PDA

Bekijk Volledige Versie : Salaam Alaikoum, Gezocht; een lieve Moslim broeder...

Nourah
10-11-06, 13:02
Salaam alaikoum wa rahmatoellah,

Een Nederlandse bekeerde dame zou graag willen trouwen. Het is voor haar heel moeilijk om in contact te komen met een goede broeder, omdat ze geen familie heeft die haar kan helpen.
Nu dacht ik, weetje wat... Ik probeer het via deze manier en wie weet zit er iemand die serieus geintereseerd is tussen.

Wie is ze?

Ze is 19 jaren jong (Alhamdoullilah)
Nu bijna 1 jaar bekeerd tot de Islaam, maar er natuurlijk al langer mee bezig en in geinteresseerd.
Ze zit nog op school, daarnaast doet ze een cursus Arabisch aan de vrije universiteit.

Ben jij tussen de 23 en 28 jaar en zou je meer willen weten en heb je echt interesse in haar met als intentie natuurlijk het huwelijk. Dan mag je me Pm'en Insha'Allah.

Noura

the_hero22
14-11-06, 19:39
Geplaatst door Nourah

Een Nederlandse bekeerde dame zou graag willen trouwen. Het is voor haar heel moeilijk om in contact te komen met een goede broeder, omdat ze geen familie heeft die haar kan helpen.
Nu dacht ik, weetje wat... Ik probeer het via deze manier en wie weet zit er iemand die serieus geintereseerd is tussen.

Wie is ze?

Ze is 19 jaren jong (Alhamdoullilah)
Nu bijna 1 jaar bekeerd tot de Islaam, maar er natuurlijk al langer mee bezig en in geinteresseerd.
Ze zit nog op school, daarnaast doet ze een cursus Arabisch aan de vrije universiteit.

Ben jij tussen de 23 en 28 jaar en zou je meer willen weten en heb je echt interesse in haar met als intentie natuurlijk het huwelijk. Dan mag je me Pm'en Insha'Allah.

Noura

hi nourah

lone ranger
20-11-06, 14:05
Hoi, ik ben bijzonder trots op deze meid. Ik zou graag contact willen!

assif
20-11-06, 17:30
salamo 3alijkom wr allahi wb

elhamdoelillah dat je de goede weg heeft gevonden .

zou graag contact willen hebben

salamo 3alijkom wr allah wb

ramzy12
23-11-06, 19:23

Ik ben zeer geinterreseerd om te trouwen.Ben nu zelf een jaar praktiserend moslim.Ik ben nu een aantal maanden aan t zoeken naar een vrouw, maar zonder succes.
Zou graag contact willen maken met haar.
Graag reactie.

Ramzy

Flupke.
24-11-06, 18:43
Geplaatst door Nourah

Het is voor haar heel moeilijk om in contact te komen met een goede broeder, omdat ze geen familie heeft die haar kan helpen.
En een familie geeft 100% garantie dat ze een goede broeder voor hun dochter,nicht,enz...kunnen strikken?

said1975
17-01-07, 16:06
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem ps ik ben iets ouder maar is dat erg?

moslim73
11-09-07, 07:14
salaam Alaikoum Noura

Ik ben man van 33 jaar, marokkaans uit komst, ik ben op zoek een nederlands moslim. om te trouwen. ben jij die wat ik zoek dan hoor ik van jou?

Groete
Mohamed

oujdi1980
10-06-12, 20:25
ze draagt nog pampers geef haar een speen !!!!!!!!!!!!!!!:handbang: