PDA

Bekijk Volledige Versie : isra-hell



Mistral
03-11-06, 23:53
Wat hebben de joden nu geleerd van 40-45?
Libanon weer half platgegooid met 1000 burgerdoden. Alsof het niks is.

Ben benieuwd hoe de wereld nu reageerd. Waarschijnlijk lauw, Israel mag alles.
Maar owee als het andersom was geweest, als hezbollah zo even wat burgers zou neerknallen.
Terrorisme heet het dan ineens.

Nou Israel is zelf net zo goed een platte asociale schurkenstaat. Met het hele westen als laffe medeplichtigen.
Net doen alsof Israel en US heilige moordenaars zijn, alsof dat geen moord is.

Gek he dat er mensen zijn in het MO die Israhell haten en de wapens oppakken.

Godverlichtme, het zal je vrouw maar zijn.

Klootzakken zijn het!

Gatver wat word ik hier weer boos van...

Groeten
M.

edit: was dus als reactie bedoeld op het draadje: "Israeliers openen vuur op moskee-bezoekende vrouwen"

Maarten
04-11-06, 02:11
Moet je dan eens goed om je heen kijken, wie het allemaal best vinden, en er in feite aan meewerken dat het zo blijft.

Dan ben je voorlopig nog niet uitgekeken..

Mistral
04-11-06, 14:04
Alle westerse landen.

Laatst werd die eikel van een balkenende het bloedbad in Libanon voorgehouden.
Waarbij meer dan 1000 onschuldige mannen vrouwen en kinderen halve kernbommen op hun kop kregen van dat kut-israel.

Wat zegt die loser met zn dichtgeknepen moralistische stemmetje.. : "U moet niet vergeten dat Israel wel geprovoceerd is".

Dus kutpremier, als jouw zoontje bij mij belletje komt lellen mag ik hem zijn familie en al zijn vriendjes afslachten? Ja moet ie me maar niet provoderen...

Wat een "leider". Een laffe hond is het...

En zoveel geld ook nog voor de rest in NL, mevrouw Duisenberg wordt verketterd in de media omdat ze nuance aanbrengt in het israel-palestina conflict.

Met zulke regeringe nen volkeren komt er voorlopig echt geen vrede op aarde, niet in israel niet in irak en niet in afghanistan.

Goh in Amersfoort zijn door de Duitsers ook tientallen burgers op een plein afgeschoten.
Die 2 jongens hadden de nacht ervoor die Duitsers dan maar niet moeten provoceren he Jan Peter??

Groet
M.

Maarten
04-11-06, 14:58
Geplaatst door Mistral

Wat zegt die loser met zn dichtgeknepen moralistische stemmetje.. : "U moet niet vergeten dat Israel wel geprovoceerd is".

Dus kutpremier,
Inderdaad.
Duizenden gevangen Libanezen vindt hij geen provocatie.
10.000 gevangen Palestijnen, die jarenlang zonder enige vorm van proces vastgehouden blijven worden, is voor deze zeeuwse moraalridder geen provocatie.

Die hele waslijst van schendingen van landrechten, conventie van Geneve, en mensenrechten 24/7, is voor deze Christen geen provocatie.

Ik ga niet nog méer ware dingen zeggen, want dan begint het geloof ik een zaak voor justitie te worden.

Intussen geeft onze oppositie deze man de gelegenheid zich als keurig burger te profileren.

Ik denk dat, wanneer ik een politieke partij opgericht had, en die Hamas genoemd had, dat ik dan binnenkort in de Kamer gezeten zou hebben. Misschien over 4 jaar.. Het wordt hoog tijd voor zoiets.

Bar
04-11-06, 15:05
Er bloeit iets moois op, tussen deze twee misantropen.

Mistral
05-11-06, 00:44
Hej provoceer me niet he of ik stuur JP op je af!
maar goed, zelf weten! :D

edit: ik had gezegd dat JP poep aan zn handen en zn hoofd heeft. Ja lugubere aanvalstactiek!
Dat kan blijkbaar niet want het is weggehaald?

Of hebben andere elementen het verwijderd, zo ja, op welke wijze? :P

Maarten
05-11-06, 02:12
Hey, er zit een stoorzender op de lijn...

Maar onze liefde kan absoluut niet kapot. Dat doorstaat de felste stormen.. :hihi:

Ik wordt er trouwens wel vaker van beschuldigd, jongeren op te hitsen.
Maar die jongens begrijpen gewoon niet, dat erkenning van zaken zoals ze liggen gewoon vréde brengt!
het is heel wat beter dat je merkt, dat je omgeving er al net zo over denkt, en dat uit, dan wanneer je je in je eentje loopt op te vreten over onrecht.

Ja, Balkenende moet met pek en veren op Aruba gedumpt worden! Heeft ie eindelijk tijd om eens na te denken over wat ie zoal aanricht!
Dat soort christenen is echt een schandvelk op de godsdienst, die ook de mijne is. Dat soort Christelijke eenkennigheid en eenzijdigheid lijkt een afgezwakte vorm van wat ooit leidde tot de jodenvervolgingen, of het rechtsextremisme.. Enkel christen zijn binnen de eigen klup, daar begint de ellende mee.

Ook "Een Ander Joods Geluid" kreeg de kritiek een ophitsende werking te hebben door de vuile joodse was buiten te hangen. Maar het tegendeel bleek al vaker op deze site. Veel moslims bleken het al net als ik als rustgevend te ervaren, dat er tenminste nog geweten onder joden bleek.

Mogelijk geldt dat ook voor die Imam Fawaz en zijn preek. Hij verwoordt gewoon wat er sowieso al breed leeft, en veroorzaakt daarmee misschien eerder vrede en gewetensrust, dan oproer.

Nederland schijnt dat pas weer te herkennen, wanneer een Nederlandse politicus dingen zegt, waar iedereen al een tijd op zit te wachten. Dan vinden we het prachtig dat het gezegd is, zoals in het geval van Fortuyn..
Maar als die Imam zoiets doet, dan is het meteen weer foute boel natuurlijk.
ik weet niet hoor.. ik begin dit land gewoon steeds achtelijker te vinden.. Er wordt zoveel met dubbele maten gemeten rond moslims, dat de wil er gewoon niet lijkt te zijn. En zowel bij de politiek als in de media zitten er lui, die domweg baat hebben bij al dat geagiteerde gedoe. Ik wil verder geen Groen of Kranenberg noemen..
Die psychologische kennis is er gewoon bij al die lui, maar ze hebben er gewoon geen zín in!..
(en hoe meer joods en hoe meer Israel, hoe mínder zín..)

Mistral
05-11-06, 12:36
Je hitst mij niet op hoor en schaar me onder de jongeren, lekker! :)

Ik ben het grotendeels met je eens, als ik je stukken lees.

Hier komt echt niemand tussen hoor, hahaha!

Ik denk dat de oplossing liefde is, liefde kan echter kei en keihard zijn....

Zo'n JP echt een schande voor de liefde én het geloof wat hij volgens mij zegt te belijden.

Welke liefhebbende gelovige praat het bombarderen van burgers, kinderen goed?
Hoe ZIEK ben je dan?

Moet dan het opblazen van joodse kinderen in Tel Aviv gerelativeerd worden?

Dat is wat hij doet, dus het zal niet stoppen. Aangezien zijn meesters in israhel en us dezelfde verwarde taal uitslaan.

Balloze lafaard is het, en helaas velen met hem.

Ja hoor onze GEKOZEN leiders... Zegt wat over het "beschaafde" westen.
Mijn beschaafde buurman vind het allemaal heel erg in israhel, maar standpunten van zijn regering inzake (kinder)moord en menselijke rechtvaardigheid leggen het bij hem nog steeds af tegen uitspraken van zijn leider waar hij financieel beter van wordt.

Mijn buurman is dus een terrorist?

En wat wil die beschaafde aap uit Texas vespreiden?
Demo-crazy!!!

ronald
05-11-06, 12:57
Geplaatst door Bar
Er bloeit iets moois op, tussen deze twee misantropen.


:verveeld:


.... kunnen ze samen op herhalingscursus basisgeschiedenis.

Onbek_01
05-11-06, 18:41
Wie beweert dat fascisme volledig vernietigd is,moet eens goed kijken naar de fascistische regime gevestigd in de heilige stad(Jeruzalem) waar profeten van God liepen.

Maarten
05-11-06, 18:47
Geplaatst door Onbek_01
Wie beweert dat fascisme volledig vernietigd is,moet eens goed kijken naar de fascistische regime gevestigd in de heilige stad(Jeruzalem) waar profeten van God liepen.

Het wordt niet meer herkend, omdat het geen zwarte laarzen meer aan heeft, maar gestoken is in een soepel joods jasje, waar beschaafd geformuleerde taal uit komt. Iedereen tevreden in Nederland. Niets aan het handje..

Maarten
05-11-06, 18:51
Geplaatst door Mistral

Ik denk dat de oplossing liefde is,
Iedereen is dol op liefde. Maar het moet niet iets kosten.
En de oplossing gaat wat kosten. Ruzie met joden, handelsbelangen, gedonder in eigen kring, angst voor de eigen positie, enz.
Die oplossing komt er dus niet.
Dan maar wat minder liefde, aldus de Europese politici..

Mistral
05-11-06, 19:42
Geplaatst door Maarten
Iedereen is dol op liefde. Maar het moet niet iets kosten.
En de oplossing gaat wat kosten. Ruzie met joden, handelsbelangen, gedonder in eigen kring, angst voor de eigen positie, enz.
Die oplossing komt er dus niet.
Dan maar wat minder liefde, aldus de Europese politici..

Helaas is JP geen religieus man maar gewoon een van de vele politiek opportunisten.

Stem je CDA ben je dan een terrorist?

Maarten
05-11-06, 21:22
Geplaatst door Mistral

Stem je CDA ben je dan een terrorist?

grinnik.. het vorig jaar had ik daar een topic over. ik schreef er een stuk filosofie over. In beginsel ben je niet persoonlijk verantwoordelijk voor het beleid van de partij waar je op stemt, of dat van de regering, die mede door jouw stem ontstaat. Maar daar is het verhaal nog niet mee af, met name wanneer er een beleid gevoerd wordt, dat elders de VN-beginselen behoorlijk schendt.
je kunt hopen voorbeelden gaan geven, zoals het Nederlandse denken over Duitsers na WO II, of het denken van Bin Laden over Amerikanen.
Of pak dat van Balkenende over de Palestijnen, dat net zo goed elementen bevat, die in feite richting persoonlijke aansprakelijkheid gaan (ook al zal hij dat weer in alle toonaarden ontkennen. Maar het gelul van die man heeft sowieso geen bodem.)
Maar dat topic veroorzaakte teveel tumult, en ik hield het voor gezien.