PDA

Bekijk Volledige Versie : Ga er maar eens voor zitten...



rachid21
25-10-06, 23:48
Hier worden rake klappen uitgedeeld.

http://www.youtube.com/watch?v=xI8eqQGYlFY&eurl=


Geweldig of niet?

rachid21
25-10-06, 23:59
Geplaatst door klaaskop
Verkiezingstijd ? ;)



Verkiezingstijd of geen verkiezingstijd, de waarheid moet gezegd worden en waarom die knipoog, moet ik hieruit leiden dat het een achterliggende boodschap bevat? ik doe namelijk niet aan achterliggende boodschappen.

Maarten
26-10-06, 01:45
Djiezus, is dat echt?

En had klaaskop enkel het commentaar: verkiezingsstrijd?

Ik weet nier of ooit een Amerikaanse president zo op zijn lazer heeft gehad..
En dat gewoon op NBC?

rachid21
27-10-06, 19:53
Geplaatst door Maarten
Djiezus, is dat echt?

En had klaaskop enkel het commentaar: verkiezingsstrijd?

Ik weet nier of ooit een Amerikaanse president zo op zijn lazer heeft gehad..
En dat gewoon op NBC?


ik denk dat klaaskop er helemaal uit ligt. al zn berichten zijn verwijderd.


prachtig om te zien. een soort van "de leugen regeert" maar dan op zn amerikaans. het was ook nog eens live.

H.P.Pas
27-10-06, 20:37
Geplaatst door rachid21
ik denk dat klaaskop er helemaal uit ligt. al zn berichten zijn verwijderd.
prachtig om te zien. een soort van "de leugen regeert" .


Post Rachid21 27.10.06 20:53 doubleplusungood (http://www.online-literature.com/orwell/1984/4/) refs unpersons rewrite fullwise upsub antefiling.

Maarten
27-10-06, 21:45
Geplaatst door H.P.Pas
Post Rachid21 27.10.06 20:53 doubleplusungood (http://www.online-literature.com/orwell/1984/4/) refs unpersons rewrite fullwise upsub antefiling.

Please Pas, kun je even je punt maken, voor we even een compleet hoofdstuk uit George Orwell's 1984 in het Engels moeten doorploegen?

Toch niets iets over censuur he? Voor je daarmee wil aankomen moet je eerst eens gaan kijken hoe snel je eraf ligt op de sites van de EO, van joods.nl, en nog een hele bende anderen.

H.P.Pas
27-10-06, 23:22
Geplaatst door Maarten
Please Pas, kun je even je punt maken, voor we even een compleet hoofdstuk uit George Orwell's 1984 in het Engels moeten doorploegen?

Toch niets iets over censuur he? Voor je daarmee wil aankomen moet je eerst eens gaan kijken hoe snel je eraf ligt op de sites van de EO, van joods.nl, en nog een hele bende anderen.

Met een beetje gevoel voor Newspeak heb het hele citaat niet nodig. Maar zelfs dan:
Na een halve pagina weet je het. Dat is korter dan de meeste van jouw bijdragen. En stukken beter te lezen.

vlegeltje
28-10-06, 02:18
Geplaatst door H.P.Pas
Na een halve pagina weet je het. Dat is korter dan de meeste van jouw bijdragen. En stukken beter te lezen. :hihi:

Maarten
28-10-06, 02:38
Geplaatst door vlegeltje
:hihi:

Kijk! DAS duidelijk! Leuke smiley. Klaar!

Pas komt eerst met 5 Kg Engels, en verrekt het zelfs bij navraag nog om te melden wat zijn punt is.
Schijnt ook nog te denken dat je dan gaat kijken ook nog..

vlegeltje
28-10-06, 02:53
Geplaatst door Maarten
Kijk! DAS duidelijk! Leuke smiley. Klaar!

Pas komt eerst met 5 Kg Engels, en verrekt het zelfs bij navraag nog om te melden wat zijn punt is.
Schijnt ook nog te denken dat je dan gaat kijken ook nog..

Ik had Pas z'n punt meteen door. :)

Ik las "doubleplusungood" en dacht meteen aan 1984 en aan het 'herschrijven van de geschiedenis' (wat een belangrijk thema is in dat boek). De associatie met het verwijderen van alle berichten van Klaaskop was meteen gemaakt.

Maarten
28-10-06, 10:35
Geplaatst door vlegeltje
Ik had Pas z'n punt meteen door. :)

Ik las "doubleplusungood" en dacht meteen aan 1984 en aan het 'herschrijven van de geschiedenis' (wat een belangrijk thema is in dat boek). De associatie met het verwijderen van alle berichten van Klaaskop was meteen gemaakt.

Dan zat ik dus met m'n eerste post al midden in de roos.
De associatie van Klaaskop's verwijdering met Orwell's 1984 is niet bepaald een erudiete heldendaad, wel? (gaap)
Vandaar dat ik schrijf, dat ie maar eens naar banbeleid op andere sites moet gaan kijken, voor hij met dit soort bollocks aan komt.
Wat Pas hier doet is vergelijkbaar met het soort allochtonen, dat al "Discriminatie" roept, als het stoplicht op rood springt. Dat niveau dus.

Dus sowieso al slap. En dan wijs je 'm daarop, en dan gaat ie nog zitten sneren.
En dan vraag je hem om zijn punt te maken, omdat het om iets heel specifieks uit het thema 1984 kan gaan. Doet ie ook niet.
Dat weet je dus dat je te maken hebt met zo'n verbeten notoire hater, waar hier veel van rondlopen.
Twee posts heb ik daar voor nodig, meer niet.
Dan weet je meteen dat het niet veel zin heeft om veel echte discussies met zo iemand te gaan voeren, omdat je weet dat je uiteindelijk daar op stuk gaat lopen. Of dat je eindeloos getouwtrek over alles krijgt.

Arrogant he?
Ontwikkel jij geen voelsprieten voor de kansen op verspilde moeite op dit forum?