PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk wil commissie Gelijke Behandeling afschaffen



NIS
09-11-06, 05:58
Verdonk wil commissie Gelijke Behandeling afschaffen

Uitgegeven: 8 november 2006 23:00
Laatst gewijzigd: 9 november 2006 00:13

DEN HAAG - Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) vindt dat overwogen moet worden de Commissie Gelijke Behandeling af te schaffen. De nummer 2 op de kandidatenlijst van de VVD zei dat woensdag in het programma Nederland Kiest.

Verdonk heeft zich zeer gestoord aan een recente uitspraak van de commissie. Die bepaalde dat een VMBO-school niet van een islamitische docente mag eisen dat ze mannen een hand geeft.

Verdonk noemde dat "te gek voor woorden". Volgens haar is de Commissie Gelijke Behandeling opgericht om te voorkomen dat niet alle conflicten tussen burgers aan de rechter voorgelegd hoeven te worden. Verdonk vindt dat de commissie met haar uitspraak over de VMBO-docente te ver is gegaan, omdat die niet bevorderlijk is voor de integratie.


---> Triest geval.. dat zij nog in de politiek mag acteren.. :moe:

Joesoef
09-11-06, 06:32
De komende 2 weken zullen we nog wel meer opmerkelijke geluiden van Verdonk horen. Stemmen trekken van uiterst rechts oid. Zo kan Rutte in zijn rol blijven als de ideale schoonzoon en zo het midden opvullen.

Het zijn loze uitspraken die nooit hard gemaakt zullen worden maar het wel goed doen bij het stemvee.

Waar ik mij echt zorgen over maak is Verdonk op onderwijs. Een regering van CDA/ VVD opgevuld met klein rechts. Bos red het niet.

Stopnaald
09-11-06, 10:47
Geplaatst door NIS
Verdonk wil commissie Gelijke Behandeling afschaffen

Uitgegeven: 8 november 2006 23:00
Laatst gewijzigd: 9 november 2006 00:13

DEN HAAG - Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) vindt dat overwogen moet worden de Commissie Gelijke Behandeling af te schaffen. De nummer 2 op de kandidatenlijst van de VVD zei dat woensdag in het programma Nederland Kiest.

Verdonk heeft zich zeer gestoord aan een recente uitspraak van de commissie. Die bepaalde dat een VMBO-school niet van een islamitische docente mag eisen dat ze mannen een hand geeft.

Verdonk noemde dat "te gek voor woorden". Volgens haar is de Commissie Gelijke Behandeling opgericht om te voorkomen dat niet alle conflicten tussen burgers aan de rechter voorgelegd hoeven te worden. Verdonk vindt dat de commissie met haar uitspraak over de VMBO-docente te ver is gegaan, omdat die niet bevorderlijk is voor de integratie.


---> Triest geval.. dat zij nog in de politiek mag acteren.. :moe:

Laat nou juist akkefietjes zoals deze (moslima weigert opeens handen geven) ervoor zorgen dat ik serieus begin te overwegen om op Verdonk (of nog rechtser) te stemmen....

Dus wie is eigenlijk zo triest? Die fundi-muts of Verdonk?

IbnRushd
09-11-06, 10:52
Geplaatst door Stopnaald
Laat nou juist akkefietjes zoals deze (moslima weigert opeens handen geven) ervoor zorgen dat ik serieus begin te overwegen om op Verdonk (of nog rechtser) te stemmen....

Dus wie is eigenlijk zo triest? Die fundi-muts of Verdonk?

Jij snapt er natuurlijk geen bal van wat de taak van CBG is. En denk je nou echt dat ik me zorgen maak op wie je gaat stemmen. Stem maar op Wilders en sluit je aan bij de neo-nazis. Lekker boeiend.

Gerard074
09-11-06, 11:08
Geplaatst door Joesoef

Waar ik mij echt zorgen over maak is Verdonk op onderwijs. Een regering van CDA/ VVD opgevuld met klein rechts. Bos red het niet.

daar komt nog bij dat Bos in een interview, vanochtend heeft geopperd een coalitie PVDA/VVD en GL te verkiezen voor een links kabinet of met het CDA.

Dat kost hem in ieder geval nu 1 stem, dan toch maar de SP.

Repentance
09-11-06, 11:08
Geplaatst door Stopnaald
Laat nou juist akkefietjes zoals deze (moslima weigert opeens handen geven) ervoor zorgen dat ik serieus begin te overwegen om op Verdonk (of nog rechtser) te stemmen....

Dus wie is eigenlijk zo triest? Die fundi-muts of Verdonk?

Triest dat jij je laat leiden door akkefietjes. Hoe bedoel je, politieke idealen.

freya
09-11-06, 11:46
Verdonk zal dan wel wat stemmen uit het extreem rechtse kamp trekken.
De VVD verliest op deze manier ook minstens net zo veel traditionele VVDstemmers, de waarden van vrijheid en democratie worden immers met de voeten getreden door deze zure bulldozer.

Joesoef
09-11-06, 12:10
Geplaatst door Gerard074
daar komt nog bij dat Bos in een interview, vanochtend heeft geopperd een coalitie PVDA/VVD en GL te verkiezen voor een links kabinet of met het CDA.

Dat kost hem in ieder geval nu 1 stem, dan toch maar de SP.


Bos is dan ook geen partij voor Marijnissen, te koud voor hem in de schaduw.

Wel opmerkelijk de move van PvdA naar rechts, liberaal is de VVD al lang niet meer.

Don Vito
09-11-06, 12:13
Geplaatst door Stopnaald
Laat nou juist akkefietjes zoals deze (moslima weigert opeens handen geven) ervoor zorgen dat ik serieus begin te overwegen om op Verdonk (of nog rechtser) te stemmen....

Dus wie is eigenlijk zo triest? Die fundi-muts of Verdonk?

Toont maar weer aan hoe intelligent je bent