PDA

Bekijk Volledige Versie : suggestie voor andere opzet nvdd



freya
09-11-06, 12:16
In het halfjaar dat ik hier geweest ben heb ik mijn internetverslaving in stand gehouden met rondhangen op andere fora. En ik ben een aantal interessante concepten tegengekomen, zo heb ik gemerkt dat het op andere fora wel lukt om behoorlijk strikt alleen de eigen doelgroep te bereiken, met heel streng modereerbeleid. Hoewel dit geen politieke fora zijn.

Op weer een andere forum ben ik een heel interessant werkbaar concept tegengekomen, dat hier ook wel eens zou kunnen werken. Dit forum is opgericht door mensen die regelmatig van al die andere fora werden afgegooid :hihi: en men heeft daar een broertje dood aan bannen enz.

Zij gaan daar voor inhoudelijke discussie, maar erkennen ook de behoefte van mensen om af en toe ff lekker te ruzieen of gewoon slap te lullen.
Daarvoor zijn er twee aparte topics in het leven geroepen.
De Boksring en het cafe.

Zodra een discussie uit de hand dreigt te lopen worden mensen uitgenodigd om elkaar in de boksring te treffen, daar kan een ruzie helemaal worden uitgevochten, zonder dat de inhoud van een serieus topic naar de maan gaat.
Op dat forum houdt men zich daar vrij gediciplineerd aan.

Ik vind dit een brilliant concept, laat mensen maar bekvechten, zolang de gewone discussies maar niet gestoord worden.

Zo'n topic (of subforum, hier komen veel meer mensen en wordt veel meer ruzie gemaakt) zou hier ook eens uitgeprobeerd kunnen worden.
Beheer kan ook topics die toch uit de hand zijn gelopen daar naar toe verplaatsen. Strafpunten voor ruzie maken op de verkeerde plaats zouden ook kunnen helpen om de rest van het forum 'schoon' te houden.
Schelden, racisme enz blijven natuurlijk overal verboden.

Daarnaast zou ook een plaats gecreerd kunnen worden waar alle rechtse ballen, die hun ei kwijt moeten met tirades tegen 'jullie hier', hun bagger kunnen terugvinden.
De leeuwenkuil zou daar wel een mooie naam voor zijn :hihi:
Mensen kunnen er dan zelf voor kiezen of ze zin hebben om zich tussen de leeuwen te begeven of niet.

En dan ook een cafe, voor pietpraat, recepten en ander gewouwel dat nergens anders past.

Tis maar een idee.

Ron Haleber
09-11-06, 12:44
Geplaatst door freya
In het halfjaar dat ik hier geweest ben heb ik mijn internetverslaving in stand gehouden met rondhangen op andere fora. En ik ben een aantal interessante concepten tegengekomen, zo heb ik gemerkt dat het op andere fora wel lukt om behoorlijk strikt alleen de eigen doelgroep te bereiken, met heel streng modereerbeleid. Hoewel dit geen politieke fora zijn.

Op weer een andere forum ben ik een heel interessant werkbaar concept tegengekomen, dat hier ook wel eens zou kunnen werken. Dit forum is opgericht door mensen die regelmatig van al die andere fora werden afgegooid :hihi: en men heeft daar een broertje dood aan bannen enz.

Zij gaan daar voor inhoudelijke discussie, maar erkennen ook de behoefte van mensen om af en toe ff lekker te ruzieen of gewoon slap te lullen.
Daarvoor zijn er twee aparte topics in het leven geroepen.
De Boksring en het cafe.

Zodra een discussie uit de hand dreigt te lopen worden mensen uitgenodigd om elkaar in de boksring te treffen, daar kan een ruzie helemaal worden uitgevochten, zonder dat de inhoud van een serieus topic naar de maan gaat.
Op dat forum houdt men zich daar vrij gediciplineerd aan.

Ik vind dit een brilliant concept, laat mensen maar bekvechten, zolang de gewone discussies maar niet gestoord worden.

Zo'n topic (of subforum, hier komen veel meer mensen en wordt veel meer ruzie gemaakt) zou hier ook eens uitgeprobeerd kunnen worden.
Beheer kan ook topics die toch uit de hand zijn gelopen daar naar toe verplaatsen. Strafpunten voor ruzie maken op de verkeerde plaats zouden ook kunnen helpen om de rest van het forum 'schoon' te houden.
Schelden, racisme enz blijven natuurlijk overal verboden.

Daarnaast zou ook een plaats gecreerd kunnen worden waar alle rechtse ballen, die hun ei kwijt moeten met tirades tegen 'jullie hier', hun bagger kunnen terugvinden.
De leeuwenkuil zou daar wel een mooie naam voor zijn :hihi:
Mensen kunnen er dan zelf voor kiezen of ze zin hebben om zich tussen de leeuwen te begeven of niet.

En dan ook een cafe, voor pietpraat, recepten en ander gewouwel dat nergens anders past.

Tis maar een idee.

Vanuit een discussie met jou - stelde ik eergisteren ongeveer hetzelfde voor. Jij werkt het hier in detail uit...



Lijkt me echt een betere formule dan al dat IP-geban... :rolleyes:

Joesoef
09-11-06, 12:50
Naast vv dus een topic ff iets kwijt. En die mps-jes gewoon blijven verwijderen met een betere controlle op ip's vanuit het buitenland.

M@riska
09-11-06, 12:51
Geplaatst door freya


En dan ook een cafe, voor pietpraat, recepten en ander gewouwel dat nergens anders past.




Daarvoor hoeven ze toch maar op WSDB te klikken, of moeten het altijd twee aparte kampen blijven?

Joesoef
09-11-06, 13:07
Geplaatst door EyeLiner
Daarvoor hoeven ze toch maar op WSDB te klikken, of moeten het altijd twee aparte kampen blijven?


Een tijdje terug heb ik in VV al het idee geopperd om een knop op het forum te maken waarmee je direct naar een html chatroom gaat. Niet dat het gaat werken.

Maar idd, gewoon gezellig naar wsdb.

Mark
09-11-06, 13:13
ik vind dat alles bij het oude moet blijven, het gaat prima zo.

freya
09-11-06, 13:25
Geplaatst door EyeLiner
Daarvoor hoeven ze toch maar op WSDB te klikken, of moeten het altijd twee aparte kampen blijven?

Als de mensen van het WSDB dan ook hier mee komen dicussieren..........

:p

freya
09-11-06, 13:27
Geplaatst door Mark
ik vind dat alles bij het oude moet blijven, het gaat prima zo.

Ik niet ik vind dat er eindelijk wel eens wat aan die vieze achtergrondkleurtjes gedaan mag worden.
grijs :rolleyes:
En dan die onbestemde modderkleur van de homepage :kotsen:

M@riska
09-11-06, 13:28
Geplaatst door freya
Als de mensen van het WSDB dan ook hier mee komen dicussieren..........

:p

Doen ze toch..alleen niet zovaak. :o

M@riska
09-11-06, 13:29
Geplaatst door freya
Ik niet ik vind dat er eindelijk wel eens wat aan die vieze achtergrondkleurtjes gedaan mag worden.
grijs :rolleyes:
En dan die onbestemde modderkleur van de homepage :kotsen:


De nieuwe site komt er al bijna aan, dus hier zullen ze niks aan gaan doen.

Mark
09-11-06, 13:31
Geplaatst door freya
Ik niet ik vind dat er eindelijk wel eens wat aan die vieze achtergrondkleurtjes gedaan mag worden.
grijs :rolleyes:
En dan die onbestemde modderkleur van de homepage :kotsen:

ik spreek geen oordeel uit over kleur, dat vind ik racistisch.

M@riska
09-11-06, 13:50
Geplaatst door freya
Die nieuwe site komt er al minstens een jaar bijna aan..............

Ondertussen is het hier naar de haaien

Angkor zei jan of feb volgens mij.

We zullen zien... NVVD heeft inderdaad een treurig kleurtje. :p

M@riska
09-11-06, 13:52
Vraagje Freya: Waarom zie ik jou als moderator niet op wsdb? Vind je het niet leuk daar?

freya
09-11-06, 13:54
Geplaatst door EyeLiner
Vraagje Freya: Waarom zie ik jou als moderator niet op wsdb? Vind je het niet leuk daar?

Ik ben al lang geen moderator meer.

freya
09-11-06, 13:56
Geplaatst door EyeLiner
Angkor zei jan of feb volgens mij.

Dan zouden we hier dus een paar maanden kunnen experimenteren en als het bevalt kunnen er ook zulke hoekjes op de nieuwe site gemaakt worden.

Maar ik moet die nieuwe site eerst zien ...............


We zullen zien... NVVD heeft inderdaad een treurig kleurtje. :p

Ik kijk soms even op WSDB en wissel dan van forum via het rolmenuutje onderaan, dan neem je het kleurtje mee :strik:

M@riska
09-11-06, 13:57
Geplaatst door freya
Ik ben al lang geen moderator meer.


Oh, zie ik nu pas... :eek: Stom van me...

Waarom niet, wou je niet meer?

M@riska
09-11-06, 14:08
Geplaatst door freya




Ik kijk soms even op WSDB en wissel dan van forum via het rolmenuutje onderaan, dan neem je het kleurtje mee :strik:

Ik neem soms ook een leuk kleurtje mee. :hihi:

Red Sonja
09-11-06, 22:57
Ik vind het hier al helemaal perfect hoor.

Niks aan veranderen.

:duim:

Bar
10-11-06, 00:11
Geplaatst door freya

Daarnaast zou ook een plaats gecreerd kunnen worden waar alle rechtse ballen, die hun ei kwijt moeten met tirades tegen 'jullie hier', hun bagger kunnen terugvinden.

En de linkse ballen hebben dan weer het rijk alleen.

Typisch weer zo'n stalinistisch relict van SP-huize.

Maarten
10-11-06, 01:07
Geplaatst door Bar
En de linkse ballen hebben dan weer het rijk alleen.


Maar die produceren geen bagger! :D

Rechtse ballen menen van wel, maar ook dat is onderdeel van hun bagger! :D

Rechts komt hier meestal klagen over problemen die veelal door rechts ontstaan zijn.

Links? bestaat dat eigenlijk nog?

Maarten
10-11-06, 01:14
Geplaatst door freya


Ik denk dat het niet werkt..
Gingen die andere fora over dezelfde soort onderwerpen, met eenzelfde soort groepen?

Ik denk dat op andere fora de dingen beter te scheiden zijn.
Hier zijn bij veel onderwerpen zo veel onderliggende dingen, dat ik niet weet of het wel kan.

Wel geloof ik ook, dat je met goed modereerbeleid de kwaliteit kunt bepalen.

freya
10-11-06, 08:35
Geplaatst door Maarten
Ik denk dat het niet werkt..
Gingen die andere fora over dezelfde soort onderwerpen, met eenzelfde soort groepen?

Ik denk dat op andere fora de dingen beter te scheiden zijn.
Hier zijn bij veel onderwerpen zo veel onderliggende dingen, dat ik niet weet of het wel kan.

Het waren een totaal ander soort fora.
Maar ook daar kunnen de emoties hoog oplopen hoor en ergeren mensen zich te pletter aan elkaar.

De onderwerpen zijn daar ook veel persoonlijker, het gaat over spiritualiteit dus onder elke discussie daar liggen heel wat laagjes diepe overtuiging, persoonlijk leed, zelfingenomenheid, enz enz :hihi:

Mensen zijn mensen. Het gaat er om dat je met z'n allen erkent dat mensen soms ook behoefte hebben aan gehakketak en ruzieen (zeker als er emotionele lagen geraakt worden) en daar ruimte voor geeft. Maar wel op een eigen plek en niet daar waar het anderen, die er niks mee te maken hebben, stoort.



Wel geloof ik ook, dat je met goed modereerbeleid de kwaliteit kunt bepalen.

Dat in ieder geval, maar als het zo is verwaarloost zoals hier, dan geeft het een enorme strijd om e.e.a weer een beetje op orde te krijgen.
Mensen begrijpen echt niet waarom iets ineens niet meer mag, terwijl ze dat ze toch al tijden met z'n allen deden.

En dat een forum het recht heeft om zijn eigen doelgroep te bepalen, dat wordt al helemaal door vrijwel niemand geaccepteerd.

Cherry Bo
10-11-06, 10:02
Geplaatst door freya
In het halfjaar dat ik hier geweest ben heb ik mijn internetverslaving in stand gehouden met rondhangen op andere fora. En ik ben een aantal interessante concepten tegengekomen, zo heb ik gemerkt dat het op andere fora wel lukt om behoorlijk strikt alleen de eigen doelgroep te bereiken, met heel streng modereerbeleid. Hoewel dit geen politieke fora zijn.

Op weer een andere forum ben ik een heel interessant werkbaar concept tegengekomen, dat hier ook wel eens zou kunnen werken. Dit forum is opgericht door mensen die regelmatig van al die andere fora werden afgegooid :hihi: en men heeft daar een broertje dood aan bannen enz.

Zij gaan daar voor inhoudelijke discussie, maar erkennen ook de behoefte van mensen om af en toe ff lekker te ruzieen of gewoon slap te lullen.
Daarvoor zijn er twee aparte topics in het leven geroepen.
De Boksring en het cafe.

Zodra een discussie uit de hand dreigt te lopen worden mensen uitgenodigd om elkaar in de boksring te treffen, daar kan een ruzie helemaal worden uitgevochten, zonder dat de inhoud van een serieus topic naar de maan gaat.
Op dat forum houdt men zich daar vrij gediciplineerd aan.

Ik vind dit een brilliant concept, laat mensen maar bekvechten, zolang de gewone discussies maar niet gestoord worden.

Zo'n topic (of subforum, hier komen veel meer mensen en wordt veel meer ruzie gemaakt) zou hier ook eens uitgeprobeerd kunnen worden.
Beheer kan ook topics die toch uit de hand zijn gelopen daar naar toe verplaatsen. Strafpunten voor ruzie maken op de verkeerde plaats zouden ook kunnen helpen om de rest van het forum 'schoon' te houden.
Schelden, racisme enz blijven natuurlijk overal verboden.

Daarnaast zou ook een plaats gecreerd kunnen worden waar alle rechtse ballen, die hun ei kwijt moeten met tirades tegen 'jullie hier', hun bagger kunnen terugvinden.
De leeuwenkuil zou daar wel een mooie naam voor zijn :hihi:
Mensen kunnen er dan zelf voor kiezen of ze zin hebben om zich tussen de leeuwen te begeven of niet.

En dan ook een cafe, voor pietpraat, recepten en ander gewouwel dat nergens anders past.

Tis maar een idee.

Ben je weer aan het solliciteren? :hihi:

Cherry Bo
10-11-06, 10:07
Geplaatst door freya

Daarnaast zou ook een plaats gecreerd kunnen worden waar alle rechtse ballen, die hun ei kwijt moeten met tirades tegen 'jullie hier', hun bagger kunnen terugvinden.


Ja, dit is nou weer zooo fout. :moe:

En die 2 'linkse ballen' de rest van het forum zeker?

Dat jij nog in die ouderwetse termen denkt.

Links en rechts bestaan niet meer.

Wel mensen die andere mensen nog steeds ongevraagd in ouwe, beschimmelde hokjes proppen.
En mensen die nog steeds niet buiten die ouderwetse hokjes kunnen discussiëren, die bestaan ook nog.
Waarvan akte.

Ongelofelijk dit. :moe:

Ron Haleber
10-11-06, 10:11
Geplaatst door freya
Het waren een totaal ander soort fora.
Maar ook daar kunnen de emoties hoog oplopen hoor en ergeren mensen zich te pletter aan elkaar.

De onderwerpen zijn daar ook veel persoonlijker, het gaat over spiritualiteit dus onder elke discussie daar liggen heel wat laagjes diepe overtuiging, persoonlijk leed, zelfingenomenheid, enz enz :hihi:

Mensen zijn mensen. Het gaat er om dat je met z'n allen erkent dat mensen soms ook behoefte hebben aan gehakketak en ruzieen (zeker als er emotionele lagen geraakt worden) en daar ruimte voor geeft. Maar wel op een eigen plek en niet daar waar het anderen, die er niks mee te maken hebben, stoort.

En dat een forum het recht heeft om zijn eigen doelgroep te bepalen, dat wordt al helemaal door vrijwel niemand geaccepteerd.

Freya voor je met de uitwerking ervan kwam, deed ik al een suggestie in die richting... :wijs:

Maar gezien het volgende geef ik jouw idee niet veel kans:

Ik noemde een voorbeeld van jouw "vrijplaats" op een andere site. En nodigde meteen vrijblijvend iemand uit tot discussie op jouw nieuw te creëren plek... Maar mijn woorden werden hier meteen weer gewist...!

Daarnaast zal ik me dit weekend moeten wijden aan een tweede nog grondiger herschrijving van een pagina van mijn eigen site om hier te mogen blijven prikken...

Freya, het spijt me, dat zijn dus allemaal geen voortekenen van een tolerant en voor kritiek opener beleid van Hogerhand hier... :fplet:

Cherry Bo
10-11-06, 10:16
Geplaatst door Ron Haleber

Freya, het spijt me, dat zijn dus allemaal geen voortekenen van een tolerant en voor kritiek opener beleid van Hogerhand hier... :fplet:

Klopt.

Maar een forum verdelen in twee helften, een 'goeie' en een 'slechte' helft, is dat evenmin.

freya
10-11-06, 10:16
Geplaatst door angkor
Tante Freya

Het wordt hoog tijd dat je eens stopt met je ge-ageer.

En als ik jou was zou ik deze waarschuwing maar serieus nemen.

angkor/beheer :regie:

Ik dacht dat ik hier aardig constuctief aan het meedenken was.
Maar in jouw ogen is dat ge-ageer.
Is goed hoor.

Beste Angkor als je mij bant, omdat ik kritiek lever op jouw functioneren, dan laat je jezelf wel heel erg in de kaart kijken.

Waar komt die agressie van jou toch vandaan, dat heb ik me vaak afgevraagd.

Maar ga in al je alziende wijsheid je goddelijke gang maar.
Onderdruk je ware zelf niet langer.

Er is nog leven na maroc :haha:

Mark
10-11-06, 10:27
Geplaatst door Maarten
.

Links? bestaat dat eigenlijk nog?

Jazeker, Nederland zit vol met communisten en maoisten zoals Wouter Bos, Halsema en Marijnissen die het liefst alle intellectuelen naar de killing fields sturen, succes willen afstraffen en de totale censuur willen invoeren.

De eerste tekenen zijn al op de virtuele fora te zien, een goelag van eenheid van denkbeelden, anders denkenden mogen naar het siberie van het forum worden gestuurd.

angkor
10-11-06, 10:47
Ik werd gecorrigeerd door iemand die me zei dat ik TE persoonlijk reageerde op Freya.

Die correctie neem ik ter harte.

Freya doet inhoudelijk wel constructieve voorstellen.

Dat is de reden dat ik mijn post heb verwijderd.

angkor/beheer.

M@riska
10-11-06, 11:30
Geplaatst door angkor


Dat is de reden dat ik mijn post heb verwijderd.

angkor/beheer.


Maar hij is wel geciteerd, wist niet dat jullie fam waren. :hihi:

Spoetnik
10-11-06, 12:40
Geplaatst door Mark
Jazeker, Nederland zit vol met communisten en maoisten zoals Wouter Bos, Halsema en Marijnissen die het liefst alle intellectuelen naar de killing fields sturen, succes willen afstraffen en de totale censuur willen invoeren.

De eerste tekenen zijn al op de virtuele fora te zien, een goelag van eenheid van denkbeelden, anders denkenden mogen naar het siberie van het forum worden gestuurd.

Hoi!

Halsema en Wouter Bos zijn natuurlijk rechts en extreem-rechts die het liefst concentratiekampen willen voor hun tegenstanders.

Marijnissen is inderdaad een stalinist, die goelags wil voor zijn tegenstanders.

Wel bij de les blijven he!

Maarten
10-11-06, 12:51
Geplaatst door Mark
Jazeker, Nederland zit vol met communisten en maoisten zoals Wouter Bos, Halsema en Marijnissen die het liefst alle intellectuelen naar de killing fields sturen, succes willen afstraffen en de totale censuur willen invoeren.

De eerste tekenen zijn al op de virtuele fora te zien, een goelag van eenheid van denkbeelden, anders denkenden mogen naar het siberie van het forum worden gestuurd.

:hihi:
Ik snap nou alleen even niet wie nou wat is, en waarom en hoe?...
Moeten we nu meteen naar de psychitrische kliniek rennen, om daar te gaan betogen dat de patienten onmiddelijk als andersdenkenden aangemerkt moeten worden, en heel Nederland vooralsnog eigenlijk Siberie moet heten?

En integratie? Wil dat nou zeggen dat we de hele Nederlandse en Marokkaanse vuilnisbak integraal moeten gaan recyclen door terugkiepen in het dagelijkse leesvoer, als zijnde de hoofdmaaltijd van de gemeenschappelijke cultuur?

En voor je toekomt aan "anders", wat is denken? Is die vloeiende overgang tussen zwakzinnigheid, rechts, tegenvallende rapportcijfers, en voedsel dat de boer niet kent, en alles wat er in die combinatie ter hoogte van de nek uitgelult komt, is dat denken?

Ik krijg het wereldprobleem even niet opgelost. Even een kop koffie, daarna lukt dat wel..
Maar wie zitten er volgens jou in de Goelag? Of wie voelt dat zo?

Mark
10-11-06, 12:54
Geplaatst door Spoetnik
Hoi!

Halsema en Wouter Bos zijn natuurlijk rechts en extreem-rechts die het liefst concentratiekampen willen voor hun tegenstanders.

Marijnissen is inderdaad een stalinist, die goelags wil voor zijn tegenstanders.

Wel bij de les blijven he!

Hoe dan ook is het noodzaak deze potentiele Pol Potten niet te verkiezen.

Ik wilde niet gaan stemmen, vervolgens wilde mijn moeder dan voor me stemmen, maar dat zou SP zijn dus daar heb ik een stokje voor gestoken.

Spoetnik
10-11-06, 13:52
Geplaatst door Mark
Hoe dan ook is het noodzaak deze potentiele Pol Potten niet te verkiezen.

Ik wilde niet gaan stemmen, vervolgens wilde mijn moeder dan voor me stemmen, maar dat zou SP zijn dus daar heb ik een stokje voor gestoken.

Ik ga niet stemmen omdat ik me dan moet registreren bij de ambassade en dat weiger ik.

Je weet hoe brute geheime dienst van de huidige extreem rechtse overheid nederlandse burgers in het buitenland in de gaten houd.

Maarten
10-11-06, 14:25
Geplaatst door Mark
deze potentiele Pol Potten

Ik wil een buitenlandbeleid, waar ik niet voor van schaamte in een hol hoef te kruipen.
Ik wil ook in een land leven, waar dit soort zaken echt openlijk besproken worden.
Dan heb je niet veel keus. Zelfs bij de PvdA moet je dan niet wezen, laat staan wat daar boven zit.

Ik wil ook een site, die goed duidelijk maakt hoe die vork in de steel zit.
Het gaat om zaken waar mede dankzij ons echte doden bij vallen, en echte ellende van komt.

Als je het over dit soort basisbeginselen niet eens wordt, en er geen werk van maakt om precies uit te zoeken waar de rotte appelen zitten, dan kun je het wat de rest van de normen- en waardenkwesties betreft volstrekt vergeten.
Dan blijf je hangen bij eindeloos moddergooien, eindeloos gekrakeel, eindeloze hetzerigheid, en permanente onvrede en splijtzwammen.

Tomas
10-11-06, 14:29
Ik begrijp die Pol Potten wel ergens. Ik zie ook vaak dat de mensen die het niet met me eens zijn niet helemaal sporen.

naam
10-11-06, 14:33
Geplaatst door Tomas
Ik begrijp die Pol Potten wel ergens. Ik zie ook vaak dat de mensen die het niet met me eens zijn niet helemaal sporen.


:gniffel:

Bofko
10-11-06, 14:38
Geplaatst door Tomas
Ik begrijp die Pol Potten wel ergens. Ik zie ook vaak dat de mensen die het niet met me eens zijn niet helemaal sporen.

Polcor Pot ?

Maarten
10-11-06, 16:51
Geplaatst door Tomas
Ik begrijp die Pol Potten wel ergens. Ik zie ook vaak dat de mensen die het niet met me eens zijn niet helemaal sporen.

Rechts heeft voor niets een oplossing, en zit alleen maar te zeuren.
En eisen stellen, omdat zij zelf vinden dat die eisen gesteld moeten worden.
Rechts kan niet samenwerken, geen kritiek incasseren, geen behoorlijke analyses maken, nauwelijks inhoudelijke discussies voeren, enkel moraal lezen en sneren.Er wordt flink gespoord. Vraag alleen niet waarop.

Kijk je naar die 5-jarige oorlog, waarmee over de moslims is heengevallen, en naar de dominantie ervan, waarbij voortdurend allerlei Nederlandse principes overboord gegooid zijn, en naar alle blunders in politiek en media, die nooit erkend worden, dan begint het aardig polpotterig te ruiken.
An die Arbeit! Die Reihe fest geschlossen!

freya
10-11-06, 17:01
Geplaatst door Mark
Jazeker, Nederland zit vol met communisten en maoisten zoals Wouter Bos, Halsema en Marijnissen die het liefst alle intellectuelen naar de killing fields sturen, succes willen afstraffen en de totale censuur willen invoeren.

De eerste tekenen zijn al op de virtuele fora te zien, een goelag van eenheid van denkbeelden, anders denkenden mogen naar het siberie van het forum worden gestuurd.

Voorlopig ben ik hier alleen maar tirades tegen alles wat Marokkaans/allochtoon/moslim is, tegengekomen die uit rechtse hoek kwamen. Jij herinnert je die vast ook nog wel, de Pim/Theo/Michiel/Wilders/Verdonk/AHA/..... fans die zich hier ff allemaal kwamen afreageren. liefst in groepsverband.

Zodra er dat soort bagger ook vanuit linkse hoek hier gedeponeerd wordt, mag dat van mij net zo hard naar de NVDD glad ijsvlaktes.

H.P.Pas
10-11-06, 17:24
Geplaatst door Maarten
Die Reihe fest geschlossen!

:hihi: Geen dingen door elkaar halen Maarten.


Die Fahne hoch die Reihen fest geschlossen
S. A. marschiert mit ruhig festem Schritt
Kam'raden die Rotfront und Reaktion erschossen
Marschier'n im Geist in unsern Reihen mit

Die Strasse frei den braunen Batallionen
Die Strasse frei dem Sturmabteilungsmann
Es schau'n auf's Hakenkreuz voll Hoffung schon Millionen
Der Tag fur Freiheit und fur Brot bricht an

Maarten
10-11-06, 17:34
Geplaatst door H.P.Pas
:hihi: Geen dingen door elkaar halen Maarten.
Sorry Pas. :D
Was lekker op dreef.. Ik wist wel dat ie er niet in thuis hoorde, maar had niet gedacht dat het iemand zou opvallen. :engel:

Maar moedig ook hoor, want je gaat natuurlijk meteen de verdachtenbank in, als je zo goed weet waar het over gaat. :D
De tekst kwam natuurlijk meteen uit de koffer van Opa! (geintje..)

Red Sonja
10-11-06, 19:46
Geplaatst door Cherry Bo
Ja, dit is nou weer zooo fout. :moe:

En die 2 'linkse ballen' de rest van het forum zeker?

Dat jij nog in die ouderwetse termen denkt.

Links en rechts bestaan niet meer.
Wel mensen die andere mensen nog steeds ongevraagd in ouwe, beschimmelde hokjes proppen.
En mensen die nog steeds niet buiten die ouderwetse hokjes kunnen discussiëren, die bestaan ook nog.
Waarvan akte.

Ongelofelijk dit. :moe:

Ik kan me hier zo in vinden he..

Hmmm.. gelukkig "ze" zijn er nog!! :blij: