PDA

Bekijk Volledige Versie : Britten verlaten halsoverkop consulaat Basra



HenkS
31-10-06, 00:43
Ondanks de recente geruststellingen van Blair en kornuiten dat ze alles
onder controle hebben, wordt de Britten de grond onder de voeten nu toch te heet in Zuid-Irak. Ze gaan, vanwege in intensiteit toenemende
mortieraanvallen van Irakese verzetstrijders, binnen 24 uur het
gefortificeerde consulaat in Basra ontruimen.

http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/10/30/wirq30.xml

NB Tot nu toe in oktober 105 coalitiesoldaten gesneuveld in Irak
En hoeveel gewone mensen in Irak en Afghanistan die deze oorlog nooit hebben gewild zijn ondertussen vermoord?

Aus'm Osten nichts Neues

gh.wille
31-10-06, 01:45
Geplaatst door HenkS
Ondanks de recente geruststellingen van Blair en kornuiten dat ze alles
onder controle hebben, wordt de Britten de grond onder de voeten nu toch te heet in Zuid-Irak. Ze gaan, vanwege in intensiteit toenemende
mortieraanvallen van Irakese verzetstrijders, binnen 24 uur het
gefortificeerde consulaat in Basra ontruimen.

http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/10/30/wirq30.xml

NB Tot nu toe in oktober 105 coalitiesoldaten gesneuveld in Irak
En hoeveel gewone mensen in Irak en Afghanistan die deze oorlog nooit hebben gewild zijn ondertussen vermoord?

Aus'm Osten nichts Neues

Zo wat zal het lekker rustig en vooral vredig worden daar , nu die Britten weg zijn ! geen aanslagen meer en de moordpartijen ook meteen afgelopen .
Gezamelijk weer gezellig en vooral veilig over straat op weg naar de markt , of naar de Moskee.

:duim:
En maar hopen dat :" Aus'm Osten nichts Neues" te melden valt .

Maarten
31-10-06, 16:55
Geplaatst door gh.wille
Zo wat zal het lekker rustig en vooral vredig worden daar , nu die Britten weg zijn ! geen aanslagen meer en de moordpartijen ook meteen afgelopen .
Gezamelijk weer gezellig en vooral veilig over straat op weg naar de markt , of naar de Moskee.

:duim:
En maar hopen dat :" Aus'm Osten nichts Neues" te melden valt .

Nee, want dan zitten ze nog steeds met de gevolgen van die westerse interventie.

En vermoedelijk zijn het net Nederlanders, zoals die na 1945 waren. Die sloten met helemaal niemand vrede, die zich ooit aan de bezetter gelieerd had. Reken daar maar op! Alles wat westen-vriendelijk was krijgt het zwaar te verduren.
Resultaaje he? En volkomen voorzienbaar. Jij was zeker ook voor die oorlog he? Zeker weer een blablaatje erbij he?

tukkersterror
31-10-06, 19:14
Geplaatst door Maarten
Nee, want dan zitten ze nog steeds met de gevolgen van die westerse interventie.

Inderdaad, zonder je af te vragen of het wettelijk was, zitten deze mensen in een vacium.
Het zijn slechte voortekens............



En vermoedelijk zijn het net Nederlanders, zoals die na 1945 waren. Die sloten met helemaal niemand vrede, die zich ooit aan de bezetter gelieerd had. Reken daar maar op! Alles wat westen-vriendelijk was krijgt het zwaar te verduren.
Resultaaje he? En volkomen voorzienbaar. Jij was zeker ook voor die oorlog he? Zeker weer een blablaatje erbij he?

Jammer dat je een krachtige openingzin hier te niet doet.

gh.wille
31-10-06, 19:51
Geplaatst door Maarten
Nee, want dan zitten ze nog steeds met de gevolgen van die westerse interventie.

En vermoedelijk zijn het net Nederlanders, zoals die na 1945 waren. Die sloten met helemaal niemand vrede, die zich ooit aan de bezetter gelieerd had. Reken daar maar op! Alles wat westen-vriendelijk was krijgt het zwaar te verduren.
Resultaaje he? En volkomen voorzienbaar. Jij was zeker ook voor die oorlog he? Zeker weer een blablaatje erbij he?

He "'Glibbertje "" zoals gewoonlijk probeer je de rollen weer om te draaien door mij weer iets in m,n schoenen te schuiven wat ik nooit beweerd hebt dat zijn jouw vieze en gore streken daarom noem IK je "Glibber"" ( zeemans uitdrukking voor iemand die nog gladder is als twee copuleerende palingen in een emmer vol snot ).
Een vies laag onderkruipertje wat nu weer NEDERLANDERS erbij gaat halen na 1945 duidelijk doelend op W.O 2.

Noem mij ff op met wie hebben Nederlanders geen vrede gesloten, NAMEN graag Glibbertje !!

En ga er maar vast voor zitten en zoeken waar ik , beweer achter EEN OORLOG te staan als ex oorlogs kind vervloek ik elke vorm van geweld !

En dan nog wat Glibbertje mij moeder had ge durende de oorlog zowel JOODSE kinderen (tijdelijk ) in huis maar ook verzetsmensen en zelf Engelse piloten , en dat alles onder het toeziend oog van mijn latere DUITSE oom ( die toen verkering had met mijn tante ) welke bijna kaal geschoren zou worden als door verzets mensen , die gelukkig door de anderen werden tegen gehouden . *)

*)Als je toch gaat zoeken kom je deze anecdote vast wel tegen .

Dag jochie

( goed je best doen hoor anders ga je weer op je bekkie ).

:haha:

Maarten
31-10-06, 21:59
Geplaatst door gh.wille

Noem mij ff op met wie hebben Nederlanders geen vrede gesloten, NAMEN graag Glibbertje !!
ALLES wat geheuld heeft met de Nazi's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat is tot op de dag van vandaag zo!!
Onlangs waren er nog 2 mensen waarbij twijfels rezen, en daar worden onmiddelijk consequenties aan verbonden!

En jij grapjas, denkt dat dat in Irak anders werkt??!!..
En ga je nou verhalen houden over wat in jóúw ogen de verschillen zijn??..
Ik denk dat die Arab's daar héle andere ideetjes bij hebben, gezien die puinhoop die door de Amerikanen gemaakt is!!
En wat gh.wille daarvan denkt, interesseert verder niemand een moer!

En over de oorlog ben jij ook de allerlaatste die me daar wat van vertelt! Een deel van m'n familie ging er dood aan. Anderen raakten getraumatiseerd voor het leven, vanwege holocaust-achtige omstandigheden. Ik ken nog mensen van de princes-Irenebrigade enz. We vingen hier nog russische joden op. Mij vertel jij helemaal niks!

Jij hoort tot het soort dat denkt dat WO II iets unieks is, en koestert de zaak als iets geisoleerds, om het daarna te verdommen om de grote lering die eruit getrokken werd ook toe te passen op andere situaties. Hopen mensen doen dat, en juist dat maakt onze 4-5 mei vieringen steeds hypocrieter worden, gezien ons feitelijke MO-beleid, waar we al die leringen weer in staan te negeren.
ik ben hier niet het glibbertje jongen: jij bent hier het warhoofd.

gh.wille
01-11-06, 00:03
Geplaatst door Maarten
ALLES wat geheuld heeft met de Nazi's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat is tot op de dag van vandaag zo!!
Onlangs waren er nog 2 mensen waarbij twijfels rezen, en daar worden onmiddelijk consequenties aan verbonden!

En jij grapjas, denkt dat dat in Irak anders werkt??!!..
En ga je nou verhalen houden over wat in jóúw ogen de verschillen zijn??..
Ik denk dat die Arab's daar héle andere ideetjes bij hebben, gezien die puinhoop die door de Amerikanen gemaakt is!!
En wat gh.wille daarvan denkt, interesseert verder niemand een moer!

En over de oorlog ben jij ook de allerlaatste die me daar wat van vertelt! Een deel van m'n familie ging er dood aan. Anderen raakten getraumatiseerd voor het leven, vanwege holocaust-achtige omstandigheden. Ik ken nog mensen van de princes-Irenebrigade enz. We vingen hier nog russische joden op. Mij vertel jij helemaal niks!

Jij hoort tot het soort dat denkt dat WO II iets unieks is, en koestert de zaak als iets geisoleerds, om het daarna te verdommen om de grote lering die eruit getrokken werd ook toe te passen op andere situaties. Hopen mensen doen dat, en juist dat maakt onze 4-5 mei vieringen steeds hypocrieter worden, gezien ons feitelijke MO-beleid, waar we al die leringen weer in staan te negeren.
ik ben hier niet het glibbertje jongen: jij bent hier het warhoofd.

Ben ik ff blij dat jij dat zegt en niet de psychiator !
:p
Over warhoofd gesproken wil nog verder op je bek gaan met je achterlijke insinuaties ,je hebt geen enkel fatsoendelijk weer woord kunne geven ,dweil met je het hele dek af zonder zichtbare inspanning mijnerzijds .

En je vermeende kennis van scheepvaart / uitdrukkingen kan je ophijzen met de yellow Q aan de AAP * !

* vrij onbelangrijk steun zeiltje/ stag .

:boogjes:

Maarten
01-11-06, 10:58
Die Wille!...
Heeft waarschijnlijk z'n leven lang nooit wat gemogen, maar op maroc.nl kan ie zich helemaal uitleven. Compleet met echte smilies enzo. Het hoeft ook niet te kloppen. Het hoeft nergens over te gaan. Gewoon maar wat brallen. Heerlijk!
Niet de eerste, die zich hier met veel genoegen gaat gedragen als een Nederlander op een camping in Zuid-Frankrijk.
Ze kennen je hier niet, dus hier ken ut..