PDA

Bekijk Volledige Versie : Posterplakkers Wilders mishandeld



Marsipulami
28-10-06, 12:41
Posterplakkers Wilders mishandeld

DEN HAAG - Twee medewerkers van de Groep Wilders zijn vrijdagavond in Den Haag mishandeld, meldde een politiewoordvoerder. De twee waren in de binnenstad verkiezingsposters van de politicus Geert Wilders aan het plakken, toen ze werden lastiggevallen door een groep van vijf of zes mannen.

Na een achtervolging mishandelden de belagers de posterplakkers op het Carnegieplein. De medewerkers hebben klappen gekregen, zei de politiewoordvoerder. ,,Naar omstandigheden gaat het goed met ze.'' De slachtoffers deden aangifte bij de politie, waarop de recherche een onderzoek begon om de identiteit van de daders te achterhalen.

Burgemeester Wim Deetman van Den Haag noemde het ,,onaanvaardbaar'' wat vrijdag gebeurde. ,,Er moet alles op alles worden gezet om de daders te pakken te krijgen, zodat ongestoord verkiezingscampagne gevoerd kan worden'', zei Deetman bij monde van zijn woordvoerder.

Doorgaan

Geert Wilders is blij dat Deetman de zaak serieus aanpakt. ,,Want dit is een grof schandaal.'' Volgens zijn informatie waren de daders Marokkanen. ,,Ik begrijp niet waarom niemand dat zegt. Ik hoop dat ze gepakt worden.''

Wilders meldt dat de ene plakker thuis zit met een dikke knie en de ander in de maag is getrapt. Ook hun auto is beschadigd. Het plakken gaat gewoon door, meldt de politicus.


(ANP)


--------------------------------------------------------------------------------

soobnebki
28-10-06, 12:51
Terug naar hun eigen land !!!!

IbnRushd
28-10-06, 12:58
Geplaatst door soobnebki
Terug naar hun eigen land !!!!

Er is nog niets vastgesteld. Maar je mag van mij gerust op die Clown stemmen. Of was jij die een trap in de maag heeft gekregen?

MaRiaH
28-10-06, 13:07
Geplaatst door soobnebki
Terug naar hun eigen land !!!!

Je bedoelt die plakkers zeker?

Joesoef
28-10-06, 13:13
Geplaatst door soobnebki
Terug naar hun eigen land !!!!


Yeps, naar de achterhoek of het hoge noorden met die gasten.

Maarten
28-10-06, 20:17
Vermoedelijk wilden die plakkers maar niet begrijpen wat de voor- en achterkant van die posters was.
Als je die goed plakt, met viltstiften erbij, dan zijn die posters heel nuttig voor de meningsvorming en de democratie.

barfly
28-10-06, 20:20
Geplaatst door Maarten
Vermoedelijk wilden die plakkers maar niet begrijpen wat de voor- en achterkant van die posters was.
Als je die goed plakt, met viltstiften erbij, dan zijn die posters heel nuttig voor de meningsvorming en de democratie.

Inderdaad, want als je het in je hoofd haalt om de verkeerde kant op te plakken dan krijg je slaag. Logisch.

sjaen
28-10-06, 21:33
stelletje hufters!

Maarten
28-10-06, 22:44
Geplaatst door barfly
Inderdaad, want als je het in je hoofd haalt om de verkeerde kant op te plakken dan krijg je slaag. Logisch.

Met de onbedrukte kant naar buiten, bedoelde ik. Wit, met viltstiften er bij, dan hadden die posters nog enig democratisch nut, bedoelde ik. Het was een grap.

Het slaan is niet grappig. Gewoon weer een stuk verruwing van de samenleving. Zeker flink aanpakken dus.

observer
29-10-06, 17:39
wat er met wilders en soortgelijke partijen gaat gebeuren is wel 1 van de meest interessante onderwerpen van deze verkiezingen

feitelijk bepalen die kiezers wie er premier worden

is hun afkeer van bos zo groot dat ze maar balkenende stemmen ipv wilders?

het in elkaar rammen door marokkanen van deze mensen zou wilders wel weer eens op de kaart kunnen zetten

vgeld
29-10-06, 18:52
Geplaatst door observer
wat er met wilders en soortgelijke partijen gaat gebeuren is wel 1 van de meest interessante onderwerpen van deze verkiezingen

feitelijk bepalen die kiezers wie er premier worden

is hun afkeer van bos zo groot dat ze maar balkenende stemmen ipv wilders?

het in elkaar rammen door marokkanen van deze mensen zou wilders wel weer eens op de kaart kunnen zetten

Sommige Marokkanen hebben durf om op te treden tegen XEBOPHOBEN En omhoog gevallen Limbo's. Sommige Xenofoben hebben de middelen van de staat tot hun beschikking om bevolkingsgroepen te bashen. Minderheden maken soms gebruik van hun vuist om de door de staat (en de publieke omroep) gesponsord xenofoben af te remmen.
Hulde aan de Marokkanen die over durf beschikken.

Wortel
29-10-06, 18:57
Sommige Marokkanen hebben durf om op te treden tegen XEBOPHOBEN En omhoog gevallen Limbo's. Sommige Xenofoben hebben de middelen van de staat tot hun beschikking om bevolkingsgroepen te bashen. Minderheden maken soms gebruik van hun vuist om de door de staat (en de publieke omroep) gesponsord xenofoben af te remmen.
Hulde aan de Marokkanen die over durf beschikken.

Het lijkt me dat je Wilders nog veel harder zou bashen als je hem inhoudelijk de wind uit de zeilen zou halen. Dit geeft hem alleen maar meer munitie om mee op marokkanen te schieten, vanwege het zie-je-wel effect.

Cherry Bo
29-10-06, 19:04
Geplaatst door vgeld

Hulde aan de Marokkanen die over durf beschikken.

Ja, hulde.

Neem nou die Aboutaleb, die deugt pas echt niet.

vgeld
29-10-06, 19:05
Geplaatst door Wortel
Het lijkt me dat je Wilders nog veel harder zou bashen als je hem inhoudelijk de wind uit de zeilen zou halen. Dit geeft hem alleen maar meer munitie om mee op marokkanen te schieten, vanwege het zie-je-wel effect.

Ik ben een man van de confrontatie. Ik ben niet iemand die omwille van de (PvdA zetels e/o links blokzetels ) coute que coute de opmerkingen van xenofoben slikt.
Ik wens het rechtsblok 81 zetels toe zodat Marokkanen/ Allochtonen/ Autochtonen gedwongen moeten worden om uit hun hokken te komen en het op te nemen tegen de xenofoben.

vgeld
29-10-06, 19:12
Geplaatst door Cherry Bo
Ja, hulde.

Neem nou die Aboutaleb, die deugt pas echt niet.

Ook mensen zoals Aboutaleb hebben we nodig. Hij wordt gemuilkorfd door zijn partrtij terwijl zijn achterban wordt gebashed. Als Wilders slim is dan zou hij Aboutaleb en Albayrak uit hun tent lokken. Ik zou het geweldig vinden als Wilders, Aboutaleb, Albayrak en Azough aanvalt. Ik kan je garanderen dat het stemmen oplevert voor Wilders door te roepen dat Islamieten/ Niet westerse Allo's in de tweede kamer ....etc maar dat dwingt deze drie om meer richting hun achterban i.p.v. PvdA/ GL op te schuiven.

barfly
29-10-06, 19:50
Geplaatst door vgeld
Ik ben een man van de confrontatie. Ik ben niet iemand die omwille van de (PvdA zetels e/o links blokzetels ) coute que coute de opmerkingen van xenofoben slikt.
Ik wens het rechtsblok 81 zetels toe zodat Marokkanen/ Allochtonen/ Autochtonen gedwongen moeten worden om uit hun hokken te komen en het op te nemen tegen de xenofoben.

Jochie, ga met je uitspraken naar een psychiater.

Als rechts-extremisten een Marokkaan in elkaar slaan omdat ie voor de Moslim partij aanplakt dan staat Nederland op z'n kop, Marokkanen voorop. En terecht.

vgeld
29-10-06, 20:00
Geplaatst door barfly
Jochie, ga met je uitspraken naar een psychiater.

Als rechts-extremisten een Marokkaan in elkaar slaan omdat ie voor de Moslim partij aanplakt dan staat Nederland op z'n kop, Marokkanen voorop. En terecht.
Hey jochie !
Moslim partij (wat ik niet toejuich) zal plakken om hun standpunten/godsdienst aan te prijzen en niet om bijvoorbeeld homo's aan te vallen. Mocht de Moslim partij ageren tegen of beledigen van bijvoorbeeld homo's/ Joden dan vind ik het terecht dat ze een MEP krijgen van omstanders (en dus ook van jou) bij het plakken van hun posters. SNAPIE?

Julien
29-10-06, 20:08
Geplaatst door vgeld
Hey jochie !
Moslim partij (wat ik niet toejuich) zal plakken om hun standpunten/godsdienst aan te prijzen en niet om bijvoorbeeld homo's aan te vallen. Mocht de Moslim partij ageren tegen of beledigen van bijvoorbeeld homo's/ Joden dan vind ik het terecht dat ze een MEP krijgen van omstanders (en dus ook van jou) bij het plakken van hun posters. SNAPIE?

VGeld, geweld is nooit een optie binnen de democratie. Het is een kenmerk van zwakte. Als je Wilders wil bestrijden, doe dat dan met woorden.

Cherry Bo
29-10-06, 20:10
Geplaatst door vgeld
Hey jochie !
Moslim partij (wat ik niet toejuich) zal plakken om hun standpunten/godsdienst aan te prijzen en niet om bijvoorbeeld homo's aan te vallen. Mocht de Moslim partij ageren tegen of beledigen van bijvoorbeeld homo's/ Joden dan vind ik het terecht dat ze een MEP krijgen van omstanders (en dus ook van jou) bij het plakken van hun posters. SNAPIE?


Ik snap niet dat je het opneemt voor randfiguren.

Staat je slecht.

vgeld
29-10-06, 20:20
Geplaatst door Cherry Bo
Ik snap niet dat je het opneemt voor randfiguren.

Staat je slecht.
Randfiguren?
De xenofoob uit Limboland stuurt zijn handlangers met een boodschap de wijken in: Probeer aandacht te krijgen.
Afgelopen week heeft hij zijn handlangers naar het PvdA kantoor gestuurd. Het PvdA kantoor was helemaal geplakt met posters van de xenofoob louter en alleen om de aandacht.
Deze week (uit interne bronnen) heeft hij zijn handlangers richting Den Haag gestuurd met de boodschap: probeer (het liefste Marokkanen ) te provoceren en zo krijgen wij GRATIS media aandacht.

SNAPPIE RADNFIGUUR?

Cherry Bo
29-10-06, 20:33
Geplaatst door vgeld
Randfiguren?
De xenofoob uit Limboland stuurt zijn handlangers met een boodschap de wijken in: Probeer aandacht te krijgen.
Afgelopen week heeft hij zijn handlangers naar het PvdA kantoor gestuurd. Het PvdA kantoor was helemaal geplakt met posters van de xenofoob louter en alleen om de aandacht.
Deze week (uit interne bronnen) heeft hij zijn handlangers richting Den Haag gestuurd met de boodschap: probeer (het liefste Marokkanen ) te provoceren en zo krijgen wij GRATIS media aandacht.

SNAPPIE RADNFIGUUR?

Ja, ik snap 'm.

Die Marokkanen zijn waarschijnlijk gewoon betaald door Wilders om zijn posterplakkers in elkaar te slaan.

Hij wilde op zeker.

vgeld
29-10-06, 20:34
Geplaatst door Julien
VGeld, geweld is nooit een optie binnen de democratie. Het is een kenmerk van zwakte. Als je Wilders wil bestrijden, doe dat dan met woorden.
Hey Julien !
Marokkanen hebben een reputatie hoog te houden: DON"T FUCK WITH THE MORROCANS !
de Fransozen & Spanjolen kunnen erover meepraten !. Met hun machtige legers en tegelijkertijd, met de staart tussen de benen.....

Dolle Fatima
29-10-06, 21:32
Geplaatst door Wortel
Het lijkt me dat je Wilders nog veel harder zou bashen als je hem inhoudelijk de wind uit de zeilen zou halen. Dit geeft hem alleen maar meer munitie om mee op marokkanen te schieten, vanwege het zie-je-wel effect.

Precies

vgeld
29-10-06, 21:43
Geplaatst door Dolle Fatima
Precies
Dolle Fatima !
Vgeld is het stadium van "je tweede wang keren" voorbij.

observer
29-10-06, 22:37
Geplaatst door vgeld
Sommige Marokkanen hebben durf om op te treden tegen XEBOPHOBEN En omhoog gevallen Limbo's. Sommige Xenofoben hebben de middelen van de staat tot hun beschikking om bevolkingsgroepen te bashen. Minderheden maken soms gebruik van hun vuist om de door de staat (en de publieke omroep) gesponsord xenofoben af te remmen.
Hulde aan de Marokkanen die over durf beschikken. dus wat jij zegt dat jij het goed vind dat iedereen die oneens is met een ander geweld gebruikt

je zegt ook dat je mening met geweld moet beantwoorden

wie gebruikte die methodes ook
oh ja adolf jozef pol mao en nog vele andere

gefeliciteerd vgeld je hebt je in het illustere rijtje ideologieen en religies gevoegd die iedereen die het niet met hun eens is de mond wil snoeren

Wortel
31-10-06, 08:37
Vgeld is het stadium van "je tweede wang keren" voorbij.

Dat "je tweede wang toekeren" is dan ook geen stadium maar een levenshouding. Voor zover ik het begrepen heb zegt de Qur'an juist daarom "Verdraag geduldig wat zij zeggen".

Juliette
31-10-06, 10:22
Overdreven reacties.

Tot in de jaren 80 waren 'plakoorlogjes' heel gewoon. In België toch. En daarna langzaam in onbruik geraakt. Is wat folklore geworden. En sommigen kijken daar naar terug als 'de goeie ouwe tijd'.

Om daar nu 'verruwing van de SL' of onaangepastheid van Marokkanen bij te slepen.