PDA

Bekijk Volledige Versie : Geen celstraf voor tongzoenen 9-jarige



Mark
09-11-06, 13:08
Geen celstraf voor tongzoenen 9-jarige


Gepost door Rob (R@b) - Bron: AD Utrecht
Gepubliceerd: donderdag 9 november 2006 @ 14:04
Een 72-jarige inwoner van Leusden die vorig jaar november een 9-jarige meisje dwong tot een tongzoen, is door de Utrechtse rechtbank deze week veroordeeld tot 3 maanden voorwaardelijke gevangenisstraf. Volgens de rechter is een meisje van negen dwingen tot een tongzoen, een vorm van verkrachting. De rechter wilde de man echter niet naar de gevangenis sturen, omdat anders zijn asielprocedure mogelijk in gevaar komt.

De asielzoeker ontkende het slachtoffer gezoend te hebben. Getuigen verklaarden echter tijdens de zitting dat het slachtoffer in november vorig jaar hard wegrende. Ze riep ''die man heeft mij gezoend.'' Bovendien bleek de man al eerder onbekende vrouwen ongevraagd te hebben gezoend.

De rechter zei wel dat het een ernstig feit betrof. De bejaarde asielzoeker misbruikte het 9-jarige meisje op klaarlichte dag toen ze op haar fiets aan het spelen voor de kerk. Voorts heeft het voorval maatschappelijke onrust veroorzaakt.

Mark
09-11-06, 13:11
Geplaatst door Mark
De rechter wilde de man echter niet naar de gevangenis sturen, omdat anders zijn asielprocedure mogelijk in gevaar komt.

M@riska
09-11-06, 13:23
De rechter wilde de man echter niet naar de gevangenis sturen, omdat anders zijn asielprocedure mogelijk in gevaar komt.

Wat is dat nou weer voor een onzin? Castreren die vent.

Baddha
09-11-06, 14:26
Dat je iemand z'n rijbewijs niet afneemt na een overtreding omdat diegene daarmee z'n baan verliest en onevenredig gestraft wordt kan ik snappen.

Iemand die een 9-jarig meisje min of meer verkracht terwijl hij een asielprocedure heeft lopen enkel om die reden voorwaardelijk te straffen slaat echter nergens meer op.

Straffen die gast en oprotten met die vent zou ik zeggen. Het is notabene niet eens de eerste keer dat hij dit deed.

Mark
09-11-06, 14:54
Als dit waar is dient deze rechter direct uit zijn ambt te worden gezet. Deze misdaad zou juist een argument moeten zijn om zijn asielprocedure stop te zetten.