gezegd worden..


ik ben bang dat alleen ronald toegang heeft tot die verborgen forum.

Maarten
26-10-06, 00:16
Geplaatst door rachid21
sorry, wist niet dat ik je op je pikkie hebt getrapt.

maar reageer eens op mn voorstel over die topics en fixeer je niet op de edele lichaamsdelen, je bent immers volwassen

Hij reageert een beetje, alsof ie al 20 jaar met z'n edele deel in een bankschroef zit. Je hoeft er maar over te beginnen, en je hoort alleen nog maar gelul..

Al Sawt
26-10-06, 00:21
Geplaatst door Ronald36
Ik ben er niet van gediend dat jij mij "pik" noemt.

Jij laat goed zien hoe respectloos sommige Marokkaanse snotjochies volwassen mensen van 39 aanspreken. Tjonge jonge jonge, respect eisen is respect uitstralen in vormen van leeftijdsverschil of bepaalde prestatie.

2 factoren die door anonimiteit van een internetforum geneutraliseerd worden. Puur omdat ze niet meetbaar zijn. Jouw leeftijd is dus niet meetbaar. Jij kunt wel claimen dat je 39 jr. oud bent, maar nog ik of iemand anders kunnen dat achterhalen.

Dus reageer met korreltje zout als je gevoel krijgt dat respect dat jou ten dele valt, niet strookt met jouw leeftijd.

Dan heb ik het niet over jouw generalisatie gehad.

Maarten
26-10-06, 00:31
Geplaatst door rachid21
ik ben bang dat alleen ronald toegang heeft tot die verborgen forum.

Ik raak eigenlijk steeds meer benieuwd. Er moet hier ergens een plek zijn, waar echte belangstelling voor Marokkanen is, en waarbij hen bijvoorbeeld eens iets gevraagd wordt of zo, of iets positiefs gezegd wordt over die cultuur, of over wat ze eten enzo, of waarbij eens een keer ingegaan wordt op hun klachten of zoiets..
Het is teveel gevraagd, ik weet het, maar in theorie moet het kunnen.

Maarten
26-10-06, 00:48
Oeps... Ronald is ineens met huid en haar verdwenen...
Hij had net nog een verhaal over waar dit topic eigenlijk over ging.
Hij zal wel nooit begrijpen dat het topic in feite gaat over het scheppen van een klimaat op dit forum, waarin Marokkanen uberhaupt nog zin hebben om te discussieren. Tukker vermoedelijk ook niet.

tukkersterror
26-10-06, 00:56
Geplaatst door angkor
Dat je nog steeds niet in de gaten hebt dat het om berichten van Tukkersterror gaat zegt veel over je intelligentieniveau.
Mijn inteligentie niveau laat niets te wensen over, maar dat kunnen we van sommigen hier niet zeggen.


Topics die ik verwijder en dus samenvoeg met VV zijn verhalen die OF geen enkele nieuwswaarde hebben OF er wordt speciaal door jou op een uitermate infantiele manier in gereageerd. Dat soort onzin hoort gewoon in VV thuis, zo hebben jullie dat met mekaar daar afgesproken. VV=rotzooi.

Ach ik ken ook topic's die zonder dat iemand had gereageerd zijn verwijderd.
Zoals die topic waar 6 alochtone knapen tussen de 14 en 16 jaar twee kinderen aftuigen van 10 jaar.
Dat sommige op mijn topic's melig reageren brengt alleen maar ontspanning mee, of is het ergens terug te vinden in de regelementen dat men verplicht is heftig en schelden op topic's te reageren.
En wie heeft dit afgesproken, Ik?




Er is geen regel voor nodig om deze acties van mijn kant goed te keuren aangezien het hoog tijd wordt dat je gewoon vertrekt van deze website. Overigens is de voorzitter volledig op de hoogte van mijn handelingen.
Dus als ik het goed begrijpt kan het bestuur doen en laten, ongeacht wat de leden vinden?
Dit is geen democratie maar dictatuur!



Zo langzamerhand zal je toch wel duidelijk zijn geworden dat ongeveer niemand hier jouw rechtse onzin pruimt.

Welke rechtse onzin?
En laat dan de overige leden dan daar over beslissen of zij willen reageren op mijn zogenaamde rechtse onzin.



Verder ben je vrijwel de grootste islam basher die hier rondloopt (je doet dat ook nog op zeer slinkse, achterbakse wijze).
Dit zijn grove woorden en normaal zou ik dit opvaten als een grove belediging, maar ik ben zulke zaken van u gewent te horen en het is uw mening en uw vrijheid om dit te vinden.
Gelukkig denken anderen daar anders over.



Ik nodig je dus uit om geheel vrijwillig deze website te verlaten en je (ziele)heil ergens anders te zoeken. Er zijn genoeg sites te vinden waar je je onzin kwijt kan.

Ik denk dat ik voorlopig niet aan uw verzoek kan voldoen

tukkersterror
26-10-06, 01:00
Geplaatst door rachid21
jij mag best wat aan je Nederlands gaan doen, vrind. wat een crap

Nederlands is mijn moedertaal niet en zoals elke buitenlander maak je dan nog wel eens schrijffouten.
Sorry, maar ik neem aan dat het te lezen is.

tukkersterror
26-10-06, 01:03
Geplaatst door Maarten
Oeps... Ronald is ineens met huid en haar verdwenen...
Hij had net nog een verhaal over waar dit topic eigenlijk over ging.
Hij zal wel nooit begrijpen dat het topic in feite gaat over het scheppen van een klimaat op dit forum, waarin Marokkanen uberhaupt nog zin hebben om te discussieren. Tukker vermoedelijk ook niet.

Het is vermoeiend maar ik ben wel ergere dingen te boven gekomen.

ZwYgStErr
26-10-06, 01:18
Zou leuk zijn als deze in VV gedropt wordt. Met je censur.

Doe 'es, angkor...

:hihi:

Maarten
26-10-06, 01:23
Geplaatst door tukkersterror
Het is vermoeiend maar ik ben wel ergere dingen te boven gekomen.

Als de leiding hier je dat vraagt, moet je gewoon oprotten jongen.
Deze site is een prive-initiatief, en ze zijn hier aan niemand enige verantwoording verschuldigd.
Je zit hier op privéterrein van anderen. En als ze je beleefd vragen te gaan, dan ga je.
Zo niet, dan laat je zien wat je bent: een rotzooitrapper. Een querulant.
Ze vinden je bijdragen blijkbaar niet bevorderlijk voor het doel van de site.
En of jij dat nou terecht vindt of niet, is niet zo relevant, Het is hun site he?

Je kunt ook zelf een forum beginnen. Servertje installeren, PhPbb erop. Allemaal gratis.

tukkersterror
26-10-06, 01:39
Geplaatst door Maarten

Deze site is een prive-initiatief, en ze zijn hier aan niemand enige verantwoording verschuldigd.
Je zit hier op privéterrein van anderen. En als ze je beleefd vragen te gaan, dan ga je.
Zo niet, dan laat je zien wat je bent: een rotzooitrapper. Een querulant.
Ze vinden je bijdragen blijkbaar niet bevorderlijk voor het doel van de site.
En of jij dat nou terecht vindt of niet, is niet zo relevant, Het is hun site he?

Je kunt ook zelf een forum beginnen. Servertje installeren, PhPbb erop. Allemaal gratis.

Volgens mij is er aan een stichting niets privé's aan, zeker niet als het met behulp van subsidie gelden tot stand word gehouden.
Aan de andere kant hoor ik maar van één persoon dat de stukjes die ik plaats hem niet aanstaan, dat ik rechts ben en nog veel meer.
Misschien dat de leden een stemming willen houden, of ik hier welkom ben of niet?
Een andere manier is dat het bestuur mij gemotiveerd berichten waarom ik niet meer welkom ben (en dan niet komen met een lul verhaal), dat is de normale manier zoals je behoort om te gaan met leden van een forum.

En een eigen forum beginnen, nee dank je, heb er vroeger eentje gehad, compleet met chatbox.

Maarten
26-10-06, 02:10
Geplaatst door tukkersterror
Volgens mij is er aan een stichting niets privé's aan, zeker niet als het met behulp van subsidie gelden tot stand word gehouden.
Aan de andere kant hoor ik maar van één persoon dat de stukjes die ik plaats hem niet aanstaan, dat ik rechts ben en nog veel meer.
Misschien dat de leden een stemming willen houden, of ik hier welkom ben of niet?
Een andere manier is dat het bestuur mij gemotiveerd berichten waarom ik niet meer welkom ben (en dan niet komen met een lul verhaal), dat is de normale manier zoals je behoort om te gaan met leden van een forum.

En een eigen forum beginnen, nee dank je, heb er vroeger eentje gehad, compleet met chatbox.

Een Stichting hééft geen leden!
Daar maakt het bestuur de dienst uit, en daar is alles mee gezegd.
En Angkor vertegenwoordigt de stichting, dus dat maakt de zaak af.
En een stichting is per definitie privé-initiatief.
Berichten hoeven ze niet, en motiveren al helemaal niet.
En het is je te verstaan gegeven, dus het is sowieso al lompheid, dat je hier nog rond loopt.
De Stichting is volledig vrij om te bepalen, wie ze hier in het kader van hun doelstellingen willen toelaten, en wie niet.

Ik geloof niet dat je erg in de gaten hebt gehad, dat je hier te gast was, en dat maroc.nl gezien z'n doelstellingen bijzonder tolerant geweest is, dat ze je hier zo lang je gang hebben laten gaan. Ooit afgevraagd of je hier welkom was? Ooit afgevraagd, of de Marokkanen hier je aanwezigheid op prijs stelden? Niet? Wat doe je dan nog op Maroc.nl? Als ze bij de voetbalclub zeggen dat je moet gaan, dan ga je toch ook?

tukkersterror
26-10-06, 06:17
Geplaatst door Maarten
Een Stichting hééft geen leden!
Daar maakt het bestuur de dienst uit, en daar is alles mee gezegd.
En Angkor vertegenwoordigt de stichting, dus dat maakt de zaak af.
En een stichting is per definitie privé-initiatief.
Berichten hoeven ze niet, en motiveren al helemaal niet.
En het is je te verstaan gegeven, dus het is sowieso al lompheid, dat je hier nog rond loopt.
De Stichting is volledig vrij om te bepalen, wie ze hier in het kader van hun doelstellingen willen toelaten, en wie niet.

Ik geloof niet dat je erg in de gaten hebt gehad, dat je hier te gast was, en dat maroc.nl gezien z'n doelstellingen bijzonder tolerant geweest is, dat ze je hier zo lang je gang hebben laten gaan. Ooit afgevraagd of je hier welkom was? Ooit afgevraagd, of de Marokkanen hier je aanwezigheid op prijs stelden? Niet? Wat doe je dan nog op Maroc.nl? Als ze bij de voetbalclub zeggen dat je moet gaan, dan ga je toch ook?

Ben jij het liefje van hem of zo?
Kom zeg of wij zitten te wachten op jou.

Wie geeft jou het recht om een ander aftezeiken?

Flikker op!!!

dicksr
26-10-06, 08:31
Maarten,

Wat leuk. Kom ik na een tijd weers eens kijken en val ik met mijn neus in jouw ietwat zure boter. Ik merk dat je nog niets op je tolerante geest hebt ingeleverd, nog sterker, je lijkt wel weer nog opener.

Dicksr

Maarten
26-10-06, 08:52
Geplaatst door tukkersterror
Ben jij het liefje van hem of zo?
Kom zeg of wij zitten te wachten op jou.

Wie geeft jou het recht om een ander aftezeiken?

Flikker op!!!

De spoeling begint dun te worden, he Tukker? Nog even wat gillen, en dan is het afgelopen.
Er stond gewoon wat je positie hier was, that's all.
Verder is er hier maar een echte "wij", die "ergens op zitten te wachten", en dat is de organisatie van deze site, en de doelstellingen ervan. De rest is bezoeker.
Of betaal je lidmaatschapsgeld, en heb je een contract met rechten?

Als dit een gewone business was, dan was je vermoedelijk al met behulp van politie van het terrein verwijderd..
Maar goed, dit is Maroc.nl, dus hier gaat het allemaal niet zo hard, maar het zou geloof ik ook niet nodig zijn:
Met vijf muisklikken helpen ze jou met je hele oeuvre naar de eeuwige jachtvelden.
Kortom, wat ik beheer hier zie doen in dit topic, dat is jou nog een kans geven om eervol weg te komen (met behoud van je posts.)

Kortom, het is wel een koddig tafreel hier. Alsof er een Kat met zijn poot op een muis staat, en de muis maar door blijft piepen over "waar we hier behoefte aan hebben?"..

Grappig dat jij bij justitie werkt, maar ineens noch van rechten, noch van positie veel begrijpt.
Alsof het om een meningsverschil gaat, waarbij jij en Angkor een gelijkwaardige positie hebben, en jij ook nog het veld claimt met je "wij". grappig.

Wat is overigens je moederstaal? Ivriet?

Maarten
26-10-06, 09:14
Geplaatst door dicksr
Maarten,

Wat leuk. Kom ik na een tijd weers eens kijken en val ik met mijn neus in jouw ietwat zure boter. Ik merk dat je nog niets op je tolerante geest hebt ingeleverd, nog sterker, je lijkt wel weer nog opener.

Dicksr

Grappig. Ik kom namelijk ook net na een tijd weer eens kijken, en zie dat er nog steeds hetzelfde probleem is met mensen die hun positie hier niet snappen, en ook liever niet willen snappen, dat enkel het beheer hier bepaalt, wat het wil met dit forum.

Dat valt hier nauwelijks nog op, want maroc.nl behoort tot de meest tolerante forums van Nederland, waar bijna alles kan.
Voor je er op Maroc.nl afgegooid wordt, moet je het echt heel bont maken.
En degenen die het heel bont maken, hebben vermoedelijk weinig besef van hoe bont ze het maken, anders zouden ze het misschien niet zo doen he?

Maar mensen krijgen hier zoveel ruimte, dat er blijkbaar een gewenningsproces optreedt, waarbij mensen denken alles te kunnen maken, en daar op deze site ook nog het volste recht toe te hebben. Zelfs wanneer Beheer zich er mee bemoeit, hebben ze nog een grote bek over de werkwijze, die Beheer zou dienen te volgen.. Dat kan enkel door de tolerante sfeer die Beheer hier schept. Op een andere site waren die er allang zonder pardon afgeveegd.

blauwwit
26-10-06, 09:23
tsja, het gaat hier denk ik niet zozeer om meningen als wel de intentie van deze site. Ik denk dat dit een site voor en door marokkanen is. Zou dus wel passen als je je dan terughoudend en respectvol opstelt (je mag best discussie aangaan, maar schelden e.d. heeft echt geen zin). Beste tukker, ik zou als ik jou was gewoon een beetje gas terug nemen. Je lijkt me een aardige kerel, met een pittige mening die je vaak genoeg goed onderbouwt, maar als het beheer je vraagt (hoewel het niet echt op een hele aardige manier was, maar ja jij discussiert zelf natuurlijk ook scherp) om minder te posten e.d. dan lijkt het me wel zo redelijk om daar op in te gaan. Net zoals omgekeerd, jij vindt het duidelijk leuk om met deze site bezig te zijn, en ik vind dan ook dat beheer jou niet moet bannen als je je gewoon meewerkzaam opstelt hoewel ze idd wel dat recht hebben.

Maarten
26-10-06, 10:22
Geplaatst door blauwwit tsja, het gaat hier denk ik niet zozeer om meningen als wel de intentie van deze site.

Nee, het gaat vooral om de intenties en het gedrag van veel niet-Marokkaanse prikkers.

Ik heb het wel eens zo beschreven:
Hele kudden trekken - tegen elkaar aanwrijvend en hun domheid herkauwend - van het ene topic naar het andere, niets anders achterlatend dan hun pootafdrukken en hun stronthopen, onderwijl elkaars lucht prijzend..

Maar uit ergernis van wat ik allemaal zag heb ik wel eens een analyse gemaakt van gedrag, en geconcludeerd, dat er hier vrij veel mensen zijn uit categorieen, waar om specifieke redenen mede een sterke negatieve houding t.o.v. Marokkanen heerst.

- Racisten.
- Joden-israeladepten.
- Homo's.
- Feministen.
- Slachtoffers van Marokkaanse criminaliteit.
- Normen- en waardenboeren.

Die zijn niet allemaal even slecht, en produceren ook niet enkel rotzooi, maar die hebben allemaal hun pijnpunten en stokpaardjes, die bij het minste geringste de kop op steken, en breed uitgemeten worden, waardoor in totaal een klimaat ontstaat, waardoor nog maar weinig Marokkanen zin hebben om hier te posten. Ik geef ze geen ongelijk. Er wordt heel wat bagger over Marokkaanse standpunten uitgekiept, en er wordt maar zelden echt op ingegaan, of begrip opgebracht voor iets, of een normale solidariteit als mens of als Nederlander opgebracht.
Nou dragen Marokkanen ook wel aan bij aan de polarisatie, maar ik geef ze toch geen ongelijk. Het klimaat wat hier aangeboden wordt, is denk ik slechter, dan normaal in de samenleving. Heel simpel: als ik Marokkaan was, en ik wilde gewoon praten over Marokkaanse zaken, dan ging ik dat zeker niet hier doen. Gewoon omdat je hier meer gelazer, meer domheid, meer agressie, meer onbegrip, en meer betutteling krijgt, dan wat anders.


Ik denk dat dit een site voor en door marokkanen is.
Sorry hoor, maar dit is de domste opmerking hier sinds tijden.
Als eerste: Angkor – een van de twee oprichters van maroc.nl - is geen Marokkaan.
Dan als voorafje: Een uitdrukkelijk doel van het forum is de uitwisseling tussen in Nederland wonende mensen met een Marokkaanse achtergrond, en met een andere achtergrond.
Dan de hoofdmaaltijd: NvdD al jaren voor driekwart uit niet-Marokkanen, waarvan een groot deel maar heel weinig boodschap heeft aan Marokkaanse zaken, en die het ook niet meer uit lijkt te maken of er nog een Marokkaan te bekennen is.

Vraagje: had jij ook een joodse achtergrond?

Kal-El B.V
26-10-06, 11:16
Ik snap helemaal wat je bedoelt Maarten, je woorden zijn een hart onder de riem denk ik voor veel marokkanen die hier nog wel eens komen.

Ik kom ook met enorme tegenzin naar deze site, maar ik kom naar deze site alleen nog maar om te horen wat niet -marokkanen vinden van onderwerpen in het nieuws, niet om te horen wat marokkanen vinden, want daar kom je niet achter. en dat op een site dat Maroc.nl heet ?

Maar echt Maarten, heel lang geleden, echt met het begin van het internet, was het hier veel gezelliger, het was een soort chatroom tussen de marokkanen onderling, ja vroeger was het beter.

Ik heb altijd al gedacht dat de enige manier dat de autochtonen zouden begrijpen wat ze met deze site aan het doen zijn, is door een forumsite te openen die Nederland.nl heet en het dan zo regelen dat alleen 25% van de geposte berichten door autochtonen gedaan mag worden. En dan kunnen de allochtonen hun shit vrijelijk over de autochtonen storten. Alleen dan zouden ze het begrijpen.

Joesoef
26-10-06, 11:37
Geplaatst door Kal-El B.V
Ik snap helemaal wat je bedoelt Maarten, je woorden zijn een hart onder de riem denk ik voor veel marokkanen die hier nog wel eens komen.

Ik kom ook met enorme tegenzin naar deze site, maar ik kom naar deze site alleen nog maar om te horen wat niet -marokkanen vinden van onderwerpen in het nieuws, niet om te horen wat marokkanen vinden, want daar kom je niet achter. en dat op een site dat Maroc.nl heet ?

Maar echt Maarten, heel lang geleden, echt met het begin van het internet, was het hier veel gezelliger, het was een soort chatroom tussen de marokkanen onderling, ja vroeger was het beter.

Ik heb altijd al gedacht dat de enige manier dat de autochtonen zouden begrijpen wat ze met deze site aan het doen zijn, is door een forumsite te openen die Nederland.nl heet en het dan zo regelen dat alleen 25% van de geposte berichten door autochtonen gedaan mag worden. En dan kunnen de allochtonen hun shit vrijelijk over de autochtonen storten. Alleen dan zouden ze het begrijpen.


Van mij mag het vv-topic gesloten worden en een topic worden gestart 'vuilnisvat'.
Nu VV minder dominant aanwezig is gaat het al wat beter op deze site, als enkele prikkers zich ook wat dominant opstellen, niet schreeuwen en topics openen, gaat het hier vast goedkomen.
Alleen beheer moet rechten krijgen tot het plaatsen van topics in vuilnisvat. Daarnaast gewoon doorgaan met deleten.

Juliette
26-10-06, 12:17
Geplaatst door Joesoef
Van mij mag het vv-topic gesloten worden en een topic worden gestart 'vuilnisvat'.
Nu VV minder dominant aanwezig is gaat het al wat beter op deze site, als enkele prikkers zich ook wat dominant opstellen, niet schreeuwen en topics openen, gaat het hier vast goedkomen.
Alleen beheer moet rechten krijgen tot het plaatsen van topics in vuilnisvat. Daarnaast gewoon doorgaan met deleten.

Angkor stelt zich wel een beetje aan. En vuilbaktopic is niet nodig. Gewoon weghalen.

En alstie Tukker weg wil moet ie m maar een ban geven. En verder niet zeuren.

Gerard074
26-10-06, 12:22
Hey Tukker,

het is maar internet man, waarom maak je je zo druk. En verhalen over democratie en dictatuur, hou daar nou mee op. Je leven hangt er toch niet vanaf.

En ik vind idd dat je soms compleet doorslaat met je topics. Overigens ben ik het ook nog eens vrijwel altijd met je oneens.

En over moedertaal, jij bent toch net als ik opgegroeid in Twente? Volgens mij hebben we gewoon Nederlands op school gehad.

Maar oke Tukker, misschien kunnen we morgen over voetbal lullen, als onze FC vanavond van Feijenoord wint.

Maarten
26-10-06, 14:46
Geplaatst door Kal-El B.V
Ik snap helemaal wat je bedoelt Maarten, je woorden zijn een hart onder de riem denk ik voor veel marokkanen die hier nog wel eens komen.

Ik kom ook met enorme tegenzin naar deze site, maar ik kom naar deze site alleen nog maar om te horen wat niet -marokkanen vinden van onderwerpen in het nieuws, niet om te horen wat marokkanen vinden, want daar kom je niet achter. en dat op een site dat Maroc.nl heet ?

Maar echt Maarten, heel lang geleden, echt met het begin van het internet, was het hier veel gezelliger, het was een soort chatroom tussen de marokkanen onderling, ja vroeger was het beter.

Ik heb altijd al gedacht dat de enige manier dat de autochtonen zouden begrijpen wat ze met deze site aan het doen zijn, is door een forumsite te openen die Nederland.nl heet en het dan zo regelen dat alleen 25% van de geposte berichten door autochtonen gedaan mag worden. En dan kunnen de allochtonen hun shit vrijelijk over de autochtonen storten. Alleen dan zouden ze het begrijpen.

Grinnik... dat zou echt een goed idee zijn, ja.

Maar ik snap het ook niet. Wat ik hier schrijf is toch doodnormaal? (Naar NL-maatstaven?) ik schreef het wel vaker. Maar dan krijg je van die reacties van: Ik heb alle recht op mijn mening, en om die hier te uiten!
Verder gaat dat niet. Dan praat je dus echt over onbeschaving. noem het aso. gericht op geetaleer en gezeik, maar niet op echte uitwisseling.

Dit is wel gezellig, maar de gezelligheid is weg. Ik zou graag eens wat van die Marokkaanse onzin lezen. Spul waar je van denkt: zijn ze nou echt idioot, maar waar je dan bij aandachtig lezen van gaat begrijpen hoe het zit. Dat is leuk, dat kan met alle culturen. En je weet nooit waar je dan uit komt. Maar hier gaat het echt per betonblok. het gaat hier om het raak gooien. Geen leuke onzin meer te bekennen. Alles wat niet in het schuttersputje zit is weggebombardeerd. Ik overdrijf wel een beetje, maar zoiets..

Maarten
26-10-06, 14:55
Geplaatst door Joesoef
Van mij mag het vv-topic gesloten worden en een topic worden gestart 'vuilnisvat'.
Nu VV minder dominant aanwezig is gaat het al wat beter op deze site, als enkele prikkers zich ook wat dominant opstellen, niet schreeuwen en topics openen, gaat het hier vast goedkomen.
Alleen beheer moet rechten krijgen tot het plaatsen van topics in vuilnisvat. Daarnaast gewoon doorgaan met deleten.

Ik vind VV prima! Ik kijk er namelijk nooit in, en wil ook niet weten wie daar fukt met wie? het mooie is, dat het allemaal verstopt zit in éen topic. Zoiets moet je niet opheffen. gemeenten houden de prostitutie en de drugsoverlast ook op een plek. Dit is wel negatief, want de eenzame ziel heeft tenminste een plekje op VV, zonder dat moet blijken of ie hersens heeft.
Zorgwekkend is vooral het aantal views, dat al bijna aan een kwart miljoen zit.
Dat lijkt me een grotere verspilling, dan wat er in Nederland zoal aan zaadlozingen plaats heeft..

Maarten
26-10-06, 15:06
Geplaatst door Gerard074
En verhalen over democratie en dictatuur, hou daar nou mee op.
Of moet ie er mee beginnen?
Democratie? Dictatuur?
Neem Israel. door die 40-jarige bezetting fungeert Israel in feite als overheid, ook over die Palestijnen. Maar die hebben dus geen stemrecht, en worden ook nog eens zwaar onderdrukt.
En het leven daar is erger dan onder welke Arabische dictatuur dan ook.
Elke vorm van opbouw wordt onmogelijk gemaakt, en de economie wordt voortdurend bewust gesabotteerd.
Allemaal mede mogelijk gemaakt, dankzij de Nederlandse steun.

Schrijft Tukker daar ook verwoedde stukjes over?
Heeft ie daar ook normen- en waardenverhalen bij, waarmee hij de Marokkanen een hart onder de riem steekt? Of wat steekt ie eigenlijk?

Julien
26-10-06, 16:37
Geplaatst door Maarten
Ik geloof niet dat je erg in de gaten hebt gehad, dat je hier te gast was, en dat maroc.nl gezien z'n doelstellingen bijzonder tolerant geweest is, dat ze je hier zo lang je gang hebben laten gaan. Ooit afgevraagd of je hier welkom was? Ooit afgevraagd, of de Marokkanen hier je aanwezigheid op prijs stelden? Niet? Wat doe je dan nog op Maroc.nl? Als ze bij de voetbalclub zeggen dat je moet gaan, dan ga je toch ook?

kom..kom.. dit is een forum. Weet je wat dat is? Dat is om te discussiëren met mensen die verschillende meningen hebben. Als hier alleen maar Maartens zouden zijn, of alleen maar mensen met dezelfde opvattingen, dan is het geen forum meer maar een chatbox.
Maar nvdd gaat inderdaad erg snel achteruit. Dat er niet zoveel Marokkanen komen, vind ik ook jammer. Maar dat is toch niet de schuld van types als Tukker?

tukkersterror
26-10-06, 17:18
Geplaatst door Maarten
De spoeling begint dun te worden, he Tukker? Nog even wat gillen, en dan is het afgelopen.
Er stond gewoon wat je positie hier was, that's all.
Nee hoor waar jij moet gillen om je verstaanbaar te maken, daar hoef ik maar met mijn vingers te knippen.
En mijn positie hier word bepaald wat andere prikkers in het algemeen van mij vinden.
Dat daar een paar bij zitten die ik tegen de zere poten heb geschopt, hoort bij het vak en als ik mij daardoor uit het veld zou laten staan zou ik geen knip voor de neus waard zijn.
Dat jij behoort tot deze groep was mij allang bekend.


Grappig dat jij bij justitie werkt, maar ineens noch van rechten, noch van positie veel begrijpt.
Alsof het om een meningsverschil gaat, waarbij jij en Angkor een gelijkwaardige positie hebben, en jij ook nog het veld claimt met je "wij". grappig.
Hieruit blijkt dat jij mij niet eens kent en mijn topic,s nooit serieus gelezen hebt.


Wat is overigens je moederstaal? Ivriet?
Russisch, maar engelsetaal opgevoed en is daar iets mis mee?

Rabi'ah.
26-10-06, 17:20
Ik vind dat men op maroc.nl juist lange tijd veel te coulant is geweest (en soms nog steeds is).

En als ouwe rot mag ik toch wel wat zeggen. :strik:

Joesoef
26-10-06, 17:23
Geplaatst door Julien
Maar dat is toch niet de schuld van types als Tukker?


Hangt van het punt af vallend onder welk type. Floodend, schreeuwerig, eenzijdig, niet luisterend gebral, ja.

Het is niet de nationaliteit of politieke voorkeur maar de manier van opstellen. Tukker staat bij bovenaan met zijn gedrag. Gedrag, niet mening. Zo heb je hier nog wat van dat wilders-geenstijl types hier rond hangen.

VV valt daar dus nadrukkelijk niet onder, wel is het een net te dominant aanwezig topic dat velen afschrikt. VV op wsdb, veel leuker en gezelliger. Integreren die handel.

Maarten
26-10-06, 17:24
Geplaatst door Julien
kom..kom.. dit is een forum. Weet je wat dat is? Dat is om te discussiëren met mensen die verschillende meningen hebben. Als hier alleen maar Maartens zouden zijn, of alleen maar mensen met dezelfde opvattingen, dan is het geen forum meer maar een chatbox.
Maar nvdd gaat inderdaad erg snel achteruit. Dat er niet zoveel Marokkanen komen, vind ik ook jammer. Maar dat is toch niet de schuld van types als Tukker?

Als je dat nou eens aan een Marokkaan vroeg?
Er zitten er minstens 2 in dit topic. Die waren het wel met me eens, maar ik ga niks voor ze invullen.
En het is hun site, tevens bedoeld voor hun onderlinge uitwisseling.
En het is de bedoeling dat niet-Marokkanen daar dan mee gaan discussieren.

En als er alleen maar maartens zaten, dan kreeg je een prima forum met vooralsnog enkel stukken over Israel erop, totdat er in Nederland eindelijk eens een keer een behoorlijk geluid over geproduceerd wordt.
En het gaat om doorlopende wekelijkse misdaad en malversaties, dus daarover kun je het hele forum vullen.

En als dan eindelijk begrepen wordt, dat het wat moeilijk praat over normen- en waarden, terwijl het bloed van de Nederlandse handen druipt, en dat een boel gezeik geen vorm van samenwerken is, dan ga ik andere onderwerpen ook weer interessant vinden.

tukkersterror
26-10-06, 17:28
Geplaatst door Gerard074
Hey Tukker,

het is maar internet man, waarom maak je je zo druk. En verhalen over democratie en dictatuur, hou daar nou mee op. Je leven hangt er toch niet vanaf.

En ik vind idd dat je soms compleet doorslaat met je topics. Overigens ben ik het ook nog eens vrijwel altijd met je oneens.

En over moedertaal, jij bent toch net als ik opgegroeid in Twente? Volgens mij hebben we gewoon Nederlands op school gehad.

Maar oke Tukker, misschien kunnen we morgen over voetbal lullen, als onze FC vanavond van Feijenoord wint.

Je hebt gelijk, liet me meeslepen, maar als ze mij ergens kwaad mee kunnen krijgen dan is het wel onrecht.

En nee ik ben niet geboren in Tukkerland maar wel direct binding en mij thuis gevoeld in Twente.

Ik ben geboren in Rusland, uit overigens nederlandse ouders, die Rusland zijn uitgezet, toen ik 13-14 jaar was, in de tussen periodes hebben we nog in India en Pakistan gewoont.

Maarten
26-10-06, 17:54
Geplaatst door Joesoef
VV op wsdb, veel leuker en gezelliger.
Ben stil, anders gaan ze daar ook nog de Cultuur brengen.
Hoewel?.. dat gaat niet meevallen, want wsdb heeft van nature een soort afstotende laag die goed beschermt.
Ben net even wezen kijken. Om te gieren wat ze daar doen..

Julien
26-10-06, 18:13
Geplaatst door Maarten
Als je dat nou eens aan een Marokkaan vroeg?
Er zitten er minstens 2 in dit topic. Die waren het wel met me eens, maar ik ga niks voor ze invullen.
En het is hun site, tevens bedoeld voor hun onderlinge uitwisseling.
En het is de bedoeling dat niet-Marokkanen daar dan mee gaan discussieren.
Eh ik maak liever geen onderscheid in afkomst. Ik spreek iedereen aan die ik wil. Ik zou ook niet weten wie wel en geen Marokkaan hier is. Ik neem aan Rachid. Maar voor hetzelfde geld is hij Pakistaans. En het enige wat jij van mij weet is mijn nick, Julien. Ik zou net zo goed een moslim kunnen zijn met een schuilnaam.. ik bedoel maar ;) De bedoeling hier is gewoon discussïëren, voornamelijk over zaken die de multiculturele samenleving en Marokkanen aangaan. En zolang de overheid voornamelijk alleen de Marokkanen subsidieert (ik ken geen Antiliaanse, Italiaanse, zwart-Afrikaanse fora), is het heel begrijpelijk dat er veel niet-Marokkanen op Marokkaanse fora afkomen.


En als er alleen maar maartens zaten, dan kreeg je een prima forum met vooralsnog enkel stukken over Israel erop, totdat er in Nederland eindelijk eens een keer een behoorlijk geluid over geproduceerd wordt.
En het gaat om doorlopende wekelijkse misdaad en malversaties, dus daarover kun je het hele forum vullen.

En als dan eindelijk begrepen wordt, dat het wat moeilijk praat over normen- en waarden, terwijl het bloed van de Nederlandse handen druipt, en dat een boel gezeik geen vorm van samenwerken is, dan ga ik andere onderwerpen ook weer interessant vinden.
Ik kan jouw reacties wel waarderen over Israel (qua inhoud), maar je moet niet overdrijven. Niemand heeft de waarheid in pacht. Sterker nog, de waarheid zit bijna altijd in het midden. Zeg maar tussen de argumenten van een zionist als Ronald en een anti-zionist zoals jij.

De groeten
26-10-06, 19:22
Geplaatst door Maarten
En als er alleen maar maartens zaten, dan kreeg je een prima forum met vooralsnog enkel stukken over Israel erop, totdat er in Nederland eindelijk eens een keer een behoorlijk geluid over geproduceerd wordt.

Yep. Narcistische persoonlijkheidsstoornis.

Juliette
26-10-06, 19:30
Geplaatst door De groeten
Yep. Narcistische persoonlijkheidsstoornis.

Eéntje maar? :wtf:

De groeten
26-10-06, 23:03
Geplaatst door Juliette
Eéntje maar? :wtf:

Ik drukte me voorzichtig uit...

Joesoef
27-10-06, 06:36
Geplaatst door De groeten
Yep. Narcistische persoonlijkheidsstoornis.


Dit prikbord bestaat dankzij stoornissen.

Maarten
27-10-06, 09:01
Geplaatst door Joesoef
Dit prikbord bestaat dankzij stoornissen.

Ik vind het anders wel chique, om al een eigen watchgroupje te hebben.. (voor de laster en de rest)
Ook moet je voldoende in het wilde weg van antisemitisme beschuldigd zijn. ( = "antisemietjes scoren")
Als je dat allemaal nog niet hebt, dan deugt het gewoon nog niet wat je over Israel schrijft.
Dit is dus wel leuk. Het kwaliteits-keurmerk wordt je op die manier vanzelf door de tegenpartij uitgereikt.
En daarmee is meteen schijn van partijdigheid bij dat oordeel verdwenen. Beter diploma kun je niet hebben.

tukkersterror
27-10-06, 11:36
Geplaatst door Maarten
Ik vind het anders wel chique, om al een eigen watchgroupje te hebben.. (voor de laster en de rest)
Ook moet je voldoende in het wilde weg van antisemitisme beschuldigd zijn. ( = "antisemietjes scoren")
Als je dat allemaal nog niet hebt, dan deugt het gewoon nog niet wat je over Israel schrijft.
Dit is dus wel leuk. Het kwaliteits-keurmerk wordt je op die manier vanzelf door de tegenpartij uitgereikt.
En daarmee is meteen schijn van partijdigheid bij dat oordeel verdwenen. Beter diploma kun je niet hebben.

En wat voor een gevoel geeft het jou dan?

Ga je dan de gegevens die jij hebt in twijffel trekken of ben je overtuigt van je gelijk?

Joesoef
27-10-06, 11:55
Geplaatst door Maarten
Ik vind het anders wel chique, om al een eigen watchgroupje te hebben.. (voor de laster en de rest)
Ook moet je voldoende in het wilde weg van antisemitisme beschuldigd zijn. ( = "antisemietjes scoren")
Als je dat allemaal nog niet hebt, dan deugt het gewoon nog niet wat je over Israel schrijft.
Dit is dus wel leuk. Het kwaliteits-keurmerk wordt je op die manier vanzelf door de tegenpartij uitgereikt.
En daarmee is meteen schijn van partijdigheid bij dat oordeel verdwenen. Beter diploma kun je niet hebben.


:hihi: Mijn watchgroup is al een tijdje geleden verhuisd naar taliban.com.

Maarten
27-10-06, 13:04
Geplaatst door tukkersterror
En wat voor een gevoel geeft het jou dan?

Ga je dan de gegevens die jij hebt in twijffel trekken of ben je overtuigt van je gelijk?

Het voelt erg lekker!
Maar dat duurt een tijdje. Je gaat namelijk op zoek naar allerlei info. En dan blijkt dat er elders een heleboel kritiek op Israel en het westen is, die uiterst gedetailleerd en degelijk in elkaar zit, en helemaal aansluit bij wat je zelf al bedacht had. En al die kritiek is overal min of meer hetzelfde, ongeacht uit welke groepering die vandaan komt, of van welke plek op aarde ook. Moslims, westerse professoren, christenen, joden, het maakt allemaal niet uit.

Maar dan zie je dat hoe beter de kritiek geformuleerd en onderbouwd is, hoe meer de Israelische baggermolen gaat werken, resulterend in die watchgroups, onvoorstelbare laster en demonisering, op de persoon spelen, liegen en verdraaien bij het leven, en ergere geintjes, zoals morele chantage, mensen er uit werken, enz enz. de argumenten zijn namelijk op, en dan rest niets anders dan dit. Voor de bescherming van de beschaving is kennelijk geen streek smerig genoeg.
Wie dit overkomt zal er wel aan wennen. De oude Chomsky heeft er het meest last van, maar die doet het nog goed.

Ik ben geen Chomsky, maar toch leuk om te zien dat het net zo werkt. Die nederlandse baggermolen draait ook hard. Iedereen die zijn mond open doet, wordt op die manier aangepakt, want de argumenten zijn op. Dat zijn dus de argumenten, die de huidige steun aan de grootschalige misdadigheid moeten leveren.

Maar per saldo wordt je helemaal niet vrolijk, want je ziet die vervuiling dus alles beheersen: de politiek, de media, de internetdiscussies, de godsdienst, de integratie, terrorisme en nog veel meer.
En terwijl de discussies in Amerika of Engeland al veel inhoudelijker en feller zijn, zie je Nederland zich nog voortbewegen op het niveau van Rudy Carell.
Zo bijv. ook de autochtonen op maroc.nl. Neem bijv. Juliette hierboven, die nogal vergenoegd is over zijn zelfgevonden genuanceerde wijsheid, dat de waarheid wel ergens in het midden ligt. Zoiets verzin je alleen maar, wanneer je zelf hoog en droog zit, en nergens last van hebt.

Maar er zijn hier vooral de vele geluiden, die uitdrukken hoe genuanceerd en erudiet men zichzelf vindt, en hoezeer men in zijn sas is met een genuanceerd commentaartje, zonder dat het ooit een flikker oplevert.

Kortom, Nederland blijft een land, dat hard meewerkt aan grootschalige schendingen van landrechten en mensenrechten, zonder dat daar een behoorlijke discussie over gevoerd wordt, of zonder dat er iemand voor uit zijn stoel komt, om er iets tegen te ondernemen.

Noe, wi spraschjitji kak ja tsjoestwoei dla etot? Doemaitje samo!

PS: het gaat er helemaal niet om, of gegevens in twijfel getrokken moeten worden. Hoe meer gegevens je zoekt, hoe meer het allemaal waar blijkt, en je kunt de info overal vinden. Jij hield ooit een verhaal over hoe je gegevens moest checken en blijven checken. Dat is gewoon lafheid, om onder ogen te zien wat er aan de hand is. Vergelijk die tentoonstelling van die gewetensvolle israelische militairen hier, die er ook bijvertellen, dat die rotzooi zich over de hele linie afspeelt, en dat het helemaal niet om incidenten gaat, die steeds maar gechecked moeten worden. Maar iedereen die zich open opstelt over wat daar gebeurt, kan dat allang weten. Geldt voor alles daar. Het is nog veel erger dan je denkt. Het zijn enkel de partijdige jongens, die daar de oogkleppen voor op doen.

Maarten
27-10-06, 13:21
Geplaatst door Joesoef
:hihi: Mijn watchgroup is al een tijdje geleden verhuisd naar taliban.com.

Zijn die i.p.v. jou de Taliban gaan watchen? Of is het de Taliban, die niet vrolijk van je wordt?
En .com? Dat moet wel een bijzonder haramme islamclub zijn...
Taliban.org kan wel. Taliban.erg is vast weer van wilders of zo..

Bofko
27-10-06, 13:40
Geplaatst door Maarten
Taliban.erg is vast weer van wilders of zo..
Wilders doet taliban.nl alsie slim is.

Joesoef
27-10-06, 14:18
Geplaatst door Bofko
Wilders doet taliban.nl alsie slim is. '


Ik vraag mij af wie wilders doet :zegniets:

Maarten
27-10-06, 14:50
Geplaatst door Joesoef
'
Ik vraag mij af wie wilders doet :zegniets:

Hoeft niet. Zijn optreden is éen grote aanklacht tegen zichzelf.
Je hoeft dus niet meer over hem te spotten, te lasteren, of 'm een antisemitisch laagje op te spuiten.
De man is éen grote politieke implosie, en wordt al erg hard gepakt, doordat geen kip zich voor 'm interesseert.

B.t.w, weet jij dat? Ali G. wordt in de Volkskrant permanent als antisemiet aangemerkt. En zelfs het Journaal deed ook al zoiets.
Nou heb ik éen filmpje aangeklikt, waar nogal wat bombarie over was, maar daar was dus weer niks op te zien. Weet jij meer?
Of heeft ie als jood zijn eigen mensen aangepakt, en is kritisch over israel, en pakken ze 'm zo terug?
Hij is namelijk ook al Homohater, en Vrouwenhater, en Kazachstanhater, ik bedoel... houdt het nog ergens op?..

tukkersterror
27-10-06, 16:19
Geplaatst door Maarten
Het voelt erg lekker!
Maar dat duurt een tijdje. Je gaat namelijk op zoek naar allerlei info. En dan blijkt dat er elders een heleboel kritiek op Israel en het westen is, die uiterst gedetailleerd en degelijk in elkaar zit, en helemaal aansluit bij wat je zelf al bedacht had. En al die kritiek is overal min of meer hetzelfde, ongeacht uit welke groepering die vandaan komt, of van welke plek op aarde ook. Moslims, westerse professoren, christenen, joden, het maakt allemaal niet uit.

Op de eerste plaats bedankt voor je open antwoord.
Maar kun je ook begrijpen dat er mensen zijn die daar dan weer anders overdenken, informatie zoeken op site's die in hun gedachten wereld leeft.
En aan de andere kant zit het Israel/Palastina ook wel echt in een pech conflict waarmee ik bedoel dat er iedere keer problemen opduiken waardoor één van de partijen met een ander partij niet wens te praten.
Maar toch heb ik er nog steeds hoop in dat het op korte termijn tot het verleden behoort (5 jaar).
Want beide partijen (burgers) zijn de oorlogen meer dan zat en het is hoofdzakelijk de overheid die er nog steeds een zooitje van maakt.


Maar dan zie je dat hoe beter de kritiek geformuleerd en onderbouwd is, hoe meer de Israelische baggermolen gaat werken, resulterend in die watchgroups, onvoorstelbare laster en demonisering, op de persoon spelen, liegen en verdraaien bij het leven, en ergere geintjes, zoals morele chantage, mensen er uit werken, enz enz. de argumenten zijn namelijk op, en dan rest niets anders dan dit. Voor de bescherming van de beschaving is kennelijk geen streek smerig genoeg.
Wie dit overkomt zal er wel aan wennen. De oude Chomsky heeft er het meest last van, maar die doet het nog goed.

Chomsky, is misschien nog wel één van de beste hooggeleerden die op een correcte wijze zijn standpunten weergeeft.
Al heb ik hem ooit eens kunnen betrappen op fouten in zijn schrijven over de golf oorlog in 1992 en was ook niet te min om dan zijn fout publiekelijk toe te geven.

Dat er op de man word gespeelt hier en op andere site's vinden sommigen heel normaal (ook ik heb mij hier wel eens schuldig aangemaakt), maar vaak komt dit door onmacht, omdat je met een overtuigend bewijs komt die de stelling en het geloof van de andere totaal onderuithaalt waardoor de andere dan meteen begint te schelden.
Soms heb je personen die zoveel onzin schrijven, dat als hij een keer gelijk heeft er automatisch vanuit ga dat het ook wel weer onzin zou zijn wat het dan op dat moment niet is.
Heb het zelf een keertje gehad met Victory, waar ik hem later ook mijn excusses heb aangeboden.
Verder is het jammer dat op een site als deze de partijen lijnrecht tegenover elkaar staan, wat wel leuk is voor de discussie maar je komt niet tot een oplossing van het probleem en dat is jammer, want we hebben met zijn allen de aarde alleen maar in bruikleen.


Maar per saldo wordt je helemaal niet vrolijk, want je ziet die vervuiling dus alles beheersen: de politiek, de media, de internetdiscussies, de godsdienst, de integratie, terrorisme en nog veel meer.
En terwijl de discussies in Amerika of Engeland al veel inhoudelijker en feller zijn, zie je Nederland zich nog voortbewegen op het niveau van Rudy Carell.
Zo bijv. ook de autochtonen op maroc.nl. Neem bijv. Juliette hierboven, die nogal vergenoegd is over zijn zelfgevonden genuanceerde wijsheid, dat de waarheid wel ergens in het midden ligt. Zoiets verzin je alleen maar, wanneer je zelf hoog en droog zit, en nergens last van hebt.
Je neemt Juliette als voorbeeld en daar kan ik mij wel bij spiegelen, ik laat ook vaak de waarheid in het midden ondanks ik informatie kan putten uit officiele documenten.
Maar soms word je zo overspoeld door de media, internet, noem maar op dat ik zelfs wel eens ga twijffelen aan deze raporten van de overheid.
En als je dan ergens niet van overtuigt bent laat je al snel de waarheid in het midden.
Ik denk een stukje zelfbescherming.




Maar er zijn hier vooral de vele geluiden, die uitdrukken hoe genuanceerd en erudiet men zichzelf vindt, en hoezeer men in zijn sas is met een genuanceerd commentaartje, zonder dat het ooit een flikker oplevert.
Jawel maar die zal je op iedere site die publiek is vinden en vaak gebeurd dit door ontwetendheid van deze persoon.



Noe, wi spraschjitji kak ja tsjoestwoei dla etot? Doemaitje samo!
Sorry, het enigste wat ik hierop uit kan maken is of jij mij vraagt of ik de slavische taal machtig ben en hoe het gaat.
Stuur mij het orgineel maar per mail, zal je mijn mail ff pm!!!
Want ik neem aan dat je geen rekening heb gehouden met de naamvallen en dan kunnen letters nogal eens veranderen, het zelfde geld voor mannelijk, vrouwelijk, onzijdig enz.
Zo is het woord Noe-> of, neus, nieuw, maar kan de N in noe ook de h zijn en de e van noe eidigen op de uitspraak A - vrouwelijk, O-mannelijk.
Alleen het woord Kak is volledig duidelijk en is tegenwoordig een stopwoord.
Kak betekend ok, is goed, jaja, zozo of als je overtuigend wil overkomen.
Maar als je vraagt hoe het met iemand gaat gebruik je ook Kak (ti) maar dan is het informeel.
Ik vermoed dat je dan ook de zachte en harde medeklinkers heb mee vertaald?

A, pasiba i dosverdanja!



PS: het gaat er helemaal niet om, of gegevens in twijfel getrokken moeten worden. Hoe meer gegevens je zoekt, hoe meer het allemaal waar blijkt, en je kunt de info overal vinden. Jij hield ooit een verhaal over hoe je gegevens moest checken en blijven checken. Dat is gewoon lafheid, om onder ogen te zien wat er aan de hand is.

Misschien vind jij het lafheid, maar ik hanteer altijd de vier W's wie wat waar en wanneer.

Een klein voorbeeldtje, Poetin zou enkele maanden geleden in gesprek zijn met een deligatie van Hamas.
Maar als ik op het zelfde ogenblik hem tegenkom in Suvenmaki dan klopt er iets niet!!!

Een als ik zaken vergelijk alleen al op internet zal je zien dat veel gegevens rammelen en niet kloppen.
Zo worden groepen wapens toegedacht die ze niet hebben en mensen daarmee bestookt.
En als dan sommigen met gegevens komen van Wika's site's zakt mijn broek helemaal af omdat daar een ieder lid kan worden en daar onzin neer kan plaatsen zonder gedegen controlle.

Joesoef
27-10-06, 17:41
Geplaatst door Maarten
B.t.w, weet jij dat? Ali G. wordt in de Volkskrant permanent als antisemiet aangemerkt. En zelfs het Journaal deed ook al zoiets.
Nou heb ik éen filmpje aangeklikt, waar nogal wat bombarie over was, maar daar was dus weer niks op te zien. Weet jij meer?
Of heeft ie als jood zijn eigen mensen aangepakt, en is kritisch over israel, en pakken ze 'm zo terug?
Hij is namelijk ook al Homohater, en Vrouwenhater, en Kazachstanhater, ik bedoel... houdt het nog ergens op?..


De Volkskrant is een kutkrant. Jan Blokker is niet voor niets opgestapt. Janneke Groenteman's in de redactie.
Hoofdredactie en directie zijn wat commerciëler gaan denken en een linkse krant verkoopt niet, het zijn niet eens salonsocialisten daar.

Juliette
27-10-06, 18:35
Geplaatst door Maarten
Zo bijv. ook de autochtonen op maroc.nl. Neem bijv. Juliette hierboven, die nogal vergenoegd is over zijn zelfgevonden genuanceerde wijsheid, dat de waarheid wel ergens in het midden ligt. Zoiets verzin je alleen maar, wanneer je zelf hoog en droog zit, en nergens last van hebt.


Maarten,

jij eng, zelfingenomen, opgeblazen ventje. Ik tracht idd altijd vanalles te nuanceren. Omdat me dat een heel gezonde houding lijkt om in het leven te staan.

Maar waar heb je mij ooit Israël en haar staatsterreur horen nuanceren? Nergens.

Anderzijds klopt het wel dat ik niet zoals jij te pas en (vooral) te onpas Israël bij elk topic wil sleuren om zo de onwetendheid en onbenulligheid van elke andere prikker behalve Zijne Excellentie Maarten aan te tonen. (Hallelujah)

Maarten! Meer nog dan Israël je favoriete gespreksonderwerp. De enige die weet wat het Zwaarste Onrecht Ter Wereld is. Zo zwaar dat elk ander onderwerp in Maarten's ogen al op voorhand minderwaardig is.

Om vervolgens veel te breedsprakerig en in slecht Nederlands uit de doeken te doen hoe slecht Israël wel is. !Bloed Aan De Handen!

Let wel makker. Ik ben het inhoudelijk compleet met je eens. Maar jouw zelfingenomen hoogdraverige houding, je onmogelijkheid om je ook maar een beetje in een ander in te leven daar worrik niet goed van.

:boos:

Maarten
27-10-06, 22:10
Geplaatst door Juliette
Ik tracht idd altijd vanalles te nuanceren. Omdat me dat een heel gezonde houding lijkt om in het leven te staan.

Totdat je zelf de kogels om de oren vliegen, en er in plaats van die muffe middemoterigheid ineens een gedreven normen en waardenverhaal uit komt. Daarom geef ik geen zak om die genuanceerdheid van jou, om maar te zwijgen over wat je hier boven nog meer uit je mouw schudt. Het heeft gewoon geen kloten wat jij produceert.
Het maakt me niet uit of je het inhoudelijk met me eens bent. Je produceert er zef niks over, waar ik wat aan heb.
En dat taalgebruik... dacht je dat ik hier zat voor het applaus van de audientie?

Maarten
27-10-06, 22:18
Geplaatst door tukkersterror [/B]

Sorry Tukker, ik heb even een probleempje. Als het beheer hier jou verzoekt om te gaan, dan vind ik eigenlijk, dat ik hier niet uitgebreid met je kan gaan discussieren.
Ik zie dat misschien anders dan jij. Ik vind dat ik hier te gast ben. En ik heb hier alle vrijheid, maar het Beheer stelt grenzen. En daar wil ik gewoon niet aan voorbij gaan... Sorry..

Maarten
27-10-06, 22:31
Geplaatst door Joesoef
De Volkskrant is een kutkrant. Jan Blokker is niet voor niets opgestapt. Janneke Groenteman's in de redactie.
Hoofdredactie en directie zijn wat commerciëler gaan denken en een linkse krant verkoopt niet, het zijn niet eens salonsocialisten daar.

Bedankt. Dat was wel de druppel. Toch weer het NRC nemen.. Maar ik twijfel nog steeds een beetje, omdat ene Alex Burghoorn toch regelmatig heel gedetailleerde info over Israel geeft. Dat zijn nogal eens goede stukken.

Joesoef
27-10-06, 22:38
Geplaatst door Maarten
Bedankt. Dat was wel de druppel. Toch weer het NRC nemen.. Maar ik twijfel nog steeds een beetje, omdat ene Alex Burghoorn toch regelmatig heel gedetailleerde info over Israel geeft. Dat zijn nogal eens goede stukken.


Volkskrantonline, gewoon even rondvragen in de vriendenkring. Zit in de papieren abbo inbegrepen.

tukkersterror
27-10-06, 23:08
Geplaatst door Maarten
Sorry Tukker, ik heb even een probleempje. Als het beheer hier jou verzoekt om te gaan, dan vind ik eigenlijk, dat ik hier niet uitgebreid met je kan gaan discussieren.
Ik zie dat misschien anders dan jij. Ik vind dat ik hier te gast ben. En ik heb hier alle vrijheid, maar het Beheer stelt grenzen. En daar wil ik gewoon niet aan voorbij gaan... Sorry..

Volgens mij was dat stukje tegen ronald gericht.

tukkersterror
27-10-06, 23:10
Geplaatst door Maarten
Totdat je zelf de kogels om de oren vliegen,

Wanneer ben jij daar dan geweest?

Maarten
28-10-06, 13:22
Angkor blijkt een topic gehad te hebben op WSDB, over wat hier censuur genoemd wordt.

Ik ben het helemaal gaan lezen. En voor wie het wil weten: ik schreef er dit aan commentaar onder:

http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&postid=3086418#post3086418

Maarten
28-10-06, 13:26
Geplaatst door Joesoef
Volkskrantonline, gewoon even rondvragen in de vriendenkring. Zit in de papieren abbo inbegrepen.

Ja, bedankt! Ik heb 'm. Die is helemaal niet slecht. Nog even neuzen of Burghoorn daar ook in verpakt zit, dan weet ik genoeg.

Julien
28-10-06, 15:45
Geplaatst door Maarten
Zo bijv. ook de autochtonen op maroc.nl. Neem bijv. Juliette hierboven, die nogal vergenoegd is over zijn zelfgevonden genuanceerde wijsheid, dat de waarheid wel ergens in het midden ligt. Zoiets verzin je alleen maar, wanneer je zelf hoog en droog zit, en nergens last van hebt.


sukkel dat was niet julliette, maar dat was ik. En ik ben trouwens geen autochtoon, ik heb hier dus meer te zoeken dan jij als ik jouw redenaties moet volgen.

En waarom ga je niet gewoon in op mijn argumenten, in plaats van sneaky mij belachelijk maken in een reactie op Tukker?!

Je noemt mj vergenoegd over mijn zelfgevonden genuanceerde waarheid? Wat ben jij dan? De arrgantie in het kwadraat! Jij beweert immers de waarheid te hebben, ik doe dat niet. Jij bent partijdig en absoluut niet objectief. Net zo goed als een christen-zionist partijdig en niet-objectief is. Je hebt ook geen recht van spreken, want - jouw eigen woorden - je leeft niet in Israel.
Het is bijna altijd zo dat de waarheid binnen een conflict in het midden ligt.

Orakel
28-10-06, 16:36
Is dit gezeik en gesnotter nou nog niet afgelopen?
Djeezzz, ut lijkt wel een fokking soapserie hier.
Als ik het goed gelezen ende begrepen heb, gaat het niet om poppetjes maar om de teloorgang van een eens zo florerend forum.
Dat daarbij sommige poppetjes synoniem zijn aan teloorgang zal zo zijn, maar is niet eens de essentie.

Kijk nou zelf allemaal es uit de doppen: waar je voorheen de priksels van 1 dag over 4 pagina's moest zoeken, heb je nu 4 dagen op 1 pagina.

Angkor heb gelijk als het gaat om het uithollen van het nivo door het volcontinue met oneliners reageren of als mensen uberhaupt niet op het onderwerp reageren, maar met een kras in hun plaat (beide) telkenmale de Islam erbij slepen.
Al opent je een fokking topic over tena lady, dan komt iemand je wel vertellen dat die hier tenminste vrij verkrijgbaar zijn omdat het hier een democratische rechtstaat is.
Bleed to death moddafakker.

Angkor heb geen gelijk als het gaat om voor wie het forum bedoeld is. Als ik uitsluitend met bi-culturelen uit kanszones wilt diskusjeren dan gaat ik wel naar de moskeet. En als ik uitsluitend met leeghoofdige kazen wil klooien, dan ga ik wel naar de gristelijke jongerenvereniging De Deur of naar die telegraaflezerts van geenstijl.

Maroc in de gloriedagen was Maroc juist vanwege het dispuut, vanwege de knetterende meningsverschillen, vanwege de onuitstaanbare loopgravendiscussies.
EdV, Echnaton, Waiting, Seif, Mika en andere tiepes met hun neokoloniale hoogmoed en culturele borstklopperij waren zuigerts eerste klas, maar je kon d'r wel goed mee ouwehoeren en ze hadden wat in huis.
Die konden de raciale en (anti-)religieuze onvrede tot op zekere hoogte ook nog es in historisch perspectief plaatsen, hoe selectief en short of memory ze in historisch opzicht ook waren.
Het ging wel ergens over.

Dus kut de krab en zorg gewoon dat het ergens over gaat.
Dan is er daarnaast altijd wel de mogelijkheid om nu en dan onzintopics te openen en dat kon ook altijd.
Topics over muziek, gedichten, boeken en meer van die onzin kon altijd en nu ook nog.

Dus kappe met dat gejank graag.

Maarten
28-10-06, 17:04
Geplaatst door Julien
sukkel dat was niet julliette, maar dat was ik. En ik ben trouwens geen autochtoon,

Door al dat gesukkel hier met die nutteloze kutnuances is me de zin langzaam overgegaan om de boel goed uit elkaar te houden. En jullie verwissel ik wel vaker. Ik zeg niet eens sorry, want ik wil gewoon zelf eens een keer een goed verhaal zien. Dat is er nooit, en daarom ben ik er ook over gestopt hier. Als jij dat wil, mag je jezelf best erg genuanceerd blijven vinden..

Maarten
28-10-06, 17:36
Geplaatst door Orakel

Maroc in de gloriedagen was Maroc juist vanwege het dispuut, vanwege de knetterende meningsverschillen, vanwege de onuitstaanbare loopgravendiscussies.
EdV, Echnaton, Waiting, Seif, Mika en andere tiepes met hun neokoloniale hoogmoed en culturele borstklopperij waren zuigerts eerste klas, maar je kon d'r wel goed mee ouwehoeren en ze hadden wat in huis.
Die konden de raciale en (anti-)religieuze onvrede tot op zekere hoogte ook nog es in historisch perspectief plaatsen, hoe selectief en short of memory ze in historisch opzicht ook waren.
Het ging wel ergens over.

Maar een hoop lui hielden er mee op om die lui van katoen te geven. De overload was te groot. Ik ook. Angkor had toen ook zoiets van: laat ze maar blijven, want dat levert goede discussies op, maar hij hoefde ze niet te voeren.. (zucht, kreun)
En het was maar de vraag hoe goed die discussies waren, want juist door die tegenwerking werd er een heleboel tegengehouden.
Er kon dus nooit goed het puntje op de I gezet worden, en daardoor bleef het allemaal een storm in een glas water.

En als je het goed bekijkt, was het enige wat er over naar buiten kwam, de klachten over antisemitisme op maroc.nl door het MDI. Resultaatje hoor. Voor mij was het reden om ermee op te houden. Het had geen zin. Als méer mensen daar de schouders onder gezet hadden, dan kom je nog eens wat. Maar het was allemaal nuance nuance bla bla, kutfeitje hier, nutteloos uitwijdinkje daar... Daar had je geen flikkker aan. En dan ga je wat anders doen.

Praat ik nog niet over situaties waarin Mark z'n 5e chakra de discussies bepaalt, terwijl ie ook nog z'n hondjes uitlaat, die overal pissen. (OK, 1 strafpunt).

Maar Angkor heeft wel gelijk: als je de site niet ziet als primair voor marocbloedigen, maar echt helemaal gelijk voor iedereen, dan is het hier binnenkort echt Tietsjerkerradeel.nl, of heb je ook niks meer om mee te klagen, dat er geen maroc-lui meer zijn.
Die zijn er ook niet veel meer op NvdD. Dat blijft een probleem, of wij nou wel of niet vinden dat Angkor gelijk heeft.
Het is dus maar de vraag welke krab gekut moet worden. Vandaar ook dat bijv. de filé Tukkeroise hier nog op tafel staat..

tukkersterror
28-10-06, 20:30
Geplaatst door Maarten
Maar een hoop lui hielden er mee op om die lui van katoen te geven. De overload was te groot. Ik ook. Angkor had toen ook zoiets van: laat ze maar blijven, want dat levert goede discussies op, maar hij hoefde ze niet te voeren.. (zucht, kreun)
En het was maar de vraag hoe goed die discussies waren, want juist door die tegenwerking werd er een heleboel tegengehouden.
Er kon dus nooit goed het puntje op de I gezet worden, en daardoor bleef het allemaal een storm in een glas water.
Vandaar ook dat bijv. de filé Tukkeroise hier nog op tafel staat..

Is de oorzaak van dat de discussie's niet meer zo diepgaan niet eerder het feit dat je immer weer terecht komt op de zelfde feiten?
Of dat er op een gegeven moment zuiver op de man word gespeeld?

Ik ben de diepgaande discussie's ook een beetje zat, omdat ze je uitspelen wat dan weer strafpunten op levert.


Vandaar ook dat bijv. de filé Tukkeroise hier nog op tafel staat..

Vind jij het niet achterbaks als toekomstige lijst duwer van de dieren partij, om deze verzoeken als maar te herhalen?

allard
29-10-06, 00:33
Geplaatst door Maarten
Sorry Tukker, ik heb even een probleempje. Als het beheer hier jou verzoekt om te gaan, dan vind ik eigenlijk, dat ik hier niet uitgebreid met je kan gaan discussieren.
Ik zie dat misschien anders dan jij. Ik vind dat ik hier te gast ben. En ik heb hier alle vrijheid, maar het Beheer stelt grenzen. En daar wil ik gewoon niet aan voorbij gaan... Sorry.. Yellow.

sylk
29-10-06, 16:14
Tukkie T, (het beheer van) MAROC.nl (vanwaar dat nl??) kan duidelijk jouw kritische kijk op maatschappelijke kwesties niet aan. Er is geen ruimte voor dialoog, waarvoor zou je de moeite nog nemen.
Kort gezegd: laot maor zittn mien jong en besteed oew ruumte an dings woar wel eer an valt te behaoln, hierzoot bent zie allienig moar biezig met oe muuiluk ziet ebn, en oe skrikluk gemien iederiene euver zie denkt, praotn wiln zie niet. Lao gaon, lao gaon.

tukkersterror
29-10-06, 16:27
Geplaatst door sylk
Tukkie T, (het beheer van) MAROC.nl (vanwaar dat nl??) kan duidelijk jouw kritische kijk op maatschappelijke kwesties niet aan. Er is geen ruimte voor dialoog, waarvoor zou je de moeite nog nemen.
Kort gezegd: laot maor zittn mien jong en besteed oew ruumte an dings woar wel eer an valt te behaoln, hierzoot bent zie allienig moar biezig met oe muuiluk ziet ebn, en oe skrikluk gemien iederiene euver zie denkt, praotn wiln zie niet. Lao gaon, lao gaon.

Kiek, Willie I kun't noa wa zeg'n loat goan loat goan e'n mischene hebie oak wa gliek e'n zittn iek de meuite oak wa vor'n nikse t'deun.

dicksr
02-11-06, 11:39
Geplaatst door Maarten
Sorry Tukker, ik heb even een probleempje. Als het beheer hier jou verzoekt om te gaan, dan vind ik eigenlijk, dat ik hier niet uitgebreid met je kan gaan discussieren.
Ik zie dat misschien anders dan jij. Ik vind dat ik hier te gast ben. En ik heb hier alle vrijheid, maar het Beheer stelt grenzen. En daar wil ik gewoon niet aan voorbij gaan... Sorry..

Beste Maarten,

Beheer heeft z'n eigen verantwoordelijkheid. Zolang zij niet de daad bij het woord voegen staat het een ieder vrij om met iedereen die op deze site prikt te discussieren.

Wat jij hier eigenlijk zegt is dat wanneer beheer zijn verantwoordelijkheid niet neemt, jij dat wel over zult nemen. Het aardige van verantwoordelijkheden is nu juist dat je ze niet af kunt schuiven.

Beheer stelt kennelijk nog geen grenzen.

Dicksr

Joesoef
02-11-06, 12:20
Geplaatst door dicksr


Beheer stelt kennelijk nog geen grenzen.

Dicksr


Inmiddels wel. Gelukkig.

repelsteel
02-11-06, 22:21
MHallo,
Ik ben nog een groentje hier en de titel censuur vond ik intrigerend.
Dus snel maar eens door wat berichten heengelopen.
Dat de discussie niet altijd even zuiver was mag duidelijk zijn, maar censuur ligt ook erg gevoelig.
Nu kom ik op meerdere fora en mits er niet gescheld wordt of kwetsende taal gebezigd, dan kun je niet zomaar iemand van een forum gooien omdat je het niet eens bent met zijn of haar zienswijze.
Uit het oogpunt van discriminatie kwam ik echter wel een zeer bekende tegen.


Foute sokken kan al een goede reden zijn, or whatever.

Is dat niet iets wat je aan de deur van een dico te horen krijgt als ze je niet binnen willen hebben, en waar je dan de politie bij kunt halen.

Of kan het alleen als het de disco van een stichting is?

Groet repelsteel

Maarten
02-11-06, 23:06
Geplaatst door dicksr
Beste Maarten,

Beheer heeft z'n eigen verantwoordelijkheid. Zolang zij niet de daad bij het woord voegen staat het een ieder vrij om met iedereen die op deze site prikt te discussieren.

Wat jij hier eigenlijk zegt is dat wanneer beheer zijn verantwoordelijkheid niet neemt, jij dat wel over zult nemen. Het aardige van verantwoordelijkheden is nu juist dat je ze niet af kunt schuiven.

Beheer stelt kennelijk nog geen grenzen.

Dicksr

Blijkbaar was m'n inschatting goed, nu hij alsnog geband blijkt.
Maar ik scheid verantwoordelijkheden heel precies.
Als beheer aangeeft iemand ongewenst te vinden, maar die persoon nog niet bant, dan mág ik met zo iemand discussieren, maar hoef dat niet.
Ik conformeer me dan aan wat Beheer wil, gewoon omdat het hún site is, waar zij bepalen wat de grenzen zijn. Ik ben daar niet toe verplicht, maar vind dat wel de goede manier van doen.
De verhouding hier heeft nog een beetje iets van een gastheer-gastverhouding. Daar gelden ook goede culturele gewoonten in, die verder niets te maken hebben met rechten of de wet, enz.

Maarten
02-11-06, 23:41
Geplaatst door repelsteel
MHallo,
Ik ben nog een groentje hier en de titel censuur vond ik intrigerend.
Dus snel maar eens door wat berichten heengelopen.
Dat de discussie niet altijd even zuiver was mag duidelijk zijn, maar censuur ligt ook erg gevoelig.
Nu kom ik op meerdere fora en mits er niet gescheld wordt of kwetsende taal gebezigd, dan kun je niet zomaar iemand van een forum gooien omdat je het niet eens bent met zijn of haar zienswijze.
Uit het oogpunt van discriminatie kwam ik echter wel een zeer bekende tegen.

[Maarten: Foute sokken kan al een goede reden zijn, or whatever. ]

Is dat niet iets wat je aan de deur van een dico te horen krijgt als ze je niet binnen willen hebben, en waar je dan de politie bij kunt halen.

Of kan het alleen als het de disco van een stichting is?

Groet repelsteel

Het gaat hier niet om de toelating, maar om gedrag, als men eenmaal binnen is.
De grote vraag is, wat zoal "fout gedrag" is?
Dat kan verschillen, en hangt af van de doelstelling van de locatie.
Er kan een regelement zijn, maar er kunnen ook gewoonten zijn.
Een scheldende dronkelap kan bijvoorbeeld gewoon de disco uitgezet worden, ook al pleegt hij geen strafbaar feit.

Discriminatie is overigens absoluut toegestaan. Foute sokken, kan een prima reden zijn. Het enige wat niet mag is discriminatie op grond van ras, godsdienst, en de rest van art. 1 GW.
Denk bij (chique) disco's bijvoorbeeld aan de eis van een stropdas. Dat mag.
Denk aan een forum over alzheimer. Een vent die dan steeds maar begint over knieblessures, gooien ze er gewoon af.

Maar ik vermoed dat een forum voor enkel mannen, of vrouwen, of Joden, of Marokkanen, gewoon mag.
Dat zijn dan forums voor belangengroepen. Er wordt dan niet gediscrimineerd op grond van dingen die in art. 1 staan, maar omgekeerd, op bepaalde kwaliteiten die de rest niet heeft.
Ik ken dit deelterrein niet, maar dit is ongeveer hoe er juridisch mee omgegaan wordt.

Maar het beheer van maroc.nl mag zo ongeveer alles. Ze mogen in principe alles schrappen en bannen, waarvan ze vinden dat het niet bijdraagt aan wat ze hier willen.
Ik heb bijvoorbeeld een IP-ban bij de EO :hihi: En dat was niet omdat ik onbeleefd was. Ze zijn daar niet blij met m'n (daar goed onderbouwde) mening, dat christenen bijdragen aan de israelische misdaad.
Censuur mag. Op joods.nl doen ze het nog veel harder dan hier. Dat is hun zaak.
Maar maroc.nl is helemaal niet zo krenterig. Bijna alles mag, totdat ze vinden dat het genoeg geweest is.

Nabi
03-11-06, 20:47
Ik zie dat mijn stukjes verdwenen zijn, kan iemand mij daar de reden van geven?

Met vriendelijke groet,

Nabi

H.P.Pas
04-11-06, 00:15
Geplaatst door Nabi
Ik zie dat mijn stukjes verdwenen zijn,
Dat is hier niet ongebruikelijk.


kan iemand mij daar de reden van geven?

Dat is hier wel ongebruikelijk.



Met vriendelijke groet,

Dat is hier ook ongebruikelijk.

Nabi
04-11-06, 09:50
Geplaatst door H.P.Pas
Dat is hier niet ongebruikelijk.

Dat is hier wel ongebruikelijk.


Dat is hier ook ongebruikelijk.

En hoe worden deze en door wie worden deze verwijderd?

Want ook op geplaatste stukjes hier zit copyright en kunnen zo maar niet weg gehaald worden zonder toestemming van de schrijver?

Door een storing in het systeem zou het een keer kunnen gebeuren, maar zoals U het zegt dan is er hier iets goed mis.

Groet,
Nabi.

Nabi
04-11-06, 10:32
Geplaatst door Maarten
Het gaat hier niet om de toelating, maar om gedrag, als men eenmaal binnen is.
De grote vraag is, wat zoal "fout gedrag" is?
Dat kan verschillen, en hangt af van de doelstelling van de locatie.
Er kan een regelement zijn, maar er kunnen ook gewoonten zijn.
Een scheldende dronkelap kan bijvoorbeeld gewoon de disco uitgezet worden, ook al pleegt hij geen strafbaar feit.
Ik denk dat openbaar dronkenschap wel degelijk een strafbaar feit is.
Ten eerste is het verboden om dronken mensen toe te laten in een horeca gelegenheid, ten tweede is openbaar dronkenschap verboden.



Discriminatie is overigens absoluut toegestaan. Foute sokken, kan een prima reden zijn. Het enige wat niet mag is discriminatie op grond van ras, godsdienst, en de rest van art. 1 GW .
Denk bij (chique) disco's bijvoorbeeld aan de eis van een stropdas. Dat mag.
Denk aan een forum over alzheimer. Een vent die dan steeds maar begint over knieblessures, gooien ze er gewoon af.
En dat is nou net wat er wel gebeurde en iets wat U zeker doet in Uw schrijven over Israel.
U plaats daar Joden en Christenen onder één noemer alsof zij allen de Oorlog en Ellende veroorzaken, terwijl U bijzondergoed weet dat dit niet zo is.
Wist U trouwens dat er ook Moslims mee strijden aan de zijde van Uw Israel.
U kunt net als ik tegen oorlogen zijn, maar veroordeel dan geen groep mensen.
En als ik U geschreven woorden ziet en daarop de harde antwoorden van de persoon die zich Tukker noemt, dan heeft deze niet meer gedaan dan U en de Uwen een spiegel voorgehouden.
Dat U daarin niet uw eigen reflectie zag, is dan ook in het geheel aan U te wijten, immers U wilt Uw gelijk halen ondanks alles en als het niet lukt haalt U, Uw Israel er weer bij.
En dan de termen waarmee U dit land aanduid geeft aan dat U nog een lange weg heeft te gaan voordat U er bent.
U laat U leiden door haat, terwijl ik deze haat niet bezit, in iedergeval niet voor de vijand van mijn volk.



Maar ik vermoed dat een forum voor enkel mannen, of vrouwen, of Joden, of Marokkanen, gewoon mag.
Dat zijn dan forums voor belangengroepen. Er wordt dan niet gediscrimineerd op grond van dingen die in art. 1 staan, maar omgekeerd, op bepaalde kwaliteiten die de rest niet heeft.
Ik ken dit deelterrein niet, maar dit is ongeveer hoe er juridisch mee omgegaan wordt.
Dit mag, indien het gaat om een gesloten forum waarbij men lid moet worden (zoals hier op maroc.nl), maar het is aan zeer strenge eisen gebonden.
Ten eerste moet in de voorwaarden/regelementen staan wanneer iemand kan worden verwijderd, als deze persoon wordt verwijderd moet dit ten allertijden gebeuren per aangetekende brief met de motivatie van verwijdering, leden die verwijderd zijn kunnen eisen te worden gehoord door een klachten commisie die word ingesteld en word gekozen.
Word de klachten commisie éénzijdig gekozen, kan het lid een schorsing aanvragen, om de zaak voor te leggen aan een burgerechter (civiel).
Een IP-Ban mag nooit worden gegeven aan een lid, dit mag alleen bij een misdrijf en bij uitspraak van een rechter.
Deze kan snel worden verkregen door een kopie van tekst plus verzoek te sturen naar de rechtbank (24 uur regeling).


Maar het beheer van maroc.nl mag zo ongeveer alles. Ze mogen in principe alles schrappen en bannen, waarvan ze vinden dat het niet bijdraagt aan wat ze hier willen.
Ik heb bijvoorbeeld een IP-ban bij de EO :hihi: En dat was niet omdat ik onbeleefd was. Ze zijn daar niet blij met m'n (daar goed onderbouwde) mening, dat christenen bijdragen aan de israelische misdaad.
Censuur mag. Op joods.nl doen ze het nog veel harder dan hier. Dat is hun zaak.
Maar maroc.nl is helemaal niet zo krenterig. Bijna alles mag, totdat ze vinden dat het genoeg geweest is.

En daar is U trots op, ik zal trouwens deze keer het beheer op de hoogte brengen van uw uitspraak.

Nabi.

Joesoef
04-11-06, 13:46
Alle ip-s van buiten nl blokkeren tenzij het van een vast ip-adres is, een uitkomst tegen dat mps gezeik.

Maarten
04-11-06, 14:29
Geplaatst door Nabi Ik denk dat openbaar dronkenschap wel degelijk een strafbaar feit is.
Ten eerste is het verboden om dronken mensen toe te laten in een horeca gelegenheid, ten tweede is openbaar dronkenschap verboden.

Dit is helemaal waar. En het begaan van strafbare feiten zal normaal voor een disco reden zijn om mensen te verwijderen. Maar het recht van de eigenaar om mensen te verwijderen is niet beperkt tot strafbare feiten, en ook niet gebaseerd op die strafbaarheid, die overigens ter plekke nog niet bewezen is, he? De basis van het recht tot verwijdering volgt uit het eigendomsrecht. Dat geeft het recht regelementen te maken, maar ook gewoon om aanwijzingen aan personeel te geven, voor het verwijderen van lastpakken.


En dat is nou net wat er wel gebeurde en iets wat U zeker doet in Uw schrijven over Israel.
U plaats daar Joden en Christenen onder één noemer alsof zij allen de Oorlog en Ellende veroorzaken, terwijl U bijzondergoed weet dat dit niet zo is.
Deze mening is enkel het gevolg van zeer oppervlakkige lezing van wat ik schrijf. Vermoedelijk heb je het grootste deel daarvan helemaal nooit gezien. Net als jij baseer ik me graag op recht, en sterker nog: alles wat ik schrijf is een pleidooi voor toepassing van het toepasselijke (VN) recht. En nog sterker: ik toon op veel manieren aan, waarom voorstellen voor een oplossing die niet op dat recht gebaseerd zijn, ook nooit zullen werken.
Dat recht geeft beide partijen wat hen toekomt. En standpunten die gebasserd zijn op dat recht zijn ook uiterst objectief en redelijk te noemen.

Opvallend in het conflict is, dat de Palestijnse standpunten meestal helemaal aansluiten bij het VN-recht, terwijl de Israel-aanhang het onderwerp (internationaal) recht het liefst zoveel mogelijk vermijdt, omdat de israelische standpunten enkel het eigen recht benadrukken, en dat van de Palestijnen vrijwel totaal negeert. Israel doet er zelfs alles aan, om discussies er over te vermijden, en gaat daar zeer ver in.

In mijn opvatting is degene die het recht schendt de agressor, en de veroorzaker van de ellende. Israel blijkt veel en veel meer rechten te schenden dan Palestijnen. En de steun voor dat beleid komt niet alleen van de israelische joden, maar ook van zeer velen daarbuiten.
Voor Christenen geldt iets soortgelijks. Ook zij hebben veelal standpunten, die niet op het recht maar op andere overwegingen gebaseerd zijn. En feitelijk is het zo, dat Israel enkel door kan gaan met het grootschalig schenden van landrechten en mensenrechten, dankzij de steun van Europese en Amerikaanse Christenen.

Dit is geen reden om meteen alle Joden en Christenen op éen hoop te gooien. Maar anderzijds is het een feit, dat het wereldwijd een meerderheid van joden is, en een grote groep van Christenen, die de ellende in stand houdt, door het recht op tweede plan te zetten, en tegen beter weten in een beeld van zaken te scheppen, dat allang niet meer met de werkelijkheid overeenstemt. Dat verschijnsel is zelfs zo prominent aanwezig, dat het minder ongenuanceerd is om ze allemaal op éen hoop te gooien, dan om te benadrukken hoeveel diversiteit zou zijn.
In praktijk blijkt dat ook: in vrijwel alle openbare geluiden over de zaak worden de schendingen van mensenrechten en landrechten naar de achtergrond gedrongen, terwijl het westen daar in álle andere gevallen doorgaans de hoogste prioriteiten aan geeft.
Ik heb dus ook geen enkele moeite met opkomende termen zoals Christenhonden en Kruisvaarders. Ik noem dat loon naar werken. Dit krijg je, als je de zware ellende van een paar miljoen mensen veroorzaakt, door de overtreder van al die rechtsplichten te blijven steunen met handel, dubieuze politiek die het recht negeert, en religieuze ideologie.

Ik ga er trouwens niet over discussieren in dit topic hoor. Je zult wel een boel vragen en opmerkingen hebben, maar ik kan niet op alles ingaan. Die discussies zijn hier jarenlang gevoerd. En wat hierboven staat, daar bleek nauwelijks een speld tussen te krijgen te zijn. Die israelische standpunten blijken allemaal vrij makkelijk door te prikken te zijn. Ik schreef het gewoon nog maar een keer. En ik kan je helaas niet alle antwoorden op een presenteerblaadje gaan aanbieden, in de volgorde waarin jij ze wilt hebben.


Wist U trouwens dat er ook Moslims mee strijden aan de zijde van Uw Israel.

Dat is niet erg interessant. Ik weet niet wat hun redenen zijn. Ik weet wel, dat wanneer je gaat handelen in strijd met al die kennis die we hier in Europa over geweldspiralen verzameld hebben (en in de VN-beginselen samengevat hebben), dat alles enkel alleen nog maar erger wordt.


U kunt net als ik tegen oorlogen zijn, maar veroordeel dan geen groep mensen.

Dat wordt een probleem, wanneer mensen groepsgedrag gaan vertonen, waarbij het geldende recht genegeerd wordt. Er zijn hele groepsculturen ontstaan, zowel onder Christenen als Joden. Dat geeft dan aanleiding tot groepsveroordelingen, maar niet op grond van ras of geloof, maar op grond van gedrag van die groepen.
Alweer: kijk beter naar art. 1 GW. Dat verzet zich helemaal niet tegen beoordeling van groepen, maar wel tegen bepaalde motieven daarvoor, zoals racisme enz.

Maar wat joden betreft in Israel-dicussies hebben we even een bijzonder probleem. Weliswaar bestaan er intern allerlei nuances en tegenstellingen, maar bijna alle joodse geluiden die de openbaarheid bereiken, zijn gericht op steun aan Israel, en gekant tegen elke actie tegen israel. Dat moet op zich wel kunnen, gezien de vrijheid van mening, maar opvallend is het grote verzet tegen toepassing de VN-beginselen. Dat moet je een probleem noemen, omdat die beginselen zorgen voor vrede in het westen, en in feite een grote pijler van de fundamenten van het westerse denken vormen.
Het valt misschien niet zo op, omdat joodse woordvoerders vaak een uiterst nette indruk maken, maar in feite is het net zo'n soort probleem, als moslims die de hele democratie willen afschaffen, en daar de Sharia voor in de plaats willen. Het joodse gaat misschien minder ver, omdat het beperkt is tot Israel, maar is anderzijds veel ondermijnender. Die moslims met die opvattingen maken hier geen schijn van kans, terwijl de joodse ideeen bijna model staan voor het officiele beleid hier. (in theorie niet, maar gezien het echte beleid in praktijk wel) De gevolgen van (mede) dat joodse gedrag zijn ook veel ernstiger: splijtzwammen, terrorisme, integratieproblemen, radicaal fundamentalisme, verstoorde normen- en waardendiscussies, enz.


En als ik U geschreven woorden ziet en daarop de harde antwoorden van de persoon die zich Tukker noemt, dan heeft deze niet meer gedaan dan U en de Uwen een spiegel voorgehouden.
Dat U daarin niet uw eigen reflectie zag, is dan ook in het geheel aan U te wijten, immers U wilt Uw gelijk halen
Tukker heeft geen enkele sjoegge van samenwerking met moslims, en van de gezamenlijke opbouw van normen en waarden. Hij denkt kritisch te zijn door veel te provoceren, en ziet daarbij zijn vele fouten niet. Daardoor werd hij gewoon een stoorzender. Den man kan daardoor misschien wel problemen signaleren, maar is tegelijk een sta-in-de-weg bij de oplossing. De man kan geen fouten toegeven. En het westen (ook de Nederlandse overheid en media) maakt er een heleboel. Als je die niet erkent (zwijg ik nog over eigen fouten), dan ben je geen deel van de oplossing, maar ben je vooral zelf een probleem. Tukker ziet dat absoluut niet. Jij ook niet.


en als het niet lukt haalt U, Uw Israel er weer bij.
Ik sleep dat er niet bij, maar herinner er gewoon aan. Die kwestie is namelijk een enorm punt onder moslims wereldwijd. En daarmee is het een deel van het probleem, of jij nou persoonlijk vindt dat het er iets mee te maken heeft of niet. Het wordt door éen van de groepen in de tegenstelling als probleem gezien, en daarom is het dat ook.

Vergelijk het met echtscheidingen. De man zegt dan vaak, dat er wel problemen zijn, maar dat die niet groot genoeg voor een scheiding zijn. Maar de vrouw vindt van wel. En vroeger waren echtscheidingen moeilijk, als niet beide partijen dat wilden. En als de man meende betere inzichten te hebben, kwam er dus geen scheiding. Maar tegenwoordig wordt simpelweg begrepen, dat wanneer éen partij geen basis voor samenwerking meer ziet, dat die basis voor samenwerking er domweg gewoon niet meer is! Dat inzicht is niet gebaseerd op vrouwvriendelijkheid, maar gewoon op common sense.
Dat geldt ook voor de verhouding met moslims: zaken waar zij van vinden dat ze een groot probleem zijn, zijn dat daarom ook, ook al heb je daar zelf een andere mening over.


En dan de termen waarmee U dit land aanduid geeft aan dat U nog een lange weg heeft te gaan voordat U er bent.
het leuke van dit forum is, dat telkens aangetoond wordt, dat dit land er de grootst mogelijke moeite mee heeft zijn eigen grondbeginselen na te leven. Vele autochtonen hier blijken ook voortdurend op hun bek te gaan, omdat ze hun eigen principes eenzijdig toepassen. Het lukt de moslims hier voortdurend om dat aan te tonen. Dat is lachen! En hoe meer die autochtonen dan gaan spartelen, hoe duidelijker het wordt, dat ze de normen en waarden in de grondbeginselen van dit land maar half begrijpen. Die zie je dus het schip in gaan met hun redeneringen.

Misschien moet er onderhand een parallel getrokken gaan worden met de eerdere ontkerkelijking. Destijds was dat een soort zuivering van slechte opvattingen en methoden in Christendom. Maar wat ervoor in de plaats gekomen is: het seculiere analitische denken bevat ook weer allerlei concepten, waar van alles niet aan deugt. En in de problemen met de Moslims zie je alle onvolkomenheden daarvan terugkomen. Het is een leuke spiegel. Ik zie het als een nieuw noodzakelijk zuiveringsproces.

Ik heb helemaal niets tegen de vele goede normen en waarden in dit land, maar wel tegen de vele onzuivere toepassingen daarvan, juist door degenen die ze zeggen aan te hangen. Die zijn gewoon eenkennig, en hebben een flinke les nodig.

Ik hoor net weer op de radio, dat Griffith vindt, dat VVD en CDA gefaald hebben in het integratiebeleid. Dat geloof ik graag. Het stikt gewoon van de ongerijmdheden bij de toepassing van de Nederlandse normen en waarden. Ik heb veel om over te lachen. Die jongens lopen gewoon tegen zichzelf stuk.


U laat U leiden door haat, terwijl ik deze haat niet bezit, in iedergeval niet voor de vijand van mijn volk.
ik haat vooral grootschalige schendingen van landrechten en mensenrechten. Maar nog erger haat ik de hypocrisie die geppard gaat bij de steun daaraan. Het is die mentale corruptie, die ik haat. En wat Joden betreft voel ik graag mee met mensen als Hayo Meijer, die zich de haren uit hun hoofd trekken, omdat de joodse cultuur ideologisch helemaal vervuild raakt door de zaak.


Ten eerste moet in de voorwaarden/regelementen staan wanneer iemand kan worden verwijderd, als deze persoon wordt verwijderd moet dit ten allertijden gebeuren per aangetekende brief met de motivatie van verwijdering, leden die verwijderd zijn kunnen eisen te worden gehoord door een klachten commisie die word ingesteld en word gekozen.

Leuk model, maar het Beheer van de site is totaal niet verplicht tot zoiets.
Het beheer is helemaal vrij in het beheer, en kan zonder pardon iedereen verwijderen, als Beheer zelf meent, dat iemand niet bijdraagt aan de doelstellingen van de site.
Maroc.nl is hier overigens zeer ruimhartig bij, en laat mensen die als stoorzender ervaren worden meestal heel lang hun gang gaan.
Maar er komt een keer een einde aan.
En Beheer is verder totaal niet verplicht tot motiveringen, discussies, kennisgevingen of regelementen.
Vergelijk sommige casino's: Geen stropdas? Dan wordt je gewoon buiten gezet.


Word de klachten commisie éénzijdig gekozen, kan het lid een schorsing aanvragen, om de zaak voor te leggen aan een burgerechter (civiel).
De kantonrechter is in 2 minuten klaar met jou. De wet geeft namelijk geen enkele basis voor rechten om op deze site te mogen komen. Helemaal niets! Geen enkel artikel of beginsel geeft hier rechten. Nogmaals: foute sokken zijn reden genoeg voor een ban.

Alle normeringen op dit punt zijn niet juridisch maar cultureel. Maroc.nl laat veel mensen toe, en kweekt daarme de naam open te staan voor veel soorten geluiden. De waardering daarvoor door anderen is culturele waardering. Men vind dat gewoon een goede zaak. Omgekeerd, wanneer maroc.nl teveel mensen weigert, dan krijgt het een slechte naam wegens eenkennigheid. Dat is een culturele sanctie: slechte waardering.
Maar maroc.nl krijgt die naam absoluut niet. Vrijwel iedereen die verwijderd wordt, vertoont notoire mankementen, en ziet dat zelf meestal niet.

Ook het probleem van de autochtone dominantie hier, is geen eenkennigheid. Er wordt gewoon onevenwichtigheid in de samenstelling van de deelemers geconstateerd, en dat wordt mede een probleem door groepsgedrag daarvan. Dat is een keurige en legitieme reden om dat aan te kaarten, en om maatregelen te nemen.


Een IP-Ban mag nooit worden gegeven aan een lid, dit mag alleen bij een misdrijf en bij uitspraak van een rechter.
probeer niet dol te draaien in je fantasien, want het rechtssysteem dat je hier beschrijft bestaat absoluut niet.
Als het wel bestond, gingen meteen 200 Marokkanen zich inschrijven op Joods.nl om daar hun mening kenbaar te maken.

En daar is U trots op, ik zal trouwens deze keer het beheer op de hoogte brengen van uw uitspraak.

het zijn vooral Christenen die bijdragen aan een beleid, waarbij landrechten en mensenrechten weer op grote schaal met voeten getreden worden.
Wil je die mening ergens melden?! Graag!!
het is namelijk vrij makkelijk aan te tonen. En dat doe ik als Christen héél graag! :D
Ik geef je er nog eentje:

De jarenlange steun van Christenen aan Israel kan – gezien de Israelische doelstellingen en methoden, en de vele schendingen van zeer basale rechten gedurende zeer lange tijd – aangemerkt worden als het laatste grote schandaal in Christendom, dat helemaal past in het rijtje van de Kruistochten, de Spaanse Inquisitie, de Jodenvervolgingen, en de grootschalige malversaties binnen de kerk gedurende eeuwen. Alweer gaat het om de ellende van miljoenen.

Maarten
04-11-06, 14:35
Geplaatst door Joesoef
Alle ip-s van buiten nl blokkeren tenzij het van een vast ip-adres is, een uitkomst tegen dat mps gezeik.

Goed idee! tenminste bijna.
Ze moeten in elk geval dubbele nick's op éen IP blokkeren.
Dit kan wel een probleem geven bij samenwonenden, of verenigings-computers. Laat die dan een speciaal verzoek kunnen indienen, waarbij ze dan de vereniging moeten opgeven, waardoor het bestaan ervan gecontroleerd kan worden.

Maar verder resticties geven problemen. Niet iedereen heeft kabel of adsl, en je moet vanaf diverse locaties kunnen posten.

Maarten
05-11-06, 02:27
Geplaatst door bloembollen
Domme mensen
Jij bent dom. Als systeembeheerder weet ik exact wat ik zou moeten doen, en bij maroc.nl hebben ze geen slechte systeembeheerders.
Laat die ziekers maar gerust klooien. Die worden er daardoor aan herinnerd, dat ze er op maroc.nl afgegooid werden, omdat ze er gewoon niet in slagen op een behoorlijke manier inhoudelijk te discussieren, omdat ze gewoon niveau missen!
nou... als je dat zelfs al op maroc.nl gebeurt, dan is er iets flink mis met je.
Misschien klopt er dan nog wel iets van wat je denkt, maar je hele gedrag is dan zwaar onder de Nederlandse maat.

Joesoef
05-11-06, 08:11
Ken ze persoonlijk en zijn zeker niet dom.


Zeer zwaar MPS-geval deze. Beheer zou een goede php kenner moeten aantrekken om dit soort gevallen te voorkomen. Dynamische ip's zijn lastig te verwerken.

John2
05-11-06, 18:58
Op site's als deze krijg je nooit een waterdicht systeem.
Ip-router's kun je al kopen voor een paar cent of downloaden van het internet.
Deze problemen hebben de meeste site's waar mensen kunnen chatten zonder hun persoonlijke gegevens te hoeven prijs te geven.

Zou iedereen weten waar iedereen woont, zal er minder worden gescholden op elkaar en zal er veel meer respect zijn voor elkaar.

Nu zie je hier duidelijk twee teams staan die elkaar het leven zuur maken en elkaar het licht in de ogen niet gunnen.

Red Sonja
06-11-06, 17:25
Geplaatst door Maarten


Dat wordt een probleem, wanneer mensen groepsgedrag gaan vertonen, waarbij het geldende recht genegeerd wordt. Er zijn hele groepsculturen ontstaan, zowel onder Christenen als Joden. Dat geeft dan aanleiding tot groepsveroordelingen, maar niet op grond van ras of geloof, maar op grond van gedrag van die groepen.


Yep.

Dom kuddegedrag van mensen die eigenlijk beter zouden moeten weten (omdat het weldenkende wezens zouden moeten zijn) wordt "beloont" met de beoordeling/veroordeling van die kudde waar zij zich bij aansluiten.

Logisch! :slapen:

Red Sonja
06-11-06, 17:26
Geplaatst door John2


Nu zie je hier duidelijk twee teams staan die elkaar het leven zuur maken en elkaar het licht in de ogen niet gunnen.

Dat speelt zich af tussen jouw oren.
Ik zie ze niet.

:fpetaf:

Juliette
06-11-06, 18:16
Geplaatst door Red Sonja

Ik zie ze niet.

:fpetaf:

De dag dat jij wél iets ziet.

Dan ga ik verbaasd zijn.

:) :fpetaf:

John2
06-11-06, 18:20
Geplaatst door Red Sonja
Dat speelt zich af tussen jouw oren.
Ik zie ze niet.

:fpetaf:

Alles speelt zich af tussen de mens zijn oren.

Dat jij het niet ziet, ach had het ook niet anders verwacht.

Red Sonja
06-11-06, 18:40
Geplaatst door John2
Alles speelt zich af tussen de mens zijn oren.


Precies.
Sterker nog: alles wat jij denkt te zien, speelt zich af tussen jouw oren.

Jij bepaalt zelf of je het zus of zo wilt zien.

Jij bent baas over je eigen gedachten.

Ist niet schitterend?

Of vind je dat juist beangstigend?

Red Sonja
06-11-06, 18:45
Geplaatst door Juliette
De dag dat jij wél iets ziet.

Dan ga ik verbaasd zijn.

:) :fpetaf:

Nou nou, jij legt hiermee alle macht in mijn handen.

Niet jij maar ik bepaal wanneer jij verbaast bent.

Dat is niet zo best! :brozac:

Advies: grijp je macht terug!!

Juliette
06-11-06, 18:56
Geplaatst door Red Sonja


Advies: grijp je macht terug!!


Ik heb hier nooit macht gehad en dat wens ik zo te houden.

Red Sonja
06-11-06, 19:14
Geplaatst door Juliette
Ik heb hier nooit macht gehad en dat wens ik zo te houden.

Je hebt altijd de macht over jezelf.

Maargoed, weer genoeg me tijd verleuterd hier.

Ik ga weer iets nuttigers doen: kijken hoe verf opdroogt. :hihi:

Trusten, Juliette.

Juliette
06-11-06, 19:19
Geplaatst door Red Sonja
Je hebt altijd de macht over jezelf.


Eens.

Maar daar had je het niet over. Je had het over m'n macht hier. En die heb / had ik niet.

Naar opdrogende verf kijken lijkt me een hobby als een ander. Al is het niet mijn ding.

Maar amuseer je. :)

Red Sonja
06-11-06, 19:30
Ik had het niet over jouw macht hier...
Dat heb jij er ineens van gemaakt.
Ik had het over macht in het algemeen.

Enfin, angst is zowiezo een slecht bruikbare energie.
Angst voor bijvoorbeeld iets futiels als een derde strafpuntje of een permanent bannetje staat gelijk aan je autonome macht uit handen geven. Een beetje erg hoge prijs voor zoiets onbenulligs vind je niet?

Wat maak je je druk?
Je komt er heel gezegend vanaf.
Zo'n grove bek tegen de forumbeheerder zou anderen direct een permanente IP-ban opleveren.
En terecht!

:zwaai:

Juliette
06-11-06, 19:39
Geplaatst door Red Sonja
Ik had het niet over jouw macht hier...
Dat heb jij er ineens van gemaakt.
Ik had het over macht in het algemeen.

Enfin, angst is zowiezo een slecht bruikbare energie.
Angst voor bijvoorbeeld iets futiels als een derde strafpuntje of een permanent bannetje staat gelijk aan je autonome macht uit handen geven. Een beetje erg hoge prijs voor zoiets onbenulligs vind je niet?

Wat maak je je druk?
Je komt er heel gezegend vanaf.
Zo'n grove bek tegen de forumbeheerder zou anderen direct een permanente IP-ban opleveren.
En terecht!

:zwaai:


Geplaatst door Red Sonja
Nou nou, jij legt hiermee alle macht in mijn handen.

Niet jij maar ik bepaal wanneer jij verbaast bent.

Dat is niet zo best! :brozac:

Advies: grijp je macht terug!!

Macht 'in het algemeen' lees ik in deze quote van je niet. Maar ik kan me vergissen.

Wat die grove bek betreft: Kan je PM's meelezen ofzo? :tik:

And, if so, ben je Freya?

III
06-11-06, 19:51
Geplaatst door Juliette
Macht 'in het algemeen' lees ik in deze quote van je niet. Maar ik kan me vergissen.

Wat die grove bek betreft: Kan je PM's meelezen ofzo? :tik:

And, if so, ben je Freya?

Dat hoefde ook niet te worden verduidelijkt. Dat was het namelijk al.
Dat jij begint over macht op een forum dat niet het jouwe is en waar je geen rechten hebt gelijk die van een moderator, is helemaal jouw pakkie aan.

Mij was direkt al duidelijk dat RS het had over de macht die jij haar toedichtte.

Dit forum is enkel en alleen het medium dat het doorgeven van DÍE boodschap mogelijk maakte.
Voor de rest heeft dit forum er ook helemaal niets mee van doen.
Laat staan de macht van een gebruiker ervan...

Red Sonja
06-11-06, 19:52
Geplaatst door Juliette
Macht 'in het algemeen' lees ik in deze quote van je niet. Maar ik kan me vergissen.


Iedereen leest het goed, behalve jij. Spreekt boekdelen over jou.


Geplaatst door Juliette

Wat die grove bek betreft: Kan je PM's meelezen ofzo? :tik:

And, if so, ben je Freya?


Ik zal even je haperende korte termijn geheugen een opfrissertje geven.

Vandaag 19.26 uur in VDVV:


Geplaatst door Juliette


Fuck you Angkor.

Deze aanhef kost je 2 strafpunten ! Dus nog eentje te gaan en je bent voorlopig verdwenen. Waarschijnlijk nog nooit van respect gehoord jij. Dat zal je dan toch moeten leren ! angkor/beheer

Denk liever na voor je iets zegt. Vooraleer je iemand anders leugenaar of, erger nog, racist noemt.

Het vermelde WSDB-topic is terug te vinden achter volgende link.

enz. enz.... :slapen:

:zwaai:

Juliette
06-11-06, 20:00
Geplaatst door III
Dat hoefde ook niet te worden verduidelijkt. Dat was het namelijk al.
Dat jij begint over macht op een forum dat niet het jouwe is en waar je geen rechten hebt gelijk die van een moderator, is helemaal jouw pakkie aan.

Mij was direkt al duidelijk dat RS het had over de macht die jij haar toedichtte.


Ik ben niet over macht begonnen.

Sonja heeft die in mijn handen gelegd. Ongevraagd.

Lees ff terug. :rolleyes: