PDA

Bekijk Volledige Versie : ''Er is geen Amerikaans leger geweest gewelddadiger dan die in Irak''



Coolassprov MC
03-11-06, 05:40
http://www.mcgilldaily.com/view.php?aid=5450

gh.wille
03-11-06, 16:04
Geplaatst door Coolassprov MC
http://www.mcgilldaily.com/view.php?aid=5450


Is ie zeker de Osmaanse troepen vergeten die het presterden om in een dag meer dan 60.000 vrouwen*) en kinderen handmatig (strot opensnijden) te vermoorden in BAGDAD het een en ander vond plaats in 1638 en wel in December!!
Ja daar moeten de Amerikanen nog ff voor oefenen !!!

*) Het spreekt van zelf dat de mooiste vrouwen het leven gespaart werd om nog ff als meisje van PLEZIER door te mogen leven en de allermooiste mochten mee naar het SERAIL YILDITZ waar ze de avances van de 12O kg zware Moerad moesten wel gevallen ,als ze het niet "lekker '' genoeg deden riep hij ff de Kislar AGA die hun vakkundig persoonlijk wurgde met hun eigen sjaaltje ! leuk toch ?
Moerad was zelf ook niet vies van het ombrengen van zijn minaressen
deze mochten in een vijver welke steeds verder gevuld werd net zo lang dansen tot ze verzopen onder tussen bekogelde deze waanzinnige de stakkers nog met vruchten of kleverige projectielen.
Nog meer weten ??
Kan hoor .

:zwaai:

gh.wille
03-11-06, 16:24
Geplaatst door gh.wille
Is ie zeker de Osmaanse troepen vergeten die het presterden om in een dag meer dan 60.000 vrouwen*) en kinderen handmatig (strot opensnijden) te vermoorden in BAGDAD het een en ander vond plaats in 1638 en wel in December!!
Ja daar moeten de Amerikanen nog ff voor oefenen !!!

*) Het spreekt van zelf dat de mooiste vrouwen het leven gespaart werd om nog ff als meisje van PLEZIER door te mogen leven en deallermooiste mochten mee naar het SERAIL YILDITZ waar ze de avances van de 12O kg zware Moerad moesten wel gevellen ,als ze het niet "lekker '' genoeg deden riep hij ff de Kislar AGA die hun vakkundig persoonlijk wurgde met hun eigen sjaaltje ! leuk toch ?
Moerad was zelf ook niet vies van het ombrengen van zijn minaressen
deze mochten in een vijver welke steeds verder gevuld werd net zo lang dansen tot ze verzopen onder tussen bekogelde deze waan zinnige de stakkers nog met vruchten of kleverige projestielen.
Nog meer weten ??
Kan hoor .

:zwaai:

o, ja ff debron vermelden :Observations sur le Commerce et sur les arts d,une Partie de L,Europe et L.Asieet meme Indes Oreantales.(1766).

ooggetuigend verslagen opgeschreven door o.a p.MUNDY 1608 1667.
TRAVELS in Asia .
Moerad bey Les palas Yilditz et le sublime porte ! parijs 1879.

en nog vele andere o.a de persoonlijke onderzoeken van hoogleraar ILLBAN OZ bij leven als geschiedkunde verbonden aan de universiteit van Isanboel en de latere directeur van het inmiddels museum geworden YILDITZ alwaar hij de ongelooflijke uiteraard in het grootste geheim geschreven aan tekeningen vond .

nogmaals :zwaai:

p.s wie met rotte appels gooit kan op z,n minst het klokhuis terug krijgen.
Niet om andere mensen Zwart te maken of te kleineren en zeker niet
de GOEDE EN VROME MOSLIMS te beledigen .
Ik geef slechts de geschieddenis weer zoals her is geweest .
In tegenstelling tot wat jij en nog helaas vele doen n.l alles,maar dan ook alles uit de kast halen om te provoceren en vooral anderen verwijten wat ze fout doen opzich niet zo erg maar het is in een RICHTING !

Coolassprov MC
03-11-06, 17:01
Geplaatst door gh.wille
Nog meer weten ??
Kan hoor .

:zwaai:

Misschien moet je eerst leren lezen alvorens je je begeeft op het vlak van slaaptherapie?

gh.wille
03-11-06, 17:31
Geplaatst door Coolassprov MC
Misschien moet je eerst leren lezen alvorens je je begeeft op het vlak van slaaptherapie?

Jammer dat je niet tegen de overstelpende gegevens en bewijzen op kunt !
Je in jou ogen (gevatte )en bijzonder domme antwoord spreekt voor zich !

Lees eerst ff goed je KOP van topic !
Daarop gaf ik slechts antwoord ,let wel dat was het aantal HALAL afgeslachte merendeels vrouwen en kinderen , en op een dag van zons opkomst tot zonsondergang zijn ze bezig geweest om het "klusje "te klaren, van de andere duizenden moorden nog maar niet te noemen !

En wou je daar de Amerikanen van laten winnen ? daar hebben ze niet genoeg mensen voor snap je ?
HINT:
Zelfs niet als de NEDERLANDERS EEN HANDJE GEHOLPEN ZOUDEN HEBBEN .

:nl:

observer
03-11-06, 19:22
het iraakse en iraanse leger komen zo in mijn gedachten naar boven

gh.wille
03-11-06, 21:45
Geplaatst door observer
het iraakse en iraanse leger komen zo in mijn gedachten naar boven

Ik durf me daarin niet te mengen het gaat ook niet om een soort van (competitie) te maken wie het meest kundig is /was met het moedwillig en nodeloos vermoorden van mensen !
De enige opzet van deze topic is met het doel :
Het kost wat het kost alles en nog wat met Amerika te maken heeft in kwaad daglicht te stellen .
Als eerlijk Mens verzet ik me tegen dergelijke uittingen van welke aard ook . dus ook als er ontecht wordt aangedaan tegen de de MOSLIM,S of op welke andere wijze ook .

Als iemand bij hoog en laag volhoud dat er ijsberen op de Zuidpool leven ,dan blijf ik daar ook tegen in gaan. (ik heb dit elders meegemaakt , degene beweerde dat Scot ze mee had genomen en uitgezet ).

Kal-El B.V
04-11-06, 13:02
De kop van dit topic is :

''Er is geen Amerikaans leger geweest gewelddadiger dan die in Irak''


Waarom jullie dan beginnen over Turken en weet niet wat allemaal is compleet van de pot gerukt.


Deze man, een van de meest gerespecteerde onderzoeksjournalisten met een enorme staat van dienst, bericht over wandaden van het Amerikaanse leger in een illegale oorlog in het hier en nu, en wat doen jullie ? Dat compleet negeren en beginnen over daden van Turken 5oo jaar geleden ?????

Wat is jullie probleem ??

gh.wille
04-11-06, 15:32
Geplaatst door Kal-El B.V
De kop van dit topic is :

''Er is geen Amerikaans leger geweest gewelddadiger dan die in Irak''


Waarom jullie dan beginnen over Turken en weet niet wat allemaal is compleet van de pot gerukt.


Deze man, een van de meest gerespecteerde onderzoeksjournalisten met een enorme staat van dienst, bericht over wandaden van het Amerikaanse leger in een illegale oorlog in het hier en nu, en wat doen jullie ? Dat compleet negeren en beginnen over daden van Turken 5oo jaar geleden ?????

Wat is jullie probleem ??

Geen enkele de enige die problemen heb ben jij !
Ja natuurlijk zijn van alle Amerikaanse legers deze de ergste !
Ik zou niet weten welke nog erger is he ,dat is toch de bedoeling??
Er is geen site of hij wordt verdraaid of zo dubbelzinnig op gezet dat
er maar een kant is die je op kunt .
Ik geef ff een voorbeeld hoe de lieverdjes vroeger te keer gingen de zelfde moordende en woeste hordes die heden ten dagen nog steeds de sporen van hun wanstallig gedrag hebben achtergelaten en hun stempel gedrukt heben op de huidige situatie in het M.O en zijn nabije omgeving.
BAH HET WORD STEED WALGELIJKER !

observer
04-11-06, 16:41
mischien wel omdat er maar 1 amerikaans leger in irak is en is geweest dus ergo het inderdaad het geweldadigste is

net als ik altijd tegen mijn nichtje van 6 zeg dat ze mijn favoriete nichtje is

heb er maar 1

Iglo
04-11-06, 20:22
Geplaatst door Coolassprov MC
http://www.mcgilldaily.com/view.php?aid=5450 En hoe zit het dan met al die oorlogen tegen de indianen?

gh.wille
04-11-06, 22:22
Geplaatst door Iglo
En hoe zit het dan met al die oorlogen tegen de indianen? ja en de burgeroorlog onderling en de wo 1en2 ,Korea ,Vietnam enz enz niet te vergeten

Ja dat is ook wat ,maar zoals ik al op m,n vingers getikt ben het betreft hier UITSLUITEND de Amerikanen in Irak !!!
Zie ook het antwoord van Observer .
Het staat als een paal bovenwater dat aangezien er niet eerder Amerikaanen waren in Irak ze automatisch de meest en daar kont ie :

Geweldadigst , leukste ,vriendelijkste , onbeschofste , aardigste ,sportiefste ,slechts geklede , grootste zweetvoeten hebben ,kaalste , meest behaarde enfin noem maar op zijn !!
Maar dat bedoelde de topic steller natuurlijk niet in zijn haatcampagne !!

:stout: